Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
57461/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku kertoo miks Bojan deaktivoi instansa?

Sanoi keskittyvänsä biisien tekoon. Todennäköisesti on vähän hajalla gn lähdösyä ja nyt myös saikulla.

Vierailija
57462/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B itse ilmoitti asiasta edellisenä iltana ig storyssa. Sanoi, että poistaa ig:n siksi aikaa kunnes uudet biisit on saatu kirjoitettua. Netin syövereissä on epäilty taustalla olevan syynä B:n henkilökohtainen jaksaminen sekä G:hen, häneen ja JO:hon kohdistuva mustamaalaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57463/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan on niin hyvä poseeraamaan 🔥

https://twitter.com/chlornic/status/1686427751765463060

Vierailija
57464/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä vielä söpöstelyä <3 (tuota ekaa klippiä en ole nähnyt muuta kuin tässä videossa... mistähän se on alun perin?)

Vierailija
57465/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä repeän kohta ties mistä kohtaa. Missä on mun Jere tai Bojan, jonka kanssa saa hölmöillä omana itsenään. 🥺 Mä haluan syntyä seuraavassa elämässä mieheksi. Olen nainen ja en vaan voi kuvitella että naisten kesken olisi samanlaista kuin Jerellä ja Bojanilla. Mulla on pari hauskaa ystävää, mutta se vaan on erilaista, plaah.

Höpöhöpö, etsitään vaan uusia ystäviä! Kyllä me ainakin hölmöillään ja häröillään just tuohon malliin ja se on ihanaa.

Vierailija
57466/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä repeän kohta ties mistä kohtaa. Missä on mun Jere tai Bojan, jonka kanssa saa hölmöillä omana itsenään. 🥺 Mä haluan syntyä seuraavassa elämässä mieheksi. Olen nainen ja en vaan voi kuvitella että naisten kesken olisi samanlaista kuin Jerellä ja Bojanilla. Mulla on pari hauskaa ystävää, mutta se vaan on erilaista, plaah.

Oon tiedätkö ajatellut ihan samalla tavalla. Mulla myös pari "hullua" kaveria, mut miettinyt ennenkin tätä. En ole mikään trans enkä gay vaan "perus" nainen. Oli varmaan tyhmästi ilmaistu. Ois kiva olla mies. Vapaampaa? Hauskempaa?

Vierailija
57467/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä vielä söpöstelyä <3 (tuota ekaa klippiä en ole nähnyt muuta kuin tässä videossa... mistähän se on alun perin?)

Mäkin haluun pöyhöttää Pöyhöstä! 🥰

Vierailija
57468/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se oo se missä k taputtaa ja B laulaa carpe diemiä?

Vierailija
57469/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi keskittyvänsä biisien tekoon. Todennäköisesti on vähän hajalla gn lähdösyä ja nyt myös saikulla.

APUA MIKSI G ON LÄHTENYT!? joo sori oon aika pihalla

Vierailija
57470/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se oo se missä k taputtaa ja B laulaa carpe diemiä?

On, mutta tuo eka klippi, missä K ottaa ensin hupun pois ei ole siinä JO:n tiktokissa... tuo klippi on ennen sitä tiktokkia oleva kohtaus

Vierailija
57471/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tiedätkö ajatellut ihan samalla tavalla. Mulla myös pari "hullua" kaveria, mut miettinyt ennenkin tätä. En ole mikään trans enkä gay vaan "perus" nainen. Oli varmaan tyhmästi ilmaistu. Ois kiva olla mies. Vapaampaa? Hauskempaa?

Taitaa olla ennen kaikkea persoonallisuusjuttu. K&B uskaltaa heittäytyä eivätkä pelkää näyttää tunteitaan ja lisäksi he villitsevät toisiaan kaiken maailman juttuihin. Ei kaikki miehet tai naiset vain ole luonteeltaan sellaisia, että tuollainen läppä irtoaa helposti.

Vierailija
57472/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B:n ilme ekassa kuvassa! Ehkä se K tuoksuu kukkasille, niin kuin se joku hemmo sanoi Euroviisujen aikaan. 💐💐

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1686417319373819910

Oliko tämä risteily muuten sen Lontoon (?) prepartyn ja Liverpoolin välissä vai miten tämä asettuu aikajanalle? Menikö ne tän jälkeen sillä bussilla mistä tuli Justin Bieber boyfriend stoorit? Oon nähny kauheen määrän videoita viisujenkin aikana, mutta niiden ilmestymisjärjestys on ollut mulle aina vähän mysteeri, kun rupesin seuraamaan näitä vasta finaaliviikolla.

Viisujen ekalla viikolla torstaina liverpoolissa

Minusta oli prepsrtykierroksella Amsterdam? Voin olla väärässä. Laivalla kuitenkin kosinta.

https://eurovision.tv/story/your-invite-eurovision-pre-party-season

Ei oo ku liverpoolissa

Kertauksena: 

Boyfriend-bussi: Amsterdam 15.4.

