Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
76761/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti Tommy nimenomaan nyt jakaa täällä porukkaa. Aiemmin sulassa sovussa menty vaikka olis mitä nimiä tuotu ketjuun.

Ensimmäinen mies, jonka kanssa K:lla on isompi yhteistyö ja joka kiinnostaa ihmisiä täällä. Tämän osa kokee ilmeisesti uhkaksi B:lle vaikka K:ta ja Tommya ei ole täällä juurikaan shipattu edes yhdessä. Ihmiset on vaan innoissaan uudesta musiikista, videosta ja siitä, että Tommy sai stadikalla K:sta aivan uusia puolia esiin. 

Mites Alan Walker, miksi muuten ei häntä ja K:TA shipattu?

Koska heillä ei ole samanlainen kemia kuin K/T

Vierailija
76762/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joksut soi Valkeakoskella

https://twitter.com/Kaarijaseyes/status/1694371382543425936?t=8iSsZNgvr…

Kaivarilla kyllä biletettiin paljon lujempaa kun Carpe Diem soi ennen Kärtsää. :) Pitäisi olla joku perinne, että kaikilla keikkapaikoilla jos on DJ ennen Kärtsää niin soi Joksuja!

Ja muitakin biisejä kuin CD.

Mietin siellä Kaivarilla, että Demoni olisi sopinut sinne tosi hyvin, mutta olin vähän liian kaukana lavasta, että olisin saanut puhelimella toivottua DJ:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76763/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joksut soi Valkeakoskella

https://twitter.com/Kaarijaseyes/status/1694371382543425936?t=8iSsZNgvr…

Ei pysy järkkärinkään jalat paikoillaan :D

Hän on mun uusi lempijärkkäri💚

Meneekö häälistalle varaukseen?

Jos ei kommentoijalle kelpaa, niin mä voisin vaihtaa Kaija Koon tähän järkkäriin. Sori Kaija.

Vierailija
76764/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 'palstanauta' uusi AV-mamma?

🤣🤣🤣

Vierailija
76765/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SF lähtee Euroviisut- risteilylle. Voi K parka.

Vierailija
76766/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cameltoe vaan laittaa sydämiä Joksujen postiin. Kärde puolusta kunniaasi. Jätkä vaan tykkäilee Bejban kuvista ja unohtaa Boitsun. Hyi.

Vierailija
76767/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣

Missä semmonen on?

Äläkä sano et peilissä.

Vierailija
76768/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl täälä musta voi fiilistellä sopivassa suhteessa vähän kaikkia ja kaikkea. Millon mikäkin on ajankohtaista. Onhan tässä mennyt Jesset ja muutkin, koko Jokeripokeripoks, ja niiden crewkin.

Mutta niitä ei shipata koko ajan jommalle kummalle.

Eli sekö sinua harmittaa? Et halua, että Bojania ja Käärijää shipataan muille? Ymmärrän sen täysin, heidän välinen kemia jne. teki niin suuren vaikutuksen moneen ihmiseen. Välillä vaan kaivataan muitakin virikkeitä ja puheenaiheita.

Kuka tahansa saa shipata heitä kenen kanssa haluaa, mutta tämä ketju on K/B-shipille toistensa kanssa, kuten otsikko kertoo. Mun puolesta saa puhua täällä kenestä vaan, mutta kun suuri osa viesteistä alkaa sisältää shippausta jossa tommy ja K, se tekee tästä ikävän paikan niille, jotka haluavat shipata K/B vain keskenään.

https://fanlore.org/wiki/One_True_Pairing

Tämä kun ei ole shippausketju vaan fiilistelyketju mitä ikinä se kenellekään tarkoittaa. Sulle voisi olla parempi se plussan ketju.

Vierailija
76769/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen K&B-shippaaja henkeen ja vereen, mutta mua ei häiritse Tommy-jutut täällä ollenkaan, kun oon kokenut, että ne on enemmän läppää kuitenkin, ei kukaan tosissaan niitä näytä täällä shippaavan. Ja Tommy on ajankohtainen hahmo tällä hetkellä Käärijään liittyen, eikä K&B-rintamalta ole mitään kovin ajankohtaista just nyt. Itse tykkäsin stadikan keikalla nähdystä K&T-interaktiosta kovasti. Ei se ole ollenkaan pois mun K&B-shippauksesta.

Vierailija
76770/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstanauta. Voikohan tän lisätä cv:n?

