Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
61921/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ei tarttis s a a t a n a sivukaupalla lässyttää jostain häistä tässä ketjussa!!!! Voitteko perustaa tuollaiselle ihan oman ketjun? Ja siis oliko niin, että isoin osa täällä vielä uskoo poikien väliseen aitoon romanssiin? Voisitteko ennemmin keskustella vaikka siitä? Miten noi itselle naittamisjutut iskee jos luulette, että pojilla on joku romanssi? 

Vai olette eri henkilöitä?

Hyppää yli jos ei huvita. Ainahan täällä käydään montaa keskustelua yhtaikaisesti. Osa osallistunee sujuvasti useampaan kerrallaan, osa paneutuu yhteen aiheeseen. Ei kaikkia tarvitse kaikki kiinnostaa mutta sen verran voisi vaivautua että pitää yllä jotain itseä kiinnostavaa asiaa eikä keskittyisi vaan morkkaamaan muitten juttuja.

No voisin hypätä, mutta miten sitten ehtii selata ketjun, että onko täällä käyty läpi jotain tärkeää? Lisäksi, kun jengi aina alapeukuttaa, kun joku kyselee. Ei, poistoon vaan.

Vierailija
61922/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ei tarttis s a a t a n a sivukaupalla lässyttää jostain häistä tässä ketjussa!!!! Voitteko perustaa tuollaiselle ihan oman ketjun? Ja siis oliko niin, että isoin osa täällä vielä uskoo poikien väliseen aitoon romanssiin? Voisitteko ennemmin keskustella vaikka siitä? Miten noi itselle naittamisjutut iskee jos luulette, että pojilla on joku romanssi? 

En liity häihin vielä, mutta kyllä tota mieluummin katselee, kun trolleja tai ikäviä kommentteja.

P. S. Joko Reko itse on varattu näissä kimppahäissä? Olisin kiinnostunut.

Saanks mä sit Matin? Ku jos kerta osa porukasta on menossa sinne Suomenlinnaan hääyöksi ni se ois sille tuttu paikka?

Matti sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61923/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan punaisen prinsessa tylli unelman oikein kunnon ballgownin . Sopii hyvin Janin punaiseen pukuun. Tiaran haluan myös . Mitä te muut ajattelitte asuksi?

Vierailija
61924/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Aito Tunne sama henkilö kuin Aina Alapeukku? Vai voiko täällä olla jopa kaksi ankeuttajaa?

Oonkohan minä tuo Aito Tunne, kun en usko K n suuriin tunteisiin tai Slovenian matkaan. Tiedoksi kaikille, että en ole koskaan poistattanut toisten kommentteja, omiani kyllä joskus. Luulen, että meitä samasta aiheesta kirjoittaneita on useita.

Uskoitteko te epäilijät Bojanin tulevan kesäkuussa Suomeen vai oletteko niitäkin, jotka epäilitte sitäkin? Onko jotain siis muuttunut vai onko teidän lasinne aina puoliksi tyhjä?

Mä olin kesäkuussa varma siitä, että B tulee tänne. Nyt en ole enää lainkaan varma siitä että Jere matkustaisi Sloveniaan, vaikkei siellä edes olisi tulvia. Ilman tulvia olisin ollut 50/50 fiiliksissä. Nyt luulen että vierailua, jos siitä on edes puhuttu, siirretään.

Kyllä mä uskoin ja se Tavastia oli todennäköinen kun Jokereilla ei keikkoja silloin ja se oli paikkana Jerelle niin iso juttu silloin. Lisäksi viisut oli juuri olleet ja heidän bromance aika tuore juttu. Nyt en oikein näe samanlaista syytä miksi menisi Sloveniaan.

