Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
5441/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5442/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Livessä kysyttiin Bojanilta rakastaako se Käärijää ja mainittiin moneen kertaan muutenkin et flirttaili sen kanssa jne. Käärijä, Käärijä ....

Mahtaako 7.6. tapahtua enää ollenkaan.

Että tapaaminen kaatuu tähän? Olipa heikossa ystävyys. Ihmiset haloo.....

Niinpä, älkää tehkö kärpäsestä härkästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5443/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää vaan, että eikö B ole ollut ollenkaan tietoinen sillä hetkellä tai mahdollisia videoita nähtyään, miltä ennen kaikkea juuri hänen touhu on näyttänyt. Ja miksi hän on noin loukkaantunut suuntausepäilyistä, kun on koko ajan suhtautunut aiheeseen yleisesti oikein positiivisesti. Mitä nyt on tapahtunut tänään tai eilen? Todella hämmentävä live. 

Yksi mikä tuli mieleen on, että sanoi olevansa nyt Bosniassa isovanhemmillaan. Joku hortonomi sanoi aiemmin tuolla suunnalla pitkään asuneena, ettei siellä suhtauduta yleisesti kovinkaan liberaalisti vähemmistöihin. Olisiko perheen/suvun suunnasta tullut voimakasta viestiä, ettei tuosta käytöksestä tai netissä olevista vihjailuista pidetä?

Ja siinä irlantilaisen (?) median haastattelussa, jossa udeltiin preparty Connor-hetkestä, niin musta Bn vastaus ja reaktio oli siinä superhyvä, ja vaikutti ettei ees hämmentyny vaan oli ainakin ulospäin tosi sinut koko aiheen kanssa. Musta oli ilo katsoa, miten arkisesti reagoi siihen, että mitä siinä hetkessä on ees keskustelemista jne, mut kuiten hyväntuulisesti.

Mut voiko olla, että vaikka oiskin semituttu oman identiteetin/kiinnostusten kanssa ja myös oman itsensä suhteen ei ainakaan kieltäny tai peitelly että ois vaan sitä mitä vielä oletus voi olla (esim se värikäs lippukuva IG joulukuulta ja helmikuun IG lives ilmoitti itse että menis todennäköisimmin klubille), niin tässä mittakaavassa aiheesta puhuminen on saanu takajaloilleen.

Just esim maan kulttuurin tai arvojen vuoksi. Ja sit jos jotain mitä tahansa fiiliksiä ollut, niin onhan se varmasti tosi eri olla julkisuudes niihin liittyen, varsinki jos ei niin vastakaikua vs vitsihalailu tai muu Irlannin edustajan kans.

Toi Connor tapaus toimii kyllä hyvänä vertauskohtana tähän miten B suhtautuu K liittyviin juttuihin ja uteluihin. Connorin kanssa hän imutteli, siitä kyseltiin, mutta kun B suhtautui asiaan niin vitsaillen ja rennosti niin koko homma unohtu eikä kukaan ota sitä enää puheeksi. Miksei siis B tee ihan samoin K'n kohdalla?

Ei se lopu vitsailulla. Nämä ei ole verrattavissa. Ei taidettu nähdä kutkuttavissa tunnelmissa useasti tämän jälkeen?

Ei ehkä suoraan verrattavissa mutta Kärtsä on toinen osapuoli tässä shippaus sopassa ja häntä ei läheskään samalla tavalla asiasta tuliteta. Ja oon sata varma että se johtuu siitä että hän vastaa kaikkeen vitsaillen, sen takia on otettu turhat luulot faneilta pois. Selkeästi toi Bojanin selittely ja vakava luennointi ei toimi tai vakuuta ketään.

Vierailija
5444/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Livessä kysyttiin Bojanilta rakastaako se Käärijää ja mainittiin moneen kertaan muutenkin et flirttaili sen kanssa jne. Käärijä, Käärijä ....

Mahtaako 7.6. tapahtua enää ollenkaan.

Ihmiset on ihan saa***nan sekaisin😳😩

Miten typeriä ihmiset voi olla! Toisaalta ei tuon olisi pitänyt olla Bojanille mikään yllätys, mitä sieltä tulee. Tuotahan se on ollut koko kevät.

