Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K Apiksen ja Bojanin kanssa lavalla kitaran/basson kanssa toimii aivan sairaan hyvin! En olis uskonut, mutta näkisin K:n helposti fiittaamassa myös rockbiisissä mukana 😎.
Et ois uskonut???? Oletko joku iskelmien ihailija tai muuten vain huonon musiikin?
Ai että mulla ärsyttää tällainen vastaustyyli. Miksi tääki on nyt lisääntynyt täällä.
Mikä siinä ärsyttää? Voin modata, jos osaat luonnehtia ärsytyksen syytä ja omaat siinä vielä pointin.
Se että yrität kääntää puheen itse asiasta toiseen kirjoittajaan. Niin sanottu ad hominem eli henkilöön käyvä hyökkäys.
t. eri
Sen kuuluikin olla henkilöön käyvä, koska haukuin kirjoittajaa, josta oli yllättävää, että K sopii rokkibändin lavalle. Sellainen ajatus voi tulla vain tyhmän ihmisen päästä.
Jahas, tulin kurkkaamaan mikä meno, ja täällä onkin tällainen meno tänään. Nyt voi siis hyvillä mielin jättää palstailun väliin ja lähteä ulos nauttimaan auringosta. Toivottavasti kaikki, joilla näyttää olevan vähän huono päivä tänään, tekisi samoin. Ihanaa sunnuntaita kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Mistä K:n uudet biisit mahtavat kertoa? Ryyppäämisestä? 😀
Se on ottanut uudeksi tavoitteekseen Kalevauvan aseman saavuttamisen ja räppää tän palstan vajaat 70k viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K Apiksen ja Bojanin kanssa lavalla kitaran/basson kanssa toimii aivan sairaan hyvin! En olis uskonut, mutta näkisin K:n helposti fiittaamassa myös rockbiisissä mukana 😎.
Et ois uskonut???? Oletko joku iskelmien ihailija tai muuten vain huonon musiikin?
Ai että mulla ärsyttää tällainen vastaustyyli. Miksi tääki on nyt lisääntynyt täällä.
Mikä siinä ärsyttää? Voin modata, jos osaat luonnehtia ärsytyksen syytä ja omaat siinä vielä pointin.
Se että yrität kääntää puheen itse asiasta toiseen kirjoittajaan. Niin sanottu ad hominem eli henkilöön käyvä hyökkäys.
t. eri
Sen kuuluikin olla henkilöön käyvä, koska haukuin kirjoittajaa, josta oli yllättävää, että K sopii rokkibändin lavalle. Sellainen ajatus voi tulla vain tyhmän ihmisen päästä.
Aww, eikö äidin pikku-Aito-Petteri ole saanut riittävästi huomiota keltään tänään? <3
Vierailija kirjoitti:
Jahas, tulin kurkkaamaan mikä meno, ja täällä onkin tällainen meno tänään. Nyt voi siis hyvillä mielin jättää palstailun väliin ja lähteä ulos nauttimaan auringosta. Toivottavasti kaikki, joilla näyttää olevan vähän huono päivä tänään, tekisi samoin. Ihanaa sunnuntaita kaikille!
Kertoisitko joskus, kun olet täällä mukana hyvässä menossa?
Meinaan, vähän vaikea uskoa, että ikinä olet.
Aina tämä sama teksti, yrittää jostain syystä saada täällä olijoille huonon fiiliksen aikaiseksi. Vaikka eiköhän jokainen, joka täällä ole, ole täällä jostain syystä, eikä muualla. Vaikka meno olisikin ankeaa. Moni varmaan tekee myös jotain muuta aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Aww, eikö äidin pikku-Aito-Petteri ole saanut riittävästi huomiota keltään tänään? <3
En oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä K:n uudet biisit mahtavat kertoa? Ryyppäämisestä? 😀
Se on ottanut uudeksi tavoitteekseen Kalevauvan aseman saavuttamisen ja räppää tän palstan vajaat 70k viestiä.
Se on se Kevätkääryle mikä syntyy alkuvuonna. Vauva-Käärijä.
