Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
75242/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin millon nämä Kn miesflirtit lavoilla alkoivat? Oliko niitä siis keikoilla ennen sitä juhannuskeikkaa?

Maaliskuun lopulla olleella keikalla kovasti flirttaili ja otti jopa lavalle yhden miesfanin. Tästä levisi jossain vaiheessa tumblrissa videota.

Oho eli on siis ollut tapahtumaa jo ennen viisuja ja Bojania. Mielenkiintoista. Mikähän sitä tähän suuntaan ajaa? Ja en siis yhtään vastustele vaan olen erittäin messissä, mutta kunhan mietin että hetero-räppärille ehkä vähän epätavallinen suuntaus yleisesti ottaen.

No ko se on muotia ja sille on jonkinmoinen markkinarako

No ei ole suomiräppiskenessä kyllä ikinä ollut muotia.

Yleismaailmallinen muoti just nyt niin sieltä se suomiräppiinkin tulee

Mikä muoti? Frank Ocean ja Lil Nas X on oikeasti homoja, ei se ole mikään muoti-ilmiö.

Kaikenlainen lavapussailu, netflix-sarjat.. poikarakkaus on in

Heippa, voin sivistää sua sen verran, että poikarakkaus ei ole mitenkään in siitä huolimatta, että sitä esiintyy sarjoissa tai lavalla parin artistin osalta. Esim. homofobia on Suomessa edelleen vahva, ja kyllä sä joudut asiasta kuulemaan. P askaa läppää työpaikalla, huutelua kun menee miehen kanssa käsi kädessä, osoittelu, tuijottelu, naureskelu. Mitä näitä on?

Noissa Netflix sarjoissa näitä pareja fanittaa usein eniten nuoret. Esim Heartstopperin ja Young royalsin tapaiset sarjat on semmosia sarjoja, mitä ois ollut kiva olla olemassa jo sen 15 vuotta sitten. Mä jätän tän tähän, mutta en halunnut sun levittävän harhakuvaa siitä, että Suomessa tää asia on jotenkin in.

Mä puhun populaarikulttuurista missä tää on ollut selkeä trendi jo jonkun aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75243/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä Käärijän ja Jokereiden seksualisointi on todella kuvottavaa. Oletteko 12-vuotiaita?

Ei, vaan keski-ikäisiä vastuullisissa asiantuntija-ammateissa toimivia henkilöitä, joiden viimeiset munasolut huutavat ja kovaa! Odota vaan kun tulet tähän ikään niin ymmärrät 😅😳!

Tälle asiantuntijalle on tässä hekumassa uustuotantona syntynyt uudet huutavat munasolut, kun alkuperäiset ovat surkastunut jo 20 vuotta sitten🤪

Vierailija
75244/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin millon nämä Kn miesflirtit lavoilla alkoivat? Oliko niitä siis keikoilla ennen sitä juhannuskeikkaa?

Maaliskuun lopulla olleella keikalla kovasti flirttaili ja otti jopa lavalle yhden miesfanin. Tästä levisi jossain vaiheessa tumblrissa videota.

Oho eli on siis ollut tapahtumaa jo ennen viisuja ja Bojania. Mielenkiintoista. Mikähän sitä tähän suuntaan ajaa? Ja en siis yhtään vastustele vaan olen erittäin messissä, mutta kunhan mietin että hetero-räppärille ehkä vähän epätavallinen suuntaus yleisesti ottaen.

Mikä muoti? Frank Ocean ja Lil Nas X on oikeasti homoja, ei se ole mikään muoti-ilmiö.

Heippa, voin sivistää sua sen verran, että poikarakkaus ei ole mitenkään in siitä huolimatta, että sitä esiintyy sarjoissa tai lavalla parin artistin osalta. Esim. homofobia on Suomessa edelleen vahva, ja kyllä sä joudut asiasta kuulemaan. P askaa läppää työpaikalla, huutelua kun menee miehen kanssa käsi kädessä, osoittelu, tuijottelu, naureskelu. Mitä näitä on?

Noissa Netflix sarjoissa näitä pareja fanittaa usein eniten nuoret. Esim Heartstopperin ja Young royalsin tapaiset sarjat on semmosia sarjoja, mitä ois ollut kiva olla olemassa jo sen 15 vuotta sitten. Mä jätän tän tähän, mutta en halunnut sun levittävän harhakuvaa siitä, että Suomessa tää asia on jotenkin in.

Mitä jos puhutaan siitä suomiräppiskenestä? Koska siinä et voi väittää tän olleen trendi.

