Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
66281/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere nukkui bussissa matkalla seuraavaan keikkapaikkaan Jalasjärvelle. Puhelin oli äänettömällä. Vähän ennen saapumista kohteeseen Jere heräsi ja vilkaisi puhelintaan.

10 vastaamatonta puhelua Bojanilta. Mitä ihmettä, onko jotain vakavaa tapahtunut? Jere valitsi heti Bojanin numeron ja Bojan vastasi välittömästi.

Ennenkuin Jere ehti sanoa mitään puhelimesta kuului Bojanin vihainen ääni :

I saw clip from your gig where you wanted to lick some guys nipple. What the hell Jere!!? Wasn't I enough for you !!?

Jere hätkähti, hän ei ollut koskaan kuullut Bojania niin vihaisena. Samalla pelottavaa, mutta mustasukkainen Bojan kuulosti kieltämättä seksikkäältä. Jere huokaisi :

Baby it is just for the show. You know us coming out together will be easier if people already thinks I like guys. Honey you are my only one, only one that matters and you know that. Btw you are hot when you are jealous.

Linjan toisesta päästä kuului huokaus ja kikatusta :

I'm sorry baby my jealousy just took over me. It is so hard because you are so far away. I just can't wait when I can openly say to everyone that you are my boyfriend ,only mine.

Jere hymyili ja mietti samalla Bojanin pehmeitä huulia vasta muutama päivä sitten omiaan vasten.

Soon baby soon . Ilove you so much my Bojan.

Awwww ihana kiitos.

Vierailija
66282/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niin tiedetään, ketä K tolla ilmeellä ajattelee...😂

https://64.media.tumblr.com/c2cab1fd905671bbb1e7c32a39d146ad/f269b23fb2…

Niinpä :-)  Tosi onnelliselta näyttää kaikissa kuvissa. 

Itsekin olen onnellisemman näköinen, kun olen saanut levätä kunnolla.

Mut kärtsähän on tehnyt kovasti musaa musaa, ei tainnut ehtiä paljoo pötköttelemään 😉

Juu juu, ääni käheänä musan teosta, punaa siellä ja täällä, onnellisuuden pilkettä sinisissä silmissä...😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66283/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolla nänniä, siis vain nänniä. Toivottavasti ei jää pelkästään tuohon Bojanin kanssa.

Vierailija
66284/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisista K-bongauksista lentokentillä/Slovenian koneessa tuli mieleen, että jos itse olisin sellaisen tehnyt, en kertoisi kenellekään, en edes teille. Sori. Tuntisin niin suurta myötätuntoa heitä kohtaan ja tarvetta suojella heidän yksityisyyttään. Ehkä moni muukin ajattelee niin ja iloitsee vain itsekseen, jos nyt jotain olisi todistanut.

Ja voihan siellä koneessa ihan hyvin olla sellaista porukkaa joka ei edes käytä somea tms. ja saattavat vaan jollekin mainita ohimennen että K oli lentokoneessa (jos siis on edes ollut, tiedän ettei ole todisteita) ja se juttu ei leviä sitten kovin paljon. Ei todellakaan iso yleisö ole Suomessa tietoisia tästä B/K shippailusta.

Tää on just näin. Vaikka me pyöritään täällä keskenämme, valtaosalle koko B/K on ihan tuntematon juttu. K:n varmasti kaikki suomalaiset tietävät ulkonäöltä, mutta 95 prosentille on ihan sama, missä mies kulkee ja mitä tekee. Sitten on se joukko, joka ei anna sen hakea edes kaupasta pullaa, vaan on heti nyppimässä hihasta ja pyytelemässä valokuviin. Eli luulen, että ihan rauhassa saisi reissata Sloveniaan. 

Kyllä moni kuitenki kertoo jollekin, jos on nähnyt jonkun julkkiksen kentällä tai ollut peräti samassa koneessa.

Kärtsä lippis syvällä päässä ja jossakin hupparissa. Tuskin kukaan edes kiinnittäisi huomiota häneen lentokentällä. Olen ollut Antti Tuiskun kanssa samassa lentokoneessa ja ihmiset eivät joko huomanneet häntä tai sitten ymmärsivät antaa hänelle omaa tilaa.

Itse olin Selänteiden kanssa samassa jenkki koneessa. En huomannut että kukaan olisi häirinnyt heitä. Ihmettelin vaan miksi olivat turistiluokassa.

Vierailija
66285/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66286/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttö (15 vee) kavereineen tykkää Käärijästä, mutta B&K ei kiinnosta heitä yhtään. Eivät edes ihmettelisi, jos Kärtsä olisi Slovenian koneessa. Ajattelisivat vaan, että on menossa lomalle tms.

Niinhän sä luulet...

Ymmärsin kyllä vitsisi, ole huoleti.😉 B&K taitaa kuitenkin olla enemmän meidän keski-ikäisten ja sitä vanhempien naisten sekä homomiesten juttu. Noilla teineillä on täysin omat kuvionsa.

Eikä ne taida paljon palstoilla notkua. Just sain palautetta eräältäkin parikymppiseltä, jolle puhuin jotain Facebookista. Ei kuulemma kukaan ole siellä, Insta ja Snapchat on nuorten käytössä. 

