Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hetskulta tuo T:n säkeistö vaikuttaa, jos tähän versioon on uskominen.
Voi lol mitkä sanat, Auto jääkin kuulostaa suorastaan Runebergiltä tähän verrattuna.
Yllättävän köykäiseksi on jäänyt lopputulos. Tulee se kuuluisa myötähäpeä joissain kohdissa, kun tätä kuuntelee.
Samaa mieltä valitettavasti.
Tosin itselleni tuli myötähäpeä itseni puolesta (onko tämä edes mahdollista?) kun keikalla tuli se Auto jää josta itse en välitä lainkaan. Ympärillä laulettiin ja tanssittiin ja itse en edes muistanut niitä sanoja kun olen sen aina skipannut.
No minäkään en alkuun siitä Auto jää:stä oikein mitään perustanut mutta tosiaan jollain keikalla sen kuulin ekaa kertaa ja ihmettelin ku kaikki laulo sitä. 😅 Mut totesin sitte että no onhan se ihan hyväntuulinen renkutus. Sen jälkeen oon tykänny ittekki. 😂
No voi ny h*lvetti kun en osaa oikeisiin kohtiin kirjoittaa, vielä kerran eli:
Niin ja sen voisin vielä sanoa että oon yhdenlainen örinähevijätkä niin tää kevät ja kesä on ollut hyvin hämmentävää aikaa myös mun musiikkimaulle. En ihan varma ole että mitä tässä on tapahtunut. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi lol mitkä sanat, Auto jääkin kuulostaa suorastaan Runebergiltä tähän verrattuna.
Yllättävän köykäiseksi on jäänyt lopputulos. Tulee se kuuluisa myötähäpeä joissain kohdissa, kun tätä kuuntelee.
Tosin itselleni tuli myötähäpeä itseni puolesta (onko tämä edes mahdollista?) kun keikalla tuli se Auto jää josta itse en välitä lainkaan. Ympärillä laulettiin ja tanssittiin ja itse en edes muistanut niitä sanoja kun olen sen aina skipannut.
Onko se sit ihan perinteinen häpeä? Tai että nolostuttaa? Skarppaa vähän ens kerralle. No ei, vitsi vitsi. Auto jää on kyl hyvä keikkabilebiisi. Kannattaa jo ihan sen vuoksi ottaa haltuun.
Se onkin nyt yrityksessä kun toinen keikka on vielä tulossa. Ja kai se on tämä uusinkin yritettävä edes pari kertaa kuunnella siihen mennessä.
Itse tykkään kaikista, myös Auto jää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minäkään en alkuun siitä Auto jää:stä oikein mitään perustanut mutta tosiaan jollain keikalla sen kuulin ekaa kertaa ja ihmettelin ku kaikki laulo sitä. 😅 Mut totesin sitte että no onhan se ihan hyväntuulinen renkutus. Sen jälkeen oon tykänny ittekki. 😂
Niin ja sen voisin vielä sanoa että oon yhdenlainen örinähevijätkä niin tää kevät ja kesä on ollut hyvin hämmentävää aikaa myös mun musiikkimaulle. En ihan varma ole että mitä tässä on tapahtunut. 😂
Eikse oo aina parasta kun pystyy yllättämään itsensä? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei hokasko muut että Kuumaalta on tullu tänä aamuna uus musavideo? Ja liittyy ketjun aiheisiin kun sielläpä vilahtaa Kärtsäri ja tanssijatkin. 🤭
Vissiin tämä "Tässä on kaikki".
Apua. Katsoin tän kappaleen ts. kuuntelin ja katsoin ekaa kertaa ja siis tämähän on aivan älyttömän hyvä! 🥹 Siis mitääää...milloin tänne suomeen on tällainen yhtye eksynyt siis syntynyt!? Huomaa, ettei meikä enää seuraa musiikkiskeneä 🥳😒
Siis ihana, heti pääsee jotenkin sellaiseen kevään euroviisutunnelmaan, shippaustunnelmaan ja K&B -tunnelmaan! 🥰
Tossa on samoja elementtejä kivasti kuin Anna mitä vaan -kappaleessa, jonka shipin ansiosta tiesin, mutta mulla on tosi usein niin, että tykkään joidenkin yhdestä tuotannosta ja loppu ei mene alas kirveelläkään, niin en jaksanut alkaa ottaa enempää selvää Kuumaasta.
Ja onhan noi bändiläisetkin tosi söpöjä tuossa videolla, vaikka olen tähän asti pitäytynyt vastaavassa ihailemisessa vain alta 3-kymppisen minäni elämässä. Ja epäilin, ettei ketkään muut kuin Jokerit voi tuntua söpöiltä enää. Mut nämä kyllä olivat!
Eiliseen keskusteluun nimimerkillä kirjoittamisesta. Kirjoitin aiemmin numero-nimimerkillä. Tämä ilmeisesti sama tylyttäjä, vihapuhetta lietsova henkilö, joka riehui täällä eilen, otti minut ajojahtinsa kohteeksi. Hän oli ruvennut jopa seuraamaan minua, jotta sai itselleen aina ilmoituksen minun kommentistani.
Kun aikoinaan aloitin kommentoimaan ketjussa luulin, että numero-nimimerkki oli otettava. Ajojahdin meneillään ollessa neuvoi joku palstalaisten, miten pääsen eroon nimimerkistä (kirjsutumalls ulos). Sen jälkeen olen osallistunut edelleen keskusteluihin. Tylyttäjä-trolli ei ole minua enää tunnistanut. Eli hei, et saanut minua(kaan) lähtemään palstalta.
