Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut muissa puuhissa ja kova häähumu vallannut palstan? Miksi te sinne avioliiton satamaan kiirehditte? Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon teille että avioliitto ei ole mitään lastenleikkiä. Se on saatanallinen taistelutanner. Jokainen vielä ottamassa puolisokseen tyypin joka keikkailee ja on pois kotoa jatkuvasti. Ei varmasti ole herkkua. Eikös joku kevyempi kesäromanssi olisi parempi? häät tietysti ovat ihania juhlia.
Pahoittelen ettei minulla ole varaa tuoda jokaiselle marimekon lakanapaketteja lahjaksi, kai sitä makaronilaatikkoa on varattu silti 200g / vieras? Lupaan pukeutua Munsalan kansallispukuun. Vara-jere on varmasti ihannepuoliso. Vähän kun jesarilla teippaa niin pysyy aina kovana kun tekee mieli ja pitää turpansa kiinni. Avioerokin hoituu näppärästi kun voi heittää suoraan muovinkierrätykseen.
Leila
Herranen aika, onko joku muistanut varata Leilan?
Tässä tapauksessa voisin olla valmis kröhöm, avartamaan katsettani.
Kukkis, olen erinomainen kulissivaimo. Teen iltapalaksi lämpimiä leipiä, hieron selkää ja teen aamupalaksi terveellisiä vihersmoothieita. Luen sinulle iltaisin ääneen Sinuhe egyptiläistä että saat nukahtaa rauhoittavaan ääneeni. Lupaan tuijottaa näennäisesti sitä maailmansotasarjaa jota sinä haluat, avonaiset silmäni tuijottavat kyllä tyhjyyteen ja aivot kyllä saattavat askarrella Vantaalaisen räppärin luona. Siivouksen kanssa on kyllä vähän niin ja näin. Jokapäiväinen mantrani on "asioilla on tapana järjestyä" ja "kyllä me pärjätään, aivanvarmasti". Tuen sinua satasella kaikissa idiooteimmissakin hankkeissasi, joista näkee minuutissa että ne on tuomittu epäonnistumaan. Pääsenpä ainakin tarjoamaan lohduttavan olkapääni.
Itse ottaisin mielummin Stalinin, minulla on kana kynimättä isä aurinkoisen kanssa, erityisesti kun tiedän mitä hänen vaimolleen tapahtui. Kukkis on niin herkkä ja kultainen että pelkään että tulee jyrätyksi.
Leila
Nyt on kuulkaa sellainen juttu, että mun apajille ei tule kukaan, ei edes Leila. Hajaantukaa, Kukkis on minun. T: Italiasta juuri palannut ja ruskettunut viisugay
Herranjestas.
- Kukkis
Joukkotappelu? Eikös Kukkiksella ollut noita puolisoehdokkaita jo ennestään ennen Leilaakin neljä? Ja se Miklu päälle.
Koska en ole vielä K:n keikkoilla päässy käymään, niin sitten kun menen, niin kysymys
Kummatko K:n keikat ovat mielestäsi parempia?
klubikeikka= nuoli ylös, festarit/ulkokeikka=nuoli alas
Vierailija kirjoitti:
Koska en ole vielä K:n keikkoilla päässy käymään, niin sitten kun menen, niin kysymys
Kummatko K:n keikat ovat mielestäsi parempia?
klubikeikka= nuoli ylös, festarit/ulkokeikka=nuoli alas
Pakko lisätä, että ei missään pääse samalla tavalla fiilikseen, kuin Käärijän klubikeikalla. Niitä se haluaa tehdä eniten ja sen myös huomaa. Jos tosin haluaa jotakin vähemmän intensiivistä, niin sitten festarit esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Pistää miettimään, kun polvenkorkuisen natiaisen lempibiisi on kuulemma Välikuolema. Tai kun Kotkan Meripäivillä kirkkaat lapsiäänet laulavat kuorossa "Pidän kaksin käsin juomista kiinni, niinku".
Tää on niin turha keskustelu. Ei lapset pohdi sanojen merkitystä vaan tarttuvat rytmiin. Just seurasin laivan lasten discossa juuri ja juuri kävelykykyistä ipanaa, joka aloitti hurjan hytkytyksen Cha Cha Chan ensitahdista. Äidillään oli täysi työ pitää tyypistä kiinni, ettei pudonnut sohvalta, jolla seisoi.
Ja muistattehan Roope Salmisen parin vuoden takaisen renkutuksen, jota lapset lauloivat joka paikassa? Ei ollut kovin lapsiystävälliset sanat siinäkään. Me aikuiset stressataan ihan turhilla asioilla - ei lapset näistä pilalle mene.