Vierailija
76771/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://m.facebook.com/Gusti.si/photos/kris-je-včeraj-svoji-punci-kupil…

Krisin tyttis (ainakin muutaman vuoden takainen)

Neljän vuoden takaa eli ei kyllä todellakaan kerro mitään nykyisestä tilanteesta. Lisäksi kannattaa muistaa, että Kris on tuossa kuvassa vain vähän aikaa sitten täyttänyt 19 vuotta. Kyllä joidenkin 19-vuotiaiden suhteet pysyvät samoina vuosia mutta joidenkin taas eivät ja aika hulabalootahan noiden elämä on viimeisen vuoden ollut. En siis ihan ilman todisteita usko, että sama tyttöystävä olisi edelleen.

19-vuotiaiden kaksosten äitinä allekirjoitan tämän ja olen myös sitä mieltä että hyvä vaan jos kokeilevat elämää eri ihmisten kanssa.

Tosin krisistä on kyllä tullut vähän sellainen vaikutelma että se voisi hyvinkin olla koko ikänsä ekan tyttöystävän kanssa.

Vierailija
76772/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣

Siis jokuhan meidät (pelkästään tämän ketjun väen siis) risti estronaudoiksi. Siitä tämä termi kai lähtöisin.

Vierailija
76773/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti Tommy nimenomaan nyt jakaa täällä porukkaa. Aiemmin sulassa sovussa menty vaikka olis mitä nimiä tuotu ketjuun.

Ensimmäinen mies, jonka kanssa K:lla on isompi yhteistyö ja joka kiinnostaa ihmisiä täällä. Tämän osa kokee ilmeisesti uhkaksi B:lle vaikka K:ta ja Tommya ei ole täällä juurikaan shipattu edes yhdessä. Ihmiset on vaan innoissaan uudesta musiikista, videosta ja siitä, että Tommy sai stadikalla K:sta aivan uusia puolia esiin. 

Mites Alan Walker, miksi muuten ei häntä ja K:TA shipattu?

Koska se on hiton tylsä ja persoonaton. Se sen biisiversiokin unohtui jo.

Kiitos! Sillon alkukesästä olin vain vanha ja kaikesta pihalla kun en ymmärtänyt yhtään sitä walker-hehkutusta. Tajuan että se oli iso juttu ihan näkyvyyden takia, mutta biisille se jumputus ei kyllä tehnyt millään tavalla mitään hyvää.

Vierailija
76774/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣

Missä semmonen on?

Äläkä sano et peilissä.

Ei suinkaan!

Boomerina painoin väärää kuvaketta kun kirjoitin ton. Luulin lainanneeni mukaan pari sivua taaksepäin olleen kaksiosaisen tarinan palstanaudan ja Logomon järkkäri-Jarmon rakkaudesta, joka saa alkunsa, kun palstanauta bongaa Jarmon jaloista Krisille tehdyt pitsisukat.

Ihana tarina btw, kiitos kirjoittajalle!

Istun junassa ja repesin totaalisesti siitä termistä 'palstanauta' 🤣

Vierailija
76775/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣

Missä semmonen on?

Äläkä sano et peilissä.

Ei suinkaan!

Boomerina painoin väärää kuvaketta kun kirjoitin ton. Luulin lainanneeni mukaan pari sivua taaksepäin olleen kaksiosaisen tarinan palstanaudan ja Logomon järkkäri-Jarmon rakkaudesta, joka saa alkunsa, kun palstanauta bongaa Jarmon jaloista Krisille tehdyt pitsisukat.

Ei hitto, en kyllä ainakaan niitä pitsisukkia voi tehdä! Käsityöylpeyteni ei kestä sitä kolahdusta että känsäjarmo hiihtelee krisin sulokoipiin suunnitelluissa sukissa

Vierailija
76776/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣

Missä semmonen on?

Äläkä sano et peilissä.

Ei suinkaan!

Kiitos, eka ficcini 😆 kiva jos tuotti edes jollekin iloa. Ja sukantekijä, ikinä ei tiedä mitä hyvää ne sukat voivat saada aikaan, vaikka päätyisivätkin järkkäri-Jarmon känsäisiin tassuihin.

Vierailija
76777/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että jotain häiritsee Käärijän uusi tosimaailman kontakti näin paljon, merkitsee se vain sitä että joku on liian syvällä ja addiktoitunut rakentamiinsa kuvitelmiin.

Kyllä. Sama laulu alkaa aina kun on joku olevinaan "uhka" B:n ja K:n välille. On se sitten Martin tai Tommy joista vaikka puhutaan ihan neutraalisti niin sama itku alkaa aina. Vaikkei kukaan shippaisi pätkääkään. Tänne mahtuu kaikki jutut kuten ennenkin.

