Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
67141/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukan stooreissa on M&G:stä videota :D Raukka H on horny jailissa ja K antaa hyvin aikaa fanille <3

Vierailija
67142/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan meille hiljainen ens viikko vai onko vaan tyyntä myrskyn edellä?  ;)

Toivottavasti ei yhtä hiljanen ku viime viikko. Mitäs meillä on luvassa:

-Joksuilta joku tiedotus

-Kärtsällä Aktia Sloveniassa -seminaari (pankin sedät muute tykkää varmasti tästä uudesta nimestä, joka täällä nyt vaan on tarttunut tuohon eikä lähde etikallakaan)

-Kärtsällä keikkoja pe ja la

-Joksuilla ehkä la keikka

-Kärden la keikalla uutta musiikkia tulossa

Oiskohan K crewn kanssa vielä jotku bileet CCCn striimien kunniaksi vaikka alkuviikosta? Voitais manifestoida kyllä sellaset tähän lisäksi. Eikä mitään hyshysbileitä vaan että meille kuvia ja videoita kanssa!

Totta! Pidetään vielä sormet ristissä, että Mikke järkkäisi sen q&a:n! Jos vaikka 100M kunniaksi joku live stream kyssäritunti tai jotain :)

No joo. Mikke ennenkin lupaillut q&a:ta eikä sitten kuitenkaan tehnyt (viisujen aikana). Don't hold your breath.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67143/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahuksen Aktia.

Webinaariin voi osallistua ulkomailtakin 😉

K koittaa totisena hoitaa työnsä ja B strippaa sen edessä 😂

B on seminaaripöydän alla ja Kääryleen nassun pitäisi pysyä peruslukemilla.

Pitäisköhän sitä varulta ilmoittautua sinne seminaariin niin vois koittaa tulkita ilmeitä ja muuta? 😅

Ainakin Twitteristä siihen on osallistumassa useampikin fani.

Vierailija
67144/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahuksen Aktia.

Pitäisköhän sitä varulta ilmoittautua sinne seminaariin niin vois koittaa tulkita ilmeitä ja muuta? 😅

Tuo webinaari oikeasti vaikuttaa kiinnostavalta, koska en tiedä rahasta mitään, mutta en ehkä halua vaikuttaa liian hullulta fanilta miehelleni :D

Vierailija
67145/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan ei tule mitään Q&A:ta jos Kärtsästä on erohuhuja liikkeellä, oli totta tai ei...

Suurin osa faneista joko eivät tiedä edes kumppanista tai kunnioittavat, että hän ei halua puhua siitä. Q&A voidaan toteuttaa monella tavalla: esim. pyytävät lähettämään kysymykset etukäteen, ja he itse valitsevat mihin vastaavat

Vierailija
67146/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Joksuilta joku tiedotus

-Kärtsällä Aktia Sloveniassa -seminaari (pankin sedät muute tykkää varmasti tästä uudesta nimestä, joka täällä nyt vaan on tarttunut tuohon eikä lähde etikallakaan)

Oiskohan K crewn kanssa vielä jotku bileet CCCn striimien kunniaksi vaikka alkuviikosta? Voitais manifestoida kyllä sellaset tähän lisäksi. Eikä mitään hyshysbileitä vaan että meille kuvia ja videoita kanssa!

Totta! Pidetään vielä sormet ristissä, että Mikke järkkäisi sen q&a:n! Jos vaikka 100M kunniaksi joku live stream kyssäritunti tai jotain :)

No joo. Mikke ennenkin lupaillut q&a:ta eikä sitten kuitenkaan tehnyt (viisujen aikana). Don't hold your breath.

Kyllähän se niihin vastaili. Ja siis nimenomaan että häneltä itseltään kysyttiin ja hän itse vastasi. Ei K. Ja mun mielestä se nytkin oli että itse olisi sen Q&An pitänyt? Ehkä ei oo tullu ku kysymyksiä Kärdelle niin ei oo jaksanu alkaa tekeen.

Vierailija
67147/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Joksuilta joku tiedotus

Kyllähän se niihin vastaili. Ja siis nimenomaan että häneltä itseltään kysyttiin ja hän itse vastasi. Ei K. Ja mun mielestä se nytkin oli että itse olisi sen Q&An pitänyt? Ehkä ei oo tullu ku kysymyksiä Kärdelle niin ei oo jaksanu alkaa tekeen.

Yhden piti, toista lupaili, mihinkään kysymyksiin ei vastannut (ja henk koht lähetin valokuvaustekniikkaan liittyen pari asiallista kyssäriä, eli ei takuulla ollut pelkälle Kärtsälle kysymyksiä silloin).

