Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
68301/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ihana jos crew todella ajatellut olla herättämättä K:n promoon uniltaan. Terveys ja uni kuitenkin ennenkaikkea. Kuulostaa hyvältä tollanen oikeasti välittävä crew.

Täällä on paljon kritisoitu sitä, että K n crew käytännössä on sama juttu, kuin hänen lähipiiri, mutta uskon tän olevan ehdottomasti hyvä juttu varsinkin jaksamisen ollessa kortilla.

Vierailija
68302/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun itse näin K n noin kolme viikkoa sitten huoltoaseman pihalla, ei saanut olla kyllä rauhassa. Eikä ollut edes mitään lapsia tai teinejä, joilta voisi jotenkin vielä olettaa sen tietynlaisen harkintakyvyn puuttumista.

Tämä ketju on aivan samanlaista puuttumista Käärijän yksityiselämään ja harkintakyvyn puutetta. Julkista materiaalia ovat keikat, esiintymiset, haastattelut yms , mutta ne eivät ole ketjulaisten mielessä ensimmäisenä, vaan miehen yksitysasiat ja omat kuvitelmat ja fiilistelyt, joita viedään aina vain pidemmälle ja oudompiin sfääreihin.

Ihanaa, kolme alapeukkua muutamassa sekunnissa.

Ihan syystä.

Joo, stalkkaajat harvemmin näkevät mitään vikaa tai outoa omassa toiminnassaan.

Meneekö hermo, kun kaikki ei ollutkaan samaa mieltä sun kanssa? Onhan se aivan eri asia mennä livenä häiritsemään jotakuta. K on tästä useamman kerran sanonut myös keikoilla ja haastattelussa maininnut muiden usein nykyään käyvän kaupassa puolestaan. Mutta joo, rinnasta ihmeessä nettikeskustelu ja fyysinen häirintä.

Kuka tahansa voi tulla tällekin palstalle koska tahansa lukemaan näitä horinoita, jopa kohde itse tai hänen lähisukulaisensa. Fyysinen lähestyminen eroaa siinä, että silloin sentään tiedetään kuka lähestyy ja häiritsee, täällä huudellaan nimettöminä.

Ei kannata lukea itsestään mitään nettijuttuja, jos on tuon verran julkisuudessa. Se on sitten ihan oma valinta, jos klikkaa palstan auki. Eri asia tosiaan kuin julkisella paikalla liikkuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
68303/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun itse näin K n noin kolme viikkoa sitten huoltoaseman pihalla, ei saanut olla kyllä rauhassa. Eikä ollut edes mitään lapsia tai teinejä, joilta voisi jotenkin vielä olettaa sen tietynlaisen harkintakyvyn puuttumista.

Tämä ketju on aivan samanlaista puuttumista Käärijän yksityiselämään ja harkintakyvyn puutetta. Julkista materiaalia ovat keikat, esiintymiset, haastattelut yms , mutta ne eivät ole ketjulaisten mielessä ensimmäisenä, vaan miehen yksitysasiat ja omat kuvitelmat ja fiilistelyt, joita viedään aina vain pidemmälle ja oudompiin sfääreihin.

Ihan syystä.

Meneekö hermo, kun kaikki ei ollutkaan samaa mieltä sun kanssa? Onhan se aivan eri asia mennä livenä häiritsemään jotakuta. K on tästä useamman kerran sanonut myös keikoilla ja haastattelussa maininnut muiden usein nykyään käyvän kaupassa puolestaan. Mutta joo, rinnasta ihmeessä nettikeskustelu ja fyysinen häirintä.

Kuka tahansa voi tulla tällekin palstalle koska tahansa lukemaan näitä horinoita, jopa kohde itse tai hänen lähisukulaisensa. Fyysinen lähestyminen eroaa siinä, että silloin sentään tiedetään kuka lähestyy ja häiritsee, täällä huudellaan nimettöminä.

Joo voi tulla näitä lukemaan, mutta itse voi valita, tuleeko näitä lukemaan vai ei. Fyysinen lähestyminen julkisella paikalla tulee yleensä pyytämättä, toki voihan siinäkin valita meneekö koskaan ulos mihinkään, mutta se ei liene realistinen vaihtoehto.

Vierailija
68304/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan syystä.

Ei kannata lukea itsestään mitään nettijuttuja, jos on tuon verran julkisuudessa. Se on sitten ihan oma valinta, jos klikkaa palstan auki. Eri asia tosiaan kuin julkisella paikalla liikkuminen.

