Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
53821/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ja kauniiden poikien kuvia 😍 B & K 😍 Huomenna sitten yön keikkataltiointeja ja Qstockia!

https://slovenia.postsen.com/temp/resized/medium_2023-05-15-aadb8c940c…

Tämä on niin ihana kuva. Se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. K rentoutneena Bn syleilyssä. "I'm here, nothing can hurt you anymore" 💚 💙

Ja toi Jeren halausote on niin liikuttava. Silmät kiinni. 🥺 Ja tietysti toi Bojanin käsi. Voi heitä. Kyllä mäkin ikävöisin ihmistä, kuka olis halannut mua noin. Koko muu maailma kadonnut ympäriltä.

Vierailija
53822/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa, kun lukee näitä kommentteja eilisestä JO keikasta. En ole nähnyt vielä edes pätkiä, mutta ilmeisesti odotettavissa räkäkännissä oleva B, joka laulaa maassa makaen kaaduttuan laatikon päälle. Koko keikan? Itkeskelee. Päällä kostopitsihepenet. Jostain kumman syystä puhuu sujuvaa suomea keikalla. Uskallakohan edes katsoa tätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53823/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä niin kaunis kuva K:sta 😍 hiukset pörrössä ja ihana hymy kasvoilla.

https://twitter.com/Kaarijaseyes/status/1685038679008382977

Skegge veks, tai ainakin puolet siitä.

Vierailija
53824/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B suomen lausuminen on aika hyvä ja kohta puhuu täydellistä suomea suomen keikoilla

https://www.tumblr.com/korvessa/724151732329955328/bojans-suomi-simping…

Sellanen tunne että syyskuussa kuullaan varmaan lisää. Saatan olla väärässä, mutta jotenkin vaikea kuvitella että joku siellä Tavalla olisi laittanut B:n suuhun ne sanat kun tuli lavalle, tyyliin sano näin niin jengi tykkää. "Hyvää iltaa Helsinki, oletteko valmiina juhlimaan?" Jotenkin mun mielessä B on itse kysynyt, että miten sanotaan are you ready to party. Se on aika hellyyttävää, kun saman voisi sanoa ihan englanniksi ja kaikki sen ymmärtäisi.

Vierailija
53825/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ja kauniiden poikien kuvia 😍 B & K 😍 Huomenna sitten yön keikkataltiointeja ja Qstockia!

https://slovenia.postsen.com/temp/resized/medium_2023-05-15-aadb8c940c…

Tämä on niin ihana kuva. Se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. K rentoutneena Bn syleilyssä. "I'm here, nothing can hurt you anymore" 💚 💙

Onkohan K varpaisillaan, kun näyttävät saman mittaisilta? Se olis niin sulosta! Mutta varmaan K:n kengissä on niin paksut pohjat, että on samalla korkeudella.

Vierailija
53826/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko joku Qstockiin menossa? Mimmonen ilma mahtaa Oulussa olla?

Nyt on ihan ok, Kärtsän aikaan ei pitäis sataa. Eilen oli aika kosteeta. 😅 Kuumaan keikalla tuli kaatamalla vettä ja kauhea ukkonen ja niillä meni sähkötkin sen takia ja keikka keskeytyi hetkeksi. Yleisö laulo siinä sitten Tulipaloa hetken ittekseen.

Ps. Johannes-jankkaajalle, Johannes oli aivan ihqu. 🥰

Pps. Mutta vanha kunnon Apulanta oli kaikkein paras. T: 90-luvun teinimutanttininjahirviö

53827/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Kärdea ja tätä herkkistä viisuaikaa. Miss this 'version' of him.

https://www.instagram.com/reel/CsCH7THraVt/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

https://www.instagram.com/reel/CsNNZ1Iol5S/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ikävöit siis Jereä.

No mikä versio se sit oli jerekäärijästä siellä bolerossa hymyilevänä antaa haastiksia ja tekee kivoja stooreja ilman ensimmäistäkään vittusanaa. Kuplahan se oli mutta kaipaan.