Minä en tarvinnut nimimerkkiä mihinkään. Te muut, jotka kirjoitatte nimimerkillä - jatkakaa samalla tavalla. Eiköhän jatketa 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä myös! Rukoilin lähinnä keikalla hiljaa itsekseni, etten saa siitä itselleni korvamatoa loppuillalle :D En onneksi saanut.
Ihan sillä olen sitä koko ajan vältellyt 😂 (ja kun en siis muutenkaan tykkää)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana!
Vierailija kirjoitti:
Eiliseen keskusteluun nimimerkillä kirjoittamisesta. Kirjoitin aiemmin numero-nimimerkillä. Tämä ilmeisesti sama tylyttäjä, vihapuhetta lietsova henkilö, joka riehui täällä eilen, otti minut ajojahtinsa kohteeksi. Hän oli ruvennut jopa seuraamaan minua, jotta sai itselleen aina ilmoituksen minun kommentistani.
Kun aikoinaan aloitin kommentoimaan ketjussa luulin, että numero-nimimerkki oli otettava. Ajojahdin meneillään ollessa neuvoi joku palstalaisten, miten pääsen eroon nimimerkistä (kirjsutumalls ulos). Sen jälkeen olen osallistunut edelleen keskusteluihin. Tylyttäjä-trolli ei ole minua enää tunnistanut. Eli hei, et saanut minua(kaan) lähtemään palstalta.
Minä en tarvinnut nimimerkkiä mihinkään. Te muut, jotka kirjoitatte nimimerkillä - jatkakaa samalla tavalla. Eiköhän jatketa 💚
Ihanaa, ettet lähtenyt! Tässä sen näkee, ei se ole se viestin sisältö, vaan jonkun oma tarve purkaa toiseen ihmiseen omaa pahaa oloa selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se varalinkki on, ja kenestä siellä saa, ja ei saa, puhua?🤔🤫
https://www.vauva.fi/keskustelu/5257414/kaaria-keikat-ja-some-keskustelu
Kaikesta saa puhua, paitsi yksityishenkilöistä ja minkäänlaista vihapuhetta r asismi tms ei kiitos.
Jaa...otskossa "Kääriä" , joku kertoi siellä ihastuneensa Bojaniin...ohoh. Vielä kun tietäis, mitä täällä saa puhua. Haluaisin Kn lisäksi kaikki JOt, eikä vähän Tkään haittaisi. Olenko oikeassa paikassa?🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I feel you! Vaikken ole örinähevin ystävä enkä edes jätkä 😂 Mutta muuten saman hämmennyksen äärellä. Ikinä mitään räppiä kuunnellut, enempi rock/glam/grunge/indie jne rintamaa. Ja nyt sitten keväästä asti luukuttanut menemään vantaalaisen pottatukan koko tuotantoa, ml. Auto jää ja odotan into piukassa tätä uutta biisiä ja etenkin sitä mv:ta. 🤩
Eilen laivakeikalla joku heiluttee eturivissä viilentävää viuhkaa.
K: mikä sun nimi on?
Anna
K: no annan kyllä. Ja ottaa ihanasti olkapäästä kiinni😄
Munkin nimi taitaa olla Anna, jos K sattui joskus keikalla kysyä🤭
Oot oikeassa paikassa saa puhua K, B ja muut Jo ja T, välillä muitakin
Vierailija kirjoitti:
Eilen laivakeikalla joku heiluttee eturivissä viilentävää viuhkaa.
K: mikä sun nimi on?
Anna
K: no annan kyllä. Ja ottaa ihanasti olkapäästä kiinni😄Munkin nimi taitaa olla Anna, jos K sattui joskus keikalla kysyä🤭
Eiks se ollut Hanna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas mennään. Trolli/t aloittanut päivän urakkansa.
Pientä kritiikkiä=trolli
No täällä ollaan vähän saatu yliannostus noista trolleista niin oon kyllä itsekin huomannut itseni mieltävän kaiken kritiikin välillä trollien kirjoittamaksi. Vaikka siis toki varmasti näin ei ole ja siellä on taustalla ihan oikeita kirjoittajiakin. Ei enää vaan oikeesti jaksais niitä tahallaan trollaavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hvala! Nyt harjoittelemaan.
T. Bojan
B: Suomi! Oletteko valmiita harjoittelemaan? Peliä!
365 bilepäivää vuodes
Bileet eilen, bileet tänään, bileet huomen
N: Bojči, nyt pois sieltä peilin edestä ja takas studioon laulamaan omia biisejä.
B: Kyllä. Eiku yes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hvala! Nyt harjoittelemaan.
T. BojanB: Suomi! Oletteko valmiita harjoittelemaan? Peliä!
365 bilepäivää vuodes
Bileet eilen, bileet tänään, bileet huomenN: Bojči, nyt pois sieltä peilin edestä ja takas studioon laulamaan omia biisejä.
B: Kyllä. Eiku yes.
🤣😙
https://twitter.com/ootanund/status/1694889111000084631?s=20
Miksi hänen ruotsi on parempi kuin englanti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ärsyttää, että K:n settilista on niin lyhyt. Esittäis nyt prkl edes Morganin useammin. Ja Auto jään vois jättää pelkille lasten keikoille.
En ollut paikalla, mut en kyllä meekään kun biileet on vähän torsot.Kyllä mä oon käsittäny että jos se oman keikan vetää, sillon menee helposti 1,5h. Nää kesän keikat on suurin osa olleet festari- yms. yhteiskeikkoja muiden esiintyjien kanssa niin niissä ollu se n. tunti.
Toivottavasti Kärde vetää talvella sitte täällä jonku klubikiertueen. Edes lyhyen.
No 15-16 biisiä esittivät UK Tourillakin vain.
Silloinkin olivat wuld touthin kanssa. Usein esittävät omilla keikoillaan kaikki biisinsä. Festareilla ja wyn kanssa lyhyemmät setit.