Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Kärtsäri sanoisi sinulle ensimmäiseksi, jos kohtaisit hänet omassa ammatillisessa roolissasi?
Oma ammattini on tylsä, mutta tätini on gynekologi.
Miksi Kärtsä kävis gynellä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä Kärtsäri sanoisi sinulle ensimmäiseksi, jos kohtaisit hänet omassa ammatillisessa roolissasi?
Otetaanko ensin kuvat vai jutellaanko.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/korvessa/725192431241494528/actually-the-moment-…
sanoiko B love you K:lle tossa yhdessä kohdassa
Sanoi se, mutta jos se heittelee lausetta yhtä huolettomasti kuin K , ei sillä ole mitään merkitystä.🦋
Vierailija kirjoitti:
Missä täällä on vessa?
Vierailija kirjoitti:
Miten Beren koulupäivä meni?
Vierailija kirjoitti:
Pari pakettia Asacolia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama! 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari pakettia Asacolia
Käyttääköhän se enää leikkauksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari pakettia Asacolia
Oli pakko googlettaa!
Vierailija kirjoitti:
Olen ratsastanut ennenkin, mutta en hevosella.
Nace shippaa sammakkohattu päässä! Selvä vinkki! 😂
https://twitter.com/JokerOutPics/status/1689323160670195712
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tämäkin päivä yhtä hiljainen kuin eilinen. Jospa sit viikonlopun keikoilta tulis jotain kuvia viimeistään.
Toivottavasti on vain tyyntä myrskyn edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama! 😄
Tuleeko siitä ääään äääntämisestä mitään ,kun tuo isukki tuppaa vaan koko ajan kaarimaan ja haarimaan.😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tämäkin päivä yhtä hiljainen kuin eilinen. Jospa sit viikonlopun keikoilta tulis jotain kuvia viimeistään.
Toivottavasti on vain tyyntä myrskyn edellä.
Kerätään mekin voimia, sillä kohta mennään taas.
Vierailija kirjoitti:
Miks mä en pääse ulos täältä?
Vierailija kirjoitti:
Moi! Lääkäri lähetti tänne, pitäis ottaa jotain näytteitä.
Näin illansuussa voi varmaan tällaisen samistelukuvat laittaa pojista 😂
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/725192343862509568?source=share
Mitä niillä kuvilla tekee? Samat räppäävän lihapullan kuvat on nähty jo sata kertaa.
Luojan kiitos on keikkatauko!
Eikä ole Sloveniassa.