Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on
Vierailija kirjoitti:
Bojan pussailee miespuolisten kavereidensa kanssa ja on taatusti nähnyt myös Aapo& Käärijä videon. Minusta olisi jotenkin täysin luontaista hänelle pussata Käärijää. Sitä en kyllä ymmärrä, että miksi muka Käärijä hämmästyisi sellaisesta vai onko se jotain palstaromantiikan luomista?
Olkoon pussailuja vaikka kuinka paljon ja mihin suuntaan vaan.
Jostain syystä näiden kahden välinen pussailu on se
kielletty hedelmä, eihän sitä ole nähty vieläkään!Niin jostain syystä tää kertoo musta enemmän kuin monet muut asiat ehkä Bojanin fiiliksistä, ainakin niistä joita ehkä oli. Ei ihan läpällä pussaillakaan, kun oli vähän enemmän pelissä. Mutta eiköhän ne fiilikset ole nyt taaksejääneitä, eikä niihin ole mahdollista palata, koska seuraavissa mahdollisissa tapaamissa on mukana
Tod.näk myös kolmas osapuoli
Miksi pitäisi mukana olla, eihän B häntä tapaamaan tullut. Jos ei k sitä saa sanottua, niin sanokoon sitten b itse. Sen tilanteen kyllä haluaisin nähdä. Joo vakavasti puhuen , kai tyyppi roikkuu ananaksineen mukana, kun K näköjään niin haluaa.
Onkohan K parisuhteessa millane kiukuttelija, meinaan et jos on rankkaa ja on väsynyt keikoista tms, purkaako toiseen jne. Sittenhän tuo suht tuore kuvio tuskin kestää, ellei nyt ole ihan hemmetin kova ja kärsivällinen toinen osapuoli.
Känkkäränkkä kun näkyy tosiaan joskus stooreista läpi, et on jotenkin pahantuulinen tai et ärsyttää.
Haluatteko tänne Karita Mattilan runon Käärijästä? (Otin talteen UMK-ketjusta)
Vierailija kirjoitti:
Luojan tähden, ei!
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan tähden, ei!
Karita Mattilan? Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan K parisuhteessa millane kiukuttelija, meinaan et jos on rankkaa ja on väsynyt keikoista tms, purkaako toiseen jne. Sittenhän tuo suht tuore kuvio tuskin kestää, ellei nyt ole ihan hemmetin kova ja kärsivällinen toinen osapuoli.
Känkkäränkkä kun näkyy tosiaan joskus stooreista läpi, et on jotenkin pahantuulinen tai et ärsyttää.
Tulis purkamaan muhun.....Antaa tulla vaan, Käärijä!!!!
Voi vielä tuntiko siihen Naantalin keikkaan on? Pitkä päivä on hänellä 🥺
Matskua odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä oon myös valmis vastaanottamaan kaiken. Hyvässä ja pahassa.
Eiiiiiiiiiii runoja umk-ketjun syövereistä! Muuten Rietas Gay herää henkiin sieltä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä oon myös valmis vastaanottamaan kaiken. Hyvässä ja pahassa.
Kaikki mikä tulee Käärijästä, on hyvää!!!
Jere on vaikuttanut haastiksissa kyllä tosi fiksulta tyypiltä et vaikee kuvitella hänen olevan mikään kusipää muita kohtaan parisuhteessakaan. Mut varmaan sillo jos on masentunut, pettynyt tai tyytymätön elämäänsä/asioihin ni varmaan voi olla pahalla tuulella kuten kuka vain. Olen tulkinnut noi kärttyilyvideot siten että se on hänen huumorintajuaan ja lisäksi osa Käärijä-hahmoa.
Vierailija kirjoitti:
Eiiiiiiiiiii runoja umk-ketjun syövereistä! Muuten Rietas Gay herää henkiin sieltä myös.
No mutta sen ajatelmiahan tää ketju just kaipaa!
Porukka ei sit näköjään halua tänne karitamattilan runoja. Ihme neitejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muratti pitänyt tiukassa liekassa Kärtsyä reissussa. Nyt on päästy takas kotiin ja Kärtsyllä on täällä muitakin läheisiä ihmisiä ja tukiverkkoa. On helpompi hengittää.
Mikä hvetti sen pitää kiinni siinä edelleen, jos tilanne on se, miltä se näyttää.
Hankala varmaan löytää toista riittävän paljon itteesä lyhyempää naista, joka ei oo jumalaton tiinu 😆 Se.
On paljon helpompi löytää salskea, komea, monilahjakas, älykäs ja jumalainen slovenialainen.
En pääse tästä yli koskaan. Jos nyt oikeasti ei tämä jumalolento ole kelvannut!
Vierailija kirjoitti:
Älä p*erhana nyt laittele kun en ole vielä ehtinyt lukea sitä ketjua ja poistavat sen vielä.
Meikkasiko käärijä ennen umk:ta keikoille? Nyt ainakin on kiva meikki aina keikoilla ja välillä muutenkin😍
Jo bojan suutelee hänen mieskavereitaan ystävänä , mutta ei ikinä käärijää ole suudellut
Juhlistan tänään olleen Ideapark-keikan iltaa juuri ananasmehulla, nam 🍹 Täysin uusi tuttavuus minulle, mutta muuten tosi hyvää!
https://fi.m.wiktionary.org/wiki/l%C3%A4skitiinu