Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
75301/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morgonellaa Aidollekin. Alapeukuista huomasin että oot herännyt 💛

Sori, mä en ole nyt ollut täällä, paitsi että postasin tuon kengänkokovideon :)

t. Aito

Vierailija
75302/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2021/04/06/ibea-luultiin-homoksi-ja-han-l…

Tässä hyvä pitkä artikkeli suomiräppiskenestä ja juurikin niistä sisäistetyistä säännöistä ja koodeista siinä. Musta se, että nimenomaan K on se, joka rupeaa rikkomaan tätä, on ihan huippua. Ja sitten se ottaa siihen rinnalle vielä jonkun Tommy Cashin.

Vähän aiheen ohi, mutta on jännä, miten tälläiset artikkelit vaikuttaa. Olen kuullut tän räppärin nimen joskus, mutta en ole ollut kiinnostunut musiikista. Nyt menin kuuntelemaan Spotifyista.

Katsoin tänä kesänä sen oisko ollut mtvn seljankukkamehu tms haastattelun Ibeltä ja jotenkin ei jäänyt hyvä kuva siitä. Mutta otetaanpa taas koppi ja ei anneta yhden asian vaikuttaa liikaa. Nimen olen vaan itsekkin kuullut mutta minä olenkin niin pihalla nykymusiikista kuin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75303/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työväenopiston villasukkakurssi on täynnä. Onko palstan naiset olleet asialla?🙂

Vierailija
75304/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ollut Aina Alapeukku? Tosin heitäkin tuntuu välillä olevan kaksi.

Vierailija
75305/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Jan vastannut meidän sukka-agentille???

Ei kai joku oikeasti ole mennyt kysymään. Ei sukissa niin tarkkaa edes ole sen koon kanssa.

Yleensä esim miesten villasukkia kun yritän ostaa, niin kokoja on joku tasan kaksi. Aina on sopivat olleet.

Jep. Käsinkudottuja villasukkia myydään kokoa 43-45. Eiköhän tuo ole sopiva. Eilen kun googlailin, löysin kivoja sukkia, joiden myyntituotot lisäksi menee hyvään kohteeseen. Kalliiksi tää fanitus tulee, jos joka jokerille villasukat hankkii ja Rekolle kans. 🦋🦋🙂

Siis kai ne villasukat ollaan itse tekemässä, eikä kukaan ole ostamassa?

Kyllä ne varmasti itse tekemiäkin saa. Kaikilla ei vaan taidot riitä siihen ni haluu sit ostaa valmiina. Kuinkakohan monet villasukat ne oikeen saa :D

Toi on musta kyllä suloista, jos Joksut muualla saa alusvaatevuoren, niin täällä ne saa villasukkavuoren. 🙂 Voihan niitä antaa myös muille käyttöön, jos itselle tulee liikaa.

Toki, mutta onko se kiva, jos jotkut näkee vaivaa ja tekee itse, kun toiset ostaa? Vie tavallaan sen ajatuksen tai merkityksen pois. Tai sitten pohdin tätä liikaa.

Mä lupaan unohtaa ostamisen. Ajattelin vaan, että kun en osaa, niin siksi. Ehkä kokeilen tehdä itse elämäni ensimmäiset villasukat. Kyllä näytti niin tyhmältä, kun taas tuossa yhdessä videossa, taisi olla vielä niitä uusimpia keikkoja, joku ojensi Bojanille rintaliivit. Mitä liivien antamisella edes halutaan sanoa? Kaulaliina olisi muuten helpompi neuloa kuin sukat. Olisko se hyvä vaihtoehto niille, jotka ei osaa sukkia neuloa?

Kaulaliinakin hyvä idea. Tai magee villapipo. Joo en tajua kans tuota alusvaatelahjojen kanssa pelleilyä. 

