Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ei aloiteta sitä haukkumista taas kaveriporukasta, mutta kyllä se K tosiaan polttaa.
https://vm.tiktok.com/ZGJb9Fd4k/
Ääh hän on ihan liian nätti tohon hommaan. Söpö! Rakastan noita sen valkoisia kynsiä!!! 🤍
Nyt sais kyllä ihan oikeasti tulla joku roti tähän someasiaan heillä. Just tuli Jokereilta pari päivää sitten julkaisu, jossa oli sama Krisin kuva kolmeen kertaan. Sitten sekoilua eilisten stoorien kanssa. Mark huutelee toiselle sitä ja Kris toiselle muuta, menee tarinat ristiin. Ja nyt tää Kiks.
Ihme sekoilua ton ig:n kanssa JO:lla. 🙄
Vierailija kirjoitti:
No nyt vihdoin tajusin kuka mulle tulee Janista mieleen. Häirinnyt koko ajan kun se on niin tutun näkönen. Sehän on se Heikoin lenkki Kirsi Salo. 😀Eikö niiden nenät oo samanlaiset ja muutenkin vai oonko ihan väärässä?
En kyllä näe yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
No nyt poisti jokeroutcrew videon jo. Vai flippaako mun Instagram?
Mitä ihmettä!? Kun olin sen avannut, pystyi katsomaan uudelleenkin, mutta kun palasi fiidisivulle, niin poissa. Wtf oikeesti???
ÄÄNESTYS. Peukku ylös, jos Joker Out on vaarassa hajota tähän kriisiin
peukku alas, jos ei oo
Siis tää niiden sometouhu on mennyt ihan farssiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy vain se yksi 6 päivää sitten julkaistu kuvakaruselli eikä ees stoorissa mitään.
Sama. Mutta just äsken tuli toi video tuolta tililtä. Mitä ne nyt sekoilee?
Eiköhän se video kohta ilmesty uudestaan. Poistojen ja uudelleenjulkaisujen määrä alkaa kyl olla sitä luokkaa et melkein pidän jo tarkoituksellisena toimintana. Jotain nyt halutaan seuraajille viestiä. Teidän somesekoilu vahingoitti meitä, tässä vuorostaan teille arvaamatonta mutta sopivan vagueta somesekoilua?
Vierailija kirjoitti:
Tässä se kadonnut hanska vielä Tavastialla on K:n kädessä 😊
https://pbs.twimg.com/media/Fz8c-0mXwAENoBt?format=jpg&name=large
Minulla on mielikuva, että K:lla olisi ollut oikean käden nahkahanskansa Tavastian jälkeenkin kesän joillakin keikoilla. Keikkatallenteista muisteken. Olin Ilosaaressa Kn keikalla, mutta en muista sieltä. Mielikuva voi olla väärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit esittelee Kiksin nyt instassa jokerout_crew videolla
Onpa kiva video. Ja ihana B näyttää aidosti iloiselta tuossa lavan edessä 😍😍😍. Milloinkohan kuvattu se osa, toivottavasti äskettäin (ajattelen tuota äskeistä kommenttia, että toivottavasti asiat on paremmmin kuin pelkäämme, ihanaa jos näin on).
Sea Star Festivalista tuossa puhutaan eli ainakin osa matskusta on jo toukokuulta.
'Arsenalfest' luki taustalla siinä, missä B huuteli iloisena "Bravo Kiki" lavan edessä. Eli tämän kuun alusta se osa.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mielikuva, että K:lla olisi ollut oikean käden nahkahanskansa Tavastian jälkeenkin kesän joillakin keikoilla. Keikkatallenteista muisteken. Olin Ilosaaressa Kn keikalla, mutta en muista sieltä. Mielikuva voi olla väärä.
Jos joku löytää Tavstian jälkeisen keikan, jolla hansikas näkyy, laittakaa linkkiä! Minä pidin siitä hanskasta, jotenkin sopi K:n siroon käteen niin hyvin <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva video. Ja ihana B näyttää aidosti iloiselta tuossa lavan edessä 😍😍😍. Milloinkohan kuvattu se osa, toivottavasti äskettäin (ajattelen tuota äskeistä kommenttia, että toivottavasti asiat on paremmmin kuin pelkäämme, ihanaa jos näin on).
Sea Star Festivalista tuossa puhutaan eli ainakin osa matskusta on jo toukokuulta.
'Arsenalfest' luki taustalla siinä, missä B huuteli iloisena "Bravo Kiki" lavan edessä. Eli tämän kuun alusta se osa.
Viime kuun. Ihan vaan ennen kuin joku innostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/jere-salesman/724444468679409664/fellas-is-it-ga…
ihanat
Melkein nenät yhdessä 😊
Ihanat! B ja K on kyllä toistensa seurassa kuin parhaat versiot itsestään <3
Tekee mieli jotenkin kosketella toista 🥺 Ymmärrän kyllä tarpeen, kun K kävelee vieressä ton näköisenä ...
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinussa ja sun jaarittelupostauksissa on aina kaikki väärin. Armahda meitä ja lähde sienimetsään.
Kyllä huomaa taas, ettei juttua oikein löydy, ku pitää yhdestä hanskasta puhua koko päivä.
Nyt kun on katsonut useamman hevibändin Cha Cha Cha -coverit niin oikeasti kyllä haluaisi nähdä Jokerit vetämässä sen lavalla vähän samaan tyyliin. Eiväthän he mitään hevijamppoja ole, mutta osaavat kyllä rokata pikkuisen raskaamminkin ja kitaristitkin ovat ihan päteviä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime kuun. Ihan vaan ennen kuin joku innostuu.
Juu siis viime kuun. Kun nyt onkin jo ENSIMMÄINEN PÄIVÄ seuraavaa kuuta 😂😂😂. Sorry, my bad 😅
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtuben Ilosaari CCC tallennuksessa ei ainakaan kädessä näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt poisti jokeroutcrew videon jo. Vai flippaako mun Instagram?
Mitä ihmettä!? Kun olin sen avannut, pystyi katsomaan uudelleenkin, mutta kun palasi fiidisivulle, niin poissa. Wtf oikeesti???
Se video näkyy käyttäjän bojansstories instassa stooreissa. Hän oli saanut talteen ja jakanut.
Sama. Mutta just äsken tuli toi video tuolta tililtä. Mitä ne nyt sekoilee?