Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
761/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten kukaan oikeasti vaivaudu kertomaan, että kuk se Bojan on?

Bojan on Slovenian viisuedustajana olleen Joker out-nimisen bändin solisti, johon Käärijä tutustui viisujen aikana.

Vierailija
762/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://slovenia.postsen.com/news/111376/The-%E2%80%98bromance%E2%80%99…

Mä en varmaan osaa tehdä linkkiä. Onko tämä ollut jo ketjussa?

Miten toi olisi pitänyt tehdä. Tuossa tulee mukana näköjään vaikka mitä roskaa. Ja toinen kysymys, pystyykö omaa postaustaan poistamaan mitenkään jälkikäteen?

Ei pysty, mutta ihan toimiva linkkihän toi oli!

Toi halauskuva on niin ihana.

Niin on, palaan sitä aina välillä katsomaan. K on niin liimautunut Bojaniin. Tosi kaunis kuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te tiedätte että ovat heteroita IRL. Onhan noita seksuaalisia suuntautumisia vaikka ja mitä. Tai voihan ne olla vaikka bi-curious. 

Koska käärijä on sanonut olevansa hetero. Jos joku sanoo olevansa jotain, on kohteliasta se uskoa. Omassa haavemaailmassasi voivat sitten olla jotain muuta, mutta on tärkeää erottaa oma mielikuvitus ja oikea elämä.

Tässä maailmassa ja tässä ketjussa kuitenkaan eivät ole täysin heteroita. Jännemmäks tekee et olis molemmat bi. Vähän sitä ja vähän tätä. Naiset saa väistyä ku nää kaks löytää toisensa.

Okei eli tämä ketju ei periaatteessa ole sitten edes oikeasta käärijöstä vaan fanfiction käärijästä, jota ei oikeasti ole olemassa? Okei sitten ymmärrän. Toivon kuitenkin, että oikea käärijä löytäisi rinnalleen unelmiensa naisen, jonka kanssa perustaa perhe (hän on sanonut, että se on hänen suuri haaveensa tulevaisuudessa). Mielikuvitus käärijä voi sitten olla vaikka Bojanin kanssa :)

Jep, juuri näin. Toivottavasti muutkin tajuaisivat tämän ja antaisivat mammojen (ja pappojen) jatkaa haavemaailmaansa. Se haavemaailma ei ole keltään pois, päinvastoin se tuo monelle iloa. Valitettavasti tänne ilmestyy myös pahantahtoisia kommentoijia, mutta heitä ei kannata niputtaa yhteen KB fanfiktionista kiinnostuneiden kanssa.

Vierailija
764/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V kuierailija kirjoitti:

Sitä itkun määrää tässä ketjussa kun käärijä julkistaa olevansa suhteessa jonkun nuijan kanssa :D

*Muijan tuo oli tahaton virhe sorry 😅

Apua tää oli hauska 😆

Niin oli, nauratti 😅

Miten tänne nyt saa emojeita, vaikka aiemmin ne jäi pois?

Vierailija
765/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
766/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla UMK-ketjussa joku sanoi aikoinaan että Bojan tiesi Käärijän jo UMK:sta ennen pre-partyja ja halusi tavata joten aika hyvä ennustaja hän on kyllä ollut kun on jo silloin osannut ennustaa ennakkosuosikin aseman ja että tässä on nyt avain omaan menestykseen kun lyöttäydyn hänen seuraansa :D

Ja nuo keikkajututjan ja niiden julkaisu riippuu ihan siitä miten järjestelyt saa sovittua jne. ja löytää keikkajärjestäjän, tämä hullu managerihan sitä tässä joku aika sitten kyseli instasssan että tietääkö joku Suomesta keikkajärjestäjää.

