Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIstä K tuntee behmin
Warner
+ Tietää hänet varmaan niin kuin me kaikki: Behm on menestynyt laulaja
Suomen musiikkipiirit on myös pienet. Samoilla bäkkäreillähän ne kaikki pyörii koko kesän ja samoilla kokkareilla käyvät.
Toki K jossain haastattelussa kertoi ettei ollu ekalla kertaa Behmiä tavatessaan tunnistanut kuka se oli ja oli vaan hakkaillu menemään kunnes joku oli esitelly sen sille. 😅 Ja tuo oli monta vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K Apiksen ja Bojanin kanssa lavalla kitaran/basson kanssa toimii aivan sairaan hyvin! En olis uskonut, mutta näkisin K:n helposti fiittaamassa myös rockbiisissä mukana 😎.
Et ois uskonut???? Oletko joku iskelmien ihailija tai muuten vain huonon musiikin?
Ai että mulla ärsyttää tällainen vastaustyyli. Miksi tääki on nyt lisääntynyt täällä.
Mikä siinä ärsyttää? Voin modata, jos osaat luonnehtia ärsytyksen syytä ja omaat siinä vielä pointin.
K: Bojan, why don't you answer when I call?
B: I saw that Ig-conversation. You asked some Behm to marry you.
K: Did I? There must be a typo.
B: What you mean, what typo?
K: It should have read Bojan, not Behm. Same initial, I was slightly drunk.
B: Really? Are you sure? Accepted. Love U.
Onks jollain sitä klippikoostetta Bojanista, jossa oli taustabiisinä se Kim Petrasin "They wanna f*ck"? Sellainen pyöri ehkä noin kuukausi sitten jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä sitä nyt yhtä katselemaan, kun on harvinaislaatuinen tilanne, että jonotuslappuja voisi jakaa.
Ei kai sekään mikään pyhimys ole.
Paitsi sitten, kun tapaa minut. Tietenkin. 🤣
Ai sit on pyhimys?
Minulla on paljon miehiä kavereina. Haluavat poikkeuksetta MONTA naista. Useimmilla ei riitä rahkeet elämäntyyliin, joutuvat tyytymään yhteen ja miellytämään rouvaa.
No, toivottavasti jollain heistä on myös moraali, joka sanelee vähän sitä mitä tehdään ja miten monta naista pyöritetään kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä sitä nyt yhtä katselemaan, kun on harvinaislaatuinen tilanne, että jonotuslappuja voisi jakaa.
Ai sit on pyhimys?
Minulla on paljon miehiä kavereina. Haluavat poikkeuksetta MONTA naista. Useimmilla ei riitä rahkeet elämäntyyliin, joutuvat tyytymään yhteen ja miellytämään rouvaa.
Häh? Tajusitko yhtään, mihin viittasin tuolla, että K on pyhimys, jos tapaa tuon kirjoittajan? Itse se kirjoitti niin (mutta amis, niin ei tajua)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sit on pyhimys?
Häh? Tajusitko yhtään, mihin viittasin tuolla, että K on pyhimys, jos tapaa tuon kirjoittajan? Itse se kirjoitti niin (mutta amis, niin ei tajua)
Sun kannattais ilmoittautua kommunikaatiotaitojen opettelua käsittelevälle kurssille niin vähentyisi nää sun kommunikaatio-ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sit on pyhimys?
Sun kannattais ilmoittautua kommunikaatiotaitojen opettelua käsittelevälle kurssille niin vähentyisi nää sun kommunikaatio-ongelmat.
Kyllä se ongelma on eniten sillä, joka ei itse tajua kirjoittavansa, että ehkäpä K muuttuu pyhimykseksi, jos tapaa kirjoittajan.
Ellei tosiaan sitä tarkoittanut.
Milloin ne käy tervehtimässä sitä Baby Sealiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K Apiksen ja Bojanin kanssa lavalla kitaran/basson kanssa toimii aivan sairaan hyvin! En olis uskonut, mutta näkisin K:n helposti fiittaamassa myös rockbiisissä mukana 😎.
Et ois uskonut???? Oletko joku iskelmien ihailija tai muuten vain huonon musiikin?
Ai että mulla ärsyttää tällainen vastaustyyli. Miksi tääki on nyt lisääntynyt täällä.
Mikä siinä ärsyttää? Voin modata, jos osaat luonnehtia ärsytyksen syytä ja omaat siinä vielä pointin.
Vittuilunahan sun vastaus oli oikein 10+, mutta mikäli halusit keskustelua herättää niin sitten se oli korkeintaan 5-.
En vaan enää yhtään muista missä haastattelussa se oli, mutta varmaan oli jo toukokuussa, kun B:hän sanoi, että todennäköisesti K:n Slovenian vierailu olisi pikemminkin "end of summer/beginning of autumn". Muistattetko tämän haastattelun?