Yksi asia mikä täällä kommenteissa monesti hämmentää on tämä iänikuinen älykkyyskortin esille tuonti. Että tietyt Kärtsän vitsit ei ole hauskoja oikeasti "älykkäille" ja "fiksuille" ihmisille. Siis mitä ihmettä. Ei huumorintaju määrittele välttämättä älykkyyttä. Jokaisella se on erilainen. Ennemminkin tulee mieleen et miksi jonkun pitää korostaa omaa "älykkyyttä" lyömällä alas toisia jotka pitävät hauskoina asioita joista ei itse tykkää. Ehkä tämäkin kertoo jonkinlaisen "älykkyyden" puutteesta jos sille linjalle lähdetään. Eiköhän anneta kaikkien kukkien kukkia ja jokaisen nauttia Kärtsän jutuista ilman että aletaan toisia dissaamaan 🤗 ja siis paskat vitsit ja sarkasmihan on aivan parasta 😀 Ei se elämä ole aina niin vakavaa ja ei kaikkea tarvi ottaa niin tosissaan 💚
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis ei K ole menossa Sloveniaan.
Toisekseen se ei varmaan esiinny lavalla näiden Suomen-kiertueellakaan.
Mun mielestä aika todennäköistä että käy lavalla jollain JO:n Suomen keikalla mutta ei kyllä kaikilla. Sloveniaan meno on mustakin epätodennäköistä, jotenkin se juna meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
En oo.
Niin että sitä vois laittaa tulemaan. Tulille.
Awwww 💚 ja ennenkuin joku sanoo että tykkäähän se kaikista, niin ei tykkää ja voisi jättää shippi posteista tykkäämättä jos ne haittaisi.
https://instagram.com/stories/kaarpediem_slovenia/3167910387625760844?u…
Kyllä täällä on minunkin mielestä nyt ollut monta päivää/iltaa huono meno. Vääränlaiset ulokkeet, viestien turhaa poistelua ja H oikean nimen jankkaajakin on tullut taas paikalle. Nämä on nyt tiedossa joten voi siirtyä taas itse aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia mikä täällä kommenteissa monesti hämmentää on tämä iänikuinen älykkyyskortin esille tuonti. Että tietyt Kärtsän vitsit ei ole hauskoja oikeasti "älykkäille" ja "fiksuille" ihmisille. Siis mitä ihmettä. Ei huumorintaju määrittele välttämättä älykkyyttä. Jokaisella se on erilainen. Ennemminkin tulee mieleen et miksi jonkun pitää korostaa omaa "älykkyyttä" lyömällä alas toisia jotka pitävät hauskoina asioita joista ei itse tykkää. Ehkä tämäkin kertoo jonkinlaisen "älykkyyden" puutteesta jos sille linjalle lähdetään. Eiköhän anneta kaikkien kukkien kukkia ja jokaisen nauttia Kärtsän jutuista ilman että aletaan toisia dissaamaan 🤗 ja siis paskat vitsit ja sarkasmihan on aivan parasta 😀 Ei se elämä ole aina niin vakavaa ja ei kaikkea tarvi ottaa niin tosissaan 💚
Kyllähän köyhätkin dissaa rikkaita ja tyhmät älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan meidän pikuinen superälykkö Aidot Tunteet, jonka älykkyydestä ei ole näkynyt vielä mitään merkkejä, joka täällä tylyttää muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä aika todennäköistä että käy lavalla jollain JO:n Suomen keikalla mutta ei kyllä kaikilla. Sloveniaan meno on mustakin epätodennäköistä, jotenkin se juna meni jo.
Junalla se ei sinne pääse eiköhän se lennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Some ships have sailed and all that...
JA se konekin meni jo
Käärijällä on eniten Spotify-kuuntelijoita Suomessa (tietenkin), Ruotsissa, Norjassa ja Israelissa (yllätys?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrititkö olla hauska? Vai näsä? Kyllä sloveniaan junallakin pääsee, jos tälle linjalle lähdetään.
Ryyppäämisestä, lihomisesta, housujen putoamisesta, ylimielisyydestä, paskoista välispiikeistä, rahattomuudesta, denssin käytöstä ja queerbaitingista, niin kritisoijilla menee suonet päästä. Kuulemma yhdessä biisissä mainitaan myös casual nöpötys.