Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Joo sitä astrologista analyysiä kehiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kirjottaa tänne lyhyen suomenkielisen kiltin fanfiction-tarinan (ei oikeilla nimillä)? Vai kivitetäänkö mut? :D
Ps. Luulin että nää ajat on jo takana päin, mutta näin sitä Euroviisut näköjään yllättää kolmekymppisenkin 🙈
kirjoita vaikka archiveofourown.org sivustolle sinne muutkin ovat kirjoittaneet.
https://archiveofourown.org/tags/Bojan%20Cvjetićanin*s*Jere%20Pöyhönen%…
Ois mahtavaa lukea eka suomenkielinen fanific heistä! Ainakaan mun silmään ei ole osunut, että ois suomeksi heistä siellä. t. Ekaa kertaa shippailija ja fan fiction lukija, joka ei ois muutama viikko uskonu tai oikeen ees ymmärtäny mikä niissä nappaa
No ei todellakaan ole. Menee seksu aalisen ahdistelun puolelle. Herätys.
No miten se suomenkielinen fanfic on pahempi kuin englanniksi? Kaikki fiktiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kyllä jotenkin vaikuttaa, että kun jossain alettiin epäillä että heillä on suhde, niin Käärijä ihan läpällä alkoi sitä juttua suurennella, ja Bojan lähti sitten mukaan. Ei sillä, että minulle henkilökohtaisesti olisi mitään väliä, onko heillä parisuhde vai ihan vaan kaveri-/ystävyyssuhde, mutta Käärijän huumorintaju vaikuttaa sellaiselta, että tekisi juuri noin.
Siis olisiko tuo Käärijän I love you -kutsu ja muukin tarinointi Hesarissa edelleen vaan fanien vedätystä ja halua jatkaa hyödylliseksi havaittua bromancea fanien silmissä. Valtavastihan he saavat huomiota aina kun heidän suhteestaan tulee jotain uutista. Jos näin on, niin en usko enää mihinkään🙂I love you on kyllä sinänsä menettänyt merkitystään, koska sehän sanotaan niin helposti ilman mitään merkitystä.
Sanoi sen Viron Alikallekin halatessaan häntä kun tulivat lohduttamaan. I lav juu on kokenut inflaation.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni aikoo katsoa huomenna suorana näytettävän Käärijän keikan? Tulee siis klo 20 Areenasta ja tv2:sta.
Keikka on katsottavissa myös ympäri maailman, joten voi olla että Bojankin sitä vilkaisee. (Olisi tosin ihana ylläri jos Joker Out olisi yllätysesiintyjä siellä.)
Areenalinkki:
https://areena.yle.fi/1-65740787
Se on käärijän keikka. Ei olis oikein jos jokerit veisi osan valokeilasta!
Vierailija kirjoitti:
Onko se Käärijä-hulluuden viimeinen taso, että päätyy tähän keskusteluun?
Ei. Viimeinen taso on, että kirjoitat ite tarinoita 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni aikoo katsoa huomenna suorana näytettävän Käärijän keikan? Tulee siis klo 20 Areenasta ja tv2:sta.
Keikka on katsottavissa myös ympäri maailman, joten voi olla että Bojankin sitä vilkaisee. (Olisi tosin ihana ylläri jos Joker Out olisi yllätysesiintyjä siellä.)
Areenalinkki:
https://areena.yle.fi/1-65740787Se on käärijän keikka. Ei olis oikein jos jokerit veisi osan valokeilasta!
Jep ja tuskin sentään tällä aikataululla kotimaaaan ahkerasti keikkailevaa poikabändiä kamoineen roudataan Suomeen😅
Toivottavasti Bojankin on tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi mä en ollut nähnyt sitä Aftonbladetin haastattelua aiemmin. Sehän oli ihan vaikeena ja ihastuneena siinä 🥰 ihana
Mistä löytyy?
Täältä:) https://tv.aftonbladet.se/video/355801/finska-artisten-kaeaerijae-det-p…;
🥰
En näe minkään valtakunnan homoutta heidän välillään. Miten jengi ei tajua, että joillakin kavereina vaan klikkaa ja ollaan läheisiä.
Käärijä tuntuu tulevan harvinaisen tasapainoisesta kodista, jossa rakkaus vallitsee. Puhuu paljon oerheestään ja kaipaa heitä. Se, kun hän Euroviisujem humussa sanoi, että kaipaa ja haluaa olla pikkuvelejn ja isoveljen kanssa, ihan sydämessä sykähti, kun oma veli ei haluu ikinä olla mun kans, ollaan etäisiä.
