Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kuvia eiliseltä keikalta
https://www.instagram.com/p/CvSK4AwNhcO/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Onpa kauniita ja raikkaita faneja Sloveniassa.
Mitä suositummaksi artisti tulee, sitä mahdottomanpaa on vastata yksittäisille faneille tai antaa itsestään kokoajan kaikille jotakin. Miettikääpä sitä, nuoret fanit. Älkääkä olko kohtuuttomia. Heilläkin kuitenkin on oma privaattielämänsä myöskin.
Somekontenttiakaan ei kannata odottaa jatkuvalla syötöllä. Alkaa muuten mennä helposti pakkomielteen puolelle se niin sanottu fanitus. Että koko elämä on rakentunut sen varaan että tulee se dopamiini-fiksit uudesta sisällöstä mitä jakavat.
Miksi ei voisi vaan vaikka kuunnella niiden musiikkia ja chillata, ja pitää itsekin taukoa somesta välillä.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Eli minä oon se Oulun keikan puskista raportoija. Ja mua nyt hiukan huvittaa, että kaikista mainituista asioista palstalaisia puhututtaa eniten kyykkääminen ja polvivaivat 🤣. Eikä esim. se paidattoman "Tarzanin" huomiointi. Tällä jätkällä kaukaa screeniltä katsottuna näytti olevan just sellaset vaaleahkot vähän pidemmät ja laineikkaat hiukset ja oli ilmeisen hyvässä kunnossa.
Mutta uskon kyllä, että polvivaivaisetkin voi mennä ihan huoletta K:n keikalle. Saattoi se nytkin sanoa, että jos ei oo terveydellistä ongelmaa. En oo kyl ihan varma.
Minua nyt sattui kiinnostamaan eniten se polvistumisteema. Olin vähän odotellutkin milloin pääsen siitä kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvia eiliseltä keikalta
Ja he ovat olleet bändin mukana kohta 7 vuotta. Eikä kenelläkään balkanilaisella ole ollut koko tänä aikana ongelmia Gregorin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään fanit kokevat olevansa oikeutettuja idolinsa yksityiselämään, somehuomioon jne. Näkyy hyvin nuorten asenteet tuosta twitter-ongelmasta. Kenenkään ei tarvitse jakaa omasta elämästään mitään, mitä ei halua mistä tahansa syystä. Tuollaisia faneja JO ei tarvitse, toivottavasti löydätte toisen bändin jota voitte ahdistella.
Osa meistä kiersi mm. koko UK kiertueen bändin mukana. Miten emme ole faneja?
Solistin kiusaaminen julkisesti onkin tervettä fanin käytöstä. Siinä vaiheessa voisi harkita fanituskohteen vaihtamista.
Eli me ollaan bändin tukena, mut meidän tukena ei tarvitse olla? Vertaa esim Krisiin ja siihen, miten on hoitanut tilanteen. Huomioi aina ja varmistaa, että kaikki on hyvin. Eikä etäännytä itseään faneista.
Onhan tää trolli?
En oo tällaiseen mentaliteettiin twitterissä ainakaan törmännyt. Oletan että jollain on vaan tylsää.
Teillä ei ole tylsää kun jaksatte manifestoida G tä täällä?
Noniin, rölli aloittia alusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Eli minä oon se Oulun keikan puskista raportoija. Ja mua nyt hiukan huvittaa, että kaikista mainituista asioista palstalaisia puhututtaa eniten kyykkääminen ja polvivaivat 🤣. Eikä esim. se paidattoman "Tarzanin" huomiointi. Tällä jätkällä kaukaa screeniltä katsottuna näytti olevan just sellaset vaaleahkot vähän pidemmät ja laineikkaat hiukset ja oli ilmeisen hyvässä kunnossa.
Mutta uskon kyllä, että polvivaivaisetkin voi mennä ihan huoletta K:n keikalle. Saattoi se nytkin sanoa, että jos ei oo terveydellistä ongelmaa. En oo kyl ihan varma.
Minua nyt sattui kiinnostamaan eniten se polvistumisteema. Olin vähän odotellutkin milloin pääsen siitä kirjoittamaan.
Ja koska alapeukkuja jo sateli niin tarkennetaan että olen se joka on ollut polvillaan jo toukokuusta. Sarkasmi on vaikeaa.
Palstan menkkaviikko. Kaikki närästää.
Vierailija kirjoitti:
Miksei JO ole infonnut gregorin lähdöstä instassa?
Twitterin viesti oli kuitenkin sellainen että halusivat tukea kaikkia joilla on ollut epämukava olo gn takia keikoilla. Instassa on kuitenkin paljon enemmän seuraajia, kai niidenkin joukossa on faneja jotka ovat kohdanneet samaa? Vai eikö ne itse kuitenkaan oikein usko koko juttua ja haluavat vaan hiljentää sen twitterin kohun?
No miksi uskoisivat kun todisteita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Twitterin viesti oli kuitenkin sellainen että halusivat tukea kaikkia joilla on ollut epämukava olo gn takia keikoilla. Instassa on kuitenkin paljon enemmän seuraajia, kai niidenkin joukossa on faneja jotka ovat kohdanneet samaa? Vai eikö ne itse kuitenkaan oikein usko koko juttua ja haluavat vaan hiljentää sen twitterin kohun?