Villapipo on kans helppo. Paksusta langasta tekee hetkessä. Jännä nähdä, mitä kaikkea jokerit tulee saamaan Suomessa. Voisi vähän hajauttaa ja osa tekisi muuta kuin sukkia. Ne, jotka ei osaa tehdä sukkia.

'

Bojan on niin tukkahifistelijä, että voiko hän käyttää pipoa kun fleda lässähtää. :D

Vierailija
75306/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli villasukkien koko-ongelma ja nyt on määrä-ongelma😄 Ja mitä tässä vielä ehtiikään kehkeytyä.

Vierailija
75307/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai joku oikeasti ole mennyt kysymään. Ei sukissa niin tarkkaa edes ole sen koon kanssa.

Yleensä esim miesten villasukkia kun yritän ostaa, niin kokoja on joku tasan kaksi. Aina on sopivat olleet.

Jep. Käsinkudottuja villasukkia myydään kokoa 43-45. Eiköhän tuo ole sopiva. Eilen kun googlailin, löysin kivoja sukkia, joiden myyntituotot lisäksi menee hyvään kohteeseen. Kalliiksi tää fanitus tulee, jos joka jokerille villasukat hankkii ja Rekolle kans. 🦋🦋🙂

Kyllä ne varmasti itse tekemiäkin saa. Kaikilla ei vaan taidot riitä siihen ni haluu sit ostaa valmiina. Kuinkakohan monet villasukat ne oikeen saa :D

Toi on musta kyllä suloista, jos Joksut muualla saa alusvaatevuoren, niin täällä ne saa villasukkavuoren. 🙂 Voihan niitä antaa myös muille käyttöön, jos itselle tulee liikaa.

Toki, mutta onko se kiva, jos jotkut näkee vaivaa ja tekee itse, kun toiset ostaa? Vie tavallaan sen ajatuksen tai merkityksen pois. Tai sitten pohdin tätä liikaa.

Mä lupaan unohtaa ostamisen. Ajattelin vaan, että kun en osaa, niin siksi. Ehkä kokeilen tehdä itse elämäni ensimmäiset villasukat. Kyllä näytti niin tyhmältä, kun taas tuossa yhdessä videossa, taisi olla vielä niitä uusimpia keikkoja, joku ojensi Bojanille rintaliivit. Mitä liivien antamisella edes halutaan sanoa? Kaulaliina olisi muuten helpompi neuloa kuin sukat. Olisko se hyvä vaihtoehto niille, jotka ei osaa sukkia neuloa?

Kaulaliinakin hyvä idea. Tai magee villapipo. Joo en tajua kans tuota alusvaatelahjojen kanssa pelleilyä. 

Villapipo on kans helppo. Paksusta langasta tekee hetkessä. Jännä nähdä, mitä kaikkea jokerit tulee saamaan Suomessa. Voisi vähän hajauttaa ja osa tekisi muuta kuin sukkia. Ne, jotka ei osaa tehdä sukkia.

'

Bojan on niin tukkahifistelijä, että voiko hän käyttää pipoa kun fleda lässähtää. :D

Kyllä se talvella pitää, on monessa kuvassaki pipo päässä.

Vierailija
75308/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tää se haastattelu, jonka Bojan missasi ollessan dinner deiteillä Käärijän kanssa? 😊

Se ig dinner date oli mielestäni 2.5. ja tää haastis on postattu tubeen päivä sen jälkeen.

Vierailija
75309/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Kn aikataulutilanne 22.9. jälkeen? JO:lle ottaa kuitenkin Suomen keikat niin koville💋💞, ja näyttäs aikataulukin antavan periksi, että kandes viettää vk-loppu tai vko saunomassa🧽🍃 ym. Ivan Puopolo vois myös kutsua aamutv:hen. Eiköhän nyt muista, että Slovenia,💙 eikä Slovakia!

Vierailija
75310/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ollut Aina Alapeukku? Tosin heitäkin tuntuu välillä olevan kaksi.

Jep, eri tyyppejä.