Vierailija
66287/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla Kärtsä kertoo nuolevansa jo jotain muuta.

Saa nähdä millaisia juttuja tulee Jalasjärvellä klo23 jälkeen 😂

Vierailija
66288/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveyden sipulit stop, älkää lukeko enempää! Olen nainen, mutta kun katson noita Jokereiden kuvia, niin haluaisin olla mies. Saisi hivellä takaapäin heitä ja niin no ymmärrätte varmaan? Koskaan ennen mulle ei ole tullut tällaisia ajatuksia päähäni. En oikeasti tiedä, mitä mulle on tapahtunut viisujen jälkeen?🤷

Vierailija
66289/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttö (15 vee) kavereineen tykkää Käärijästä, mutta B&K ei kiinnosta heitä yhtään. Eivät edes ihmettelisi, jos Kärtsä olisi Slovenian koneessa. Ajattelisivat vaan, että on menossa lomalle tms.

Niinhän sä luulet...

Ymmärsin kyllä vitsisi, ole huoleti.😉 B&K taitaa kuitenkin olla enemmän meidän keski-ikäisten ja sitä vanhempien naisten sekä homomiesten juttu. Noilla teineillä on täysin omat kuvionsa.

Eikä ne taida paljon palstoilla notkua. Just sain palautetta eräältäkin parikymppiseltä, jolle puhuin jotain Facebookista. Ei kuulemma kukaan ole siellä, Insta ja Snapchat on nuorten käytössä. 

Tiktok on suosituin paikka. Eivät he siellä kuitenkaan mistään K&B jutuista hekumoi. Heillä on ihan omat fiilistelyn kohteensa.

Vierailija
66290/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siveyden sipulit stop, älkää lukeko enempää! Olen nainen, mutta kun katson noita Jokereiden kuvia, niin haluaisin olla mies. Saisi hivellä takaapäin heitä ja niin no ymmärrätte varmaan? Koskaan ennen mulle ei ole tullut tällaisia ajatuksia päähäni. En oikeasti tiedä, mitä mulle on tapahtunut viisujen jälkeen?🤷

No viisujen jälkeen aika moni mamma tainnut löytää itsestään uusia puolia 😅

Vierailija
66291/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perjantai-illan Aukusti oli loppuunmyyty. Jostain näin kuvia, joissa festarialuetta rakennettiin. Lapsille (klo 23 keikka!!!!) tuli oma alue ihan lavan eteen - mahtaakohan K tiedostaa, että pohjalaiset tuo lapsensa puolen yön aikaan keikalle. Provinssin päiväkeikan jälkeen äiti-ihmiset lähettivät jopa hänelle itselleen palautetta siitä, että oli käyttänyt heidän mielestään rivoa kieltä. 

Sietäisi katsoa peiliin äiti-ihmisten, eikä valittaa. Ei niitä lapsia sinne ole pakko viedä.  

Vierailija
66292/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa meillä agentti siellä!

Vierailija
66293/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[At least] part of this has been here before, but this is so cute. B shaking his head at Kris's antics, but then the cutest smile right after 😍. Love them and their chemistry so much!

https://vm.tiktok.com/ZGJpdDjhH/

Vierailija
66294/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös tällaisia Koronan jälkioireita. Onkohan ne yleisiä vai vaan noin 1/100000?

Vierailija
66295/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin toivon, että joku media ottaisi tämän teeman käsittelyyn ja kysyisi joltain psykologilta (?) tai keneltä lie aivotutkijalta, mitä aikuisessa, hyvin koulutetussa, asiantuntijatyössä ja lähtökohtaisesti ihan täysipäisessä perheenäidissä tapahtuu, kun se rupeaa kuolaamaan suurin piirtein omien lastensa ikäisen miehen perään.  Pakkohan siihen on olla joku ihan tieteellinen selitys. 

Vierailija
66296/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoden viisut sekoitti pään totaalisesti.

Vierailija
66297/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, eli se ääni oli sittenkin ryyppäämällä hankittu!

Ai miten? En voi nyt kuunnella klippejä.

Vierailija
66298/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin toivon, että joku media ottaisi tämän teeman käsittelyyn ja kysyisi joltain psykologilta (?) tai keneltä lie aivotutkijalta, mitä aikuisessa, hyvin koulutetussa, asiantuntijatyössä ja lähtökohtaisesti ihan täysipäisessä perheenäidissä tapahtuu, kun se rupeaa kuolaamaan suurin piirtein omien lastensa ikäisen miehen perään.  Pakkohan siihen on olla joku ihan tieteellinen selitys. 

Niin ja miksi haaveilen olevani mies, kun näen jostakin bändin jäsenestä jonkun kuuman kuvan.

Vierailija
66299/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

What ARE they doing? 🤔😁🤷

I have absolutely no idea, but I think I like it helpppp😮😍

https://vm.tiktok.com/ZGJpdkCnR/

Vierailija
66300/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kuukautta Tavastiasta 9.8. 😍 Tämä myös löytyi tallennettuna.

B: Which gig has been the best and most memorable?

J: I can´t rank them.

B: J... How many times have you thought that Tavastia was the best one?

J: Yes

Ketju on lukittu.