Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Olen ollut muissa puuhissa ja kova häähumu vallannut palstan? Miksi te sinne avioliiton satamaan kiirehditte? Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon teille että avioliitto ei ole mitään lastenleikkiä. Se on saatanallinen taistelutanner. Jokainen vielä ottamassa puolisokseen tyypin joka keikkailee ja on pois kotoa jatkuvasti. Ei varmasti ole herkkua. Eikös joku kevyempi kesäromanssi olisi parempi? häät tietysti ovat ihania juhlia.
Pahoittelen ettei minulla ole varaa tuoda jokaiselle marimekon lakanapaketteja lahjaksi, kai sitä makaronilaatikkoa on varattu silti 200g / vieras? Lupaan pukeutua Munsalan kansallispukuun. Vara-jere on varmasti ihannepuoliso. Vähän kun jesarilla teippaa niin pysyy aina kovana kun tekee mieli ja pitää turpansa kiinni. Avioerokin hoituu näppärästi kun voi heittää suoraan muovinkierrätykseen.
Leila
Vierailija kirjoitti:
No asiasta taas Jokereiden perheisiin. Onko jossakin haastattelua, missä myös esim. Jan, Jure ja Nace kertovat perheistään/taustoistaan. Yhden haastattelun luin, missä Nace kertoo mm. paino-ongelmistaan. Kaikki viisi vaikuttavat tosi symppiksiltä ja maanläheisiltä. Hienoa nähdä, että Krisin perheessä on tuollaiset arvot ja että he myös puhuvat niistä.
Täytyy kyllä sanoa että nacen painonpudotus on aivan ilmiömäinen. Suinkaan kaikista ihmisistä ei laihtumisen seurauksena muodostu mitään prinssi uljaita, mutta tässä tapauksessa kilot ovat todellakin kätkeneet komeuden alleen. Mielestäni nace oli sellainen tavallisen söpö tai kivannäköinen tms niissäkin kuvissa joissa painoa oli paljon, mutta nyt se on aivan mielettömän komea! Ja erityisen arvokkaana pidän sitä että hän on itse tuonut esiin myös niitä vanhoja kuvia itsestään ja puhunut koko painonpudotuksesta fiksusti.
Ihailen näissä kaikissa, siis sekä käärijässä että jokereissa, sitä miten avoimesti he puhuvat vaikeista asioista. Ylipaino, mielenterveysongelmat, suolistosairaus jne ovat taatusti nuorille miehille vielä suurempia tabuja kuin monelle muulle ihmisryhmälle, ja niistä puhuminen on tosi tärkeää. Vaikka kuulijakunta olisikin pääasiassa naispuolista, se joka tapauksessa muuttaa sitä vaikenemisen ja peittelyn kulttuuria, jossa apua ei pyydetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalaisista naimisiin on menossa 50 henkilöä tällä hetkellä. Ei siitä sen enempää. Kunhan vaan ilmoitin, kun joku puhui täällä kourallisesta. Mun puolesta voidaan siirtyä muihin aiheisiin, mutta noita eri listoja voidaan heittää jatkossa kehiin tunnelman niin vaatiessa.😂 Mä aina repeän Titon ja Stalinin kohdalla.
Jaa jaa, ja Titon ja Stalinin kohdalla naurattaa niin että repeää. Mahtaako Sloveniassa naurattaa yhtä makeasti.
Niin? Päätyivät listalle, koska LadySlo ja joku toinen keskustelivat Balkanin historiasta. Näitä kommentteja sitten poistettiin. Onpa tässä ketjussa keskusteltu vaikka mistä, koska kyseessä on kuitenkin vain K&B fiilistelyketju. Silti täällä on vilahtanut, vaikka mitä henkilöitä.
Se "keskustelu" jatkui yksipuolisena vielä pitkään sen jälkeen, kun LadySLO oli jättänyt sen. Joku palstalainen ei vaan osannut päästää irti aiheesta. Olisiko se ollut syy listalle päätymiseenkin?
Fiilistelyketju sinällään mahdollistaa vaikka mistä aiheista keskustelun. Vähiin olisivat jutut jääneet, jos keskustelu rajattaisiin vain noista kahdesta päähenkilöstä ja heidän suhteestaan kirjoittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijältä on hävinnyt parissa kuukaudessa noin 15 000 seuraajaa instassa, vastaavasti muilla viisuedustajilla seuraajien määrä on pysynyt vakiona tai jopa kasvanut. Loreen esimerkiksi on saanut 11 000 uutta seuraajaa.