Vierailija
75311/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Kn aikataulutilanne 22.9. jälkeen? JO:lle ottaa kuitenkin Suomen keikat niin koville💋💞, ja näyttäs aikataulukin antavan periksi, että kandes viettää vk-loppu tai vko saunomassa🧽🍃 ym. Ivan Puopolo vois myös kutsua aamutv:hen. Eiköhän nyt muista, että Slovenia,💙 eikä Slovakia!

Se kyllä muisti että Kroatia 

Oon saattanut katsoa senkin haastiksen aika monta kertaa 😙

Vierailija
75312/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I love you Bojan, Come to Finland, WITH ME💔💔💔

Vierailija
75314/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä pitkä artikkeli suomiräppiskenestä ja juurikin niistä sisäistetyistä säännöistä ja koodeista siinä. Musta se, että nimenomaan K on se, joka rupeaa rikkomaan tätä, on ihan huippua. Ja sitten se ottaa siihen rinnalle vielä jonkun Tommy Cashin.

Kiinnostava juttu!

Niinpäs olikin! Nostan hattua K:lle.. Se ei selvästikään piittaa yhtään, mitä räppi scene tai fanit ajattelee sen tyylistä,.leikeistä jne. Kyllä se vaatii tiettyä rohkeutta astua ulos odotetusta muotista. Puhumattakaan K:n biisien sanoituksista!

Menin olohuoneeseen odottaan tuoretta pullaa uunista...💚

Onhan Käärijä hahmo muutenkin ihan vastakkainen kuin se menestyvä macho imago mitä räpissä yleensä tarjoillaan. Meikin ja kynsien lisäksi puhe siitä, ettei saa naisia eikä ole rahaa. Ei setelitupot heilu eikä mimmien perseet pyöri videoissa. Ja luojalle kiitos siitä.

Vierailija
75315/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

Mietin samaa, siksi hylkäsin ajatuksen piposta Bojanin kohdalla. Jollekin toiselle jokerille kävisi kyllä. 😄

Vierailija
75316/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostava juttu!

Niinpäs olikin! Nostan hattua K:lle.. Se ei selvästikään piittaa yhtään, mitä räppi scene tai fanit ajattelee sen tyylistä,.leikeistä jne. Kyllä se vaatii tiettyä rohkeutta astua ulos odotetusta muotista. Puhumattakaan K:n biisien sanoituksista!

Menin olohuoneeseen odottaan tuoretta pullaa uunista...💚

Onhan Käärijä hahmo muutenkin ihan vastakkainen kuin se menestyvä macho imago mitä räpissä yleensä tarjoillaan. Meikin ja kynsien lisäksi puhe siitä, ettei saa naisia eikä ole rahaa. Ei setelitupot heilu eikä mimmien perseet pyöri videoissa. Ja luojalle kiitos siitä.

Eikä taida missään biisissä hoilottaa että muijat sitä ja tätä. Vai onko?

Vierailija
75317/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

B ja pipo https://www.mediaspeed.net/fotografije/prikazi/1033155-

Vierailija
75318/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/MagdaleenaMia/status/1693834020633669714?t=E1dh6M6R…

Kumpi on pahempi uhkaus? Se, että K tulee ja sitten ei kellään oo kivaa vai se, että Tommy tulee?

Vierailija
75319/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitterissä on ollut kuvia fanien rannekorupajoista Joksujen keikkoja varten, joissa on tehty pahimmillaan muovikassillinen niitä.

Vierailija
75320/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ajatus ostamisesta, siis käsinneulottujen ostamisesta, tuli siitä, kun kukaan ei ainakaan täällä palstalla ole ilmoittanut, että oikeasti on tekemässä itse. Täällä on paljon ollut puhetta, mutta mun silmiin ei ainakaan ole osunut, että joku oikeasti tekee. Ilmoittautukaa tekijät. En siis ole enää ostamassa. 🧶🧶

Ketju on lukittu.