Niin muuten K:han mainitsi Itävallan, vaikkei kuulu kiertueelle?
Vierailija kirjoitti:
Niin muuten K:han mainitsi Itävallan, vaikkei kuulu kiertueelle?
Mainitsihan se muitakin maita, joihin kiertue ei ulotu. Ei se k aina mieti mitä se sanoo.
Vierailija kirjoitti:
En vaan enää yhtään muista missä haastattelussa se oli, mutta varmaan oli jo toukokuussa, kun B:hän sanoi, että todennäköisesti K:n Slovenian vierailu olisi pikemminkin "end of summer/beginning of autumn". Muistattetko tämän haastattelun?
Näin minäkin muistelin... Aiemmin reissu ei varmaan aikataulujen vuoksi onnistunut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittuilunahan sun vastaus oli oikein 10+, mutta mikäli halusit keskustelua herättää niin sitten se oli korkeintaan 5-.
Ei se kyllä ollut vittuilunakaan kuin 5-. Yksinkertaisen alakoululaisen koulukiusaajan tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä muuta, mutta Behm on kasvoiltaan naispuolinen Bojan.
Samanlainen luusto, nenä ja silmät. Kauniita ihmisiä molemmat.
Kauniita ovat joo mutta ei ne samannäköisiä ole yhtään. Ei se K minkään B:n ulkonäön perusteella ihmisiä lähesty.
No ei kai sitä kukaan väittänytkään? 😅 K on ollu Behmin perään jo monta vuotta. 😅 Se mitään Bojania oo sillon tienny.
No kyllähän tuolla taas yritettiin siihen vihjata että K hakisi jotenkin B:n näköisiä ihmisiä. 😀 Kun ilman shippilaseja näkee otsallaankin että ne ei oo toistensa näköisiä.
Ohis. Mitä väliä sillä edes on, vaikka Käärijä katselisi tietyntyyppisiä ihmisiä? Onko se jotenkin sulta pois? Mulle on ihan sama vaikka Kärtsä haaveilisi Paavo Väyrysestä. Hän saa katsella just sellaisia ihmisiä, kuin haluaa.
No mutta kun se tietyntyyppisten katselu on ihan palstalaisten omassa päässä.
Ei kaikkea täällä sanottua kannata ottaa tosissaan. Ehkä joku oikeastikin ajattelee noin, en kiistä sitä, mutta 99% tuo on ollut ihan pelkkää shippaukseen liittyvää huumoria.
Ihan oikeasti täällä on paljon sellaista mistä huomaa ihmisten olevan ihan tosissaan. Tiettyjen juttujen peukutukset ja alapeukutukset kertoo sen parhaiten. Myöskin realististen kommenttien poistatukset.
Mitä tästä ketjusta ei olisi poistettu? Joku on poistattanut aivan kaiken, jos jonkun toisen huumori tai mielipiteet eivät ole kiinnostaneet. Eilen lähti TAAS Leilan ficcikin. Musta on järkyttävää ajatella, että ollaan tultu siihen pisteeseen, että ruvetaan poistamaan hupiketjusta kommentteja sen takia, ettei ne mielletty jotakuta.
Yks kirjoittelija ainaki poistaa kaiken mitä sille vastaa. Toki se yleensä ensin itse vastaa siihen jotain v*ttuilua ja sillä tavoin kyllä se aiempikin vastaus jää näkyviin siihen lainaukseen että ei se ehkä ihan loppuun asti oo ajatellut. Mutta rasittavaa kyllä yrittää keskustella sen kanssa.
Sitten joku toinen (tai no voihan se olla samakin) ottaa kaikki tunnistettavat kirjoittelijat täältä silmätikuikseen ja valittaa ja poistaa niiden viestejä. Sen se myönsikin yhdessä välissä. Esim. sitä yhtä nimimerkkikirjoittelijaa häiriköi ihan urakalla mutta oletan että ko. henkilön kirjoitukset on nyt saaneet olla rauhassa kun ei oo enää kirjautuneena eikä voi tunnistaa kirjoittajaa viesteistä.
Ja sitten osa poistaa ihan syystä palstalle kuulumattomia asiattomia ja sääntöjen vastaisia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Sloveniassa kesä on pidempi kuin Suomessa. Onhan Jokereiden syyskuun pohjoismaiden rundikin osa summer touria 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollailin. Eli ei pelkkä vittuilu, vaan taustalla inasen aitoa kiinnostusta saada vastaus, mutta tuskin muuttuisin, selittäisipä vastaaja lähes mitä tahansa.
Ootpa sitten huono ihmistuntija. K:han on show-mies. Taipuu kyllä melkein minkälaisiin esityksiin tahansa. Ja siis sanon tämän noin 75%:na Bojanistina.