Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
75261/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2021/04/06/ibea-luultiin-homoksi-ja-han-l…

Tässä hyvä pitkä artikkeli suomiräppiskenestä ja juurikin niistä sisäistetyistä säännöistä ja koodeista siinä. Musta se, että nimenomaan K on se, joka rupeaa rikkomaan tätä, on ihan huippua. Ja sitten se ottaa siihen rinnalle vielä jonkun Tommy Cashin.

Vähän aiheen ohi, mutta on jännä, miten tälläiset artikkelit vaikuttaa. Olen kuullut tän räppärin nimen joskus, mutta en ole ollut kiinnostunut musiikista. Nyt menin kuuntelemaan Spotifyista.

Vierailija
75262/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä vaikuttaa muuntautumiskykyisemmältä, freesimmältä ja mielenkiintoisemmalta kuin Joker Out. Päivä päivältä yhä enemmän. Mun mielenkiinto Joker Outin musaan oon laantumassa. Valitettavasti näin. Aikamoiset hitit täytyy heidän tehtailla että kiinnostaisi enää.

B ja K on silti upea kombo!

Nää on niin makuasioita. Mua taas Käärijän musiikki ei oo kiinnostanu ollenkaan, eikä tää uus biisikään ollu kummonen.

Mä taas en juurikaan tykkää Kärtsän levytetyistä biiseistä, mut keikoilla käyn, koska ne kuulostaa niin paljon paremmilta livenä ja tottakai Kärtsän lavapreesens 🔥👌 JO taas kuulostaa hyvältä.myös levyltä.

Olen samoilla linjoilla kaikesta sanomastasi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75263/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä vaikuttaa muuntautumiskykyisemmältä, freesimmältä ja mielenkiintoisemmalta kuin Joker Out. Päivä päivältä yhä enemmän. Mun mielenkiinto Joker Outin musaan oon laantumassa. Valitettavasti näin. Aikamoiset hitit täytyy heidän tehtailla että kiinnostaisi enää.

Minä olen aina samoilla linjoilla.. Tietenkin JO:lla on muutama hyvä biisi, mutta heidän soundinsa on todella samankaltainen läpi tuotannon.. ehkä tuo soundinvain ei ole minulle. Mutta se on monille faneille, ja hyvä niin. K:ssa on enemmän shokki-arvoa, ja hänen biisinsä rikkovat genrerajoja ja odotuksia minulle. En kyllä yleensäkään kuuntele juuri bändejä, niin kuin vaikka Kuumaa ei vaikuta kiinnostavalta minulle myöskään

Vierailija
75264/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina samoilla linjoilla.. Tietenkin JO:lla on muutama hyvä biisi, mutta heidän soundinsa on todella samankaltainen läpi tuotannon.. ehkä tuo soundinvain ei ole minulle. Mutta se on monille faneille, ja hyvä niin. K:ssa on enemmän shokki-arvoa, ja hänen biisinsä rikkovat genrerajoja ja odotuksia minulle. En kyllä yleensäkään kuuntele juuri bändejä, niin kuin vaikka Kuumaa ei vaikuta kiinnostavalta minulle myöskään

Mä taas oon yleensä nimenomaan kuunnellut bändejä. Enkä oo yleensä tykännyt rapista ollenkaan, enkä ennen Käärijää ees oikein tiennyt koko genrestä mitään. Käärijän myötä uusia ovia on avautunut. Ja just siksi että hän on rajoja rikkova.

Vierailija
75265/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Jan vastannut meidän sukka-agentille???

Ei kai joku oikeasti ole mennyt kysymään. Ei sukissa niin tarkkaa edes ole sen koon kanssa.

Yleensä esim miesten villasukkia kun yritän ostaa, niin kokoja on joku tasan kaksi. Aina on sopivat olleet.

Jep. Käsinkudottuja villasukkia myydään kokoa 43-45. Eiköhän tuo ole sopiva. Eilen kun googlailin, löysin kivoja sukkia, joiden myyntituotot lisäksi menee hyvään kohteeseen. Kalliiksi tää fanitus tulee, jos joka jokerille villasukat hankkii ja Rekolle kans. 🦋🦋🙂

Vierailija
75266/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä jotenkin kiva ja rauhaisa fiilis. Koputan puuta.

Vierailija
75267/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä jotenkin kiva ja rauhaisa fiilis. Koputan puuta.

Hyss.. Älä herätä nukkuvaa karhua.

Vierailija
75268/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai joku oikeasti ole mennyt kysymään. Ei sukissa niin tarkkaa edes ole sen koon kanssa.

Yleensä esim miesten villasukkia kun yritän ostaa, niin kokoja on joku tasan kaksi. Aina on sopivat olleet.

Jep. Käsinkudottuja villasukkia myydään kokoa 43-45. Eiköhän tuo ole sopiva. Eilen kun googlailin, löysin kivoja sukkia, joiden myyntituotot lisäksi menee hyvään kohteeseen. Kalliiksi tää fanitus tulee, jos joka jokerille villasukat hankkii ja Rekolle kans. 🦋🦋🙂

Siis kai ne villasukat ollaan itse tekemässä, eikä kukaan ole ostamassa?

Vierailija
75269/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä pitkä artikkeli suomiräppiskenestä ja juurikin niistä sisäistetyistä säännöistä ja koodeista siinä. Musta se, että nimenomaan K on se, joka rupeaa rikkomaan tätä, on ihan huippua. Ja sitten se ottaa siihen rinnalle vielä jonkun Tommy Cashin.

Kiinnostava juttu!