Vierailija
5445/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan laittoi nyt ruusu suussa videon, taisi jotenkin universumi resonoida meidän puutarhavärähtelyistä viestin Balkanin ruusulle 🥰

Vierailija
5446/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän siis tämä idea liven pitämiseen tuli, jotain kontaktia heidän välillään täytynyt olla🤔

Vierailija
5447/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson liveä nyt jälkikäteen ja on kyllä vähän eri kuin mitä nää kommentit täällä antoivat ymmärtää. 😀 Kaikki käyttäytyvät täysin normaalisti.

Vierailija
5448/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some on s--tanasta -lausahdus pitää taas paikkaansa. Miksei jengi tajuu olla kirjottamatta typeriä kommentteja tonne IG-liveen ja postauksiin? Ja mikä järki tuhat kertaa sama viesti laittaa jokaisen? Missä Käärijä? Argh.

No ei ihmiset nyt tajua. Mitä järkeä on pitää somea, minne saa kuka tahansa p*skanaama kommentoida???????? Tiesittekö lapset, että ei se ole hengissäpysymiseen  mikään pakko se some.

Mikään ei oikeuta huonoa käytöstä. Jos joku on julkisuudessa ammattinsa vuoksi, se ei tarkoita, että "jos on valinnut julkisuuden, niin kestäköön kaiken p-skan. Ihmisillä on vastuu omasta käytöksestään, ei muiden käytöksestä. Ja tiesitkö itse, että nykyään some on aika lailla pakollinen kanava nouseville artisteille. 

Eikö sen saa sellaiseksi, ettei sinne voi kommentoida. 

Mulla luki, että kommentointi kielletty, tai jotain sellaista.

Mullakin, mutta rullasihan siinä näytöllä kommentteja kyllä. Ihmettelinkin, miksi en saanut itse kommentoida? Jotkut asetukset väärin?

Vierailija
5449/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niputettuna:

B oli ei-niin-läheisten ihmisten seurassa, ja et sä vaan aina jaksa vitsailla muutenkaan. Varsinkin jos koko ajan joudut vastaamaan samoihin uteluihin. Ei noi insta-livet ole niin helppoja paikkoja, antakaa armoa! Se on viisujen aikaan ja sen jälkeenkin ollut kiusaantunut haastatteluissa noista uteluista K:ta kohtaan. Ei pitäisi tulla yllätyksenä.

Paitavideo kertoo toista, ja se on fakta. Taisi tapahtua toissapäivänä, relatkaa.

Vierailija
5450/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se Bojanin gay-kommentti

https://twitter.com/anna_marish/status/1663620706825846785?s=61&t=jMNsX…

Ihan kivasti tuon kertoi. Me kyllä nähdään asiat ihan eri tavalla. Minusta tuo oli vähän niinkuin huvittunut paremminkin. Sitä kai näkee ja kuulee, mitä haluaa. Ja yleensäkin koko tuo live oli ihan ok. Mulle jäi mieleen, että onko tosiaan menossa tapaamaan zarraa tai miaa ja mietin, onko käärijän tapaaminen sitten niin iso juttu, jos muitakin käy tapaamassa

Vierailija
5451/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some on s--tanasta -lausahdus pitää taas paikkaansa. Miksei jengi tajuu olla kirjottamatta typeriä kommentteja tonne IG-liveen ja postauksiin? Ja mikä järki tuhat kertaa sama viesti laittaa jokaisen? Missä Käärijä? Argh.

No ei ihmiset nyt tajua. Mitä järkeä on pitää somea, minne saa kuka tahansa p*skanaama kommentoida???????? Tiesittekö lapset, että ei se ole hengissäpysymiseen  mikään pakko se some.

Mikään ei oikeuta huonoa käytöstä. Jos joku on julkisuudessa ammattinsa vuoksi, se ei tarkoita, että "jos on valinnut julkisuuden, niin kestäköön kaiken p-skan. Ihmisillä on vastuu omasta käytöksestään, ei muiden käytöksestä. Ja tiesitkö itse, että nykyään some on aika lailla pakollinen kanava nouseville artisteille. 

