Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt joku agentti hommaamaan ne nahkapökät mammoille. Voidaan sopia aikataulut kuka saa pitää niitä itsellään ja lähetellään niitä toisillemme kuin ketjukirjettä.
Ja joo on se ollut siellä Sloikuissa vihreä spinneri Boitsun peukalossa mitä muutakaan se voi tarkoittaa.Jospa ne housut unohtui Boitsun makuuhuoneen lattialle.
Eiku totta! Ne jäi Sloveniaan sen nahkahanskan kaveriksi. 😅
Boitsulla on kyllä kohta koko Kärtsän vaatevarasto, on Pasi-paita, Cha Cha Cha -paita, hanska ja nyt vielä housutkin. :D
Nahkahoususuikaleiden nuuskuttelu listalle.
On varmaan kommentoitu jotain sen nahkahousuista et perheen pienimmät pelkää ku housut on polvissa. Hyvältä näyttää noi vihreät.
Ihana pätkä K:sta tältä päivältä, Paidaton riehuja melkein yleisön seassa:
https://www.instagram.com/reel/CvzWpqiIPXF/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mahdollisista K-bongauksista lentokentillä/Slovenian koneessa tuli mieleen, että jos itse olisin sellaisen tehnyt, en kertoisi kenellekään, en edes teille. Sori. Tuntisin niin suurta myötätuntoa heitä kohtaan ja tarvetta suojella heidän yksityisyyttään. Ehkä moni muukin ajattelee niin ja iloitsee vain itsekseen, jos nyt jotain olisi todistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti me tarvittaisiin arkisto/säilytyspaikka parhaille jutuille että kaikki helmet ei hukkuisi tänne massaan
Erittäin hyvä idea. Mä oon ottanut muutamia minificcejä talteen ittelleni.
Kulttuuriteko! voisitko postata tänne vielä ne kertauksen vuoksi? 💚 haluaisin niin itselleni talteen kanssa. Jokuhan ne poistaa sitten saman tien mutta oisin ite ikionnellinen jos ehtisin ne napata. 💞
J: Did you see the uncensored peach picture i sent to you?
B: No. I´ve been busy.
J: B... How many quiet moments did you have for the picture?
B: Yes.
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi jollekin terapeutille markkinarako, kun erikoistuisi siihen, että miten voi vieroittua tästä ketjusta. Jos/kun alkaa haittaamaan muuta elämää. Itsehän en tietenkään mistään hinnasta halua luopua näistä paikoin lennokkaista jutuista. Mitä ihmettä edes tekisin kaikella sillä vapautuvalla ajalla. Joka viikko tulee joku raportti, että olen roikkunut puhelin kädessä taas tunnin kauemmin kuin edellisellä 😆
Mä taas eksyin tänne vahingossa ihan toisesta fandomista ja koukutuin minuutissa. En oo ehtiny seurailla se varsinaisen idolini puuhia ollenkaan ja nyt tuntuu siltä kuin oisin ollu hänelle uskoton. 🤪 Mulla ei oo enää mitään toivoa päästä järkiini
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisista K-bongauksista lentokentillä/Slovenian koneessa tuli mieleen, että jos itse olisin sellaisen tehnyt, en kertoisi kenellekään, en edes teille. Sori. Tuntisin niin suurta myötätuntoa heitä kohtaan ja tarvetta suojella heidän yksityisyyttään. Ehkä moni muukin ajattelee niin ja iloitsee vain itsekseen, jos nyt jotain olisi todistanut.
Sama täällä. Kertoisivat sitten itse mitä ja milloin haluaisivat, jos haluaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Kertoisivat sitten itse mitä ja milloin haluaisivat, jos haluaisivat.
Njääh ette kyllä olis kukaan hiljaa tästä. En usko. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Samoin toimisin ja ajattelin eilen, että varmaan lentoemännät ym. pitävät omana tietonaan. Kuuluu ihan työnkuvaan, ettei kerrota.
Vierailija kirjoitti:
Ja voihan siellä koneessa ihan hyvin olla sellaista porukkaa joka ei edes käytä somea tms. ja saattavat vaan jollekin mainita ohimennen että K oli lentokoneessa (jos siis on edes ollut, tiedän ettei ole todisteita) ja se juttu ei leviä sitten kovin paljon. Ei todellakaan iso yleisö ole Suomessa tietoisia tästä B/K shippailusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti me tarvittaisiin arkisto/säilytyspaikka parhaille jutuille että kaikki helmet ei hukkuisi tänne massaan
Erittäin hyvä idea. Mä oon ottanut muutamia minificcejä talteen ittelleni.
Kulttuuriteko! voisitko postata tänne vielä ne kertauksen vuoksi? 💚 haluaisin niin itselleni talteen kanssa. Jokuhan ne poistaa sitten saman tien mutta oisin ite ikionnellinen jos ehtisin ne napata. 💞
J: Did you see the uncensored peach picture i sent to you?
B: No. I´ve been busy.
J: B... How many quiet moments did you have for the picture?
B: Airport is working
J: I'm already on the plane
B: I'm already at the airport waiting for you
J: Soon there
B: Yes
Ja jos joku Pentti 50v on postannut FB-sivulleen nähneensä Kärtsän lentokentällä, niin ei se tieto sieltä välttämättä päädy shippaajille asti. Käärijä asuu Vantaalla, niin hänen näkemisensä lentokentällä ei ole ei-shippaajalle niin erityistä kuitenkaan. :)
Näin unta että ovikello soi yöllä. Menin avaamaan ja siellä seisoi K sateessa kuin suloinen uitettu koira eikä sanonut mitään. Pyysin sisälle ja sanoin että nyt nukkumaan. Vein K:n sitten makuuhuoneeseen ja sanoin sängyssä nukkuvalle ukolle, että siirryppä vähän. Peittelin Kärden meidän keskelle ja kävin itsekin nukkumaan.
Nyt hakemaan miehet kohta lentokentältä.
Hyvät viikonloput kaikille 💚 Ei tule itsellä varmaan paljon palstailtua, kun vihdoinkin on vapaa viikonloppu ukollakin.
Ottakaa kaikki tärkeimmät tapahtumat muistiin pyydän .
💚🌹🌹
Jos joku random mainitsi vaikka tyttärelleen niin kyllä se nopeasti olisi twitterissä. En usko että pysyisi salassa. Lentokentällä ja koneessa näitä randomeita on x500
J: B, I think I forgot my leather trousers at your place, have you seen them?
B: No.
Nace: Jere he's lying, he's been wearing them day and night since you left and Martin moved out because of that smell.
Tai sitte jokaiselle yks suikale, jota voi pitää vaikka tyynyn alla ja aina nukkumaan mennessä nuuskutella. 😅😂