Myös Spotifyssa kuuntelijoiden määrä on puolittunut kesän aikana.
Palstalla voidaan hekumoida vaikka kuinka paljon, mutta numeroille ei voi mitään.
Jep, enää on 548t., parhaimmillaan oli 665t!
Ei nauti moni muukaan tyhmistä tai samanlaisina toistuvista postauksista.
Mun mielestä tuo on vaan luonnollista kehitystä. Näin käy aina, kun se suurin euroviisuhuuma loppuu. Ihmiset lopettavat seuraamisen eri syistä ja varmasti osa on kyllästynyt hänen postauksiinsa ja siihen, ettei shippaus jatku. Ne oikeat fanit kuitenkin jää ja se on tärkeintä. Jos Käärijältä tulee ulos joku uusi todellinen hitti ja Euroopan kiertueet onnistuu, niin seuraaja määrät saattavat taas kasvaa. Itse pidän kuitenkin Tiktokkia tässä kohtaa tärkeämpänä sovelluksena, koska siellä se tulevaisuuden yleisö majailee.
"Matala koulutustausta" -jankkaajalle: oletko ajatellut, että ilman amislaisia ei olisi esim. parturi-kampaajia, kokkeja tai laitoshuoltajia? Yhteiskunta ei tule toimeen päivääkään ilman esim. siivoojia, joten heidän ammattiaan voisi kyllä kunnioittaa enemmän. Kaikilla ei myöskään ole varaa eikä halua opiskella esim. yliopistoissa. Unohdettaisiinko nyt nuo koulutustaustat?
Vierailija kirjoitti:
Hei, kyllä mäkin olen ihan vakituisessa työsuhteessa. Nyt sattuu vaan olemaan saikkua. Keskiviikkona alkaa sentään kesäloma. Eikä voisi kyllä vähempää kiinnostaa, käykö joku töissä tai ei, tai millainen koulutus siellä on alla vai onko mitään.
- Kukkis
Uskotaan! Kaikkihan täällä on vakituisessa työsuhteessa ja saikulla ja kesälomalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut muissa puuhissa ja kova häähumu vallannut palstan? Miksi te sinne avioliiton satamaan kiirehditte? Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon teille että avioliitto ei ole mitään lastenleikkiä. Se on saatanallinen taistelutanner. Jokainen vielä ottamassa puolisokseen tyypin joka keikkailee ja on pois kotoa jatkuvasti. Ei varmasti ole herkkua. Eikös joku kevyempi kesäromanssi olisi parempi? häät tietysti ovat ihania juhlia.
Pahoittelen ettei minulla ole varaa tuoda jokaiselle marimekon lakanapaketteja lahjaksi, kai sitä makaronilaatikkoa on varattu silti 200g / vieras? Lupaan pukeutua Munsalan kansallispukuun. Vara-jere on varmasti ihannepuoliso. Vähän kun jesarilla teippaa niin pysyy aina kovana kun tekee mieli ja pitää turpansa kiinni. Avioerokin hoituu näppärästi kun voi heittää suoraan muovinkierrätykseen.
Leila
Herranen aika, onko joku muistanut varata Leilan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalaisista naimisiin on menossa 50 henkilöä tällä hetkellä. Ei siitä sen enempää. Kunhan vaan ilmoitin, kun joku puhui täällä kourallisesta. Mun puolesta voidaan siirtyä muihin aiheisiin, mutta noita eri listoja voidaan heittää jatkossa kehiin tunnelman niin vaatiessa.😂 Mä aina repeän Titon ja Stalinin kohdalla.
Jaa jaa, ja Titon ja Stalinin kohdalla naurattaa niin että repeää. Mahtaako Sloveniassa naurattaa yhtä makeasti.
Niin? Päätyivät listalle, koska LadySlo ja joku toinen keskustelivat Balkanin historiasta. Näitä kommentteja sitten poistettiin. Onpa tässä ketjussa keskusteltu vaikka mistä, koska kyseessä on kuitenkin vain K&B fiilistelyketju. Silti täällä on vilahtanut, vaikka mitä henkilöitä.
