Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Röllit oppineet peukuttamaan omia postejaan useammalla laitteella 🔥
Ei, vaan hauskoista kriittisistä kirjoituksista tykätään. Niistä minäkin tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on rölli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvittaisiin mating callia hälyttämään meripelastuskeskus hakemaan nuo röllit joita lätkin tisseilläni laidan yli.
T. E nautaEi vaan jaksa näitä enää.
Mene sitten pois. Miksi täällä pitäisi olla kuin kirkossa. Mene plussan puolelle .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito Tunne anna
Tulla aivan lähellesi,
Aivan lähellesi.
Aito Tunne anna,
Sillä tahdon omaksesi,
Tahdon omaksesi kokonaan.
(Kokonaan, kokonaan) Kokonaan.Kun toi oli hitti, pidin tästä:
t. Aito
Tää on Kärtsän uus teemabiisi ja voimabiisi. Töihin mies on tosi kova muusikko! Lahjakkuus! Visionääri. Moniosaaja.
Töihin = Toyahin. Saatanan ennakoiva....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on rölli?
Meitä, jotka ajattelemme realistisesti kutsutaan söpösti rölleiksi. Me emme alistu valtavirtaan, ja siksi meistä tykätään. Olemme palstan suola!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan Erika Vikman sopis Kärtsälle. Ovat yhtä mauttomia ha molemmilla samaa kiusallisen epätoivoista yrittämistä. Vähän kuin kaksoset. Tursuavat ulos vaatteistaan ja herättävät myötähäpeää.
Aivan ja seuraava kohde löytyi. Kukas sitte tän jälkeen arvosteltais? (Voi hyvä luoja oikeesti taas tätä 🙄)
Mutta nehän ON molemmat mauttomia. Haloooo! Jos sanon että Danny on vanha mies, niin onko sekin haukkumista?
Ooksä maistanu oikeesti? Vähänkö oon nyt kade! Mutta epäilen että sulla on jääny koronan jälkioire kans päälle, jos et oo maistanut mitään. Oon ihan satavarma että molemmat maistuu joltain. 🤔
Kärde maistuu hunajalle, kukkasille, Bojanille.
K: What are you doing?
B: Yes
K: No girlfriend
B: Yes yes
K: Are you?
B: Are you?
K: YES
B: YES
K: Baby
B: Yes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on rölli?
Meitä, jotka ajattelemme realistisesti kutsutaan söpösti rölleiksi. Me emme alistu valtavirtaan, ja siksi meistä tykätään. Olemme palstan suola!
Äh, mä oon allerginen kaikille, jotka puhuvat valtavirrasta. Eipä ihme että jutut on olleet tuota luokkaa sitten, paljastit juuri karvasi. Varmaan elämämkoulu on myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvittaisiin mating callia hälyttämään meripelastuskeskus hakemaan nuo röllit joita lätkin tisseilläni laidan yli.
T. E nautaEi vaan jaksa näitä enää.
Mene sitten pois. Miksi täällä pitäisi olla kuin kirkossa. Mene plussan puolelle .
Olispa edes hauskoja juttuja kuten ennen ketjussa mutta on enää samojen "vitsien" toistoa ja toivotonta B+K -haaveilua.
N: J is asking about his missing leather glove.
B: Oh...
N: It's been missing since Tavastia.
B: Oh...
N: Did you take it?
B: No.
N: Where is it?
B: Yes.
Hyvän yön toivotukset tällä päivällä laitetulla kuvalla.
Noi kundien ilmeet on vaan niin huippuja! 😂
https://64.media.tumblr.com/83442b33ee90857380fe43c386aceaf7/4915f6c144…
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotukset tällä päivällä laitetulla kuvalla.
Noi kundien ilmeet on vaan niin huippuja! 😂
https://64.media.tumblr.com/83442b33ee90857380fe43c386aceaf7/4915f6c144…
Ihanat ilmeet todella! Blondi jätkä, I feel you :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on rölli?
Äh, mä oon allerginen kaikille, jotka puhuvat valtavirrasta. Eipä ihme että jutut on olleet tuota luokkaa sitten, paljastit juuri karvasi. Varmaan elämämkoulu on myös?
Ei tosiaan! Inhoan myös elämänkoululaisia yli kaiken. Niitä täällä riittää. Siksi olenkin rölli.
Vähän on vaikea uskoa nyt. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on rölli?
Ei tosiaan! Inhoan myös elämänkoululaisia yli kaiken. Niitä täällä riittää. Siksi olenkin rölli.
Vähän on vaikea uskoa nyt. 🤔
Voin vaikka vannoa!
Mielenkiintoista nähädä mitä K tekee vapaallaan. Mennäänkö hiljaisuudessa vai nouseeko aalto? Huomiseen muruset ja muut!