Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Perhe on ajanut aina Mazdoilla :D
Kuva K:lta samalta illalta kuin koripallo-illalta! varmisti, että oli palacessa silloin!
Tässä on Jere sun vessaselfie. Onko tää sun Tinder-kuva?
Haastattelijatäti alkaa ampua kovilla 😄
Palacessa syöminen mainittu!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Voi rakasta 😭
https://twitter.com/nouroblem/status/1691477693718474752?s=20
Voi rakas. Maailma kohdelkoon hyvin <3
Vierailija kirjoitti:
Jere varautui vähän heti :/
Tuli varmistus K ollut syömässä Palacessa vaaleassa puvussa.
Haastattelija totesi että onpa fiksua yleisöä, tämä siis yleisökysymysten perusteella eli yleisö sai vastata itse myös pariin kysymykseen. Hyvä mammat! 🤭
Jere on ihan kova puhumaan, mutta jotenkin tuntuu kurjalta kun kaikki asiat taas läpikäydään. Aika hlökohtaisia juttuja. Et on mokaillut rahan kanssa, asuu vuokralla edelleen jne.
Samat vaatteet tuossa Palace-kuvassa, kuin sen susiladiesin kuvassa.
Mä alan uskoa että haastattelija on yksi meistä ja heittää vielä kohta jonkun ässän hihastaan!
Vierailija kirjoitti:
Mä alan uskoa että haastattelija on yksi meistä ja heittää vielä kohta jonkun ässän hihastaan!
Haastattelija: "Tämä vuosihan jää historiaan sellaisena Käärijä-vuotena"
Jjjjjep.
Vierailija kirjoitti:
Palace selfie
https://twitter.com/nouroblem/status/1691480224800579584?s=20
Mikä päivä Palace oli? Sieltä Mikellä oli joku kuva.. eli ei ollut matkoilla viime viikolla?
Nainen: Käärijänä olet paikalla
Nainen koko ajan: jerejerejerejere, tinder, sairaus, tytöt, ahdistus
K käynyt laulutunneilla ennen Euroviisuja
Vierailija kirjoitti:
Haastattelija totesi että onpa fiksua yleisöä, tämä siis yleisökysymysten perusteella eli yleisö sai vastata itse myös pariin kysymykseen. Hyvä mammat! 🤭
Jere on ihan kova puhumaan, mutta jotenkin tuntuu kurjalta kun kaikki asiat taas läpikäydään. Aika hlökohtaisia juttuja. Et on mokaillut rahan kanssa, asuu vuokralla edelleen jne.
Mä oon ihan varma, että haastattelun runko on käyty etukäteen läpi. Mä en lähtis surkuttelemaan K:n puolesta. Hän puhuu noista just sen verran kuin haluaa. Loistavasti hanskaa koko ajan tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere varautui vähän heti :/
Mitä se sanoi tohon Tinderiin?
Tuolla kommenteissa olis paljon hyviä peruskysymyksiä ilmeisesti lapsilta/nuorilta, kuten mitä ovat korot. Näihin kannattais nyt todellakin tarttua!