Varmaan ihan tarkoituksellinen julkisuudenhallintakeino. Twitterissä niillä on murto-osa seuraajia verrattuna muihin sosiaalisiin medioihin. Kun se kohu alkoi siellä, se myös pyrittiin sammuttamaan siellä eikä levittämään isommille areenoille. Viittaa kyllä vähän siihen että eivät niin hirveän huolissaan ole gregorin tekemisistä. Kai ne muuten haluaisivat joka suunnalle huutaa että tämä yhteistyö on nyt ohi.
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on aina sekaisin, hyvät kommentit jää jalkoihin ja aina niistäkin keksitään jotain negaa. Mielensäpahoittajamammat loukkaantuu kaikesta ja röllit lyö tulta liekkeihin. Ikävää on se, että sitten mennään artistien someihin purkamaan pahaa oloa. Tosiaan toivon, että tämän palstan mammat ei koskaan keikoilla näy, nolaavat koko yhteiskunnan.
Mitähän Suomen keikoistakin tulee, kun estronaudat ottaa mittaa twitter-teineistä? Pitäisikö varalta kutsua jo ennakkoon mellakkapoliisit paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvia eiliseltä keikalta
Kauniita, raikkaita ja reiluja <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on aina sekaisin, hyvät kommentit jää jalkoihin ja aina niistäkin keksitään jotain negaa. Mielensäpahoittajamammat loukkaantuu kaikesta ja röllit lyö tulta liekkeihin. Ikävää on se, että sitten mennään artistien someihin purkamaan pahaa oloa. Tosiaan toivon, että tämän palstan mammat ei koskaan keikoilla näy, nolaavat koko yhteiskunnan.
Mitähän Suomen keikoistakin tulee, kun estronaudat ottaa mittaa twitter-teineistä? Pitäisikö varalta kutsua jo ennakkoon mellakkapoliisit paikalle?
Joo. Ja Krisille joku ihan oma järkkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvia eiliseltä keikalta
No on kyllä. Vähän eri meno kun täällä tulee olemaan. Maailmalle leviää täältä kuvia hikoilevasta lypsykarjasta hikitahrat kainaloissa, mylvimässä siansaksaa silmät vetisinä ja räkä (ja kuola) valuen eri ruumiinaukoista .. siitä on raikkaus kyllä enemmän ku kaukana.
Twittermestaajille tulee vielä elämän realiteetit monta kertaa elämässä vastaan, kun huutamalla ja raivoamalla ei saakaan tahtoaan läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitterin viesti oli kuitenkin sellainen että halusivat tukea kaikkia joilla on ollut epämukava olo gn takia keikoilla. Instassa on kuitenkin paljon enemmän seuraajia, kai niidenkin joukossa on faneja jotka ovat kohdanneet samaa? Vai eikö ne itse kuitenkaan oikein usko koko juttua ja haluavat vaan hiljentää sen twitterin kohun?Varmaan ihan tarkoituksellinen julkisuudenhallintakeino. Twitterissä niillä on murto-osa seuraajia verrattuna muihin sosiaalisiin medioihin. Kun se kohu alkoi siellä, se myös pyrittiin sammuttamaan siellä eikä levittämään isommille areenoille. Viittaa kyllä vähän siihen että eivät niin hirveän huolissaan ole gregorin tekemisistä. Kai ne muuten haluaisivat joka suunnalle huutaa että tämä yhteistyö on nyt ohi.
Jep, twitterissä riittää tiedonanto. Gn herjaaminen käsitellään oikeidessa eikä siitä tiedoteta sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitterin viesti oli kuitenkin sellainen että halusivat tukea kaikkia joilla on ollut epämukava olo gn takia keikoilla. Instassa on kuitenkin paljon enemmän seuraajia, kai niidenkin joukossa on faneja jotka ovat kohdanneet samaa? Vai eikö ne itse kuitenkaan oikein usko koko juttua ja haluavat vaan hiljentää sen twitterin kohun?Varmaan ihan tarkoituksellinen julkisuudenhallintakeino. Twitterissä niillä on murto-osa seuraajia verrattuna muihin sosiaalisiin medioihin. Kun se kohu alkoi siellä, se myös pyrittiin sammuttamaan siellä eikä levittämään isommille areenoille. Viittaa kyllä vähän siihen että eivät niin hirveän huolissaan ole gregorin tekemisistä. Kai ne muuten haluaisivat joka suunnalle huutaa että tämä yhteistyö on nyt ohi.
Totta muuten. Instassa ja tiktokissa seuraaamäärät on ihan eri luokkaa, twitterissä vaivaiset 20 000. Jos ne todella haluaisivat kuuluttaa kaikille kaltoinkohdelluille faneille tästä, miksi ihmeessä ne tekisivät sen kaikkein vähäpätöisimmässä somessa?
Vierailija kirjoitti:
Twittermestaajille tulee vielä elämän realiteetit monta kertaa elämässä vastaan, kun huutamalla ja raivoamalla ei saakaan tahtoaan läpi.
Ei tarvinnut huutaa eikä raivota. Bändi kuunteli tärkeässä asiassa. Joku olennainen ihminen ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvia eiliseltä keikalta
No on kyllä. Vähän eri meno kun täällä tulee olemaan. Maailmalle leviää täältä kuvia hikoilevasta lypsykarjasta hikitahrat kainaloissa, mylvimässä siansaksaa silmät vetisinä ja räkä (ja kuola) valuen eri ruumiinaukoista .. siitä on raikkaus kyllä enemmän ku kaukana.
Kuolen 🤣 Mut näinhän se menee. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huikeeta. Siitä tulee huikeeta.