Helpottaisiko tuskaa tuntevia se ajatus, että täällä palstalla emme kerta kaikkiaan voi mitenkään vaikuttaa siihen mitä ihmiset oikeasti tuntevat. Jos K ja B ystävyys tai mikä lie ei kestä tutustumista muihin ihmisiin, niin ei sen sitten ollut tarkoituskaan. Kyllä minäkin toivon K B suhteelta ihan vaikka mitä, mutta maailman sulkeminen asianosaisilta ei kyllä yhtään auta.

Kaikki saa shipata mitä ja keitä haluaa ja fiktiotahan tämä on. Mutta tää on meidän turvallinen tila (joo, ristiriitainen termi), mitä me ollaan alusta saakka ja koko ajan puolustettu trolleilta, aloitettu uusia palstoja jne. Sitten jossain vaiheessa alkaa ärsyttää kun trollauksen lisäksi tuota tilaa täytetään toisella shipillä. Ja se on ollut muutaman päivän intensiivistä. Kyse on lainausmerkeissä shippi-kodista, turvapaikasta ja tuosta otp:stä.

Olen ollut vauvalla ensimmäisiä kertoja aikanaan kun esikoista yritettiin, ja jo silloin oli selvää että vauva av ei ole eikä oikein voi olla mikään turvallinen tila. Tämä on tällainen räävittömän huumorin ja ankaran tappelun tyyssija mikä toistuu ketjusta toiseen. Itse en ainakaan halua että mitkään "turvallisen tilan" säännöt valtaa tämän ja alkaa rajoittaa keskustelua. Ja kun tämä ei ole mikään shippiketju vaan vapaamuotoista keskustelu Kärtsän ja Bojanin tapahtumista, on ne sitten kenen kanssa vaan.

Vierailija
76778/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uku Suviste Virosta tulee Euroviisuristeilylle. Katselin just et aika komee kaveri ...

Vierailija
76779/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uku Suviste Virosta tulee Euroviisuristeilylle. Katselin just et aika komee kaveri ...

No niinpäs onkin.👍

Vierailija
76780/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että jotain häiritsee Käärijän uusi tosimaailman kontakti näin paljon, merkitsee se vain sitä että joku on liian syvällä ja addiktoitunut rakentamiinsa kuvitelmiin.

Kyllä. Sama laulu alkaa aina kun on joku olevinaan "uhka" B:n ja K:n välille. On se sitten Martin tai Tommy joista vaikka puhutaan ihan neutraalisti niin sama itku alkaa aina. Vaikkei kukaan shippaisi pätkääkään. Tänne mahtuu kaikki jutut kuten ennenkin.

Helpottaisiko tuskaa tuntevia se ajatus, että täällä palstalla emme kerta kaikkiaan voi mitenkään vaikuttaa siihen mitä ihmiset oikeasti tuntevat. Jos K ja B ystävyys tai mikä lie ei kestä tutustumista muihin ihmisiin, niin ei sen sitten ollut tarkoituskaan. Kyllä minäkin toivon K B suhteelta ihan vaikka mitä, mutta maailman sulkeminen asianosaisilta ei kyllä yhtään auta.

Kaikki saa shipata mitä ja keitä haluaa ja fiktiotahan tämä on. Mutta tää on meidän turvallinen tila (joo, ristiriitainen termi), mitä me ollaan alusta saakka ja koko ajan puolustettu trolleilta, aloitettu uusia palstoja jne. Sitten jossain vaiheessa alkaa ärsyttää kun trollauksen lisäksi tuota tilaa täytetään toisella shipillä. Ja se on ollut muutaman päivän intensiivistä. Kyse on lainausmerkeissä shippi-kodista, turvapaikasta ja tuosta otp:stä.

Olen ollut vauvalla ensimmäisiä kertoja aikanaan kun esikoista yritettiin, ja jo silloin oli selvää että vauva av ei ole eikä oikein voi olla mikään turvallinen tila. Tämä on tällainen räävittömän huumorin ja ankaran tappelun tyyssija mikä toistuu ketjusta toiseen. Itse en ainakaan halua että mitkään "turvallisen tilan" säännöt valtaa tämän ja alkaa rajoittaa keskustelua. Ja kun tämä ei ole mikään shippiketju vaan vapaamuotoista keskustelu Kärtsän ja Bojanin tapahtumista, on ne sitten kenen kanssa vaan.

Ihan ekalla sivulla kyllä mainitaan, että ketju on fiktiivistä shippausta.

Ketju on lukittu.