Kyllä mäkin uskon että aitoa ihailua on ollut Bojanin kohdalla, mutta näiden pahimpien shippaajien ehkä kannattaa varautua siihen että ei Käärijällä mitään super syvällistä paikkaa Bojanin sydämessä varmaan loppujen lopuksi ole 😅

Mietin sitä, että miten K edes pystyy kertomaan ajatuksiaan yhtään syvällisemmin tuolla kielitaidolla. Ja lisäksi toinen on vielä kielinero. Alkaisko neroa jossain vaiheessa vähän hermostuttaa tuollainen tilanne. Tietysti voi olla niinkin, että jos keskinäinen kemia on vahva, niin se kompensoi, mutta pakko kai jossain vaiheessa on pystyä sanomaan jotain monimutkaisempaa. Yksi ratkaisu tietysti on, että B opiskelee suomen kielen, häneltä se varmaan käy hujauksessa.

Vierailija
767/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis halusin vaan tulla selventämään että kaikki shippaajat täällä ei ole mammoja tai pappoja, ite oon 13v shippaaja :p

Vierailija
768/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla UMK-ketjussa joku sanoi aikoinaan että Bojan tiesi Käärijän jo UMK:sta ennen pre-partyja ja halusi tavata joten aika hyvä ennustaja hän on kyllä ollut kun on jo silloin osannut ennustaa ennakkosuosikin aseman ja että tässä on nyt avain omaan menestykseen kun lyöttäydyn hänen seuraansa :D

Ja nuo keikkajututjan ja niiden julkaisu riippuu ihan siitä miten järjestelyt saa sovittua jne. ja löytää keikkajärjestäjän, tämä hullu managerihan sitä tässä joku aika sitten kyseli instasssan että tietääkö joku Suomesta keikkajärjestäjää.

Kyllä mäkin uskon että aitoa ihailua on ollut Bojanin kohdalla, mutta näiden pahimpien shippaajien ehkä kannattaa varautua siihen että ei Käärijällä mitään super syvällistä paikkaa Bojanin sydämessä varmaan loppujen lopuksi ole 😅

Mietin sitä, että miten K edes pystyy kertomaan ajatuksiaan yhtään syvällisemmin tuolla kielitaidolla. Ja lisäksi toinen on vielä kielinero. Alkaisko neroa jossain vaiheessa vähän hermostuttaa tuollainen tilanne. Tietysti voi olla niinkin, että jos keskinäinen kemia on vahva, niin se kompensoi, mutta pakko kai jossain vaiheessa on pystyä sanomaan jotain monimutkaisempaa. Yksi ratkaisu tietysti on, että B opiskelee suomen kielen, häneltä se varmaan käy hujauksessa.

Mut toisaalta ei myöskään olis iso vaiva K:lta treenata omaa enkkuaan, kun ottaa huomioon, miten paljon se kehittyi jo pelkästään viimesen parin viikon aikana. 

Vierailija
769/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä itkun määrää tässä ketjussa kun käärijä julkistaa olevansa suhteessa jonkun nuijan kanssa :D

Jos kyllästyy vaikka noihin juttuihin B:n ja hänen suhteen laadusta, niin tuo olisi hyvä keino.

Vierailija
770/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Conorilla ole tyttöystävä. Bojanin flirtillä tuskin mitään tekemistä yhteisen keikan kanssa.

Vierailija
771/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin tänne jo joskus aiemmin että itseäni vähän häiritsee onko tämä koko Bojan juttu vain nuoren miehen opportunismia, kun hän (mielestäni yli innokkaasti) kaveerasi ja flirttasi sinne sun tänne viisujen aikana. Ja alan kallistua kyllä siihen suuntaan valitettavasti että luultavasti Bojan näki vain fanien suosikki Käärijässä hyvän mahiksen edistää omaa uraansa.

Olisi tosi surullista K:n kannalta, kun on vielä noin julkisesti kertonut Bojanin olleen parasta, mitä viisuissa tapahtui. Toisaalta kertoisiko K yksityiskohtaisesti heidän tutustumisestaan, jos ei tietäisi, että B on edelleen kuvioissa mukana. Toisaalta K taitaa olla sellainen, että kertoisi kuitenkin. Bojan on kyllä hyötynyt paljon Käärijän kanssa kaveeraamisesta. Keitä muita B yritti kuin Noaa ja Conoria?

