Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
62961/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenillakin instaseuraajat putosi noin 7000-8000 tässä kesän mittaan, mutta kasvoi taas roimasti noiden Marie-Claire ja Vogue kuvausten myötä.

Voidaanko tähän väliin ottaa mielikuvaharjoitus K:sta Voguen kannessa? 🔥

Mieluummin suoraan manifestoidaan.

Vierailija
62962/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, et jos todella on korkeasti koulutettu ja joku spesiaali ammatti, virka, et tulis tänne sitä huutelemaan. Pysyisin visusti itse ainakin anonyymina, esim jos olis joku lasten erikoisneurologi -koulutus tms.

Oikeasti koulutetut ihmiset ei tuo näitä asioita esille, ainakaan tällaisella keskustelupalstalla.

Mä saatan mainita ammattini, jos on sellainen tilanne. En koe, että siinä on jotakin ihmeellistä. Jokainen toki voi väittää täällä olevansa mitä tahansa, mutta mulla ei ainakaan ole tarvetta sellaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62963/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli hurja päivä palstalla ja niin ihmisistä kuin tavaraa varattiin. Tässä lista naimisiin menevistä. Täydentäkää toki.

Lista shippilaivan kirkossa kuulutetuista (ja myös ei kirkkoon kuuluvista):

Käärijä, Bojan, Jan, Nace, Jure, Kris, Jesse, Häärijä, Allu prkle, Jaakko, Jukka, Lado, Gregor, Kiki, Maks, Käärijän manageri, Matti, Etel, Samu, Krisin perhe, Bojanin perhe, B:n serkku, Käärijän perhe, Juren mummo, Mikael Gabriel, Sonny, Johannes, Olavi, Janin kissa, Antero Mertaranta, Anders, yksityishenkilö, Käärijän ja Jokereiden henkivartijat, joka toiselle avautuva Kukkapaita, muistinsa menettänyt aviomiesten hamstraaja, viikon kestävä hinkkaus feat Käärijä, Titanicin ovi, persikka, Käärijän perse, Käärijän masu, nymfomaani, koko maajoukkue, siveysvyö, inkontinenssivaippa, Käärijän mustat nahkahousut, ladon ovi, fiilistelyketjun neitsyt, Antit, fiilistelyketjun kebabin syöjä puolustaja, Tapani Kansa, Frank, Hank, Suomenlinna, niin ja tietysti Käärijä&Bojan ketjun noin 40 muuta fiilistelijää.

Kielsin eilen bojanin mummon koirat, mutta huomaan olleeni turhan rajoittunut. Ne on siis vielä vapaana ja niistä riittää kolmelle halukkaalle.

T. Se joka varasi krisin äidin ja aikoo alkuillasta lainata yksityishenkilöä

Vierailija
62964/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä anonyymiydessä on parasta että samalla sivulla voit olla jonkun mielestä jankkaaja ja toiseen kirjoittamaasi viestiin voi tulla kymmeniä yläpeukkuja. Jos oltaisiin nimimerkeillä niin vääntö olisi hurjaa siitä mitä kukin sanoi milloin jne. 

Vierailija
62965/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
62966/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö koota lista kaikista ketkä on varattu? The häälista?

Matka on pitkä ja kivinen, enkä varmasti muista kaikkia.

Varattuja on K, B tietysti.

Jokerileiristä Kris, Maks, Krisin sisko, Krisin isä, Krisin äiti, Jure, Juren mummo, Bojanin sisko, Kiki, Mark, Jan, Nace, Gregor, Martin, se Nico/Niko.

Jaakko, Jukka, Allu, Jesse, Matti, Etel, Eve, Härtsä, Myrtti, Mikke, Isä Pöyhönen, Kaivohuoneen järkkäri.

Lado, Benedict, Kukkis.

En ole varma, varasiko Kukkis kaiken tuoksinnassa myös Mikael Gabrielin.

Tästä varmaan puuttuu. Täydentäkää.

Tuleva puolisoni Titanicin ovi on todellakin varattu!

Vierailija
62967/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalaisista naimisiin on menossa 50 henkilöä tällä hetkellä. Ei siitä sen enempää. Kunhan vaan ilmoitin, kun joku puhui täällä kourallisesta. Mun puolesta voidaan siirtyä muihin aiheisiin, mutta noita eri listoja voidaan heittää jatkossa kehiin tunnelman niin vaatiessa.😂 Mä aina repeän Titon ja Stalinin kohdalla.