Oletko huomannut, että K antaa edelleen hymyilevänä haastiksia. Niitä ollut nyt toki vain muutamia, lyhyitä kesän keikkakiireissä. Itse asiassa keikkapaikoilla tehtyjä haastiksia. Oletko huomannut, ettei stooreissa ole ollut viime aikoina ollenkaan kirosanoja. Ihan sama Jere/Käärijä hän edelleen on. Esiintyvänä taiteilijana harjaantuu koko ajan. Keikoilla toki kiroilee paitsi, jos yleisössä on lapsia. Tuo kiroilu on osa lavakarismaansa, roiset tykkää ja toiset ei.

Vierailija
53828/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta tänään on JO keikka?

Vierailija
53829/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B suomen lausuminen on aika hyvä ja kohta puhuu täydellistä suomea suomen keikoilla

https://www.tumblr.com/korvessa/724151732329955328/bojans-suomi-simping…

Sellanen tunne että syyskuussa kuullaan varmaan lisää. Saatan olla väärässä, mutta jotenkin vaikea kuvitella että joku siellä Tavalla olisi laittanut B:n suuhun ne sanat kun tuli lavalle, tyyliin sano näin niin jengi tykkää. "Hyvää iltaa Helsinki, oletteko valmiina juhlimaan?" Jotenkin mun mielessä B on itse kysynyt, että miten sanotaan are you ready to party. Se on aika hellyyttävää, kun saman voisi sanoa ihan englanniksi ja kaikki sen ymmärtäisi.

Siitähän oli videoita, kun tätä opetettiin bäkkärillä.

Vierailija
53830/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on TODELLA! Tästä tulikin top3 kuva. Mistähän ihmeestä tuo on, upeat väritkin

Vierailija
53831/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on TODELLA! Tästä tulikin top3 kuva. Mistähän ihmeestä tuo on, upeat väritkin

Kosken kohauksesta, eilinen myöhempi keikka.

Vierailija
53832/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta ,nyt yhteenveto eilisestä Kotkassa,Häärijällä on tosi kauniit silmät läheltä katsottuna,Arpan keikalla Olavi luki runon , välispiikit oli aika kilttejä,olin eturivissä ja takana olevat känniset naiset keskustelivat siitä ,että ryysisivätkö meidän eteen (ei ois päässyt tapahtumaan ugh),Käärijä sanoi alkajaisiksi ryyppäävänsä tänään,Häärijä oli tosi vedossa ja tosiaan teki extravisiitin huumoripaidasss ja kalsareissa ,Micmacin aikana Kärtsä tuli vähän poseeraamaan mun kameralle ,sääli ,että mun filmi on vähän huonolaatuinen ,onneksi monella on hyviä pätkiä sieltä.Jessen kanssa pientä kevyttä peliä ,mun lempikuvaaja oli siellä ja onpahan loistavia kuvia taas,kandee käydä tsekkaamassa.Ja se tauko ccc-ssa ,ei se mikään eriskummallinen ollut ,tarkistin omalta videolta ,luulen ,että hetken mietti ,nielisikö mikin vai ei,päätyi siihen että ei ,paikalla lapsia😂.Ja meitä kyykytettiin taas .-Toivotaan ,ettei ryypännyt liikoja,kun tänään kaksikin keikkaa...ootteko nähneet twitterissä sen uuden pätkän Loverpoolissa ,,jossa tunnusti vetäneensä kännit silloin Bojanin kanssa ravintolassa edellisiltana ? Ja ai niin ,Jesse kutsui häntä Jereksi ,ja Jere korjasi olevansa Käärijä.

Olispa nyt sitten lähetellyt epätoivoisia ja ikäväntäyteisiä känniviestejä Bojanille. Tai edes sellaisen, jossa toteaa, että I wish you are here with me. Ja sitten B kävisi pikaisesti keikkakalenterin läpi ja varaisi saman tien lennot Helsinkiin ekalle vähänkin pidemmälle keikkatauolle. Paluuviestissä lukisi I am coming....