No espanjankielisessä haastattelussa kun bojanilta kysyttiin viisusuosikkia, sanoi ykköseksi espanjan ea ean, mut tokana sanoi käärijän. Kuitenkin ig:ssä kertoi storyssaan kärtsän olevan viisujen ykkönen hänelle. Eli espanjaa kai imarteli kun oli sen maan haastis. Uskon että tykkää oikeasti kärtsästä, mutta näkee myös tilaisuuden edetä urallaan. Ja siinä mielessä käyttää hyväkseen.

Kärtsy tehnyt samaa. Välillä sanonut Loreen paras välillä Slovenia. Tai häneltä on kysytty eri asiaa, kenen haluaa voittavan ja kuka on paras.

Ei sanonut ikinä Sloveniaa parhaaksi biisiksi tai voittajaksi vaan aina että tämä on Suomi - Ruotsi maaottelu. Slovenian pojat sen sijaan aina sanoi lempi tyypeikseen ja Norjan tytön siskokseen, eikä noita lausuntoja ikinä muuttanut. Ei todellakaan harrastanut tuollaista joka suuntaan mielistelyä toisin kuin B.

Näköjään Bojan alkaa muuttua tällä palstalla ihanuudesta tarinan pahikseksi.🙂

No kun se kehtaa tavata Conorin.😂 Minusta Bojanin ja Käärijän kaveruus on aitoa, mutta tottakai siinä ohessa on varmasti mietitty bisnestä ja imagoa. Bojan vaikuttaa yltiö sosiaaliselta ja helposti innostuvalta kaverilta. Hänelle jäi varmasti paljon kavereita euroviisu ajalta. Toki jäi varmasti myös Kärtsälle. Saa nähdä, ketkä tekee ekana yhteistyötä. Mä toivoisin, että Kärtsä ja Alessandra.

Varokoon, jos pettää Käärijän lähestymällä Conoria mitenkään läheisemmin!

Vierailija
772/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinirypäle kirjoitti:

siis halusin vaan tulla selventämään että kaikki shippaajat täällä ei ole mammoja tai pappoja, ite oon 13v shippaaja :p

Itse olen sinua 20 vuotta vanhempi. Käytän ilmaisua mamma ja pappa, koska olen oppinut palstalla sen, että täällä kutsutaan kyseisillä termeillä kaikkia kommentoijia iästä riippuen. Jos nyt pilkkua viilataan, niin oikeasti termi on av-mamma.😉 Kiva kuitenkin, että täällä on kaikenikäisiä ja kaikenlaisia ihmisiä.

Vierailija
773/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Conorilla ole tyttöystävä. Bojanin flirtillä tuskin mitään tekemistä yhteisen keikan kanssa.

Niinhän Käärijälläkin on ja niin vaan jokereiden kuunteluluvut kuitenkin kasvaa Suomessa kohisten.

Vierailija
774/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viinirypäle kirjoitti:

Itse olen sinua 20 vuotta vanhempi. Käytän ilmaisua mamma ja pappa, koska olen oppinut palstalla sen, että täällä kutsutaan kyseisillä termeillä kaikkia kommentoijia iästä riippuen. Jos nyt pilkkua viilataan, niin oikeasti termi on av-mamma.😉 Kiva kuitenkin, että täällä on kaikenikäisiä ja kaikenlaisia ihmisiä.

ahaaa, no kiitos että kerroit 🙂

Vierailija
775/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ainakin managerin instassa oli mainita, että Suomeen pitäisi saada keikka järjestymään.

Ihan taatusti suomalaisten kiinnostus Joker Outiin on paljon sitä Bojan ja Käärijä hypestä, mutta kyllä mä tykkäsin ihan heidän biisistä ja soittolistalla on ihan päivittäisessä kuuntelussa. Mutta ovat he muissakin maissa viraalilistoilla, joten varmasti hinkua on nyt saada jalkaa oven väliin mahdollisimman monessa maassa. Joker Out on kuitenkin omassa maassaan tosi suosittu, joten ihan loogista nyt yrittää laajentaa ulkomaille. Käärijä taas on vasta aloittamassa uraansa, eikä välttämättä edes ollut aikeissa tehdä mitään maailmanlaajuista uraa.