Vierailija
62968/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalaisista naimisiin on menossa 50 henkilöä tällä hetkellä. Ei siitä sen enempää. Kunhan vaan ilmoitin, kun joku puhui täällä kourallisesta. Mun puolesta voidaan siirtyä muihin aiheisiin, mutta noita eri listoja voidaan heittää jatkossa kehiin tunnelman niin vaatiessa.😂 Mä aina repeän Titon ja Stalinin kohdalla.

Mulla pettää pokka aina, kun nostetaan miestä seinälle. Ihan sama ketä miestä. Hellurei! 🤪

Vierailija
62969/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä Voguen kannessa. Toivottavasti yhdessä Jokereiden kanssa.🤩 Ostaisin niitä monta kappaletta, koska kissa, koira ja naapurikin tarvii omansa.

Vierailija
62970/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos bolero on vielä vapaana, minä otan hänet!

Vierailija
62971/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asiasta taas Jokereiden perheisiin. Onko jossakin haastattelua, missä myös esim. Jan, Jure ja Nace kertovat perheistään/taustoistaan. Yhden haastattelun luin, missä Nace kertoo mm. paino-ongelmistaan. Kaikki viisi vaikuttavat tosi symppiksiltä ja maanläheisiltä. Hienoa nähdä, että Krisin perheessä on tuollaiset arvot ja että he myös puhuvat niistä.

Vierailija
62972/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenillakin instaseuraajat putosi noin 7000-8000 tässä kesän mittaan, mutta kasvoi taas roimasti noiden Marie-Claire ja Vogue kuvausten myötä.

Voidaanko tähän väliin ottaa mielikuvaharjoitus K:sta Voguen kannessa? 🔥

Mielikuvaharjoituksen jälkeen mulla on aivot oikosuluissa.

Vierailija
62973/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa jaa,  ja Titon ja Stalinin kohdalla naurattaa niin että repeää. Mahtaako Sloveniassa naurattaa yhtä makeasti.

Nämä on tottakai sellaisia asioita, että ne ovat myös kulttuurisidonnaisia. Kukaan ei kiistä historian julmuuksia, eikä niille täällä ollakaan nauramassa. Toki voit nähdä asian noin, jos haluat. Suurin osa ketjun kommentoijista kuitenkin tietää, miksi T ja S päätyivät listalle.

Vierailija
62974/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa jaa,  ja Titon ja Stalinin kohdalla naurattaa niin että repeää. Mahtaako Sloveniassa naurattaa yhtä makeasti.

Niin? Päätyivät listalle, koska LadySlo ja joku toinen keskustelivat Balkanin historiasta. Näitä kommentteja sitten poistettiin. Onpa tässä ketjussa keskusteltu vaikka mistä, koska kyseessä on kuitenkin vain K&B fiilistelyketju. Silti täällä on vilahtanut, vaikka mitä henkilöitä.

Vierailija
62975/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No asiasta taas Jokereiden perheisiin. Onko jossakin haastattelua, missä myös esim. Jan, Jure ja Nace kertovat perheistään/taustoistaan. Yhden haastattelun luin, missä Nace kertoo mm. paino-ongelmistaan. Kaikki viisi vaikuttavat tosi symppiksiltä ja maanläheisiltä. Hienoa nähdä, että Krisin perheessä on tuollaiset arvot ja että he myös puhuvat niistä.

Seuraavaksi mammat voivat käydä oikein joukolla Käärijän perhettä ruotimaan. Isähän on vieläkin komea ja nuorena on ollut takuulla todella komea.

Vierailija
62976/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tietysti paino-ongelmat väärin. :/

Vierailija
62977/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijältä on hävinnyt parissa kuukaudessa noin 15 000 seuraajaa instassa, vastaavasti muilla viisuedustajilla seuraajien määrä on pysynyt vakiona tai jopa kasvanut. Loreen esimerkiksi on saanut 11 000 uutta seuraajaa.

Myös Spotifyssa kuuntelijoiden määrä on puolittunut kesän aikana.