Tuollaisen ihmisen on helppo ilmaista positiivisia tunteita. Muutenkin ikäluokkaa, joka ei pelkäö näyttää positiivisia tunteita.
Muutenkin Käärijä on ihan hetero mutta ihanasti ei korodta seksuaalisuutta, pitää sen yksityisasiana. Allaolevassa haastattelussa ennen suursuosiota ilmaisee seukkaavansa "naisensa" kanssa, mutta ei siinäkään retostele asialla: https://www.facebook.com/watch/?v=791428144673438
No kuten tässä ketjussa on sanottu, tämä on fanfictiöniä.
Vierailija kirjoitti:
Areenalinkki:
https://areena.yle.fi/1-65740787
Näillähän alkaa sopivasti tänään viikon tauko keikoista.
Vierailija kirjoitti:
En näe minkään valtakunnan homoutta heidän välillään. Miten jengi ei tajua, että joillakin kavereina vaan klikkaa ja ollaan läheisiä.
Käärijä tuntuu tulevan harvinaisen tasapainoisesta kodista, jossa rakkaus vallitsee. Puhuu paljon oerheestään ja kaipaa heitä. Se, kun hän Euroviisujem humussa sanoi, että kaipaa ja haluaa olla pikkuvelejn ja isoveljen kanssa, ihan sydämessä sykähti, kun oma veli ei haluu ikinä olla mun kans, ollaan etäisiä.
Tuollaisen ihmisen on helppo ilmaista positiivisia tunteita. Muutenkin ikäluokkaa, joka ei pelkäö näyttää positiivisia tunteita.
Muutenkin Käärijä on ihan hetero mutta ihanasti ei korodta seksuaalisuutta, pitää sen yksityisasiana. Allaolevassa haastattelussa ennen suursuosiota ilmaisee seukkaavansa "naisensa" kanssa, mutta ei siinäkään retostele asialla: https://www.facebook.com/watch/?v=791428144673438
Jöröt suomalaiset eivät ole tottuneet, että joku on iloinen ja hyväntuulinen olematta gay.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kirjottaa tänne lyhyen suomenkielisen kiltin fanfiction-tarinan (ei oikeilla nimillä)? Vai kivitetäänkö mut? :D
Ps. Luulin että nää ajat on jo takana päin, mutta näin sitä Euroviisut näköjään yllättää kolmekymppisenkin 🙈
kirjoita vaikka archiveofourown.org sivustolle sinne muutkin ovat kirjoittaneet.
Ois mahtavaa lukea eka suomenkielinen fanific heistä! Ainakaan mun silmään ei ole osunut, että ois suomeksi heistä siellä. t. Ekaa kertaa shippailija ja fan fiction lukija, joka ei ois muutama viikko uskonu tai oikeen ees ymmärtäny mikä niissä nappaa
Ihan oikeasti, on kyllä todella sairas ja häiriintynyt keskustelu. Täällä oikeasti fantasioidaan kahden heteromiehen sänkypuuhista, ja siitä kuinka mahdollisesti J-pussi vaikuttaa tähän takatuupparimeininkiin. Miettikää nyt vähän sitä että kyseessä on ihan oikeat ihmiset, ei mitkään tv-ohjelman hahmot. Ja osalla täällä ei tunnu menevän jakeluun se että jos toinen on oikeasti sanonut olevansa hetero, niin silti ollaan hekumoimassa kuinka "se voi muuttua kun tapaa oikean ihmisen". Voisitte vähän kunnioittaa sitä mitä toinen ihminen on sanonut. Jos joku tulisi tänne kannustamaan h o m o a heterosuhteeseen niin paskamyrsky olisi valmis. Sitä pidettäisiin varmasti loukkaavana ja ahdisteluna.
Muutenkin takapajuista meininkiä että tämän ketjun sisällön perusteella kaksi miestä ei voi olla hyviä ystäviä ja halailla ja osoittaa välittävänsä toisistaan, ilman että siitä tehdään jotain seksuaalista. Ja kaikkea perustelette sillä että tämä on vaan fan fictionia, mutta ette oikeasti mieti sitä että miltä tuntuisi kohdehenkilöiden vaikka lukea tätäkin keskustelua. Kyllä tuntuisi aika pahalta jos itsestä kirjoiteltaisiin tämmöisiä juttuja, varsinkin kun tuo suolistosairaus on vielä julmasti vedetty mukaan tähän. Se että joku on kuuluisa tai julkisuuden henkilö, ei poista sitä faktaa että kyseessä on oikea ihminen jolla on tunteet.