Juuri näin. Lisäksi on pakko miettiä, että Bojan oli niin ihastunut Käärijään, että sen oli ikään kuin pakko tulla. Tosin pidän myös mahdollisena, että oli ihastunut Käärijään ihmisenä, ei kumppani- tai romanssimielessä. Ja siis samalla oli utelias käymään K:n kotimaassa, Suomi oli alkanut varmaan tuntua jotenkin ihanalta ja kiinnostavalta maalta.

Itse asiassa toivoisin, että Bojan asettuisi joskus asumaan Suomeen. Kun on haaveillut asuvansa ulkomailla. Espanjaa en suosittele, liian kuumaa ja alkeellista. Mutta pidän tätä toki erittäin epätodennäköisenä. 

Mutta jos se vaikka katsoisi, miten Suomessa elettiin korona-aikana vs joku epsanja. 

Mutta Käärijä ei pidä ainakaan mitään kiirettä käydä Sloveniassa. 

Mitä mieltä muuten, koittiko K kepillä jäätä siinä ig-dinner-videossa, että lähtisikö Bojan hänen kanssaan joskus Thaimaahan? Eli jos paikka olisi sellainen, minne K itsekin haluaa, voisi mielellään ottaa Bojanin matkaseuraksi. 

Mitä siinä Thaimaasta puhuttiin? Huh, luulin että osaisin nää jo ulkoa mutta näköjään on kuitenkin sumeita kohtia 😁

Etsivät ravintolaa. 

K: Can we go to Thailand?

B: -

K: No, I mean, can we go to eat Thai restaurant

tjsp

Eli Bojan ei vastaa, mutta ryhtyy sitten tuon K:n ravintolakommentin perään  kertomaan, että bändi on lähdössä Thaimaahan ison konserttinsa jälkeen lokakuussa. K on ihan että Really?!! Ja sit kohta: "Me lähdetään Thaikkuihin pojan kanssa" :D

Olennaista tossa on et B kysyy haluaako J tulla mukaan. J vastaa of course ja sitten sanoo seuraajille et lähtevät bojan kaa thaikkuihin.

Kysyykö? Oon yrittänyt kuunnella, mutta en ole niin sitä kuullut, että vois olla varma. Siis K sanoo johonkin of course, mutta... toiveajattelussa tietenkin siihen, että haluatko tulla mukaan. Ihmettelen, ettei B ala siitä sitten intoilla edes läpällä yhtään sen enempää?

Kyllä kysyy ihan selvästi. Heti sen perään kun kertoo että ovat ison keikan jälkeen syksyllä menossa. Sitä en tiiä miksei ala intoilla. Ehkä siks kun Kärde jatkaa luurille puhumista?

Mun mielestä Bojan sanoo jotain Mikelle siinä kyllä, ei Kärtsälle.

Vierailija
61925/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En liity häihin vielä, mutta kyllä tota mieluummin katselee, kun trolleja tai ikäviä kommentteja.

Saanks mä sit Matin? Ku jos kerta osa porukasta on menossa sinne Suomenlinnaan hääyöksi ni se ois sille tuttu paikka?

Matti sulle.

Jee! (Tuli muute mieleen että lapsuudessa mun ensirakkauden nimi oli Matti. 😂 Universumi puhuu mulle. 😂)

Vierailija
61926/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläpeukku, jos shippaat

Alapeukku, jos oikeasti uskot näiden välillä olevan enemmän kuin ystävyyttä

En kumpaakaan, mutta

Yläpeukku, jos olet täällä Jokereiden takia

Alapeukku, jos olet täällä Käärijän takia

Aika yllättävä tulos! Täällä ei siis kukaan enää shippaa! Suurin osa on täällä joko Jokereiden tai Käärijän takia, mutta yllättävän moni uskoo näiden välillä olevan enemmän.

Mulle shippaus on ollut aika vierasta koko ajan, jos olen ymmärtänyt oikein, ettei sillä välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Mua kiinnostaa näiden kahden todellinen suhde. Olen ollut täällä mukana, koska ei noiden todellista suhdetta voi muuallakaan pohtia.

