Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
54621/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lähes 30-vuoisana, en edes vilkaisi 18 vuotiaita sillä silmällä 🤮🤮🤮 ihan lapsiaan ne on!

No kyllä täälläkin on mammat kuolanneet Maksia ja teini-ikäistä Bojania.

Olen nähnyt, mutta en ikinä ole kirjoittanut sellaisia, hyi! B:kin on liian nuori minun silmääni..

Oli täällä ainakin yksi ihan lähipäivinä jonka mielestä jopa ala-ikäinen B oli kuuma. En muista peukuttiko kukaan sitä viestiä.

Enemmän on kuitenkin meitä joista ihan nyky-B on liian nuori. Vaikka itsekkin myönnän että välillä tulee katseltua myös sillä silmällä. Oikeassa elämässä en katselisi ketään noin nuorta.

No en sanonut, että kuuma, mutta fanitan sitä lookia kyllä. Syötävän söpö ja ihastelen ja tykkään. En tajua mitä väärää siinä on? Sinun logiikallasi yksikään poika ei kiinnostaisi tyttöjä vielä 14-vuotiaana.

Vierailija
54622/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oih, juren stoorissa siirtymää seuraavalle keikalle. Bojan nukkuu ku pikkulapsi!

Oli pikkusen hiljasta poikaa auto täynnä. Onneksi Boitsu-rakas nukku ja toivottavasti vähän edes sai ladattua akkuja.

Ja kuskina hän, turvallinen henkilö! 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54623/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä tunne, että elämä olisi täydellisimmillään jos nämä saisivat toisensa? En ole ikinä haaveillut kahdesta miehestä. Olen yli 30. Ei jumalauta, nyt on kriisin paikka.

Et ole yksin! Miksi ihmeessä mulle on elämää suurempi asia, että nämä kaksi olisivat oikeasti yhdessä. Sillä on ehkä jotain tekemistä sen kanssa, että näen heidän tarinassaan suurta rakkautta, mutta miksi se on minulle tärkeää, sitä en käsitä.

Aivan kuin mun kirjoittama viesti. Olen tainnut melkein samanlaisen kirjoittaa joskus. En ole koskaan nähnyt elävässä elämässä tuollaista kemiaa kahden ihmisen välillä. Kyllä sitä varmaan on, mutta ei tule nähdyksi muille. Jos mulla olisi tuollaista jonkun kanssa, jättäisin kaiken. Paitsi lapsiani.

Tässä on kyllä jotain spesiaalia, kun niin monella samoja fiiliksiä. Itsellä tää on sillä tasolla, että ois jotenkin ihan universumin tasapainon takia välttämätöntä, että nuo kaksi saisivat toisensa. Että se on asia, jonka vaan pitää tapahtua, enkä saa rauhaa ennen kuin tapahtuu. Meneekö koko loppuelämä nyt tämän kanssa sekoillessa... Kuvittelin vielä alkukesästä, että eiköhän tämä mene ohi muutamassa viikossa, mutta loppua ei vaan näy. Mikään muu ei oikeastaan tällä hetkellä kiinnosta kuin tämä saaga, ja tänään harkitsin jo ihan tosissani terapeutin puheille menemistä tämän tiimoilta.

Vierailija
54624/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kris ja Bojan ovatkin salaa erottamattomia. :D https://twitter.com/metroaffollate/status/1685280411318984704

Vierailija
54625/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oih, juren stoorissa siirtymää seuraavalle keikalle. Bojan nukkuu ku pikkulapsi!

Ja näkee unia K:sta ;)

Ja kuorsaa 😅

Vierailija
54626/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini maistunut ja Nukkumatti tullut.

Vierailija
54627/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä tunne, että elämä olisi täydellisimmillään jos nämä saisivat toisensa? En ole ikinä haaveillut kahdesta miehestä. Olen yli 30. Ei jumalauta, nyt on kriisin paikka.

Et ole yksin! Miksi ihmeessä mulle on elämää suurempi asia, että nämä kaksi olisivat oikeasti yhdessä. Sillä on ehkä jotain tekemistä sen kanssa, että näen heidän tarinassaan suurta rakkautta, mutta miksi se on minulle tärkeää, sitä en käsitä.

Aivan kuin mun kirjoittama viesti. Olen tainnut melkein samanlaisen kirjoittaa joskus. En ole koskaan nähnyt elävässä elämässä tuollaista kemiaa kahden ihmisen välillä. Kyllä sitä varmaan on, mutta ei tule nähdyksi muille. Jos mulla olisi tuollaista jonkun kanssa, jättäisin kaiken. Paitsi lapsiani.

Tässä on kyllä jotain spesiaalia, kun niin monella samoja fiiliksiä. Itsellä tää on sillä tasolla, että ois jotenkin ihan universumin tasapainon takia välttämätöntä, että nuo kaksi saisivat toisensa. Että se on asia, jonka vaan pitää tapahtua, enkä saa rauhaa ennen kuin tapahtuu. Meneekö koko loppuelämä nyt tämän kanssa sekoillessa... Kuvittelin vielä alkukesästä, että eiköhän tämä mene ohi muutamassa viikossa, mutta loppua ei vaan näy. Mikään muu ei oikeastaan tällä hetkellä kiinnosta kuin tämä saaga, ja tänään harkitsin jo ihan tosissani terapeutin puheille menemistä tämän tiimoilta.