Niin ne fiilikset heilahtelee. Ei niitä voi oikein rajata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Matala koulutustausta" -jankkaajalle: oletko ajatellut, että ilman amislaisia ei olisi esim. parturi-kampaajia, kokkeja tai laitoshuoltajia? Yhteiskunta ei tule toimeen päivääkään ilman esim. siivoojia, joten heidän ammattiaan voisi kyllä kunnioittaa enemmän. Kaikilla ei myöskään ole varaa eikä halua opiskella esim. yliopistoissa. Unohdettaisiinko nyt nuo koulutustaustat?
Oon ajatellut, se vaan, että yleensä en ole joutunut kärsimään heidän aiheuttamistan matalaälyisyydwn seurauksista.
Itse et osaa edes kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijältä on hävinnyt parissa kuukaudessa noin 15 000 seuraajaa instassa, vastaavasti muilla viisuedustajilla seuraajien määrä on pysynyt vakiona tai jopa kasvanut. Loreen esimerkiksi on saanut 11 000 uutta seuraajaa.
Myös Spotifyssa kuuntelijoiden määrä on puolittunut kesän aikana.
Palstalla voidaan hekumoida vaikka kuinka paljon, mutta numeroille ei voi mitään.
Jep, enää on 548t., parhaimmillaan oli 665t!
Ei nauti moni muukaan tyhmistä tai samanlaisina toistuvista postauksista.Mun mielestä tuo on vaan luonnollista kehitystä. Näin käy aina, kun se suurin euroviisuhuuma loppuu. Ihmiset lopettavat seuraamisen eri syistä ja varmasti osa on kyllästynyt hänen postauksiinsa ja siihen, ettei shippaus jatku. Ne oikeat fanit kuitenkin jää ja se on tärkeintä. Jos Käärijältä tulee ulos joku uusi todellinen hitti ja Euroopan kiertueet onnistuu, niin seuraaja määrät saattavat taas kasvaa. Itse pidän kuitenkin Tiktokkia tässä kohtaa tärkeämpänä sovelluksena, koska siellä se tulevaisuuden yleisö majailee.
Muilla viisuartisteilla ei ole tuollaista ns. luonnollista kehitystä alaspäin, päinvastoin lukemat pysyneet suunnilleen samoina tai jopa kasvaneet. Tiktokissa viihtyvät parhaiten noin 15-vuotiaat. Käärijän tiktok-videoista ei viitsi sanoa mitään, joku taas loukkaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ajatellut, se vaan, että yleensä en ole joutunut kärsimään heidän aiheuttamistan matalaälyisyydwn seurauksista.
Laudaturin sain äidinkielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila
Joka toiselle avautuva Kukkis ottaa varmaan Leilankin. Sori Kukkis, olet oikeasti ihana ja niin kiusattava.😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laudaturin sain äidinkielestä.
Juu juu, sovitaan niin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, et jos todella on korkeasti koulutettu ja joku spesiaali ammatti, virka, et tulis tänne sitä huutelemaan. Pysyisin visusti itse ainakin anonyymina, esim jos olis joku lasten erikoisneurologi -koulutus tms.
Oikeasti koulutetut ihmiset ei tuo näitä asioita esille, ainakaan tällaisella keskustelupalstalla.
Just näin...yhtenä päivänä taisi peräti kolme kertaa kirjoittaa tätä "koulutustaan" täällä..mutta mahtuuhan tänne monenlaisia tyyppejä..
Aiheesta toiseen: Oispa mahtava Kn ja JOn yhteinen hyväntekeväisyyskeikka tulvien uhrien hyväksi! 💚💞💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas, ei sua kukaan pakota olemaan täällä. Vai onko sut kidnapattu? Kerro jos tarvit apua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila
Tässä tapauksessa voisin olla valmis kröhöm, avartamaan katsettani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila
Joka toiselle avautuva Kukkis ottaa varmaan Leilankin. Sori Kukkis, olet oikeasti ihana ja niin kiusattava.😘
Peremmälle vaan! Ei suotta tarvetta pyydellä anteeksi. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, kyllä mäkin olen ihan vakituisessa työsuhteessa. Nyt sattuu vaan olemaan saikkua. Keskiviikkona alkaa sentään kesäloma. Eikä voisi kyllä vähempää kiinnostaa, käykö joku töissä tai ei, tai millainen koulutus siellä on alla vai onko mitään.
- Kukkis
Surkea aika lomailla.
En oikeastaan ole kesäihmisiä, joten voisin pitää kesälomani mieluiten lokakuussa.
- Kukkis
Artistipwrsoonansa on isoimman aikaa tyhmä ja nolo, jos ei laula.