Mulla sama, todellinen suhde kiinnostaa, mutta en usko enää niiden romanssiin.

Vierailija
61927/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan punaisen prinsessa tylli unelman oikein kunnon ballgownin . Sopii hyvin Janin punaiseen pukuun. Tiaran haluan myös . Mitä te muut ajattelitte asuksi?

Mä laitan maiharit ja jonkun ehkä vaaleanruskean puvun. Krisille tulee vain se reikäinen villapaita ja levinneet meikit.

Vierailija
61928/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan mitenkään mahdollista, kun pöly laskeutuu ja jos syytökset Rekoa vastaan osoittautuisivat perättömiksi, että Reko tulisi takaisin. Kaipaan Rekon hu88lluja postauksia. Tutkitaankohan noita syytöksiä yhtään tällä hetkellä.

No se on epäilemättä totta että faneille tuli epämukava olo sen jutuista, ja sehän tuossa radiohaastattelussa käytännössä syyksi sanottiin. Ei siis mitään vakavammista seksuaalisen ahdistelun muodoista. Mutta kukapa niitä tutkisi jos kukaan ei ole mitään rikosilmoitusta tehnyt? Korkeintaan g itse jos se haluaa kunnianloukkauksesta joitakin syyttää.

Vierailija
61929/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakaan ei ole vielä miestä varattuna.😂 Aion kyllä kohta osallistua häihin itsekin ja ihan vain sen takia, etten halua synkkyyden pilaavan tätä ketjua.

Vierailija
61930/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Univajeista raporttia Siltakemmakoilta 😴 Sain todella hyvän paikan, mistä olen ilonen, ja K oli energinen itsensä, ehkä vähän jo väsähtänyt keikkaputkesta. Miklu kävi Häärijän kanssa pyörähtämällä lavalla polkupyörällä, mikä oli hauskaa. Sivuhuomautuksena että Miklun oma keikka oli aivan mahtava ja hän on ihana 😍 CCC*2 oli huippua ja yleisö oli hienosti mukana. K oli tosi tiukkana että kaikkien pitää mennä kyykkyyn 😀 Tuntuu kuitenkin, että tuo keikka vedettiin niin rutiinilla ettei siitä ole paljon sen enempää kerrottavaa. K roustasi vippejä ja laulettiin hyvää syntymäpäivää jolllekin Sarille, jonka identiteetti jäi epäselväksi kun useat ihmiset nostivat kätensä 😀, 50-v. synttärien johdosta. K ei juurikaan ottanut kontaktia yleisöön esiintyessään, toki lavan ja yleisön välissä oli muutama metri. Nähdäkseni kukaan yleisöstä ei myöskään yrittänyt ottaa kontaktia K:hon, ei antanut lahoja tms. Ei ollut mukana Jesseä eikä tanssijoita 🙁 Keikka kesti alle 45 min.. ja tuntui että se jäi ihan kesken. Ensi kerralla ehdottomasti klubikeikalle.

T. Agentti 🦭

Kiitos raportista. Taitaa tulle Kärtsällekin tauko hyvää paikkaan ja onneksi ensi viikolla on vain kolme keikkaa, joista kaksi on kyllä samana päivänä. Mutta ihana, että vielä jaksoi ja antoi itsestään näinkin paljon 💚 Mukavaa sunnuntain jatkoa sulle 💚

Vierailija
61931/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyppää yli jos ei huvita. Ainahan täällä käydään montaa keskustelua yhtaikaisesti. Osa osallistunee sujuvasti useampaan kerrallaan, osa paneutuu yhteen aiheeseen. Ei kaikkia tarvitse kaikki kiinnostaa mutta sen verran voisi vaivautua että pitää yllä jotain itseä kiinnostavaa asiaa eikä keskittyisi vaan morkkaamaan muitten juttuja.