Eikö sen saa sellaiseksi, ettei sinne voi kommentoida. 

Mulla luki, että kommentointi kielletty, tai jotain sellaista.

Kommenttikentän vieressä on kysymysmerkki tai joku josta pystyi lukemaan niitä, ja siis kirjoittamaankn.

Mulla ei ollut. Oli + merkki, mutta en saanut senkään kautta kommentoitua

Vierailija
5452/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun epäoikeuttamisesi eivät hoida ongelmaa. Ongelma hoituu sillä, ettei altista itseään sille, ett'ä kaikenmaailman p*skiaiset saavat lähestyä. 

Tää on ihan turhaa itkua ja ininää, jonka mariseminen ei tule ikinä auttamaan: "Miksei jengi tajuu olla kirjottamatta typeriä kommentteja tonne IG-liveen ja postauksiin?"

Onneksi toi sun turha itku ja ininä ja väsyttävä negatiivisuus auttaakin tilanteessa kuin tilanteessa. Olkaamme kaikki kaltaisiasi, niin maailma on parempi.

en mä tässä mitään inise. Kerroin vain sulle neuvon, jolla säkin voit lopettaa. Laitat ihmiset itse kantamaan vastuun. Jos somen kommentit kiusaa: poista kommentointimahdollisuus. So simple. Tää nyt ei ainakaan auta, siis toivoa, ettei kukaa siellä heittäis peetä toisten niskaan.

Vierailija
5453/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson liveä nyt jälkikäteen ja on kyllä vähän eri kuin mitä nää kommentit täällä antoivat ymmärtää. 😀 Kaikki käyttäytyvät täysin normaalisti.

Eikö vaan! Oon ite ollu terveydenhuoltoalalla 20 vuotta ja väitän olevani hyvä ihmistuntija. Eilinen ja tämänpäivänen paniikki ja ylireagointi ihmetyttää.

Vierailija
5454/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy live youtubesta tms katsottavaksi, niin kertokaa! En vielä löytäny, mulla ei instaa.

Vierailija
5455/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niputettuna:

B oli ei-niin-läheisten ihmisten seurassa, ja et sä vaan aina jaksa vitsailla muutenkaan. Varsinkin jos koko ajan joudut vastaamaan samoihin uteluihin. Ei noi insta-livet ole niin helppoja paikkoja, antakaa armoa! Se on viisujen aikaan ja sen jälkeenkin ollut kiusaantunut haastatteluissa noista uteluista K:ta kohtaan. Ei pitäisi tulla yllätyksenä.

Paitavideo kertoo toista, ja se on fakta. Taisi tapahtua toissapäivänä, relatkaa.

Kiitos sinulle hyvin muotoillusta järjen äänestä! Olen tässä itse yrittänyt enemmän tai vähemmän sekavasti Bojania puolustaa. Mua vähän harmittaa, että kärtsärin tapa lyödä leikiksi nähdään jotenkin ihanteellisena reagointitapana. Ei se, että on teflonia, ja kaiken laittaa vitsiksi, ole minusta niin ihailtavaa. Eläköön Bojan!

Vierailija
5456/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää vaan, että eikö B ole ollut ollenkaan tietoinen sillä hetkellä tai mahdollisia videoita nähtyään, miltä ennen kaikkea juuri hänen touhu on näyttänyt. Ja miksi hän on noin loukkaantunut suuntausepäilyistä, kun on koko ajan suhtautunut aiheeseen yleisesti oikein positiivisesti. Mitä nyt on tapahtunut tänään tai eilen? Todella hämmentävä live. 

Yksi mikä tuli mieleen on, että sanoi olevansa nyt Bosniassa isovanhemmillaan. Joku hortonomi sanoi aiemmin tuolla suunnalla pitkään asuneena, ettei siellä suhtauduta yleisesti kovinkaan liberaalisti vähemmistöihin. Olisiko perheen/suvun suunnasta tullut voimakasta viestiä, ettei tuosta käytöksestä tai netissä olevista vihjailuista pidetä?

