Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai Bojanille helposti järkkääntyy suomalaiset soittajat taustalle soittamaan Carpe Diemiäkin jos se ylipäänsä tulee. Tai taustanauhan kanssa mutta Tavalla kuuluisi jotenkin olla soittajat.. sitten se voi olla hoilaamassa CCC:tä.
Ei varmasti esitä Jokereiden biisejä. Olisi tosi omituista joidenkin muiden soittajien kanssa. Ne on kuitenkin bändi. Varmaan tulee laulamaan ccc:han mukaan.
Mä en taas näkisi yhtään mahdottomaksi. Tai jos ei koko kappaletta niin pätkä.
Vierailija kirjoitti:
Se mitä Tavastialla käynyt, tosin itellä useampi vuosi aikaa niin mun mielestä siellä on yleisö hyvin mukana mutta aika "coolisti" muuten. Monestihan siellä on artisteja katsomassa toisten keikkoja. Joten en näe miksei Bojan voisi olla yleisössäkin, ei siellä mikään teinilauma tule repimään. :D Tosin JOS B ylipäänsä tulee, niin eiköhän se ole piilossa jossain lavan sivussa ja sitten tulee esiintymään Kärtsän kanssa.
Juuri näin. Tavastialla ei kyllä yleensä mitään teinihysteriaa näy. Ihan isotkin suomalaiset tähdet katselee siellä keikkaa yleensä yleisöstä.
Vierailija kirjoitti:
Se mitä Tavastialla käynyt, tosin itellä useampi vuosi aikaa niin mun mielestä siellä on yleisö hyvin mukana mutta aika "coolisti" muuten. Monestihan siellä on artisteja katsomassa toisten keikkoja. Joten en näe miksei Bojan voisi olla yleisössäkin, ei siellä mikään teinilauma tule repimään. :D Tosin JOS B ylipäänsä tulee, niin eiköhän se ole piilossa jossain lavan sivussa ja sitten tulee esiintymään Kärtsän kanssa.
Tavastialla katsotaan keikkoja coolisti!? Mikä juttu tämä on? Eiköhän se vähän riipu esiintyjästä? Meinaan jos siellä on jokin älykkö indiebändi, niin voi ollakin coolia menoa, mutta varmasti tuolla keikalla ei tule olemaan :D
Ja siis ehkä vähän eri asia, jos sanotaan vaikka 22 Pistepirkkojen PK Keränen olis katsomassa J. Karjalaisen keikkaa siellä (tai toisinpäin), niin varmasti saisivat ollakin rauhassa, mutta tämä on nyt vähän eri asia..!
Sori mun huono esimerkki, varmaan tuoreemmistakin artisteista (joita en itse vain tunne) löytyisi vastaava vastinpari...
Bojan on harjoitellut ahkerasti Cha Cha Chan sanoja, ja nytkö selvisi syy? 😉
Ja ehtiväthän he harjoitella tätä torstai - perjantai aikana myös yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai Bojanille helposti järkkääntyy suomalaiset soittajat taustalle soittamaan Carpe Diemiäkin jos se ylipäänsä tulee. Tai taustanauhan kanssa mutta Tavalla kuuluisi jotenkin olla soittajat.. sitten se voi olla hoilaamassa CCC:tä.
Ei varmasti esitä Jokereiden biisejä. Olisi tosi omituista joidenkin muiden soittajien kanssa. Ne on kuitenkin bändi. Varmaan tulee laulamaan ccc:han mukaan.
Sori mun on pakko sanoa, että ei tule tapahtumaan. Toi keikka kun ei ole shippaajille, vaan Käärijän faneille. Shippaajiakin sinne varmaan menee, mutta kun kerran liput on myyty jo ties milloin, niin tuskin isolta osin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Tavastialla ei kyllä yleensä mitään teinihysteriaa näy. Ihan isotkin suomalaiset tähdet katselee siellä keikkaa yleensä yleisöstä.
Mutta Tavastialla ei olekaan ennen nähty Bojania!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavastialla katsotaan keikkoja coolisti!? Mikä juttu tämä on? Eiköhän se vähän riipu esiintyjästä? Meinaan jos siellä on jokin älykkö indiebändi, niin voi ollakin coolia menoa, mutta varmasti tuolla keikalla ei tule olemaan :D
Ja siis ehkä vähän eri asia, jos sanotaan vaikka 22 Pistepirkkojen PK Keränen olis katsomassa J. Karjalaisen keikkaa siellä (tai toisinpäin), niin varmasti saisivat ollakin rauhassa, mutta tämä on nyt vähän eri asia..!
Sori mun huono esimerkki, varmaan tuoreemmistakin artisteista (joita en itse vain tunne) löytyisi vastaava vastinpari...
Tarkoitin tolla coolilla sitä että siellä ei hyökätä toisten artistien kimppuun teinityyliin jos he on yleisössä katsomassa keikkaa. :D Muuten voi olla kova meno kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mun on pakko sanoa, että ei tule tapahtumaan. Toi keikka kun ei ole shippaajille, vaan Käärijän faneille. Shippaajiakin sinne varmaan menee, mutta kun kerran liput on myyty jo ties milloin, niin tuskin isolta osin.