Vierailija kirjoitti:
Joukkotappelu? Eikös Kukkiksella ollut noita puolisoehdokkaita jo ennestään ennen Leilaakin neljä? Ja se Miklu päälle.
Ei taida horny jailista päästä enää mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Pistää miettimään, kun polvenkorkuisen natiaisen lempibiisi on kuulemma Välikuolema. Tai kun Kotkan Meripäivillä kirkkaat lapsiäänet laulavat kuorossa "Pidän kaksin käsin juomista kiinni, niinku".
Mitä miettimistä tuossa on? Itse en lapsuudessani 80-luvulla kuunnellut ns. lastenmusiikkia ollenkaan, vaan kuuntelin ajan hittejä, joita näki esim. Hittimittarista. Lempibiisi oli Yön Joutsenlaulu... Lauloin 5-vuotiaana mukana "Nuo hetket syntymästä kuolemaan, kun silmäluomiin heijastuu, saa toiset uskomaan kai jumalaan, toiset saatanaan tai mihin vaan... taas hetken lähempänä kuolemaa, ei lopu tuska milloinkaan...jne". Tuo nyt tuli vaan ekana mieleen, aikakaudelta löytyisi varmaan paljonkin sanoituksia, jotka lasten suusta ois vähän kyseenalaisia.
Lapset suhtautuu tällaisiin sanoituksiin paljon kevyemmin kuin aikuiset, ei ne ajattele niitä sanoja niin tosissaan, eikä kaikkea tietenkään ymmärräkään. Mutta ei kyllä tarvi olla huolissaan siitä, että lapset kuuntelee Käärijää, kun lapset kyllä kuulee paljon pahempia asioita ympärillään ja törmää netissäkin kaikenlaiseen yhä nuorempina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin turha keskustelu. Ei lapset pohdi sanojen merkitystä vaan tarttuvat rytmiin. Just seurasin laivan lasten discossa juuri ja juuri kävelykykyistä ipanaa, joka aloitti hurjan hytkytyksen Cha Cha Chan ensitahdista. Äidillään oli täysi työ pitää tyypistä kiinni, ettei pudonnut sohvalta, jolla seisoi.
Ja muistattehan Roope Salmisen parin vuoden takaisen renkutuksen, jota lapset lauloivat joka paikassa? Ei ollut kovin lapsiystävälliset sanat siinäkään. Me aikuiset stressataan ihan turhilla asioilla - ei lapset näistä pilalle mene.
Niinpä! Ei todellakaan mene pilalle. Minä ja veljeni hoilattiin pienenä mm. Jope Ruonansuun Jaa Jaa Keskikaljaa ja Eppujen Baarikärpästä, itse olen ihan absolutisti eikä veljestänikään tullut alkoholistia. Ei K:n biisien kuuleminen kenestäkään tulevaisuudessa alkoholistia tee, siihen on ihan muut syyt sitten.
Vierailija kirjoitti:
Muita jotka ette innostu Häärijän hahmosta? Samoin niiden taustahahmojen aurinkolasien muotoilu. . . 🧐
Jotenkin epäonnistunut se korkeampi kulma niissä muotona.
Jotenkin haluaisin vaihtaa noi taustajoukot esim tanssijoiden henkisiin ja tasoisiin tyyppeihin. Ai niin, mut nehän tarjosikin Yle.[/quoteMinkälaisia ovat "tanssijoiden henkiset ja tasoiset tyypit"? (Sori, oli pakko)
Häärijä on mahtava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreenillakin instaseuraajat putosi noin 7000-8000 tässä kesän mittaan, mutta kasvoi taas roimasti noiden Marie-Claire ja Vogue kuvausten myötä.
Voidaanko tähän väliin ottaa mielikuvaharjoitus K:sta Voguen kannessa? 🔥
Mielikuvaharjoituksen jälkeen mulla on aivot oikosuluissa.
Sun aivot on siis kääritty, niin kuin joku fani osuvasti sanoi jossain haastattelussa.
Huomaa kyllä, että J:n ja B:n levittämä rakkauden aura on lopullisesti vallannut ketjun, ja täällä pariudutaan nyt ahkerasti ristiin rastiin kirjoittajien kesken. Tällä menolla meistä kukaan ei tule jäämään yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä miettimistä tuossa on? Itse en lapsuudessani 80-luvulla kuunnellut ns. lastenmusiikkia ollenkaan, vaan kuuntelin ajan hittejä, joita näki esim. Hittimittarista. Lempibiisi oli Yön Joutsenlaulu... Lauloin 5-vuotiaana mukana "Nuo hetket syntymästä kuolemaan, kun silmäluomiin heijastuu, saa toiset uskomaan kai jumalaan, toiset saatanaan tai mihin vaan... taas hetken lähempänä kuolemaa, ei lopu tuska milloinkaan...jne". Tuo nyt tuli vaan ekana mieleen, aikakaudelta löytyisi varmaan paljonkin sanoituksia, jotka lasten suusta ois vähän kyseenalaisia.