Ja siinä irlantilaisen (?) median haastattelussa, jossa udeltiin preparty Connor-hetkestä, niin musta Bn vastaus ja reaktio oli siinä superhyvä, ja vaikutti ettei ees hämmentyny vaan oli ainakin ulospäin tosi sinut koko aiheen kanssa. Musta oli ilo katsoa, miten arkisesti reagoi siihen, että mitä siinä hetkessä on ees keskustelemista jne, mut kuiten hyväntuulisesti.

Mut voiko olla, että vaikka oiskin semituttu oman identiteetin/kiinnostusten kanssa ja myös oman itsensä suhteen ei ainakaan kieltäny tai peitelly että ois vaan sitä mitä vielä oletus voi olla (esim se värikäs lippukuva IG joulukuulta ja helmikuun IG lives ilmoitti itse että menis todennäköisimmin klubille), niin tässä mittakaavassa aiheesta puhuminen on saanu takajaloilleen.

Just esim maan kulttuurin tai arvojen vuoksi. Ja sit jos jotain mitä tahansa fiiliksiä ollut, niin onhan se varmasti tosi eri olla julkisuudes niihin liittyen, varsinki jos ei niin vastakaikua vs vitsihalailu tai muu Irlannin edustajan kans.

Toi Connor tapaus toimii kyllä hyvänä vertauskohtana tähän miten B suhtautuu K liittyviin juttuihin ja uteluihin. Connorin kanssa hän imutteli, siitä kyseltiin, mutta kun B suhtautui asiaan niin vitsaillen ja rennosti niin koko homma unohtu eikä kukaan ota sitä enää puheeksi. Miksei siis B tee ihan samoin K'n kohdalla?

Ei se lopu vitsailulla. Nämä ei ole verrattavissa. Ei taidettu nähdä kutkuttavissa tunnelmissa useasti tämän jälkeen?

Ei ehkä suoraan verrattavissa mutta Kärtsä on toinen osapuoli tässä shippaus sopassa ja häntä ei läheskään samalla tavalla asiasta tuliteta. Ja oon sata varma että se johtuu siitä että hän vastaa kaikkeen vitsaillen, sen takia on otettu turhat luulot faneilta pois. Selkeästi toi Bojanin selittely ja vakava luennointi ei toimi tai vakuuta ketään.

Vakuuta? Mistä sun pitäis vakuuttua?

Vierailija
5457/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se Bojanin gay-kommentti

https://twitter.com/anna_marish/status/1663620706825846785?s=61&t=jMNsX…

Ihan kivasti tuon kertoi. Me kyllä nähdään asiat ihan eri tavalla. Minusta tuo oli vähän niinkuin huvittunut paremminkin. Sitä kai näkee ja kuulee, mitä haluaa. Ja yleensäkin koko tuo live oli ihan ok. Mulle jäi mieleen, että onko tosiaan menossa tapaamaan zarraa tai miaa ja mietin, onko käärijän tapaaminen sitten niin iso juttu, jos muitakin käy tapaamassa

Ymmärsin, että jokerit ois menossa kesällä tekeen musiikkia ranskaan ja miaki oli kesällä menossa pariisiin, siinä yhteydessä puhuivat tapaamisesta.

Vierailija
5458/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live katsottavaksi:

Vierailija
5459/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se nyt pakko käydä katsomassa jälkikäteen Youtubesta tuo Insta-live, kun tästä niin paljon kohistiin. Vaikuttaa taas myrskyltä vesilasissa.

Minusta B oli ihan normaali ikäisensä kundi ja puhui ja käyttäytyi ihan tavallisesti. En aistinut mitään erityistä ärtyneisyyttä paitsi ehkä huonosti toimivaan nettiin  - ja ehkä hetkellistä nurkkaan ajettuna olemista siinä kohdassa, missä LaZarra ja Monica alkoivat häntä kiusata niistä juoru/flirtti/ihastus-jutuista selvästi tarkoitushakuisesti. Ei kukaan voi aina olla täydellinen, eihän K:kaan ole. Ihana hän minusta on silti vaikka onkin normaali. 

Vierailija
5460/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Live katsottavaksi:

Tässä pidempi

Ketju on lukittu.