Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Älkää vastatko enää tuolle yhdelle mitään pliis, ei auta vaan saa siitä lisää kierroksia. Hänen trollailu/mielipiteensä on tullut jo kaikille selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Tää muutaman viime sivun keskustelutennis vahvistaa näkemystäni K:ta viihteenä seuraavista ihmisistä penaalin tyhmimpinä kyninä. Mut ei se mitään, jatketaan!
Huomaatte varmaan, et aika pieni osa jakaa tän *seuraan näitä ihan vain viihteenä, en yhtään tosissaan*
Mä rakastan Kärtsää persoonana ja artistina koko sydämestäni ja olen sitä mieltå, että "viihdeshippaajat" jotka oikeasti käyttävät Bojan ja Kärtsä -pelihahmoja oman päänuppinsa terapointiin ja stimulointiin, eivät todellakaan ole penaalin terävimpiä kyniä.
Ja heitä on huolestuttavan paljon.
Koska sellaisen toivominen oikeasti on vaan niin tyhmää.
Sellaisen kuvitteleminen jollain netin keskustelupalstalla on tosin vielä tyhmempää.
Onko trolli valvonut koko yön ja miettinyt kommentteja, joita tulee tänne heti aamusta heittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää muutaman viime sivun keskustelutennis vahvistaa näkemystäni K:ta viihteenä seuraavista ihmisistä penaalin tyhmimpinä kyninä. Mut ei se mitään, jatketaan!
Huomaatte varmaan, et aika pieni osa jakaa tän *seuraan näitä ihan vain viihteenä, en yhtään tosissaan*Mä rakastan Kärtsää persoonana ja artistina koko sydämestäni ja olen sitä mieltå, että "viihdeshippaajat" jotka oikeasti käyttävät Bojan ja Kärtsä -pelihahmoja oman päänuppinsa terapointiin ja stimulointiin, eivät todellakaan ole penaalin terävimpiä kyniä.
Ja heitä on huolestuttavan paljon.
Sama. Mun mielestä on ihan s a i r a s t a, jos ei toivo näitä asioita tapahtuvan oikeasti niin keskustella niistä netin keskustelupalstalla. Mirlestäni Sanoman pitäisi kieltää se.
Ja itse en siis toivo enää oikeasti tältä mitään (saati kuvitteellisesti kirjoitellen siitä tänne, koska en ole tärähtänyt sekopää!), koska en usko K:n haluavan suhdetta Bojtsuun ja se mua alunperin kiinnosti.
Minusta olisi ihanaa, jos K olisi ollut tällä viikolla Sloveniassa. Tiedostan hyvin, että todennäköisesti ei ole ollut. Jos ei ollut, on voinut olla Palacessa syömässä tai olla olematta. Mitä onkaan tehnyt, toivottavasti hänellä on ollut mukavaa, samoin Jokereilla studiossa. :)
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi ihanaa, jos K olisi ollut tällä viikolla Sloveniassa. Tiedostan hyvin, että todennäköisesti ei ole ollut. Jos ei ollut, on voinut olla Palacessa syömässä tai olla olematta. Mitä onkaan tehnyt, toivottavasti hänellä on ollut mukavaa, samoin Jokereilla studiossa. :)
Keksitkö säkin päästäsi näille menoja ja kirjoittelet sitten niitä oikeaa elämää ja mielipiteitä käsittelevälle keskustelupalstalle nettiin?
Mä kyllä sanoisin, että suurimmalla osalla on täällä ihan realistinen näkemys tilanteesta ja siitä mitä tulee tapahtumaan. Itsekin olisin jostain kumman syystä hyvin iloinen jos B ja J päätyisivät oikeasti yhteen ja vaikka tuo Leilan kuvailema linnanjuhlat tapahtuisi. Mutta en kyllä vajoa mihinkään epätoivoon jos juhlissa onkin avecina joku blondi nainen näkyvästi raskaana. Korkeintaan harmittelen, että kaveri päätti valita sitten noin mutta omapahan on asiansa.
Minusta on tosi ymmärrettävää, jos ihminen ihastui K&B:n vuorovaikutukseen viisuissa ja toivoo nyt molempien toimivan sen mukaisesti, että se nähty ihastuttavuus olisi totta.