Tämä. Nettipuheilta usein voi välttyä, mutta siltä ei, jos joku tulee häiritsemään sua jossain julkisella paikalla. Toki olen sitä mieltä myös, että hänen elämänsä arvostelu ei meille kuulu ja surutta ilmiannan viestit, joissa haukutaan esimerkiksi vaan provosoidakseen K ta, hänen ulkonäköään tai mitä vaan. On kuitenkin siinä valheenpaljastuskone systeemissä myöntänyt saaneensa joskus ulkonäköön liittyvän kommentin somessa, joka kirpaisi.

Vierailija
68305/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä x 100. Olisi hirveää olla julkkis kun ihan vieraat ihmiset yrittää keksiä ajatuksia, motiiveja, tunteita, kiinnostuksenkohteita ja mitä ikinä seksuaalisuutta myöten. Todellakin tunkeutumista yksityisasioihin.

Vierailija
68306/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan syystä.

Varsinainen perustelu tuokin! Yhtä hyvin fanit voisivat juoruta Käärijästä puhelimessa tai nokikkain. 

Hänen ei pitäisi kai näyttäytyä enää missään, koska aina voi joku innokas tulla häiritsemään.

Vierailija
68307/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä x 100. Olisi hirveää olla julkkis kun ihan vieraat ihmiset yrittää keksiä ajatuksia, motiiveja, tunteita, kiinnostuksenkohteita ja mitä ikinä seksuaalisuutta myöten. Todellakin tunkeutumista yksityisasioihin.

Ehdottomasti. Ja silti edelleen aivan eri kun se, että joudut kaksi kertaa harkitsemaan ennen omasta kodista poistumista.

Vierailija
68308/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku viestien poistelija kertoa, millä perusteella poistattaa viestejä? Ymmärrän hyvin sellaiset, joissa kerrotaan tietoja yksityishenkilöistä tai haukutaan heitä, sekä muutenkin asiattomat viestit.

Mutta miksi esim. mun äskeinen viesti poistettiin, jossa totesin, kuinka monta eri vaihtoehtoa voi olla sille, että K kävelee yksinään festarialueelta pois? Nimenomaan tarkoitus oli sanoa, että syy voi olla mikä tahansa, eikä se meille kuulu. Mitä asiatonta tai kiellettyä siinä oli?

Muitakin ihmeellisiä viestien poistoja täällä on vaikka kuinka paljon, niin oikeasti kiinnostaa, millä perusteella täällä pyydetään viestien poistoa.

I think the list of "forbidden" words is really weird. I understand it would include swear words, etc, but also I noticed if you mention Jan's cat by name, the message is automatically deleted. 😅😅😅

The word I g o r was banned after the war in Ukraine started due to discussions elsewhere in the forum. Usually the forbidden words have a reason and history behind them, they've been used in a trolling context etc. You can go around the restrictions by leaving space between the letters, that is if you find out what the words are. For a foreigner and someone not familiar with this forum they might seem random for sure 😅

Vierailija
68309/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:n hahmoon kuuluu, että olemusta ruoditaan. Hän on ihan itse luonut tuon hahmon ja provosoi koko ajan mm. lavalla. Itse on aloittanut nuo miesflirttailut ja muut. 

Vierailija
68310/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere on liian kiltti faneille.

Jos joku näkee julkisella paikalla häiriköintiä niin käykää ystävällisesti sanomassa että "Hei, eiköhän anneta tässä artistin asioida ihan rauhassa ilman häiriötä" jos Jeren on itse vaikea hätistää pois. Jos vaikka joku tajuaisi, kuinka asiatonta se oma käytös on. Jere ei varmaan pysty itse sanomaan, koska arvostaa faneja eikä halua kusipään leimaa.

Näin aion itse toimia.

Vierailija
68311/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere on liian kiltti faneille.

Jos joku näkee julkisella paikalla häiriköintiä niin käykää ystävällisesti sanomassa että "Hei, eiköhän anneta tässä artistin asioida ihan rauhassa ilman häiriötä" jos Jeren on itse vaikea hätistää pois. Jos vaikka joku tajuaisi, kuinka asiatonta se oma käytös on. Jere ei varmaan pysty itse sanomaan, koska arvostaa faneja eikä halua kusipään leimaa.

Näin aion itse toimia.