Vierailija
67148/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ei taas innostuta lietsomaan somekohua, jolla ei välttämättä ole mitään totuuspohjaa?

Vierailija
67149/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne ero huhut on tulleet?

5 yhteiskuvaa poistunut M Instagramista (kuten poistuu tämä viesti minuutissa).

Huh. Oiskohan K sittenkin ollut viihteellä tän Italian matkan aikana... Tai sitten oikeesti Sloveniassa tekemässä muutakin kuin musaa musaa 😳

En tiedä mistään, mutta K:sta on se fanikuva tältä viikolta Suomessa. 

Maanantailta.

Ei kyllä joukkue mennyt saman tien Kiinan lennon jälkeen. Ja K oli maanantaina siellä kallioilla toisessa fanikuvassa. Luultavasti hienot vaatteet viittaavat palaceen

Vierailija
67150/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te tiedätte mitä kuvia M poistanut kun sen ig yksityinen??

Discordin puolella joku seuraa. Oikeastaan some on siitä paha paikka, että anonyymisti tätlläistä tietoa voi jakaa eteenpäin, eikä tyyppi saa koskaan tietää, kuka se oli.

Miten löydän discordissa ne viestit?

Discordissa pitää kuulua tiettyyn kanavaan aina. En siis ole alkuperäisen kirjoittaja, joten en tiedä, millä niistä monista kanavista tämä on.

Vierailija
67151/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt se aloittaa taas, huoh.

Miksei se perusta omaa ketjua, jossa voi jauhaa ns. tyttiksen asioita, en ymmärrä.

Kai se teitä Kärtsä-faneja kiinnostaa, että onko idolinne eroamassa tai eronnut?

Ei kiinnosta. Minua kiinnostaa hänen musiikkinsa, ja asiat, joita hän haluaa jakaa. Hänellä on oikeus yksityisyyteen. 

Vierailija
67152/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sen pitäny olla niin et Discordin juttuja ei levitellä muualle.

Vierailija
67153/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks sen pitäny olla niin et Discordin juttuja ei levitellä muualle.

Varapalstasta ihan muualla oli kyse noissa kommenteissa. Ei Discordista.

Vierailija
67154/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Discord-kanavilla kirjoitettuja asioita EI ole tarkoitus jakaa sen suljetun kanavan ulkopuolelle mihinkään avoimille vauvapalstoille. Aikamoinen keskusteluetiketin ja luottamuksen rikkomus tuolta vuotajalta.

Vierailija
67155/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt se aloittaa taas, huoh.

Miksei se perusta omaa ketjua, jossa voi jauhaa ns. tyttiksen asioita, en ymmärrä.

Kai se teitä Kärtsä-faneja kiinnostaa, että onko idolinne eroamassa tai eronnut?

No itse asiassa mua ei sen parisuhdestatus kiinnosta lainkaan. 😅 Eikä pitäis kyllä kiinnostaa muitakaan. Mutta joo, tiedän, tässä tulee välillä taisteltua vähän tuulimyllyjä vastaan osan keskustelijoiden kanssa. Mut tiedän mä myös että moni on mun kaa kyllä samaa mieltäkin niin antaa edes vähän uskoa ja toivoa tähän palstaan. 😊

Vierailija
67156/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ovatko ne huhut nyt tulleet Discordista vai esim. Jodelista? Yleensä "varapalsta" viittaa täällä Plussaan ja sieltä ne eivät ole peräisin.

Vierailija
67157/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Discord-kanavilla kirjoitettuja asioita EI ole tarkoitus jakaa sen suljetun kanavan ulkopuolelle mihinkään avoimille vauvapalstoille. Aikamoinen keskusteluetiketin ja luottamuksen rikkomus tuolta vuotajalta.

Ei netissä voi ikinä luottaa yhtään minkäänlaiseen etikettiin. Missään. Aina pitää olettaa että joku vuotaa jonnekin.

Vierailija
67158/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tähän erohuhuun mitään muuta kuin että ig kuvia poistettu?

Vierailija
67159/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahuksen Aktia.

Huhhuijakkaa tämän kuvittelen mielessäni 🥵

Vierailija
67160/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, Häärijä pudotti Käärijän auton ...💚😅

Niin ja Kärde tais pudottaa Erikan auton. Pitääkö meidän ottaa tuo nyt vinkkinä?

Joo kyllä mä voisin nyt ostaa sen että uus biisi on Erikan kans -väitteen. Noo ens la taidetaan nähdä oliko vai eikö.

Ketju on lukittu.