Titanic: Liverpool 4.5.

Ok, kiitos. Pieni tarkennus: At that time It was called Loverpool.🥰😍

Vierailija
57473/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omg, ootko se jonka insta ei toimi? :D ensimmäinen huutoviesti ärsytti, mutta olen jo kiintynyt sinuun! Oma huutojankkaajamme <3 :)

Vierailija
57474/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöseen en ole koskaan heteroiden välillä törmännyt vaikka bromanceja olen nähnyt. Ihan kiinnostava yksityiskohta. Voi olla toki ihan kulttuurillisiakin eroja, mutta B:llä selvästi tarve koskea koko ajan K:ta. 

Vierailija
57475/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G:tä vastaan tehtiin erinäisiä syytöksiä twitterissä. Häestä koottiin sellainen "syntilista", ja fanit vaativat, että G:n tulee lähteä sen vuoksi. Listalla oli ihan tahallaan väärinymmärrettyjä ja hölmöjä asioita, mutta myös vähän vakavampia (varmistamattomia) syytöksiä. 

T: se joka kiintyi sinuun

Vierailija
57476/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöseen en ole koskaan heteroiden välillä törmännyt vaikka bromanceja olen nähnyt. Ihan kiinnostava yksityiskohta. Voi olla toki ihan kulttuurillisiakin eroja, mutta B:llä selvästi tarve koskea koko ajan K:ta. 

Minä ole törmännyt tällaiseen heteromiesten osalta omassa elämässäni, pitänee vain kemioiden kohdata. on tietenkin joillakin ankeampaakin menoa.. Riippuu tilanteesta. Näyttää ihan minun lukion kaveriporukan meiningiltä... Voi niitä aikoja <3

Vierailija
57477/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aloiteta sitä haukkumista taas kaveriporukasta, mutta kyllä se K tosiaan polttaa.

https://vm.tiktok.com/ZGJb9Fd4k/

Yöh, wt. 

Ja Bojan ei todellakaan ole mikään heavy smoker, tuskin polttaa ollenkaan. Onneksi ei ainakaan julkisesti. On niin tyhmän näköistä ja tupakka kädessä tekee lähes kenestä tahansa niin amiksien.

Amis-B

https://64.media.tumblr.com/00c09a5b2c970d28e7dfad67c8717ab6/3b656f9c04…

Tsiisus mikä WT.

Käärijä on näköjään polttanut tupakkaa tuolloin vuonna ? Ehkä luopunut tupakasta silloin kun on siirtynyt nuuskaan vai mikä denssi se onkaan. Nyt ei ole tainnut kohtalaiseen aikaan näkyvästi keikoilla, videoissa, Ig-storeissa tai valokuvissa nuuskaamista näkynyt. Ihan hyvä niin, ettei ole nyt mainostanut sitä.

Tuliko hyvin metsästä korvasieniä? Nyt ei muuta kuin pannulle paistumaan ja kermaa sekaan. Saat hyvän kastikkeen tai muhennoksen. Ja sitten ääntä kohti!

Vierailija
57478/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B:n ilme ekassa kuvassa! Ehkä se K tuoksuu kukkasille, niin kuin se joku hemmo sanoi Euroviisujen aikaan. 💐💐

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1686417319373819910

Oliko tämä risteily muuten sen Lontoon (?) prepartyn ja Liverpoolin välissä vai miten tämä asettuu aikajanalle? Menikö ne tän jälkeen sillä bussilla mistä tuli Justin Bieber boyfriend stoorit? Oon nähny kauheen määrän videoita viisujenkin aikana, mutta niiden ilmestymisjärjestys on ollut mulle aina vähän mysteeri, kun rupesin seuraamaan näitä vasta finaaliviikolla.

Viisujen ekalla viikolla torstaina liverpoolissa

Minusta oli prepsrtykierroksella Amsterdam? Voin olla väärässä. Laivalla kuitenkin kosinta.

https://eurovision.tv/story/your-invite-eurovision-pre-party-season

Ei oo ku liverpoolissa

Kertauksena: 

Boyfriend-bussi: Amsterdam 15.4.

Titanic: Liverpool 4.5.

Ok, kiitos. Pieni tarkennus: At that time It was called Loverpool.🥰😍

I stand corrected.

Vierailija
57479/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Maksille nyt ainakaan kannata alkaa viestittelemään 🤭

Kukaan ei kai ole viestitellyt. Markille on.

Vierailija
57480/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omg, ootko se jonka insta ei toimi? :D ensimmäinen huutoviesti ärsytti, mutta olen jo kiintynyt sinuun! Oma huutojankkaajamme <3 :)

Kyllä mun insta ei toimi ja se on ärsyttävää ja joo hyväksyn ton nimen :3

Ketju on lukittu.