Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs kaikkia sinne häihin oli menossa? JOn pojat (poislukien B kun sehän on Klle varattu, vai oliko nekin tulossa sinne?), Reko, Matti, Kiki, Kukkis ja Ei-Bojan. Oliko Allu, Jaakko ja Jukka kans varattu? Jotain niistä huudeltiin päivemmällä mutta en muista enää että mitä. Olin taas tässä välissä vähän pois niin en tiedä onko täällä hääsuunnitelmat edenneet.
T: Matin morsmaikku
Joku ehdotti, että mennään viettämään hääyötä Suomenlinnaan. Kai me sentään se vietetään erikseen vai meinasitteko, että koko lössin kesken?🤣
Täytyy viettää se erikseen, ettei mun Kukkis-sulho eksy vahingossa K:n ja B:n huoneeseen.
Tämä riski on otettava huomioon, ainakin, jos se on viinipäissään.
Eli ei viiniä kukkikselle.
Omissa häissä viinittömyys ei kyllä tule kuuloonkaan.
- Hän ihan itse
Tämä sulhanen voikin olla vaikea tapaus sitten niissä häissä. Tsemppiä hänet varanneelle.
Täytyy varmaan pukea Kukkiselle jonkun tanssijan pinkki kaulapanta ja valjaat, jotta hän ei yritä tunkea K:n&B:n huoneeseen.
En tiedä, pysäyttääkö. Voi olla, että sitten menen vaan kontaten tanssijoiden koreografiaan eläytyäkseni.
Missä vaiheessa mun elämästä tuli tällaista.- Kukkis
Sen jälkeen, kun lupauduit jonkun puolisoksi.😂 Ehkä päädyt vielä Ensitreffit alttarilla sarjaan.
More like ensitreffit Logomon pikkujouluissa.
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveät nuo tulvat. Pahin luonnonkatastrofi 30 vuoteen. Onko tietoa Onko se nyt helpottamassa ja voisiko sinne edes teoriassa matkustaa. LadySLO?
Depends where. Ljubljana is fine, no issue there at all.
The rain has luckily stopped.
Koroška region has it the worst (Črna na Koroškem And surroundings) where they are basically still cut off from the rest of the world. Towns and villages in the Savinjska region (along the river Savinja) is getting better but it will take a long time to clean up and get back to normal. I won't be surprised if the gig in Prevalje is cancelled or postponed.
Good to hear you are good and save there lady SLO! Do you happen to know in which cities/towns Bojan, Nace, Jan, Jure and Kris live atm? In Ljubljana? Just little bit worried obviously.
Onhan se CCC jo vähän nähty.
Vierailija kirjoitti:
Monet ihmiset sanovat k olisi kyllästynyt CCC
No ihan varmasti on! Mutta kuuliaisesti tulee sitä veivaan hamaan tappiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sen uudetkin biisit menestyisi niin ei olisi CCC niin valtava taakka myöhemmin. Yleensä ne bändit/artistit, joilla on yksi valtava hitti eikä muita yhtä menestyneitä biisejä jää sen hitin vangiksi ja joutuu aina esittää sen, koska yleisö haluaa sen kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä toi sampitar on oikein tehnyt viikonlopun, onko kukaan muu seurannut sen ig stooreja. Ilmeisesti jotkut kotibileet ja tägänny Häärijää ja käärijää taas ties mihin
Hitto, se muija on TYRKKY. Niin noloa. Niin creepy. Myötähäpeää.
Noloja ja creepyja on vaan kaikki jotka tuollaista kommentoi ja vastaaviin kommentteihin kannustaa.
Hänen ansiostaan monet täälläkin pääsi loppuunmyydylle Tavastian keikalle livenä eturiviin ja aistimaan keikan mahtavaa tunnelmaa hyvin videoituna, ja päässeet senkin jälkeen katsomaan hienoja videopätkiä useista muista keikoista.