- eri

Vierailija
75245/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Joksu-keikka ihanassa Špancirfestissa Kroatiassa klo 20.30 meidän aikaa 🥰

Vierailija
75246/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan's languages bingo

https://vm.tiktok.com/ZGJsHxgud/

Vierailija
75247/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään Joksu-keikka ihanassa Špancirfestissa Kroatiassa klo 20.30 meidän aikaa 🥰

Jep!https://www.spancirfest.com/events/joker-out/

Vierailija
75248/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos puhutaan siitä suomiräppiskenestä? Koska siinä et voi väittää tän olleen trendi.

- eri

Tämä tämä tämä. Olen ollut räppifani aina enkä kuuntele suomipoppia ollenkaan, koska se on ihan pelkkää nostalgiahumppaa (hei kamoon, Kuumaakin, ihan humppaa). Aina kuitenkin isosti risonut räppiskenen misogynia ja homopelko. Jere/Käärijä on todellakin rikkonut tässä rajoja ja kaikki tämä on todella kaivattua ja tarpeellista tässä skenessä.

Vierailija
75249/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihanaa, kun on kerrankin joku suhteellisen normaali aika myös Suomessa. Vaikka klippejä varmasti saakin odottaa.

Vierailija
75250/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä vaikuttaa muuntautumiskykyisemmältä, freesimmältä ja mielenkiintoisemmalta kuin Joker Out. Päivä päivältä yhä enemmän. Mun mielenkiinto Joker Outin musaan oon laantumassa. Valitettavasti näin. Aikamoiset hitit täytyy heidän tehtailla että kiinnostaisi enää.

B ja K on silti upea kombo!

Vierailija
75251/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2021/04/06/ibea-luultiin-homoksi-ja-han-l…

Tässä hyvä pitkä artikkeli suomiräppiskenestä ja juurikin niistä sisäistetyistä säännöistä ja koodeista siinä. Musta se, että nimenomaan K on se, joka rupeaa rikkomaan tätä, on ihan huippua. Ja sitten se ottaa siihen rinnalle vielä jonkun Tommy Cashin.

Vierailija
75252/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy.

Come my room with meeeee.... (varoitus: ei herkkiksille)

https://www.instagram.com/reel/CwPGShwtC2a/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
75253/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Jutelkaa vaan mutta mä en aloittanut siitä keskustelua :D

Vierailija
75254/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jan vastannut meidän sukka-agentille???

Ei kai joku oikeasti ole mennyt kysymään. Ei sukissa niin tarkkaa edes ole sen koon kanssa.

Vierailija
75255/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Jan vastannut meidän sukka-agentille???

Ei kai joku oikeasti ole mennyt kysymään. Ei sukissa niin tarkkaa edes ole sen koon kanssa.

Yleensä esim miesten villasukkia kun yritän ostaa, niin kokoja on joku tasan kaksi. Aina on sopivat olleet.

Vierailija
75256/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä pitkä artikkeli suomiräppiskenestä ja juurikin niistä sisäistetyistä säännöistä ja koodeista siinä. Musta se, että nimenomaan K on se, joka rupeaa rikkomaan tätä, on ihan huippua. Ja sitten se ottaa siihen rinnalle vielä jonkun Tommy Cashin.

Kiinnostava juttu!

Vierailija
75257/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä vaikuttaa muuntautumiskykyisemmältä, freesimmältä ja mielenkiintoisemmalta kuin Joker Out. Päivä päivältä yhä enemmän. Mun mielenkiinto Joker Outin musaan oon laantumassa. Valitettavasti näin. Aikamoiset hitit täytyy heidän tehtailla että kiinnostaisi enää.

Nää on niin makuasioita. Mua taas Käärijän musiikki ei oo kiinnostanu ollenkaan, eikä tää uus biisikään ollu kummonen.

Vierailija
75258/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi en ole ainakaan törmännyt toiseen suomiräppäriin, joka käyttäisi esimerkiksi meikkiä. Kukaan ei voi väittää, etteikö nimenomaan K olisi tuonut tosi paljon uusia asioita tähän skeneen.

Vierailija
75260/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on niin makuasioita. Mua taas Käärijän musiikki ei oo kiinnostanu ollenkaan, eikä tää uus biisikään ollu kummonen.

Mä taas en juurikaan tykkää Kärtsän levytetyistä biiseistä, mut keikoilla käyn, koska ne kuulostaa niin paljon paremmilta livenä ja tottakai Kärtsän lavapreesens 🔥👌 JO taas kuulostaa hyvältä.myös levyltä.

Ketju on lukittu.