Lapset suhtautuu tällaisiin sanoituksiin paljon kevyemmin kuin aikuiset, ei ne ajattele niitä sanoja niin tosissaan, eikä kaikkea tietenkään ymmärräkään. Mutta ei kyllä tarvi olla huolissaan siitä, että lapset kuuntelee Käärijää, kun lapset kyllä kuulee paljon pahempia asioita ympärillään ja törmää netissäkin kaikenlaiseen yhä nuorempina.
Jep. Mun lempibiisi oli se "Niin mahtava peräsin ja pulleat purjeet" ja sitä hoilotin 6-vuotiaasta 10-vuotiaaksi, kunnes mummi vihjaisi, ettei ole sopiva lapselle. Vanhemmat vaan nauroivat. Ja kyllä, vasta aikuisena tajusin, ettei siinä lauletakaan purjelaivasta. Ihmettelin kyllä vähän, miten se laiva rantautuu baaritiskille mutta ei häirinnyt sekään fanittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Matala koulutustausta" -jankkaajalle: oletko ajatellut, että ilman amislaisia ei olisi esim. parturi-kampaajia, kokkeja tai laitoshuoltajia? Yhteiskunta ei tule toimeen päivääkään ilman esim. siivoojia, joten heidän ammattiaan voisi kyllä kunnioittaa enemmän. Kaikilla ei myöskään ole varaa eikä halua opiskella esim. yliopistoissa. Unohdettaisiinko nyt nuo koulutustaustat?
Oon ajatellut, se vaan, että yleensä en ole joutunut kärsimään heidän aiheuttamistan matalaälyisyydwn seurauksista.
Itse et osaa edes kirjoittaa.
Laudaturin sain äidinkielestä.
Juu juu, sovitaan niin.
En mä sitä täällä sovi, vaan ytl katsoi aineen laidaturin arvoiseksi aikonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, K ei ole lastenartisti, eli ei tee lapsille musiikkia. Eri asia sitten se, että lapset hänestä tykkäävät siitä huolimatta. Sallitut ja lapsille suunnatut konsertit on vetänyt hienosti. Ei Käärijän yhtäkkiä tarvitse alkaa tekemään mitään v i tun lastenmusiikkia.
Käärijän sanoitukset eivät sovi alle kouluikäisten laulettaviksi ja lastenkonserttien järjestäminen erikseen on aika erikoista. Eihän nämä ipanat itse ymmärrä mitä sanoitukset tarkoittavat ja kun äitikin on niin innoissaan Käärijästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, K ei ole lastenartisti, eli ei tee lapsille musiikkia. Eri asia sitten se, että lapset hänestä tykkäävät siitä huolimatta. Sallitut ja lapsille suunnatut konsertit on vetänyt hienosti. Ei Käärijän yhtäkkiä tarvitse alkaa tekemään mitään v i tun lastenmusiikkia.
Käärijän sanoitukset eivät sovi alle kouluikäisten laulettaviksi ja lastenkonserttien järjestäminen erikseen on aika erikoista. Eihän nämä ipanat itse ymmärrä mitä sanoitukset tarkoittavat ja kun äitikin on niin innoissaan Käärijästä.
Et sä voi artistia tästä nyt syyttää. Enemmän vanhemmat voi kaikki keskenään miettiä, vievätkö sen lapsen keikalle, vai eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuolla asenteella kyllä ollakaan huolissaan. Sitten ollaan huolissaan, jos lapsen pitää mennä koko koulumatka kävellen tai päiväkodissa puetaan väkisin kurahaalarit.
Sitä odotellessa, milloin joku päättää täällä pahoittaa mielensä K n uusimmasta päivityksestä ja junaraiteilla seisomisesta. Instan puolella aloitettu jo.
Oliko muuten munabolero jo varattu eilisen varaushumun keskellä? Jos ei, niin mä varaisin sitten sen, kun en eilen ehtinyt huumaan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Ei todellakaan mene pilalle. Minä ja veljeni hoilattiin pienenä mm. Jope Ruonansuun Jaa Jaa Keskikaljaa ja Eppujen Baarikärpästä, itse olen ihan absolutisti eikä veljestänikään tullut alkoholistia. Ei K:n biisien kuuleminen kenestäkään tulevaisuudessa alkoholistia tee, siihen on ihan muut syyt sitten.
Tuskin teitä vietiin sentään Jopen tai Eppujen keikalle?
Ihan turha muuten mielestäni tulla nurisemaan siitä, jos täällä puhutaan häistä ja pitäisi jo vaihtaa levyä. Täällä on muuten hiljaista kuin kirkossa.