Vaikka itseltäni menikin tähän usko silloin 14.7. kun housukuvat julkaistiin.
Toivottavasti keikalla ei kenelläkään flippaa jos K sanookin että pitäisi tästä kohtapuoliin lähteä pötköttelemään Sloveniaan B kämpille.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä sanoisin, että suurimmalla osalla on täällä ihan realistinen näkemys tilanteesta ja siitä mitä tulee tapahtumaan. Itsekin olisin jostain kumman syystä hyvin iloinen jos B ja J päätyisivät oikeasti yhteen ja vaikka tuo Leilan kuvailema linnanjuhlat tapahtuisi. Mutta en kyllä vajoa mihinkään epätoivoon jos juhlissa onkin avecina joku blondi nainen näkyvästi raskaana. Korkeintaan harmittelen, että kaveri päätti valita sitten noin mutta omapahan on asiansa.
Ei voi olla, koska Jokereilla on keikka 6.12.
t. Aito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Aito
Kiva jos Aidon mielestä vain tuo keikka on tämän skenaarion esteenä. :)
Vierailija kirjoitti:
Mä vajoan, sillä aion itse viettää aikaa Kärtsän sängyssä joku päivä. Bojan on sillä samaisella hetkellä Slovenian amiksessa opiskelemassa jotain käytännön alaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti keikalla ei kenelläkään flippaa jos K sanookin että pitäisi tästä kohtapuoliin lähteä pötköttelemään Sloveniaan B kämpille.
Ei sano, ällös huoli
Huh miten sekasta porukkaa täällä nykyisin on. Eikä mitenkään hyvällä tavalla. Ihan toinen meno kuin aiemmin. Sääli. On ollut hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivohuoneen keikalta tullut koostevideota. Vaikka mä kuulun niihin, jotka yleensä tykkää Käärijän spontaaneista ränteistä, niin ehkä tuolla oli vähän turhan kärkästä roastia munkin makuun :D Tosin musta vaikutti et K ois tuolla juonut enemmänkin kuin yhden tai kaksi, joten alkolla ehkä osuutta asiaan? Ihanasti fanit kunnioittivat kyllä, kun K tuli yleisön joukkoon!
Minusta taas hän oli harvinaisen herkällä päällä ennemmin kuin kärkäs ja enimmäkseen roastasi kevyesti. :) Mutta tämä ihan keikalla olleena, välispiikkikoosteesta saattaa välittyä erilainen kuva.
Mulla taas tuli lähinnä vähän surullinen fiilis, varsinkin tuosta Euroopan kiertueen tappiollisuudesta ja siitä, että kaikennäköisiä varjopuolia sitä tuollaiselle uralle mahtuukin. Vaivaa varmasti Kta kun siitä avautuu.
missä kohtaa puhuu Euroopan kiertueesta? Eve taas sössinyt asiat?
Vierailija kirjoitti:
Huh miten sekasta porukkaa täällä nykyisin on. Eikä mitenkään hyvällä tavalla. Ihan toinen meno kuin aiemmin. Sääli. On ollut hauskaa.
Se on tuo yksi raskas trolli joka on jankannut täällä aamusta asti. Nyt oli muutamana päivänä tosi kiva meno kun se ei pyörinyt täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin jo etukäteen romahteluista ja pettymyksistä, joita saadaan, kun uusille ihmisille valkenee totuus K:sta suhteessa Bojaniin. Koska haukuitte minua, kun mä pettin K:hon.
Kun se ei ole sulle mitään velkaa, eikä meille muille. Mistä olet saanut jonkun toisen käsityksen?
Okei, eli on ihan ok, että se oli eilen Miken kanssa syömässä Palacessa 1000 eurolla, kun te mietitte täällä, millaista biisiä se vääntää Jokereiden kanssa tai miten pääsi livahtamaan Sloveniaan? Vannot, että kukaan ei pety, kun se elikin vain omaa elämäänsä titeuttamatta mitään fanien haaveita?
