Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO ryhmähäät. Listalle?
Petyn kyllä, jos en ees tulevista häistäni saa puhua.
Mulla on teams yhteys taas Sloveniaan. Just suunnitellaan ryhmähäitä Rekon kanssa.
Missäs tulevat rouvat aikovat hääyönsä viettää?
Suomenlinnassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO ryhmähäät. Listalle?
Mulla on teams yhteys taas Sloveniaan. Just suunnitellaan ryhmähäitä Rekon kanssa.
Ihana! Minä viime yönä viideltä keskustelin chatissa tulevan aviomieheni Krisin kanssa asiasta.
Kris kertoi jossakin haastattelussa vihaavansa herätyskelloja, koska haluaa nukkua pitkään. Nyt selvisi syy. Tuleva morsian valvottaa häntä öisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO ryhmähäät. Listalle?
Missäs tulevat rouvat aikovat hääyönsä viettää?
Ei oo Tavastialta pitkä matka kotiin. Omassa sängyssä siis Janin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO ryhmähäät. Listalle?
Ihana! Minä viime yönä viideltä keskustelin chatissa tulevan aviomieheni Krisin kanssa asiasta.
Kris kertoi jossakin haastattelussa vihaavansa herätyskelloja, koska haluaa nukkua pitkään. Nyt selvisi syy. Tuleva morsian valvottaa häntä öisin.
Morsian en ole, mutta joka yö se tosiaan vastailee. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO ryhmähäät. Listalle?
Sano Rekolle että haluan Janille punaisen puvun tiukoilla housuilla.
T. MorsianJoo ei yhdellekään pojalle niitä Irmeli-tädin lepattavia kesähousuja.
Tarvitaanko housuja ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Are you?
https://www.tumblr.com/korvessa/724891460710825984/okay-someone-who-kno…
Tämä on tähtiin tai oikeastaan universumiin kirjoitettu juttu. Kohtalo on päättänyt, että he kuuluvat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläpeukku, jos shippaat
Alapeukku, jos oikeasti uskot näiden välillä olevan enemmän kuin ystävyyttäEn kumpaakaan, mutta
Yläpeukku, jos olet täällä Jokereiden takia
Alapeukku, jos olet täällä Käärijän takiaAika yllättävä tulos! Täällä ei siis kukaan enää shippaa! Suurin osa on täällä joko Jokereiden tai Käärijän takia, mutta yllättävän moni uskoo näiden välillä olevan enemmän.
Mulle shippaus on ollut aika vierasta koko ajan, jos olen ymmärtänyt oikein, ettei sillä välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Mua kiinnostaa näiden kahden todellinen suhde. Olen ollut täällä mukana, koska ei noiden todellista suhdetta voi muuallakaan pohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO ryhmähäät. Listalle?
Sano Rekolle että haluan Janille punaisen puvun tiukoilla housuilla.
T. MorsianJoo ei yhdellekään pojalle niitä Irmeli-tädin lepattavia kesähousuja.
Tarvitaanko housuja ollenkaan?
Jan tarvii. Muuten naudat käy yksityishenkilöön kiinni enkä ota riskiä. Aina ei näköjään tykkää punaisesta puvusta kun poisti viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Aito Tunne sama henkilö kuin Aina Alapeukku? Vai voiko täällä olla jopa kaksi ankeuttajaa?
Oonkohan minä tuo Aito Tunne, kun en usko K n suuriin tunteisiin tai Slovenian matkaan. Tiedoksi kaikille, että en ole koskaan poistattanut toisten kommentteja, omiani kyllä joskus. Luulen, että meitä samasta aiheesta kirjoittaneita on useita.
Uskoitteko te epäilijät Bojanin tulevan kesäkuussa Suomeen vai oletteko niitäkin, jotka epäilitte sitäkin? Onko jotain siis muuttunut vai onko teidän lasinne aina puoliksi tyhjä?
Mä olin kesäkuussa varma siitä, että B tulee tänne. Nyt en ole enää lainkaan varma siitä että Jere matkustaisi Sloveniaan, vaikkei siellä edes olisi tulvia. Ilman tulvia olisin ollut 50/50 fiiliksissä. Nyt luulen että vierailua, jos siitä on edes puhuttu, siirretään.
Kyllä mä uskoin ja se Tavastia oli todennäköinen kun Jokereilla ei keikkoja silloin ja se oli paikkana Jerelle niin iso juttu silloin. Lisäksi viisut oli juuri olleet ja heidän bromance aika tuore juttu. Nyt en oikein näe samanlaista syytä miksi menisi Sloveniaan.
Juuri näin. Lisäksi on pakko miettiä, että Bojan oli niin ihastunut Käärijään, että sen oli ikään kuin pakko tulla. Tosin pidän myös mahdollisena, että oli ihastunut Käärijään ihmisenä, ei kumppani- tai romanssimielessä. Ja siis samalla oli utelias käymään K:n kotimaassa, Suomi oli alkanut varmaan tuntua jotenkin ihanalta ja kiinnostavalta maalta.
Itse asiassa toivoisin, että Bojan asettuisi joskus asumaan Suomeen. Kun on haaveillut asuvansa ulkomailla. Espanjaa en suosittele, liian kuumaa ja alkeellista. Mutta pidän tätä toki erittäin epätodennäköisenä.
Mutta jos se vaikka katsoisi, miten Suomessa elettiin korona-aikana vs joku epsanja.
Mutta Käärijä ei pidä ainakaan mitään kiirettä käydä Sloveniassa.