Vaikuttaa aivan mielettömältä tuo porukka, jonka ilmeisesti toisilleen ennestään tuntemattomat Käärijän keikoilla käyneet fanit on toisiinsa niillä keikoilla tutustuessaan muodostaneet. Kateeksi käy, selvästi näitä haukkujiakin jotka yrittää lannistaa muita. Tuskinpa edes aitoja Käärijän faneja edes olette, kun suhtaudutte muihin faneihin noin negatiivisesti.
En ole Käärijä-fani tosiaankaan. Minusta Sampittaren videot Tavastialta olivat kulttuuriteko, mutta ei se teko sitä muuta, että tämä herutus ja tyrkkyys alkaa olla jo kiusallista. En tiedä, miten tuo posse on muodostunut ja onko siinä mukana paljonkin Sampittaren vanhoja kavereita. Minusta tuon festin esittely ja tägäykset menivät överiksi ja vaikutelma oli kiusallinen. Tämä paineistus voi hiljalleen ärsyttää myös noita artisteja.
Kaikki kritiikki ei perustu kateuteen.
Mua lähtökohtaisesti ärsyttää nämä kaikki superfanit. Tulee se vaikutelma, että tuovat itseään esiin. Miksi heidän täytyy aina päästä eturiviin. Voisi sinne muitakin päästää vuorollaan.
Mua harmittaa sellainen arvotus ja luokittelu, miksi joku pitää arvottaa ylemmäksi kuin toinen ja miksi tää superfani itse haluu olla jotenkin parempi kuin muut.
Ja minä en ole kateellinen, olen Käärijän tavannut kesän aikana monta kertaa (ihan työni puolesta) useammalla festarilla ja tapahtumassa.
Itse lähinnä toivoisin että Käärijä ei anna kenellekään erityiskohtelua ja huomio jakaantuisi tasaisesti. Sekin kun hän tykkäsi siitä nukesta, varmaan vaan innostutti lisää faneja antamaan lahjoja jatkossakin
Apua, en tiedä miten itsellä onnistuisi pysyä coolisti työroolissa 🙈 Onneksi oma työ on sellainen, että todennäköisyys K:n päätymisestä mun asiakkaaksi on aika olematon 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs kaikkia sinne häihin oli menossa? JOn pojat (poislukien B kun sehän on Klle varattu, vai oliko nekin tulossa sinne?), Reko, Matti, Kiki, Kukkis ja Ei-Bojan. Oliko Allu, Jaakko ja Jukka kans varattu? Jotain niistä huudeltiin päivemmällä mutta en muista enää että mitä. Olin taas tässä välissä vähän pois niin en tiedä onko täällä hääsuunnitelmat edenneet.
Joku ehdotti, että mennään viettämään hääyötä Suomenlinnaan. Kai me sentään se vietetään erikseen vai meinasitteko, että koko lössin kesken?🤣
Täytyy viettää se erikseen, ettei mun Kukkis-sulho eksy vahingossa K:n ja B:n huoneeseen.
- Hän ihan itse
Tämä sulhanen voikin olla vaikea tapaus sitten niissä häissä. Tsemppiä hänet varanneelle.
Täytyy varmaan pukea Kukkiselle jonkun tanssijan pinkki kaulapanta ja valjaat, jotta hän ei yritä tunkea K:n&B:n huoneeseen.
En tiedä, pysäyttääkö. Voi olla, että sitten menen vaan kontaten tanssijoiden koreografiaan eläytyäkseni.
Sen jälkeen, kun lupauduit jonkun puolisoksi.😂 Ehkä päädyt vielä Ensitreffit alttarilla sarjaan.
More like ensitreffit Logomon pikkujouluissa.
