Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Käärijä ja Bojan ketju. Tehkääpä oma ketju nimellä Käärijää naitetaan kaikille kiitos.
Tuo on jo vähän myöhäistä. Täällä me naitetaan kaikkia kaikille, onhan se ollu teemana jo useamman päivän. En enää edes yritä muistaa ketkä kaikki ovat menossa naimisiin.
Tottakai me naitetaan itseämme ja muita. Mutta ketjun nimen mukaan Kärtsyä Boitsulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Käärijä ja Bojan ketju. Tehkääpä oma ketju nimellä Käärijää naitetaan kaikille kiitos.
Tuo on jo vähän myöhäistä. Täällä me naitetaan kaikkia kaikille, onhan se ollu teemana jo useamman päivän. En enää edes yritä muistaa ketkä kaikki ovat menossa naimisiin.
Tottakai me naitetaan itseämme ja muita. Mutta ketjun nimen mukaan Kärtsyä Boitsulle.
Jep, ne on naitettu toisillensa, muut on ollu vapaata riistaa.
Eihän ne Bojan ja Kärtsy enää oo mikään item. Molemmilla ihan omat kuviot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on oikeesti jännä ilmiö täällä palstalla. Jos joku nainen kehtaa mennä viiden metrin säteelle Ksta niin se on heti silmätikkuna täällä. Eihän siitä kauaa oo ku Bess joutu näiden hampaisiin. 🤔
No mutta Bess on läski. Behm ei oo. Bess tosin on miljonääri ja Kärtsä oon perso rahalle. Että ans kattoo.
Annapa Aito olla.
En se ollut minä taaskaan
t. Aito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää te oma ketjunne typerille Aktia-paskanjauhannalle.
Ja ääliömäisille laivaseminaareillenne.
Titanicin uksi. Yäk.
Hei tunkeilija, tämä on meidän oma ketju!
FO
Jan kertoo IG storyssa sivuprojektistaan: soittanut kitaraa tässä biisissä (onko tuo N3 Slovenian Ibe tai jotain sinne suuntaan, en ole ihan näistä perillä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on oikeesti jännä ilmiö täällä palstalla. Jos joku nainen kehtaa mennä viiden metrin säteelle Ksta niin se on heti silmätikkuna täällä. Eihän siitä kauaa oo ku Bess joutu näiden hampaisiin. 🤔
No mutta Bess on läski. Behm ei oo. Bess tosin on miljonääri ja Kärtsä oon perso rahalle. Että ans kattoo.
Annapa Aito olla.
Aito en ole. Olen Painonvartija.
Me lasketaan pisteitä!
Vierailija kirjoitti:
Aito Tunne anna
Tulla aivan lähellesi,
Aivan lähellesi.
Aito Tunne anna,
Sillä tahdon omaksesi,
Tahdon omaksesi kokonaan.
(Kokonaan, kokonaan) Kokonaan.
Kun toi oli hitti, pidin tästä:
t. Aito
Nyt tarvittaisiin mating callia hälyttämään meripelastuskeskus hakemaan nuo röllit joita lätkin tisseilläni laidan yli.
T. E nauta
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvittaisiin mating callia hälyttämään meripelastuskeskus hakemaan nuo röllit joita lätkin tisseilläni laidan yli.
T. E nauta
Eiku anna hukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo esihistoriaa
Sitten voit poistua byeeee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito Tunne anna
Tulla aivan lähellesi,
Aivan lähellesi.
Aito Tunne anna,
Sillä tahdon omaksesi,
Tahdon omaksesi kokonaan.
(Kokonaan, kokonaan) Kokonaan.Kun toi oli hitti, pidin tästä:
t. Aito
Tää on Kärtsän uus teemabiisi ja voimabiisi. Töihin mies on tosi kova muusikko! Lahjakkuus! Visionääri. Moniosaaja.
Vierailija kirjoitti:
T. E nauta
Ei vaan jaksa näitä enää.
Vierailija kirjoitti:
Höpiset taas omiasi.
Vierailija kirjoitti:
Minullepa on, murut *sydänemoji*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo esihistoriaa
Sehän ei ole sinun päätettävissä, pelle.
Menepäs pikkunen paapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli jostain mieleen tämä biisi kultaiselta 80-luvulta, K saa sen aikaan..
Apua, oli mun suosikkivideo pikkutyttönä! Koska se alussa laukkaava heppa ja noi omituiset (ihanat!) hahmot videolla! Ja tossa kappaleessa (siis ihan tunnelmaltaan biisinä) on tietyt asiat kyllä kohdillaan. Kiitos tästä biisistä tähän shippiin, sopii soundtrackiin!
Sori OT, mutta siis Billy Oceanin Loverboy on ollut jonkun toisenkin suosikkivideo lapsena? En ole yli 40-vuotisen elämäni aikana vielä kertaakaan törmännyt toiseen, jolla olisi sama lapsuuden suosikki. Että high five sulle tuntematon samis! Video ja biisi on ihan huikeat, edelleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo esihistoriaa
Sehän ei ole sinun päätettävissä, pelle.
Hopi hopi!
Hyvä tulos edelleen 😄
Lauantain shippi gallup
Shippaan K&B peukku ylös
Toivo on mennyttä peukku alas
ylös 60
alas 18
https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…
Titanicin ovi on mulle varattu mutta Titanicin ovenkarmi ilmoitti, että hän ottaa sit Anatuden ja tästä ei neuvotella.