Sama, mutta en haluaisi hullun papereita, en edes tiedä mistä aloittaisi.... mulla on niin syvä sisäinen ajatus että niiden TÄYTYY saada toisensa, jollain tavoin edes!!! Universumi ei ole raiteillaan ennen kuin se tapahtuu!

Vierailija
54628/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näkee unia K:sta ;)

Ja kuorsaa 😅

Sikeässä unessa Prinssimme kuolaa, kuorsaa ja pieree. Pieniä kukkasia leijailee pyllystä.

Vierailija
54629/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän keikka meni Oulussa oikein hyvin, hehkutti Jukkaa kun se on täältä kotoisin. Meinas vähän pala nousta kurkkuun ja itku tosin tulla kun pitivät hiljaisen hetken Mikin muistolle ja omistivat Urheilujätkän hälle. 😢 (Oon tarkoituksella tänään yrittäny vältellä kaikkia lehtijuttuja yms aiheesta kun tiiän että alkaa itkettään.)

Ihana K :( vähän vakavampaa myös K:n suunnalta siis saa, ihana että kunnioitti Mikin muistoa. 

Onkohan jopa pyydetty pitämään, samaan aikaan ollu Mikin hautajaiset Oulussa.

Sehän tuli Qstockiin nimenomaan keikkansa peruuttamaan johtuneen Behmin tilalle

Ei tullut, vaan näin kävi Tikkurilassa. K oli alunperinkin tulossa

Vierailija
54630/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lähes 30-vuoisana, en edes vilkaisi 18 vuotiaita sillä silmällä 🤮🤮🤮 ihan lapsiaan ne on!

No kyllä täälläkin on mammat kuolanneet Maksia ja teini-ikäistä Bojania.

Olen nähnyt, mutta en ikinä ole kirjoittanut sellaisia, hyi! B:kin on liian nuori minun silmääni..

Oli täällä ainakin yksi ihan lähipäivinä jonka mielestä jopa ala-ikäinen B oli kuuma. En muista peukuttiko kukaan sitä viestiä.

Enemmän on kuitenkin meitä joista ihan nyky-B on liian nuori. Vaikka itsekkin myönnän että välillä tulee katseltua myös sillä silmällä. Oikeassa elämässä en katselisi ketään noin nuorta.

No en sanonut, että kuuma, mutta fanitan sitä lookia kyllä. Syötävän söpö ja ihastelen ja tykkään. En tajua mitä väärää siinä on? Sinun logiikallasi yksikään poika ei kiinnostaisi tyttöjä vielä 14-vuotiaana.

No vähän eri asia kiinnostaako omanikäisiä tyttöjä, kuin keski-ikäistä (?) mammaa. Aika creepyä kyllä ihastella 14-vuotiaan lookkia ja pitää tätä syötävän söpönä. Mut joo, eipä mennä tähän sen enempää...

Vierailija
54631/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kris ja Bojan ovatkin salaa erottamattomia. :D https://twitter.com/metroaffollate/status/1685280411318984704

Vaatteista tunnistaa selkeästi, ja sitten muutenkin.

Vierailija
54632/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihana jos Kris ja Bojan oliskin bestikset 💕 Sori mä tuun vähän jälkijunassa täällä ... Olin tovin melkein unessa meinaan ja havahduin takas ..

Joo ettei täälläkään kovin kummoinen elämä oo tosiaan.

Vierailija
54633/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteista tunnistaa selkeästi, ja sitten muutenkin.

Jep. Krisin eiliset shortsit.

Vierailija
54634/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä kuvasta pitäis teettää juliste ja antaa se Boitsulle lahjaksi

https://twitter.com/kkuraloaf/status/1685271325286285313?t=O_5aQu6Ptoq0…

Mutta riittääkö vain yksi? On niin monta paikkaa mihin tämä pitäisi laittaa😂

Vierailija
54635/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis ihana jos Kris ja Bojan oliskin bestikset 💕 Sori mä tuun vähän jälkijunassa täällä ... Olin tovin melkein unessa meinaan ja havahduin takas ..

Miks alapeukutit? Häh.

Vierailija
54636/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä keikka oli eilen Käärijällä.

Vierailija
54637/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua ajatella Bojatsua pieremässä! Edes kukkasia. 😕

Vierailija
54638/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks alapeukutit? Häh.

Varmaan se sama yhä täällä, vaikka ei enää kirjoita. Annetaan sen touhuta.

Vierailija
54639/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvä keikka oli eilen Käärijällä.

Kumpi?

Vierailija
54640/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua ajatella Bojatsua pieremässä! Edes kukkasia. 😕

Boitsun pierut listalle muiden kehontoimintojen jatkoksi.

Ketju on lukittu.