Itse en kyllä aio puuttua tuntemattoman ihmisen elämään. En olisi niin varma että K tykkää jos joku puuttuu siihen miten faniensa kanssa toimii. Omille tutuille voin sanoa että eipä mennä lähestymään mutta muuten asia ei kuulu muille.

Vierailija
68312/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin todistamassa (onkohan tästä jo lähemmäs viisi vuotta, kun yksi toinen kotimainen räppäri istui terassilla kavereidensa kanssa. Siihen tuli jotain tyyppejä pyörimään ja hän tokaisi suoraan jotain suunnilleen "olen nyt mun kavereiden kanssa istumassa iltaa". Vähän ehkä tylysti (aiheesta), mutta ainakin nää tunnistaneet siirtyi hyvin nopeasti posket punaisina muualle.

Vierailija
68313/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun stadissa ja täällä liikkuu paljon julkkiksia yleisellä paikalla.

Ei stadilaiset yleensä ole edes näkevinään heitä. Eikä muitakaan ihmisiä.

Ne tollottajat ovat junan tuomaa porukkaa.

Ei tapoja, ei hienotunteisuutta.

Käärijä saa kohtapuoliin olla täysin rauhassa.

Aikansa kutakin.

Vierailija
68314/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikansa kutakin.

Asun pikkukaupungissa ja kaksi kertaa olen onnistunut näkemään täällä oikean julkkiksen kaupassa. Ihan rauhassa saivat olla ainakin sen aikaa mitä sivusilmällä seurasin (enkä seurannut edes tarkoituksella tai tollottanut). Ei ketään kiinnostanut lähestyä että äläpä yleistä. Ihan varmasti myös pk-seutulaiset ovat K ns. häirinneet.

Vierailija
68315/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin yhden kerran sami hyypiön kaupassa ja sain olla rauhassa 

Vierailija
68316/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikansa kutakin.

Asun pikkukaupungissa ja kaksi kertaa olen onnistunut näkemään täällä oikean julkkiksen kaupassa. Ihan rauhassa saivat olla ainakin sen aikaa mitä sivusilmällä seurasin (enkä seurannut edes tarkoituksella tai tollottanut). Ei ketään kiinnostanut lähestyä että äläpä yleistä. Ihan varmasti myös pk-seutulaiset ovat K ns. häirinneet.

Luulen, että kyse on pikemminkin iästä kuin siitä, missä ihminen asuu. Teinitytöt tekivät leirejä Neumannin kotirapun eteen Dingon huippuvuosina, teinitytöt juoksivat Laurin perässä Rasmuksen kulta-aikoina.

Just oli Hesarissa juttu 57-vuotiaasta Bruce Springsteen -fanista, joka kiertää hänen perässään ympäri maailmaa. Toki hekin käyvät hotellilla, jossa Bruce kulloinkin asuu, mutta kohtaamiset eivät ole hysteeristä panikointia ja häiriköintiä.

Vierailija
68317/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ylipäätään aina ihmetyttää, että mikä tarve ihmisillä on mennä juttelemaan julkkiksille etenkin, jos nämä ovat selvästi viettämässä vapaa-aikaansa eivätkä työroolissa. Itse en tiedä mitä vaikka just K:lle edes sanoisin jos siihen kaupassa törmäisin, kun mitään kuvia en todellakaan haluaisi. Että hei vaan hei, mites menee, tosi hyviä biisejä sulla? 🤪

Ois kyllä niin kiusallista, kaikille 🙈

Vierailija
68318/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä fanaattisia ihmisiä ollut aina olemassa. Joku saa päähänsä fanittaa jotain tai "rakastuu" julkisuuden henkilöön ja kun valmiiksi vähän sekasin ja todellisuudentaju rajallinen, se on menoa se. Ei se iästä kiinni ole.

Vierailija
68319/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti myös pk-seutulaiset ovat K ns. häirinneet.[/quote]

Ehkä vantaalaiset

Vierailija
68320/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne oli lätkänpelaajat teini-iässä, joita kavereiden kanssa seistiin odottamassa pimeällä pakkasessa pukkarin ovien lieppeillä. Kyllä siinä melko nopeasti oppi itse tunnistamaan, että ketkä haluaa vaan rauhassa lähteä paikalta ja sitten oli niitä, jotka jäi juttelemaan ja kyselemään kuulumisia. Mitenkään ylpeä en ole ja nykyään hävettää, mutta eipä munkaan kotona silloin 15 vuotta taaksepäin tiedetty, miksi paluu peleistä kotiin kesti niin s aatanan kauan.

Ketju on lukittu.