Niinpäs olikin! Nostan hattua K:lle.. Se ei selvästikään piittaa yhtään, mitä räppi scene tai fanit ajattelee sen tyylistä,.leikeistä jne. Kyllä se vaatii tiettyä rohkeutta astua ulos odotetusta muotista. Puhumattakaan K:n biisien sanoituksista!

Vierailija
75270/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Hey JO fans - I normally don't post my videos online but thought what the heck... it's just some short clips as I don't record much and I prefer to concentrate on the music. Hope you enjoy. These are from Ptuj.

https://www.tiktok.com/@ladyboo7538&nbsp;

Btw love that your username is ladyboo! Related to mamma boo sometimes in this forum.

Thanks! I think I'm too old to be JO's "babyboo", so I thought maybe "ladyboo"? :D :D

Haha, that's what I've been calling myself, too! Perfectly logical! And aw thank you so much for the clips, so much appreciated! It feels weird now that we know how he felt but he still sang so well... I'm sure we'd all LOVE to see clips from tomorrow, too if you feel like posting. And of course a thorough report, pretty please! Have a wonderful time tomorrow!

The Linguist

Ps. I think my post got deleted once, I asked itf you've told your JO concert pal or other friends that you're famous on a Finnish baby forum in a JO/B/K themed thread? The most popular thread in its history actually, I think!

Hey Linguist, long time no chat! :D

Oh sorry, I should have been clearer - I'm going to the next concert in Slovenia which is on Friday. (today they are in Croatia) I'll definitely report and perhaps share some clips too.. :)

Yes, my concert buddies know about this forum and I did tell them I need to write a report  about the concert. I needed to explain the story how the heck I ended up on a Finnish forum!!! 

BTW: Whenever I play videos in Finnish (usually K talking), my cat usually comes running and has a very concerned look on her face. What do you think it means?? :D :D

Vierailija
75271/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille

Mä oon vieläkin niin innoissani tuosta Karimin mukana olosta. Jos jotakuta kiinnostaa, niin käykää vilkaseen Mikael Gabrielin Tokio ja Nallekarkit JVG:n kanssa. Tykkään tosi palion niiden visuaalisesta toteutuksesta,,väreistä ja tunnelmasta. Yksi on myös Cledoksen Mis oot ollu joka on hyvin simppeli, mutta siltikin upea video. Odotukset on kyllä tosi korkealla.

Aiempaan keskusteluun viitaten, itselleni iskee molempien K ja Jokereiden livetaltioinnit enemmän. Jotenkin saan niistä enemmän irti.

Illan klippeja odotellessa ja peukkuja pojille pitäessä , että kaikki sujuu hyvin.

Se olisi kaijan kynsien ja nokan trimmausta taas tänään eläinlääkärillä. Saa nähdä kuinka monta puremaa ja v ittua sieltä taas tulee🤭

Kivaa päivää kaikille. Nyt töihin.

💚🌹🌹

Vierailija
75272/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostava juttu!

Niinpäs olikin! Nostan hattua K:lle.. Se ei selvästikään piittaa yhtään, mitä räppi scene tai fanit ajattelee sen tyylistä,.leikeistä jne. Kyllä se vaatii tiettyä rohkeutta astua ulos odotetusta muotista. Puhumattakaan K:n biisien sanoituksista!

Meikistä, ei leikeistä 😂

Vierailija
75273/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne varmasti itse tekemiäkin saa. Kaikilla ei vaan taidot riitä siihen ni haluu sit ostaa valmiina. Kuinkakohan monet villasukat ne oikeen saa :D

Vierailija
75274/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostava juttu!

Meikistä, ei leikeistä 😂

Mä en edes ajatellut tota typona. Hyväksyin vaan, että joo, K n leikit on kyllä tervetulleita tähän skeneen. 😂

Vierailija
75275/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne varmasti itse tekemiäkin saa. Kaikilla ei vaan taidot riitä siihen ni haluu sit ostaa valmiina. Kuinkakohan monet villasukat ne oikeen saa :D

Eikö silloin voisi ostaa jotain muuta?

Vierailija
75276/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostava juttu!

Komppaan täysin.

💚🌹🌹

Vierailija
75277/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin samaa, onko 'oikein' jos ostan. Käsinkudottuja ne ostetutkin kuitenkin on ja mä en ainakaan tähän hätään opi sukkia neulomaan. Vai oppisinko? Yhdet voisi itse asiassa yrittää väsätä, Bojanille tietysti. Olis varmasti itsetehdyn näköiset ja liikuttavan sympaattiset. Eikun sukkalankoja ostamaan siis!

Vierailija
75278/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy.

Come my room with meeeee.... (varoitus: ei herkkiksille)

https://www.instagram.com/reel/CwPGShwtC2a/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tyylikäs taidekuva.....Tehokkaat katseet kummallakin! 👁😋

Vierailija
75279/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin samaa, onko 'oikein' jos ostan. Käsinkudottuja ne ostetutkin kuitenkin on ja mä en ainakaan tähän hätään opi sukkia neulomaan. Vai oppisinko? Yhdet voisi itse asiassa yrittää väsätä, Bojanille tietysti. Olis varmasti itsetehdyn näköiset ja liikuttavan sympaattiset. Eikun sukkalankoja ostamaan siis!

Lähinnä pohdin, että eikö joku ollut jo tekemässä niitä?

Vierailija
75280/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostava juttu!

Meikistä, ei leikeistä 😂

Mä en edes ajatellut tota typona. Hyväksyin vaan, että joo, K n leikit on kyllä tervetulleita tähän skeneen. 😂

Sama 🤣🤣

Ketju on lukittu.