No voisin hypätä, mutta miten sitten ehtii selata ketjun, että onko täällä käyty läpi jotain tärkeää? Lisäksi, kun jengi aina alapeukuttaa, kun joku kyselee. Ei, poistoon vaan.

Jengi on kyselly t. Gasellit

Vierailija
61932/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin sinä et määrää, mistä me muut kirjoitamme täällä. Jos haluamme puhua häistä, niin taatusti puhumme niistä. Meidän ei tarvitsisi protestoida jatkuvasti tällä asialla, jos näiden meidän viestien annettaisiin olla täällä. Sitä mukaa postataan lisää, kun joku poistattaa ne.

"Meidän ei tarvitsisi protestoida jatkuvasti tällä asialla, jos näiden meidän viestien annettaisiin olla täällä."

Okei, vaan asiasta tarvitsee sitten keskustella nyt kuinka kauan?

Vierailija
61933/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Sampitar ole kaikilla JO keikoilla.

En voi kuin ihmetellä miten jotkut sai lippuja useammalle keikalle ja itse jäin kokonaan ilman

Turkuun saa edelleen lippuja. Itselläni on sinne ja kuin ihmeen kaupalla sain tapeltua itselleninTavastian S-keikalle lipun. Tule Turkuun! Jos jostain tippuu lippu Tampereelle menen ehdottomasti.

Vierailija
61934/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin sinä et määrää, mistä me muut kirjoitamme täällä. Jos haluamme puhua häistä, niin taatusti puhumme niistä. Meidän ei tarvitsisi protestoida jatkuvasti tällä asialla, jos näiden meidän viestien annettaisiin olla täällä. Sitä mukaa postataan lisää, kun joku poistattaa ne.

Jep ja tässä ketjussa on fiilistelty kaikkia Jokereita jo pitkään. Jossakin vaiheessa sovittiin, että on turha lähteä tekemään toista ketjua, ettei porukka hajaannu.

Joo, jos fiilistelisittekin JOKEREITA? Tajuatteko, että sen leikkiminen, että kuka menee naimisiin heistä kenenkin kanssa on ihan hirveän rasittavaa muille ketjua seuraaville? Miten itsekeskeinen pitää olla, jos luulee tuota bändin fiilistelyksi?

Vierailija
61936/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Meidän ei tarvitsisi protestoida jatkuvasti tällä asialla, jos näiden meidän viestien annettaisiin olla täällä."

Okei, vaan asiasta tarvitsee sitten keskustella nyt kuinka kauan?

Ihan niin kauan ku juttua riittää. Mä oon kyllä tosi iloinen nyt näistä uusista käänteistä.

T: Matin tuleva vaimo

Vierailija
61937/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on enimmäkseen kiva, että täällä on välillä noita ihan sekopäisiä sivujuonteita keskustelussa. On täällä aika paljon myös aiheita, joita itse en ottaisi esille, jääkööt mainitsematta. Yritän hyppiä niiden yli.

Vierailija
61938/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, fiilistelkää JOKEREITA, ei mitään leikkejä siitä, että kuka menee niiden kanssa naimisiin!!!!! Se ei kuulu tähän ketjuun ja on tosi itsekästä spämmätä ja täyttää ketju kyseisillä viesteillä.

Vierailija
61939/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselee????????????? Eiköhän täällä ihan tekstiä lueta, ei katsella. Katselen mieluummin vaikka valkoista laatikkoa, kuin luen täällä tuollaista paskaa, jotain järkevää kontenttia odotellessani.

No aloita joku järkevä keskustelu, laita itse järkevää kontenttia äläkä vaan dissaa muita.

Vierailija
61940/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan maiharit ja jonkun ehkä vaaleanruskean puvun. Krisille tulee vain se reikäinen villapaita ja levinneet meikit.

Miten sä uskallat antaa sen olla ilman housuja vaikka sillä on niin ihana peba 😮 Minä en uskalla käyvät yksityishenkilöön kiinni. 🤣

Ketju on lukittu.