Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
66901/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66902/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin mökillä ja luukutin täysillä jokereita, kun eno tuli siellä käymään. Kehu kovasti ja kysy bändin nimeä.

Mun mies ja poika on ihan, että mitä p***aa oikein kuuntelet, joskin miehen mielestä Bojanilla on kyllä hyvä lauluääni.

Tyttärestä ei saa oikein selvää - joka tapauksessa olen ostanut hänelle(kin) lipun JOn Tampereen keikalle. Vähän kuin alibiksi itselleni. Ei pistänyt vastaan, kun ilmoitin keikkapäivän.

Parikymppinen poika kuuntelee lähinnä rap-musiikkia, Käärijän keikallakin on ollut jo paljon ennen UMK:ta. Ja on opettanut myös äidilleen Kn biisit jo ennen CCCtä.

Kerran kuuntelin jotain JOn haastattelua, kun hän oli kotona. Sanoi mulle, että kuuntelet tuollaista, josta et ymmärrä sanaakaa. En kehdannut sanoa, että katselen enemmän kuin kuuntelen 😊. Olisi pian mennyt äidiltä loppukin uskottavuus.

No, oli se käännetty englanniksi, joten kyllä mä seurasin muutakin kuin kaunista Bojania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66903/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66904/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B: Who is this Kaija?

J: She's a dear friend, just a FRIEND

B: Sure?

J: Yes, don't worry, you're my only one.

B: Kiss.

J: Hundred kisses!

B: Yes.

Vierailija
66905/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varasiko muuten kukaan Kaijaa vielä. :D

Mä voin varata! Kaikkea pitää kokeilla, myös äitinsä ikäistä naista. Ja pääsen ainakin häihin 😂 Toimisikohan yksityishenkilö hääkaarena, jos koristelee sen kukkasin?

Vierailija
66906/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66907/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good morning everyone!

Congrats to K for 100mio CCC! :)

To the person who shared "we come early" video, LOL, thank you, I knew I saw it before but I wouldn't be able to find it.

I saw some discussion on when JO's next gig is, yes, it's on 19 Aug, it's the gig from early Aug that got postponed. (Kašart festival)

Learning Latin: B, Jan and Kris all went to "gimnazija" which is a school you typically go to in order to continue studies on university level later on, as it doesn't give you a vocation when you finish. I did a quick google search which exact schools they went to (before anyone gets angry over this - it's right there on the first page of google search, no stalking necessary :)). The one that B went to, the students must take 3 foreign languages (English, Latin and another one (French, German, or Spanish). They can choose a 4th language in the third year as elective as well. Because they have so many languages lessons, they have fewer for science etc. Not all "gimnazija" are like that, some offer more science, humanities, etc.

Vierailija
66908/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Ylpön IGssä pikku reelssi Kärtsästä. Siis ei mitään ihmeempää mutta osui silmään. Ylpönki vois tuua sinne häihin joku jos tahtoo, mä tykkään siitä mutta mulla on jo morsio (ja sulho) (Etel ja Bonus-Samu). 😅

Vierailija
66909/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Did a quick google for Nace ladies too, he seems to have attended media & graphic design secondary school. It's possible so did Jure, but I can't be sure - too many people with the same name, so Google isn't too useful.

Vierailija
66910/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku kärryillä Jokereiden keikoista? Millon pitäis nyt olla seuraava?

Jokeroutdailyn instassa on äskettäin päivitetty kalenteri keikoista, tosin siinäkään ei oo sitä 19.8. keikkaa, jos siihen nyt siirrettiin joku

https://www.instagram.com/p/CvxUGGQtCmp/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Olenko ainoa joka merkkaa JO-keikat omaan kalenteriinsa? 😀

Vierailija
66911/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokeroutdailyn instassa on äskettäin päivitetty kalenteri keikoista, tosin siinäkään ei oo sitä 19.8. keikkaa, jos siihen nyt siirrettiin joku

Et! Mulla sekä seinä- että taskukalenterissa!

Vierailija
66912/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup. Kuunteleeko/fanittaako myös teidän kaverit, lähipiiri jne. Jokereita? Peukku ylös, jos näin on ja peukku alas, jos ei.

Pieni otanta, mutta kertoo varmaan oikein hyvin todellisesta tilanteesta. Mun kaveri kyllä innostui, kun näytin kuvia joissa, mm. Nace ja Jan syöttävät toisiaan.😂 Tänään aion näyttää hänelle mm. Janin kylpykuvan. Vielä kun saisin hänet innostumaan Joksujen musiikista.

Vierailija
66913/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudu aiheinen kalenteri.😱 Onkohan heillä myynnissä/tulossa myyntiin?

Vierailija
66914/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei auta kuin odottaa JO:n tulemista Suomeen. Ainoa varmistettu päivämäärä.

Vierailija
66915/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varasiko muuten kukaan Kaijaa vielä. :D

Mä voin varata! Kaikkea pitää kokeilla, myös äitinsä ikäistä naista. Ja pääsen ainakin häihin 😂 Toimisikohan yksityishenkilö hääkaarena, jos koristelee sen kukkasin?

En ole tajunnutkaan, kuinka moni käyttöinen yksityishenkilö on.

Vierailija
66916/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa perheessäni teinit tiesi Käärijän ennen UMKta ja täysi-ikäinen lapseni oli ollut hänen keikallaankin. Mutta hän ei tykännyt CCC tyylistä. Euroviisuja katsottiin yhdessä ja sieltä jäi soittolistalle Jokereiden lisäksi myös muita. Toinen lapsista tykästyi myös Jokereihin ja hänen kanssaan menossa keikalle kun tuohon lähelle tulevat. En usko, että olisi innostunut lähtemään keikalle jos olisi pitänyt johonkin lähteä erikseen. Perheen ulkopuolelta en tiedä kenenkään kuuntelevan Jokereita, eikä ystävissäni ole myöskään Käärijän faneja. Enemmän kuunnellaan suomirockia tai -poppia, joka taas ei ole yhtään mun makuuni.

Vierailija
66917/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudu aiheinen kalenteri.😱 Onkohan heillä myynnissä/tulossa myyntiin?

Mä menin aivan sekaisin ajatuksesta, piti siis kirjoittaa Jokerit.

Vierailija
66918/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaanpa tähän väliin galluppi:

Kuinka moni uskoo K:n oikeasti menevän sloveniaan nyt 13. - 17.8. välillä?

Uskon, että menee, peukku ylös

En usko, että menee, peukku alas

Hyvää kannattaa odottaa. Ehtii kivasti viestitellä ennen tapaamista niin että molemmat on himosta hulluina sitten kun vihdoin näkevät 😜

Ei K sinne ole menossa.

Vierailija
66919/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaanpa tähän väliin galluppi:

Kuinka moni uskoo K:n oikeasti menevän sloveniaan nyt 13. - 17.8. välillä?

Uskon, että menee, peukku ylös

En usko, että menee, peukku alas

Tulos tällä hetkellä:

6 uskoo, että menee

48 uskoo, ettei mene

Vierailija
66920/123801 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei eikö kukaan oo vielä tälle aamulle vauhkonnu Härtsän sänkykuvasta? Vai oliko se liian kiltti kuitenkin? Musiikit ja tägäykset on kohdillaan kyllä. 😁

Ehkä se ois vaatinu paljaan persikan että ois lähetty kierroksille. (Häärijä hox!)

Hox, se on huom.

Ketju on lukittu.