He ovat kyllä söpö pari, mutta kun viisukupla on ohi, ei välttämättä ihan samalla tavalla enää olla kavereita. Toivottavasti järjestävät jossain vaiheessa jonkun yhteisen juhlan jossa läheisimmät viisukaverit näkevät toisiaan. Jotenkin tuntui että tuolla tuli oikeasti isompi jengi, joka viihtyivät keskenään (Loreen ei tainnut kuulua joukkoon). Ja edelleen mua lämmittää se video, jossa Ukrainan pojat sanovat kisan jälkeen kuvaustilanteessa, että Käärijä on oikea voittaja.

Vierailija
776/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän Käärijälläkin on ja niin vaan jokereiden kuunteluluvut kuitenkin kasvaa Suomessa kohisten.

No tuskin tuota yhteiskeikkaa on alettu puuhaamaan muutaman sekunnin hämyisen videon perusteella. Käärijänkin kuunteluluvut kasvaa Sloveniassa kohisten.

Vierailija
777/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja sentään. Molemmat ovat heteroia ilmiselvästi.

Homona voisin lyödä vaikka mistä vetoa että Bojan ei tasan tarkkaan ole 100% hetero. Tai jos on niin sitten minun gaydar on yhtäkkiä lopettanut täysin toimimasta.

Bojan saattaa ollakin gay, mutta heterotutkani valitettavasti tuuttaa 150 % käärijän kohdalla.

Vierailija
778/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan vanhaan asiaan, mutta vieläkin vähän ihmetyttää se, että Bojan oli niin paljon esillä noissa muutaman päivän takaisissa haastatteluissa. Ja vieläpä niin, että B oli parasta, mitä siellä tapahtui. Onhan tuo nyt aika painavasti sanottu kun ottaa huomioon, että viisut oli iso kokemus hänelle monella tavalla.

Vierailija
779/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja sentään. Molemmat ovat heteroia ilmiselvästi.

Homona voisin lyödä vaikka mistä vetoa että Bojan ei tasan tarkkaan ole 100% hetero. Tai jos on niin sitten minun gaydar on yhtäkkiä lopettanut täysin toimimasta.

Bojan saattaa ollakin gay, mutta heterotutkani valitettavasti tuuttaa 150 % käärijän kohdalla.

Varmaan onkin, mutta ihmetyttää vähän tuo miten hän koko valtakunnan tekee tietoiseksi kaipuustaan tavata Bojan. Uskon kyllä, että ystävyydestä on kyse.

Vierailija
780/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään ainakin managerin instassa oli mainita, että Suomeen pitäisi saada keikka järjestymään.

Ihan taatusti suomalaisten kiinnostus Joker Outiin on paljon sitä Bojan ja Käärijä hypestä, mutta kyllä mä tykkäsin ihan heidän biisistä ja soittolistalla on ihan päivittäisessä kuuntelussa. Mutta ovat he muissakin maissa viraalilistoilla, joten varmasti hinkua on nyt saada jalkaa oven väliin mahdollisimman monessa maassa. Joker Out on kuitenkin omassa maassaan tosi suosittu, joten ihan loogista nyt yrittää laajentaa ulkomaille. Käärijä taas on vasta aloittamassa uraansa, eikä välttämättä edes ollut aikeissa tehdä mitään maailmanlaajuista uraa.

He ovat kyllä söpö pari, mutta kun viisukupla on ohi, ei välttämättä ihan samalla tavalla enää olla kavereita. Toivottavasti järjestävät jossain vaiheessa jonkun yhteisen juhlan jossa läheisimmät viisukaverit näkevät toisiaan. Jotenkin tuntui että tuolla tuli oikeasti isompi jengi, joka viihtyivät keskenään (Loreen ei tainnut kuulua joukkoon). Ja edelleen mua lämmittää se video, jossa Ukrainan pojat sanovat kisan jälkeen kuvaustilanteessa, että Käärijä on oikea voittaja.

Minäkin ihan oikeasti tykkään ainakin Carpe diemistä, muuhun tuotantoon en ole tutustunut. Bojanin covereita olen katsonut moneen kertaan. Se Måneskin cover on kyllä hieno. Tykkään Bojanin äänestä. Poissa silmistä, poissa sydämestä, saa nähdä jatkuuko ystävyys K ja B välillä.

Ketju on lukittu.