Mitä mieltä muuten, koittiko K kepillä jäätä siinä ig-dinner-videossa, että lähtisikö Bojan hänen kanssaan joskus Thaimaahan? Eli jos paikka olisi sellainen, minne K itsekin haluaa, voisi mielellään ottaa Bojanin matkaseuraksi.
Mitä siinä Thaimaasta puhuttiin? Huh, luulin että osaisin nää jo ulkoa mutta näköjään on kuitenkin sumeita kohtia 😁
Etsivät ravintolaa.
K: Can we go to Thailand?
B: -
K: No, I mean, can we go to eat Thai restaurant
tjsp
Eli Bojan ei vastaa, mutta ryhtyy sitten tuon K:n ravintolakommentin perään kertomaan, että bändi on lähdössä Thaimaahan ison konserttinsa jälkeen lokakuussa. K on ihan että Really?!! Ja sit kohta: "Me lähdetään Thaikkuihin pojan kanssa" :D
Olennaista tossa on et B kysyy haluaako J tulla mukaan. J vastaa of course ja sitten sanoo seuraajille et lähtevät bojan kaa thaikkuihin.
Kysyykö? Oon yrittänyt kuunnella, mutta en ole niin sitä kuullut, että vois olla varma. Siis K sanoo johonkin of course, mutta... toiveajattelussa tietenkin siihen, että haluatko tulla mukaan. Ihmettelen, ettei B ala siitä sitten intoilla edes läpällä yhtään sen enempää?
Kyllä kysyy ihan selvästi. Heti sen perään kun kertoo että ovat ison keikan jälkeen syksyllä menossa. Sitä en tiiä miksei ala intoilla. Ehkä siks kun Kärde jatkaa luurille puhumista?
Vierailija kirjoitti:
Hei ei tarttis s a a t a n a sivukaupalla lässyttää jostain häistä tässä ketjussa!!!! Voitteko perustaa tuollaiselle ihan oman ketjun? Ja siis oliko niin, että isoin osa täällä vielä uskoo poikien väliseen aitoon romanssiin? Voisitteko ennemmin keskustella vaikka siitä? Miten noi itselle naittamisjutut iskee jos luulette, että pojilla on joku romanssi?
Vai olette eri henkilöitä?
Ensinnäkin sinä et määrää, mistä me muut kirjoitamme täällä. Jos haluamme puhua häistä, niin taatusti puhumme niistä. Meidän ei tarvitsisi protestoida jatkuvasti tällä asialla, jos näiden meidän viestien annettaisiin olla täällä. Sitä mukaa postataan lisää, kun joku poistattaa ne.
Oliko joku toinen nainen Tiian lisäksi joka kuvaa K:n keikoilla? Eilen oli joku tummahiuksinen, jolla oli pieniä lettejä. Onko nimi tiedossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ei tarttis s a a t a n a sivukaupalla lässyttää jostain häistä tässä ketjussa!!!! Voitteko perustaa tuollaiselle ihan oman ketjun? Ja siis oliko niin, että isoin osa täällä vielä uskoo poikien väliseen aitoon romanssiin? Voisitteko ennemmin keskustella vaikka siitä? Miten noi itselle naittamisjutut iskee jos luulette, että pojilla on joku romanssi?
En liity häihin vielä, mutta kyllä tota mieluummin katselee, kun trolleja tai ikäviä kommentteja.
P. S. Joko Reko itse on varattu näissä kimppahäissä? Olisin kiinnostunut.
Mielestäni kukaan ei varannut eilen Gregoria, vaikka jopa Kukkis taidettiin varata. Joten, Reko sulle.
Vierailija kirjoitti:
Are you?
https://www.tumblr.com/korvessa/724891460710825984/okay-someone-who-kno…
Siiiiiissssss mitäääääääääää? 🤯
Vierailija kirjoitti:
Hyppää yli jos ei huvita. Ainahan täällä käydään montaa keskustelua yhtaikaisesti. Osa osallistunee sujuvasti useampaan kerrallaan, osa paneutuu yhteen aiheeseen. Ei kaikkia tarvitse kaikki kiinnostaa mutta sen verran voisi vaivautua että pitää yllä jotain itseä kiinnostavaa asiaa eikä keskittyisi vaan morkkaamaan muitten juttuja.
Olisikohan mitenkään mahdollista, kun pöly laskeutuu ja jos syytökset Rekoa vastaan osoittautuisivat perättömiksi, että Reko tulisi takaisin. Kaipaan Rekon hu88lluja postauksia. Tutkitaankohan noita syytöksiä yhtään tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En liity häihin vielä, mutta kyllä tota mieluummin katselee, kun trolleja tai ikäviä kommentteja.
Katselee????????????? Eiköhän täällä ihan tekstiä lueta, ei katsella. Katselen mieluummin vaikka valkoista laatikkoa, kuin luen täällä tuollaista paskaa, jotain järkevää kontenttia odotellessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanks mä sit Matin? Ku jos kerta osa porukasta on menossa sinne Suomenlinnaan hääyöksi ni se ois sille tuttu paikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin sinä et määrää, mistä me muut kirjoitamme täällä. Jos haluamme puhua häistä, niin taatusti puhumme niistä. Meidän ei tarvitsisi protestoida jatkuvasti tällä asialla, jos näiden meidän viestien annettaisiin olla täällä. Sitä mukaa postataan lisää, kun joku poistattaa ne.
Jep ja tässä ketjussa on fiilistelty kaikkia Jokereita jo pitkään. Jossakin vaiheessa sovittiin, että on turha lähteä tekemään toista ketjua, ettei porukka hajaannu.
Joo ei yhdellekään pojalle niitä Irmeli-tädin lepattavia kesähousuja.