Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Tossa teille heteromiesläppää de luxe
Ehkä Bojan vois tehdä tommosen äänenavauksen Kärtsälle, niinku tokavideossa
https://www.instagram.com/reel/ChuT0xroosY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Teille heterojankkaajille tiedoksi, siinä ei tarvitse olla homo vastaanottakseen handjobin Bojanin kaltaiselta seksijumalalta. Tarvitsee vain olla inhimillinen.
Vierailija kirjoitti:
Teille heterojankkaajille tiedoksi, siinä ei tarvitse olla homo vastaanottakseen handjobin Bojanin kaltaiselta seksijumalalta. Tarvitsee vain olla inhimillinen.
tai blowjobin
tai vaikka toejobin
Vierailija kirjoitti:
Ei se ees oo seksikäs. Lyhyt ja karvalätsätukka ja huonot hampaat
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CtB1qXJN21W/?igshid=MmJiY2I4NDBkZg==
Hänellä on kyllä täydellinen kroppa
Kasvattaako se jo käärijä-tyylisiä viiksiä ja partaa? Siis Bojan
Vierailija kirjoitti:
Tossa teille heteromiesläppää de luxe
Ehkä Bojan vois tehdä tommosen äänenavauksen Kärtsälle, niinku tokavideossa
https://www.instagram.com/reel/ChuT0xroosY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Oho, tota Aapon coreahan katselee tossa mielikseen!!
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ!
Kuten joku aikaisemmin sanoi, jokainen ihminen on bojanseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kyllä huono maku. Varmaan laitat ananasta pitsaankin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä aika schaisse tilanne ja olo itsellä, jos olisin heterojulkkis ja fanit vääntäisivät minusta mielikuvissaan väkisin homoa. Miksi teidän on niin vaikea hyväksyä, että heillä on kaverillinen sielunyhteys ja that's it. Moni valittaa että missä se viisuajan Jere on. Voisiko tämä "kärttyisä" Jere olla kuitenkin se aito Jere ja se viisukuplassa elänyt feikkijere.
Mikä pakko kärtsän oli kutsua Bojania poikaystäväksi tai kosia. Itsepä aloitti.
Nimenomaan. Miksi ihmeessä K valitsi keskustelun- tai metkuilunaiheeksi aina romanttiset jutut? Ei ymmärrä, ei. Youtube on täynnä nuorten miesten älyttömiä ja samaan aikaan hauskoja tempauksia, mutta nämä K:n jutut ovat ihan jostain muusta maailmasta. Sitten vielä videot otsikoidaan bromance ja dinner date -tyyliin. Kaikki on nyt kaatunut B:n hartioille, josta aiemmin on julkaistu tyylikkäitä kuvia ja asiallisia haastatteluja (fiksuus oikein huokuu hänestä). Nyt netti pursuu hikisiä halauskuvia ja räjähtäneitä ilmeitä. Siinä menee aikansa kun B saa gay-leiman pois. Karhunpalvelus K:lta, sanoisin.
Jos olisin menossa tapaamaan tyyppiä, johon olisin ihastunut ja hänellä olisi seurustelusuhde, minä olisin kyllä tosi varuillani siihen tyyliin, että minusta et saa mitään. Mutta minä olenkin minä. Toinen vaihtoehto olisi yrittää syrjäyttää tuo kolmas pyörä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä heistä? Janilla on kuuma ilme tuossa.
Tiedät kyllä mut Bojan, Bojan on niin ihanan jäpäkkä 😍🥵
Tuolla Janilla oli hirmuinen kanuuna niissä valkoisissa boksereissa. Nolotti muiden Mikki Hiirten puolesta
😳😳😳
Mun ig/tiktok/tumblr-kuolaus vaihtui jo kerran käärijästä bojaniin mutta hitto vieköön onko tuo Jan yllättäen kuuminta kaikesta sittenkin!
Mä en pysty näkemään mitään seksuaalista Portion Boysissa. Se on mulle seksin vastakohta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvattaako se jo käärijä-tyylisiä viiksiä ja partaa? Siis Bojan
Ja alkaa esiintyä keikoilla paidattomana. Hihat jo meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kyllä huono maku. Varmaan laitat ananasta pitsaankin?
No nyt oli minimatriksit taas...kävin nimittäin just 15 min sitten pizzalla ja irvailin tyypeistä, jotka tilaa aina kinkkuananasaurajuustopizzan🤣
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty näkemään mitään seksuaalista Portion Boysissa. Se on mulle seksin vastakohta
Etkö edes Aapossa vähän?🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä heistä? Janilla on kuuma ilme tuossa.
Tiedät kyllä mut Bojan, Bojan on niin ihanan jäpäkkä 😍🥵
Tuolla Janilla oli hirmuinen kanuuna niissä valkoisissa boksereissa. Nolotti muiden Mikki Hiirten puolesta
Päivän paras 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ei tekis mieli pussata Bojania. Sillä on jotenkin sylkisen näköinen suu. Käärijällä on paljon houkuttelevampi 😙
Hyvä ettei meillä kaikilla oo sama maku. Oon tästäki ihan päinvastaista mieltä! Bojan on täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tekis mieli pussata Bojania. Sillä on jotenkin sylkisen näköinen suu. Käärijällä on paljon houkuttelevampi 😙
Mä en ole asiaa näin pitkälle vielä miettinytkään. Kääryle osaa syödä jäätelöä kauniisti🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä aika schaisse tilanne ja olo itsellä, jos olisin heterojulkkis ja fanit vääntäisivät minusta mielikuvissaan väkisin homoa. Miksi teidän on niin vaikea hyväksyä, että heillä on kaverillinen sielunyhteys ja that's it. Moni valittaa että missä se viisuajan Jere on. Voisiko tämä "kärttyisä" Jere olla kuitenkin se aito Jere ja se viisukuplassa elänyt feikkijere.
Mikä pakko kärtsän oli kutsua Bojania poikaystäväksi tai kosia. Itsepä aloitti.
Nimenomaan. Miksi ihmeessä K valitsi keskustelun- tai metkuilunaiheeksi aina romanttiset jutut? Ei ymmärrä, ei. Youtube on täynnä nuorten miesten älyttömiä ja samaan aikaan hauskoja tempauksia, mutta nämä K:n jutut ovat ihan jostain muusta maailmasta. Sitten vielä videot otsikoidaan bromance ja dinner date -tyyliin. Kaikki on nyt kaatunut B:n hartioille, josta aiemmin on julkaistu tyylikkäitä kuvia ja asiallisia haastatteluja (fiksuus oikein huokuu hänestä). Nyt netti pursuu hikisiä halauskuvia ja räjähtäneitä ilmeitä. Siinä menee aikansa kun B saa gay-leiman pois. Karhunpalvelus K:lta, sanoisin.
Koska hänen enkku on todella surkea ja puhuu lähinnä sitä mitä osaa. Ei pysty keskustelemaan, heittää vaan jotain lyhyitä lauseita. Siksi.
Käärijän englanti on niin huonoa että aina kun hän avaa suunsa meinaa ulkoistaa itsensä vahingossa kaapista mikä ei toki ole tarkoitus heteromiehellä 😂
Niinkuin esim. tässä tiktokissa missä katsovat viime vuotista Espanjan edustajaa ja Käärijä sanoo n20s kohdalla "i wanna that guy ... Who take the shirt off". Kun yksi sana puuttuu niin merkitys muuttuu.
https://www.tiktok.com/@eurovisiontve/video/7225147850588441883
Mistäs se saunavideo taas löytyikään?