Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua ajatella Bojatsua pieremässä! Edes kukkasia. 😕
Oon ihan univeloissa pienen lapseni kanssa ja syytän univelkaani siitä, että en pysty lopettaa nauramista tälle kommentille. Pitäis kai kiittää, kun on meinannut vähän hermoa kiristellä. 🥲 Näköjään pissakakkahuumori ei lähde musta koskaan
Mä olen jo tovin odottanut millon huumori jalostuu, mutta vielä ei ainakaan. T. Teini-ikäisten äiti
Siinä käy niin et lapsilla jalostuu jossain vaiheessa mut äiti jää jälkeen. Ja pahasti.
T. Nuorten aikuisten lasten äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris ja Bojan ovatkin salaa erottamattomia. :D https://twitter.com/metroaffollate/status/1685280411318984704
Vaatteista tunnistaa selkeästi, ja sitten muutenkin.
Jep. Krisin eiliset shortsit.
Häh, täähän on Bojan ihan selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Oli ollut Sonnyn idea tehdä hiljainen hetki Mikin muistolle ja oli tästä kysynyt jereltä onko ok.
Eipäs siis hypetetä sitä kuinka K kultapoika oli niin ihana ja keksi tämänkin, vaan kunnia Sonnylle.
Tästä oli juttu IS:ssä
(Arvasin ettei toi ois tullu yksinään K:lla mieleenkään)
Onhan se ärsyttävää että Käärijä saa hypeä ja kunniaa asiasta mitä ei edes keksinyt
Vierailija kirjoitti:
Olikos tän Joksujen autokuskin/henkivartijan nimi Niko tai Nico?
Ei kai me sillä tiedolla mitään tehdä
"Ihanaa nähdä syvällinen puoli K:sta" mammat täällä ihan rakastuneita ja oikeasti K:n ystävä keksi hiljaisen hetken.
Sit tämä meidän hehkuttama K on se joka oikeesti innostui eilen saamastaan s e ksinukesta ja vielä kiitti fania siitä :DDD
Vierailija kirjoitti:
jokeroutcrew ig on kuva hänestäkin, ei nimeä 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris ja Bojan ovatkin salaa erottamattomia. :D https://twitter.com/metroaffollate/status/1685280411318984704
Vaatteista tunnistaa selkeästi, ja sitten muutenkin.
Jep. Krisin eiliset shortsit.
Häh, täähän on Bojan ihan selvästi.
Sillä on vieläpä jalassa Tavastia-housut™.
Nyt kun ei oo oikein muuta Bojanista, ni mä katon sitä Juren autostooria kokoajan. Sairasta, tiedän.
Jo nyt nuo kaikki Bojanin tekemät laulut ovat tosi surullisia, erotekstejä. Erittäin mielenkiinnolla odotan onko biisit nyt erilaisia vai vieläkin surullisempia.
Vierailija kirjoitti:
"Ihanaa nähdä syvällinen puoli K:sta" mammat täällä ihan rakastuneita ja oikeasti K:n ystävä keksi hiljaisen hetken.
Sit tämä meidän hehkuttama K on se joka oikeesti innostui eilen saamastaan s e ksinukesta ja vielä kiitti fania siitä :DDD
Meidän syvällinen K taitaa olla vähän likaisempi mitä kuvitellaan xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jokeroutcrew ig on kuva hänestäkin, ei nimeä 😍
Joku mielikuva nimestä et on Niko/Nico. Ei kyl mitään muistikuvaa et missä tullut esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oih, juren stoorissa siirtymää seuraavalle keikalle. Bojan nukkuu ku pikkulapsi!
Ja näkee unia K:sta ;)
Ja kuorsaa 😅
Voi Baby 😍😍😍😍
Näyttävät kaikki melko väsyneiltä, hyvä jos saavat matkalla levättyä. Lämmin sää+vähän päiväviiniä väsyttää melkoisesti (nimim. Kokemusta on) 😅Näyttää siltä et on ihan loppu. Olikin niin hyvällä tuulella aiemmassa stoorissa ja varmaan viiniä maisteitu vähän reilummin, et ei ihme.
🎶💚
Mä oon ihan loppu, loppu ...juotetaan ...kehittelee samalla uutta musaa ...hetki relaa..🎶💜🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai me sillä tiedolla mitään tehdä
No ei kai.
On K kyllä niin huomaavainen ja ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ei oo oikein muuta Bojanista, ni mä katon sitä Juren autostooria kokoajan. Sairasta, tiedän.
Haluaisin vaan tukea sen päätä ja laittaa sille jonkun niskatyynyn. Tuosta retkottamisesta saa niskat kipeiksi
Miksi K nyt pitää kivittää siitä, ettei ollut hänen ideansa? Missään ei artisti itse niin ole edes väittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon keränny twitterin ja tiktokin kirjanmerkkeihin kaikki kuvat ja videot Bojanista useamman kuukauden ajan ja niitä tuijottelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä 2022 TikTok videossa K käsittelee kondomia? En ole TikTokissa joten en pääse itse katsomaan. Näin Fanin tekemän huumori kuvan jossa K on kondomi kädessä. Kiinnostaa.
https://www.instagram.com/p/CvRTTRDtDpH/?igshid=MmU2YjMzNjRlOQ==
Se on se, jossa se sanoo, että " miten jotkut ihmiset kehtaa sanoa, etteivät ole koskaan maksaneet seksistä, kun puolet niiden omaisuudesta menee näihin *näyttää kortsua*". Se on ihan K:n tiktokissa :D
Käärijällähän oli tuohon aikaan varsin vaatimaton omaisuus. Muutama spärde vuodessa saattoi hyvinkin olla merkittävå uhraus 🤣
Entäs tämä?
https://www.tumblr.com/felisticks/723251652850827264/i-think-more-ppl-s…
Alempana ihana nuoren Kn: Peliä! Tuli mieleen B, kun se Tavastian tyhjentyneellä lavalla iloisena huudahti: "Peliä!"Olikohan kevään mittaan googlaillut kaiken mahdollisen 💚Ksta...
Eiköhän sille tullut toi huudahdus tutuksi jo loverpoolin käytävillä. Suomi delegaatiokin sen kiekaisi joka vedon kärkeen.
Edellä olevassa linkissä on kuvassa nuori Käärijä kortsu kädessään. Tuohon kuuluu video, jossa K kysyy "Onko sulla kumia." Saa tuon kumin käteensä, mutta se ei ollut mitä hän kysyi. Ihan hauska lyhyt video sekin.
Vierailija kirjoitti:
Lavalla pötköttelevät samikset 😴
Ja polvetkin samallalailla koukussa 😍