Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ens kuussa julkaistavalla biisillä on joku mies fiittaamassa.
Toivon vähän että olisi ihan omaa kamaa tulossa myös pian. Yhteisbiisit eivät vaan hirveästi sytytä, mutta ehkä nuoret tykkäävät niistä.
Hauska tää täällä esiintyvä "ehkä nuoret tykkää" periaate aina jos itse ei satu tykkäämään henkilökohtaisesti jostakin.
Anteeksi, en siis tarkoittanut halventavasti tuota. Tarkoitin että "ennenvanhaan" yhteisbiisejä oli mielestäni aika vähän, kun taas nykyään ainakin somen perusteella niitä kovin paljon toivotaan kaikilta artisteilta. Tuntuu että olen jäänyt jostain ilmiöstä jälkeen, enkä okein saa siitä otetta.
Vierailija kirjoitti:
Prkl se on kuitenkin Bojan. Ovat shopanneet karvat pois 🤣 Siellä ne alkkareissa on hinkanneet studiossa 🥵 Sitten vietiin poikaystävä näytille Palaceen koko perheelle 😛
Tieteen vuoksi, vertailua varten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallistun Stigiin jos jotain pitää arvata. Hymiökin viittaisi häneen. B tai Jesse se ei ainakaan ole.
Oliko se nyt varmaa, että se lausunto uudesta sinkusta jonkun viisuympyröihin osallistuneen artistin kanssa piti sisällään sanan nainen? Kun kyllähän Stigikin on umk:hon osallistunut.
Kuvassa ei ole Stig.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔥
https://www.instagram.com/reel/CvT3QFctgZd/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Miltä keikalta tämä on?
Glasgow ilmeisesti.
Kiitos! Glasgow on tainnut olla meidän tuontiprinssin kuumimpia keikkoja (kuumin toki Tavalla).
I don't think it's B either. The nipples are not in the right shade. :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prkl se on kuitenkin Bojan. Ovat shopanneet karvat pois 🤣 Siellä ne alkkareissa on hinkanneet studiossa 🥵 Sitten vietiin poikaystävä näytille Palaceen koko perheelle 😛
Okei mä ostan tuon että ois B. Ne on vaan ajaneet karvat veke. 😎
LadySLO :) kirjoitti:
I don't think it's B either. The nipples are not in the right shade. :D :D :D
LOL. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, teet tärkeää työtä tieteen nimeen. xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei mä ostan tuon että ois B. Ne on vaan ajaneet karvat veke. 😎
Ja poistanut tatuoinnin? Jatkuu noita shortseja pidemmälle.
Benjamin taitaa olla lihaksikkaampi kuin mysteerimies, mutta kihara tukka sopisi + on melko pitkä.
Kuka onnistuu ensimmäisenä kirjoittamaan minificin, jossa esiintyvät sekä Mysteerimies että Aktia Sloveniassa?
Kylläpä se Kärtsä meille nyt mysteerin lykkäsi. Ei se mitään, kyllä me tää kräkätään nopeastikin. 😄
Vierailija kirjoitti:
Benjamin taitaa olla lihaksikkaampi kuin mysteerimies, mutta kihara tukka sopisi + on melko pitkä.
Pituuden takiahan täällä karsiutuu ehdokkaita pois. Ei ole pitkä tuo.
Selvästi Kiki, sehän on jo aiemmin sekoitettu Boitsuun täällä. :D
Kukkis se on, mulla on vedenpitävät todisteet.
No niin joku kysymåän sitten webinaarissa.
Onko tulevaisuuden kannalta kannattava sijoitus lennättää Balkanilainen poikaystäväni Suomeen levyttämään kanssani ja viedä hänet illalliselle Palaceen. Mikä hyötysuhde tässä olisi mielestäsi Kärde ?
Onko kuvassa joku joka on jo mainittu täällä? Ylänuoli = on ratkaistu, alanuoli = joku muu tyyppi.
Mä kävin tuijottelemassa Robinin kuvia, et jos oiskin ollu se, mut silläkin tatskoja käsissä.