Sori, mutta musta olisi oikeasti ihana ajatus, jos tämä ketju yhdistäisi kaksi ihmistä.🥰 T: ikuinen romantikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä toi sampitar on oikein tehnyt viikonlopun, onko kukaan muu seurannut sen ig stooreja. Ilmeisesti jotkut kotibileet ja tägänny Häärijää ja käärijää taas ties mihin
Hitto, se muija on TYRKKY. Niin noloa. Niin creepy. Myötähäpeää.
Noloja ja creepyja on vaan kaikki jotka tuollaista kommentoi ja vastaaviin kommentteihin kannustaa.
Hänen ansiostaan monet täälläkin pääsi loppuunmyydylle Tavastian keikalle livenä eturiviin ja aistimaan keikan mahtavaa tunnelmaa hyvin videoituna, ja päässeet senkin jälkeen katsomaan hienoja videopätkiä useista muista keikoista.
Vaikuttaa aivan mielettömältä tuo porukka, jonka ilmeisesti toisilleen ennestään tuntemattomat Käärijän keikoilla käyneet fanit on toisiinsa niillä keikoilla tutustuessaan muodostaneet. Kateeksi käy, selvästi näitä haukkujiakin jotka yrittää lannistaa muita. Tuskinpa edes aitoja Käärijän faneja edes olette, kun suhtaudutte muihin faneihin noin negatiivisesti.
En ole Käärijä-fani tosiaankaan. Minusta Sampittaren videot Tavastialta olivat kulttuuriteko, mutta ei se teko sitä muuta, että tämä herutus ja tyrkkyys alkaa olla jo kiusallista. En tiedä, miten tuo posse on muodostunut ja onko siinä mukana paljonkin Sampittaren vanhoja kavereita. Minusta tuon festin esittely ja tägäykset menivät överiksi ja vaikutelma oli kiusallinen. Tämä paineistus voi hiljalleen ärsyttää myös noita artisteja.
Kaikki kritiikki ei perustu kateuteen.
Mua lähtökohtaisesti ärsyttää nämä kaikki superfanit. Tulee se vaikutelma, että tuovat itseään esiin. Miksi heidän täytyy aina päästä eturiviin. Voisi sinne muitakin päästää vuorollaan.
Kymmenenkin kertaa eturivissä saman kesän aikana niin kyllä siinä tosiaan voisi vähän vaihtelua olla. Itse en ole sinne edes pyrkimässä joten mulle ei tartte paikkaansa luovuttaa.
Olisi mielenkiintoista noin ylipäätään tietää, mitä artistit tuumivat siitä että niin monella keikalla olisi samat naamat siinä eturivissä vastassa. Varmasti arvostavat sitä fanien panostusta, mutta muuttuuko se jossain kohtaa enemmän jotenkin kiusalliseksi tai vaivaannuttavaksi? Ja tuleeko tunne, että olisi näille ns. superfaneille jotain velkaa (juurikin erityishuomio tms)?
Olettaisin kuitenkin, että lähtökohtaisesti jokainen keikkalipun hankkinut on yhtä tärkeä.
En yhtään tiedä miten paljot muut artistit jutustelevat eturivin kanssa mutta K tapauksessa alkaisi jossain vaiheessa olla tylsää jos siellä on aina ne samat ja alkaa olla jopa jotain sisäpiirijuttujen tapaisia. Muutenhan K kyllä huutelee sinne muuallekin ja katse vaeltaa ympäri yleisöä mikä oli kiva juttu.
Ihan mukavasti vielä gallupin mukaan väkeä käy ketjua lukemassa😂
Galluppi!
Kuka pitää Käärijää ja Bojania edelleen ja ainakin hyvinä ystävinä, joiden touhuja on mukava fiilistellä PEUKKU YLÖS
Kuka taas uskoo, että eivät ole ystäviä, eivätkä pidä yhteyttä PEUKKU ALAS
ylös 91
alas 4
Löytyy täältä jos et ole vielä vastannut, meneeköhän 100 rikki:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sen uudetkin biisit menestyisi niin ei olisi CCC niin valtava taakka myöhemmin. Yleensä ne bändit/artistit, joilla on yksi valtava hitti eikä muita yhtä menestyneitä biisejä jää sen hitin vangiksi ja joutuu aina esittää sen, koska yleisö haluaa sen kuulla.