Aivan hyvin voi markkinointimielessä luikauttaa jonkun pätkän. Miksei hyödyntäisi tilannetta. Pääsee otsikoihin ja videot taas leviää.
Vierailija kirjoitti:
Bojan on harjoitellut ahkerasti Cha Cha Chan sanoja, ja nytkö selvisi syy? 😉
Ja ehtiväthän he harjoitella tätä torstai - perjantai aikana myös yhdessä.
Mä luulen, että se tulee sinne lavalla vain fiilistelemään ja jonkun verran laulamaan mukana, ei varsinaisesti esiintymään. Siis samaan tyyliin kuin siellä Nordiksen keikalla kävi lavalla useampikin Käärijän kaveri.
Pari videota Naantalin välispiikeistä 🤣 (näissä ei mainintaa Bojanista)
Vierailija kirjoitti:
Viime äänestyksestä on aikaa ja ketjussa on nyt varmasti uuttakin porukkaa, joten...
Käärijä (yläpeukku) vai Bojan (alapeukku)?
Mielenkiintoista, että äänet jakautuvat melkein tasan :D (nyt 62-59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että tolla keikalla voi olla hyvin sekalaista porukkaa yleisönä, ei edes täysin faneja vaan uteliaita ihmisiä. Itsekin ostin hetken mielijohteesta liput umk-iltana ennen kuin lähetys alkoi kun niitä oli vielä saatavilla ja sitten loppuillasta liput olikin myyty loppuun.
Jännä että Käärijä ilmoitti tuon Bojanin vierailun jo nyt. Ei kuitenkaan tarvitse enää mainostaa keikkaa kun se on loppuun myyty. Olisi pitänyt hauskana yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että Käärijä ilmoitti tuon Bojanin vierailun jo nyt. Ei kuitenkaan tarvitse enää mainostaa keikkaa kun se on loppuun myyty. Olisi pitänyt hauskana yllätyksenä.
Oon tippunut kärryiltä. Missä siis on ilmoittanut?
Voihan se olla että koko Bojania ei ole siellä vaan se on meidän kuvitelmaa 😀
Managerilla taas Suomi viittaus nyt freestyle IG
En pääse keikalle, pelkästään pohdin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun porukka odottelee täällä Tavastian keikkaa mielessään, että Bojan on sitä katsomassa, niin oletatteko te siis, että koko Suomen kansa näkee sen yleisössä, vai odotatteko te automaattisesti siitä tulevan insta-, twitter- tai tiktok-päivityksiä, vai mikä teillä on se ajatus, mistä edes paljastuisi, että Bojan ylipäätään on Suomessa ja Käärikän keikalla?
Ei siellä pimeässä ja valonvälkkeissä oikein ketään näe, toki jos Bojan olis eturivissä ja joku paparazzi sitä eturivissä kuvaisi niin ehkä.. Tietty se vois istua Käärijän backstagella sen tunnin ajan, mitä keikka kestää, mutta eiköhän se haluaisi myös nähdä keikan ja sen tunnelman.Ite ollut Kärtsärin klubikeikalla ja niissä on kyllä sairaan kova meno päällä, mut aikamoinen ryysis katsojien kesken, kun usein on alkoholia otettu ja kaikki haluais päästä eturiviin.. Että mietin, että jos siellä Bojan (tai ylipäätään joku kutsuvieras) olis, niin miten se järjestyisi, oisko sille joku vippi-aitio, vai ryysäiskö se muiden katsojien kanssa yleisössä..? Onhan sekin kuitenkin isompi nimi kuin peruspentti, ja kotimaassaan ainakin, niin uskaltaisiko hän edes lähteä noin vain jonnekin "hullun" suomalaisen "känniyleisön" sekaan mossaamaan..? :D
Tietenkään ei voi yleisössä olla.
Jos ei ois kerrottu, että on yllätys, niin olettaisin, että Bojan katsoo keikkaa lavan sivusta, takaa, mitä näitä mahiksia nyt Tavastialla on?
Mutta näin ollen on täysin mahdollista, JOS siis B on tämä mainittu yllätys, että hän esiintyy lavalla esim. Cha cha cha:ssa tai joku muu kappale sen lisäksi?
No niin, ehkä, mutta ei mistään takaa saa sitä fiilistä varmasti.. mut joo.. sit taas jis se olis jossain omassa katsomossansa (mitä mahiksia sitten lieneekään) niin näkiskö sitä edes kukaan.. onhan siellä takahuoneessa Kärtsärin tyttöystävää sun muuta porukkaakin mukana, mutta ei niitäkään kukaan ulkopuolinen välttämättä aina näe..
Tietenkin, jos se Bojan haluaisi lavalle niin joo, ehkä sitten, jos se olis joku suunniteltu juttu.. joko mainosmielessä tai muuten..
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla että koko Bojania ei ole siellä vaan se on meidän kuvitelmaa 😀
Skippasin "siellä" sanan sun kommentista 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tippunut kärryiltä. Missä siis on ilmoittanut?
Ei kai se ihan suoraa sitä sanonutkaan. Sellaisia hämmentäjiä nämä molemmat ketjun päähenkilöt että osaavat kyllä pitää hypeä yllä ja somet sekoaa kun ihmiset arpoo rivienvälimerkityksiä😂