Öö. Tuskin on ollut, mutta mikäs siinä, jos olisikin ollut. Kyllä, mulle on enemmän kuin ok, jos J kävisi läheisen veljensä kanssa Palacessa syömässä. Miksi ihmeessä ei sulle?
Missä sanoin, ettei ois mulle ok?
Oon sitä mieltä, ettei se ole Sloveniassa, enkä kuvittele niiden etänä mitään biisiäkään tekevän.Olet siis katkera siitä, että K on sinut pettänyt joskus ja nyt haluat, että kukaan muu ei myöskään vahingossakaan ilahdu mistään. Joten päätät riehaantua jopa siitä, että hänen veli käy illallisella hyvässä paikassa.
Ei, en. Vaan nautin pettymyksistä, joita muille tulee, kun HE tajuavat, että samalla, kun he töissäkäynnin lomassa scrollaavat näitä palstoja pysyäkseen perässä kaikesta mitä K tekee (mutta saadakseen laskut ja ruuan maksettua) niin tämä ei tee mitään heidän oletustensa mukaista, eli rakasta Bojania ja hankkiudu Sloveniaan tai tee yhteisbiisiä, vaan istuu pitkällä, 1000 euron dinnerillä Palacessa saatuaan rahaa.
Eihän sen nyt meidän oletusten mukaisesti elämäänsä kuulu elää.
P.S. Kannattaa lakata heittelemästä tota Palacea faktaksi, kun sulla ei ole ainuttakaan todistetta K n siellä olosta. On vain sama, kun joku muu faktaksi kertoisi sen olleen vaikka siellä Sloveniassa.Ei ole sama, Palacessa olosta on läheisen kuva, tiedämme, että K tykkää syödä hienosti ja hyvin ja voimme arvata hänen nyt saaneen rahaa.
Nyt jarrua. Sä et tiedä, kenen kanssa siellä on oltu ja ehkä sun ei myöskään kuulu sitä tietää.
Sä et sit päättelis mitään mistään denssipurkista?
Miksi et laita tätä kommenttia viesteihin, joissa nähtiin jokin vastaava aiemmin?Tossa palace kuvassa ei ole kyllä edes hakemalla ainoatakaan vihjettä siihen, kenen kanssa siellä on syömässä oltu. Nyt rauhoitu. Oot just sen oloinen, että kohta laitat jollekin Mikelle viestiä asiasta.
Ei tullut kyllä edes mieleenikään. Koska jos selviää, ettei K ollut missään reissussa, toi skenaario on entistä mahdollisempi. Plus K saattaa mainita sen itsekin sitten kun se on jo *vaaratonta*. Eikä voida yhdistää tähän taukoon.
Ja mitä sitten, jos on ollut veljensä kanssa syömässä? Harmittaako se sua oikeasti jotenkin?
Ei, etkö nyt millään tajua?
Vaan kirjoitin, että nautin jo etukäteen epätoivosta, jota ne kokevat, jotka oikeasti toivoivat edes osin olevan totta, et K vois olla Sloveniassa.
Nauti rauhassa, jos se tekee sinut onneliseksi😘 Onhan noita paikkoja ja samalle jaksolle osuvia vapaapäiviä vuodet pullollaan Heidän hyvinvointinsa ole nyt tärkeintä. Sitä täällä toivotaan (toivottavasti myös sinä toivot). Kannattaa kuitenkin miettiä, haluatko velloa negatiivisuudessa K ja B jutuissa. Ja se, että haluat vaikuttaa palstan ilmapiirin, niin se on turha yritys. Päinvastoin🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. AitoKiva jos Aidon mielestä vain tuo keikka on tämän skenaarion esteenä. :)
Skenaarion? Puhutko nyt siis todellisesta elämästä kuitenkin, kuten minä?
Vai omassa päässäsi keksitystä? Miten päivämäärät siellä häiritsisi?
Miksi pitää takertua tässä mielikuvittelussanne joihinkin taukoihin ja päivämääriin ja väleihin, tai mihinkään realismiin, jos ette odota mitään tapahtuvaksi oikeasti?
Ei mulle ainakaan epätoivoa iskisi, mutta ei ole kyllä normaalia nauttia muiden epätoivosta.