Aina se sen joutuu vetämään. Ihan kuin Kaija K "kuka keksi rakkauden", Pete Parkkonen "kohta sataa", Lauri Tähkä "palavaa vettä", JVG "ikuinen vappu", Olli Halonen "pohjola" jne. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukan kanssa ollaan tulossa, eli hän on varattu. Jaakko ja Allu taitaa olla vapaita. Ja Härtsä, anyone? Eikä oo tainnut Jesseä kukaan varata.
Mulle se Häärijä. En ole kyllä nyt enää ihan varma mistä täällä puhutaan kun olen tippunut kelkasta mutta otan sen silti. Ihan missä mielessä vaan.
t. Hn juhannusshippaaja.
Menit sen kanssa naimisiin vain. Pikkujuttu,no stress.
Sopii.
K onkin tänä kesänä kertaalleen jo nähty mutta H ei ollut mukana. Varmaan pirulaiset tiesivät että olen yleisössä.
Vierailija kirjoitti:
No mä en kyl yhtään ihmettele jos välillä vähän kyllästyttää. Ekaks sitä viilattiin UMK:ta varten, sit viisuja varten ja nyt K vielä vetää sen kahesti keikoilla. Mut varmasti on ikuisesti iloinen siitä mitä se biisi on saanut aikaan :)
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukavasti vielä gallupin mukaan väkeä käy ketjua lukemassa😂
Galluppi!
Kuka pitää Käärijää ja Bojania edelleen ja ainakin hyvinä ystävinä, joiden touhuja on mukava fiilistellä PEUKKU YLÖSKuka taas uskoo, että eivät ole ystäviä, eivätkä pidä yhteyttä PEUKKU ALAS
ylös 91
alas 4
Löytyy täältä jos et ole vielä vastannut, meneeköhän 100 rikki:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…
No nyt on 92, koska kävin antamassa äänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmillisesti se taitaa vaan olla niin, että vaikka saiskin tekaistua jotain mikä menestyis hyvinkin, niin silti CCC on se mistä se muistetaan ja mitä siltä odotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina se sen joutuu vetämään. Ihan kuin Kaija K "kuka keksi rakkauden", Pete Parkkonen "kohta sataa", Lauri Tähkä "palavaa vettä", JVG "ikuinen vappu", Olli Halonen "pohjola" jne. Jne.
JVG:llä on kyllä läjä muitakin isoja hittejä et en pidä Ikuista vappua niiiin spessuna kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Hän ihan itse
Tämän siitä saa kun on hetken pois palstalta. Meidän piti lähtee huomenna Kukkis sinne Sloveniaan juhlimaan mun synttäreitä ja sä oletkin menossa jo toisen kanssa naimisiin 🥺💔 T. Kukkikseen rakastunut
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää muista, että kuka on mun tuleva puoliso, mutta ei kai tuollaisilla pikkuseikoilla ole niin väliä.🤷
Joo ei sole niin justiinsa täällä meillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää muista, että kuka on mun tuleva puoliso, mutta ei kai tuollaisilla pikkuseikoilla ole niin väliä.🤷
😫😭, mä jäin ilman sulhoa/morsiota, missasin varauskierroksen, fomo realisoitui karvaasti. The Häät jää väliin. Huokaus. Jos mä sit varaan sen Kärtsyn seksinuken, vai meniks sekin jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Hän ihan itse
Tämän siitä saa kun on hetken pois palstalta. Meidän piti lähtee huomenna Kukkis sinne Sloveniaan juhlimaan mun synttäreitä ja sä oletkin menossa jo toisen kanssa naimisiin 🥺💔 T. Kukkikseen rakastunut
Apua tuliko meillä nyt joku kolmiodraama?