Palstalla voidaan hekumoida vaikka kuinka paljon, mutta numeroille ei voi mitään.

Jep, enää on 548t., parhaimmillaan oli 665t!

Ei nauti moni muukaan tyhmistä tai samanlaisina toistuvista postauksista.

Vierailija
62978/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, et jos todella on korkeasti koulutettu ja joku spesiaali ammatti, virka, et tulis tänne sitä huutelemaan. Pysyisin visusti itse ainakin anonyymina, esim jos olis joku lasten erikoisneurologi -koulutus tms.

Oikeasti koulutetut ihmiset ei tuo näitä asioita esille, ainakaan tällaisella keskustelupalstalla.

Vaikea uskoa, että aikaa ja energiaa löytyy palstailuun, etenkään jos käy töissä. Vakiopalstailijat ovat aina muka iltavuorossa/aamuvuorossa, etätöissä tai lomalla tms.

No mä ainakin käyn töissä 5 päivänä viikossa. Tällä hetkellä olen kuitenkin lomalla. Se, että kirjoittelee tänne, omaan instaansa jne. ei poissulje sitä, etteikö ihmisellä olisi muutakin elämää. Tänne kirjoittelee hyvin moni ihminen ja päivästä riippuen paikalla on ketä sattuu.

Minä muuten kirjoittelen tänne harvoin. Käyn lähinnä kyttäämässä ketjua sen toivossa, jos tänne olisi ilmestynyt linkkejä kuviin, videoihin, fan artiin jne. Nyt on ruokatunti töissä ja harmittaa, kun yhtään Nacen tai Janin kuvaa ei ole vielä täällä. Ei ole omaa miestä, joten käyn treffeillä tämän palstan kuvien kanssa.😉

Vierailija
62979/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisin perhe on kyllä ihana. Ja hullua miten geenit jakautunut lapsille noin. Ulkonäöllisesti Kris on kuin isänsä kopio ja Maks saanut aikalailla kokonaan äidin perimän (sisko taisi olla sekoitus kumpaakin).

No Kris ei todellakaan ole kuin isänsä kopio!

Onhan. Tosi paljon samaa näköä. Silmät, poskipäät. . .

Vierailija
62980/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli hurja päivä palstalla ja niin ihmisistä kuin tavaraa varattiin. Tässä lista naimisiin menevistä. Täydentäkää toki.

Lista shippilaivan kirkossa kuulutetuista (ja myös ei kirkkoon kuuluvista):

Käärijä, Bojan, Jan, Nace, Jure, Kris, Jesse, Häärijä, Allu prkle, Jaakko, Jukka, Lado, Gregor, Kiki, Maks, Käärijän manageri, Matti, Etel, Samu, Krisin perhe, Bojanin perhe, B:n serkku, Käärijän perhe, Juren mummo, Mikael Gabriel, Sonny, Johannes, Olavi, Janin kissa, Antero Mertaranta, Anders, yksityishenkilö, Käärijän ja Jokereiden henkivartijat, joka toiselle avautuva Kukkapaita, muistinsa menettänyt aviomiesten hamstraaja, viikon kestävä hinkkaus feat Käärijä, Titanicin ovi, persikka, Käärijän perse, Käärijän masu, nymfomaani, koko maajoukkue, siveysvyö, inkontinenssivaippa, Käärijän mustat nahkahousut, ladon ovi, fiilistelyketjun neitsyt, Antit, fiilistelyketjun kebabin syöjä puolustaja, Tapani Kansa, Frank, Hank, Suomenlinna, niin ja tietysti Käärijä&Bojan ketjun noin 40 muuta fiilistelijää.

Joku se vaan jaksaa piehtaroida eilisissä jutuissaan. Mennääs nyt eteenpäin.

Tuollainen toisten kommentoijien käskyttäminen ja näpäyttely ei ole mistään kotoisin. Parasta olisi jos jokainen voisi kirjoittaa tänne itselleen tärkeistä asioista, oli ne sitten kuinka asiallisia tai älyvapaita tahansa. Jos juttu ei kiinnosta, niin sitten niiden yli hypätään.

Vähän vaikuttaa siltä, että itse syyllistyt samaan käskyttämiseen ja näpäyttelyyn.

Ketju on lukittu.