Olen alusta asti itse iloinnut heidän ystävyydestään, ja siitä että on saanut ympärilleen sellaisen tukijoukon. Ihanaa että heillä on samanlainen huumorintaju. On kyllä ikävää että perverssit pilaavat kaiken. Ei ihme ettei suomalainen mies uskalla näyttää tunteitaan kun lopputulos on tämä. Ihanaa kun ei voi sanoa yhtään mitään haastatteluissakaan kun täällä heti yritetään löytää piilomerkityksiä jokaisesta sanasta. Ja kaikki tämä vaan siksi että voitte täällä viihdyttää itseänne näillä jutuilla. Todella itsekästä. Kyllä tämä oikeasti alkaa mennä seksuaalisen ahdistelun puolelle.
Täällä on yritetty poistaa kaikki asiattomat kommentit (kiitos vain kun itse levität asiatonta kommenttia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, on kyllä todella sairas ja häiriintynyt keskustelu. Täällä oikeasti fantasioidaan kahden heteromiehen sänkypuuhista, ja siitä kuinka mahdollisesti J-pussi vaikuttaa tähän takatuupparimeininkiin. Miettikää nyt vähän sitä että kyseessä on ihan oikeat ihmiset, ei mitkään tv-ohjelman hahmot. Ja osalla täällä ei tunnu menevän jakeluun se että jos toinen on oikeasti sanonut olevansa hetero, niin silti ollaan hekumoimassa kuinka "se voi muuttua kun tapaa oikean ihmisen". Voisitte vähän kunnioittaa sitä mitä toinen ihminen on sanonut. Jos joku tulisi tänne kannustamaan h o m o a heterosuhteeseen niin paskamyrsky olisi valmis. Sitä pidettäisiin varmasti loukkaavana ja ahdisteluna.
Muutenkin takapajuista meininkiä että tämän ketjun sisällön perusteella kaksi miestä ei voi olla hyviä ystäviä ja halailla ja osoittaa välittävänsä toisistaan, ilman että siitä tehdään jotain seksuaalista. Ja kaikkea perustelette sillä että tämä on vaan fan fictionia, mutta ette oikeasti mieti sitä että miltä tuntuisi kohdehenkilöiden vaikka lukea tätäkin keskustelua. Kyllä tuntuisi aika pahalta jos itsestä kirjoiteltaisiin tämmöisiä juttuja, varsinkin kun tuo suolistosairaus on vielä julmasti vedetty mukaan tähän. Se että joku on kuuluisa tai julkisuuden henkilö, ei poista sitä faktaa että kyseessä on oikea ihminen jolla on tunteet.
Olen alusta asti itse iloinnut heidän ystävyydestään, ja siitä että on saanut ympärilleen sellaisen tukijoukon. Ihanaa että heillä on samanlainen huumorintaju. On kyllä ikävää että perverssit pilaavat kaiken. Ei ihme ettei suomalainen mies uskalla näyttää tunteitaan kun lopputulos on tämä. Ihanaa kun ei voi sanoa yhtään mitään haastatteluissakaan kun täällä heti yritetään löytää piilomerkityksiä jokaisesta sanasta. Ja kaikki tämä vaan siksi että voitte täällä viihdyttää itseänne näillä jutuilla. Todella itsekästä. Kyllä tämä oikeasti alkaa mennä seksuaalisen ahdistelun puolelle.
Otatkohan tämän vähän liian vakavasti? Oletko muuten itse heteromies?
Onko teiänkin mielestä Joker Outin kanavalta löytyvässä sarjassa Amsterdamissa kuvatussa videossa jossa Bojan haastattelee käärijäö vähän eri vibe Bojanin olemuksessa kuin mitä muita haastatellessa
Trollit kirjoittavat loukkaavat kommentit, täällä ei ole kenelläkään muulla tarkoituksena vetää jonkun sairauksia tai muuta tähän keskustelunaiheeksi ja kaikki nämä kommentit olen ainakin itse yrittänyt lyödä asiattomiksi.
Eikös se Måneskinin laulajakin oo hetero, mutta vetää gay-roolia jatkuvasti?
Fanifiktion ensimmäinen sääntö: Dont like, dont read. Tätä ketjua ei ole pakko lukea.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Bojankin on tosissaan.
Tätä mietin kans ja todisteita asiasta. Bojanilla varmasti on ottajia.
Täältä:) https://tv.aftonbladet.se/video/355801/finska-artisten-kaeaerijae-det-p…;