Ois noloa, jos Bojan tulis uudestaan. Kärtsänkin pitää osoittaa vähän kiinnostustaan nähdä vaivaa.

taidat ite olla nolo kun tänne kommentoit trolli

Kyllä oikeasti ajattelen noin. Bojan ei toivottavasti tule Suomeen, kun K ei ole osoittanut tekevänsä mitään Bojanin eteen nyt.

No v...tustako sinä tiedät, mitä se oikeesti tekee? Sinä tiedät vaan sen mitä se julkisesti sanoo ja postaa. Siellä taustalla, oikeassa elämässä, se saattaa vaikka joka päivä soitella facetimella tai viestitellä monta kertaa päivässä. Tai mistä sinä esim. tiedät mitä K tekee vapaapäivinään, entä jos se oliskin piipahtanut jonkun pikavisiitin Btä katsomassa, niin mistä sinä sen tietäisit jos ei siitä ole postattu someen eikä ole kukaan yli-innokas fani bongannut?

Älkää tehkö oletuksia, että tiedätte kaiken mitä heidän elämässä on meneillään. Vaikka turha kai siitä on sanoa, kun täällä tunnutaan tietävän Kn ja Bn ajatukset ja tunteet paremmin kuin ne itse.

No sori vaan, kyllä tiedän, ettei ole käynyt tapaamassa Bojania, ja tarkoitin, että jos ei julkisesti faneille päin tee mitään, vaan se on aina Bojan, niin minusta huono. En toivo, että Bojan tekee niin, että tulee Suomeen (keikat toki oma asiansa), mutta K ei tee mitään. Tai tekee vain salaa. Mietihän nyt kaksi kertaa; mikä järki siinä olisi?

Vierailija
53833/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa, kun lukee näitä kommentteja eilisestä JO keikasta. En ole nähnyt vielä edes pätkiä, mutta ilmeisesti odotettavissa räkäkännissä oleva B, joka laulaa maassa makaen kaaduttuan laatikon päälle. Koko keikan? Itkeskelee. Päällä kostopitsihepenet. Jostain kumman syystä puhuu sujuvaa suomea keikalla. Uskallakohan edes katsoa tätä?

Kun katsot, niin päädyt samaan joukkopsykoosiin kun muutkin ja näet asian juuri noin kuin kuvailet. Yksi kun jotain näkee, niin sen näkee kohta kaikki muut perässä.

Että mä rakastan tän palstan analysointeja. Yritin jossain välissä kesällä irrottautua, mutta tylsyyttäni eksyin uudestaan lukemaan ja täällä ollaan taas tiukasti oltu. Ehkä pääsen irti kun maanantaina alkaa taas työt.

Vierailija
53834/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta ,nyt yhteenveto eilisestä Kotkassa,Häärijällä on tosi kauniit silmät läheltä katsottuna,Arpan keikalla Olavi luki runon , välispiikit oli aika kilttejä,olin eturivissä ja takana olevat känniset naiset keskustelivat siitä ,että ryysisivätkö meidän eteen (ei ois päässyt tapahtumaan ugh),Käärijä sanoi alkajaisiksi ryyppäävänsä tänään,Häärijä oli tosi vedossa ja tosiaan teki extravisiitin huumoripaidasss ja kalsareissa ,Micmacin aikana Kärtsä tuli vähän poseeraamaan mun kameralle ,sääli ,että mun filmi on vähän huonolaatuinen ,onneksi monella on hyviä pätkiä sieltä.Jessen kanssa pientä kevyttä peliä ,mun lempikuvaaja oli siellä ja onpahan loistavia kuvia taas,kandee käydä tsekkaamassa.Ja se tauko ccc-ssa ,ei se mikään eriskummallinen ollut ,tarkistin omalta videolta ,luulen ,että hetken mietti ,nielisikö mikin vai ei,päätyi siihen että ei ,paikalla lapsia😂.Ja meitä kyykytettiin taas .-Toivotaan ,ettei ryypännyt liikoja,kun tänään kaksikin keikkaa...ootteko nähneet twitterissä sen uuden pätkän Loverpoolissa ,,jossa tunnusti vetäneensä kännit silloin Bojanin kanssa ravintolassa edellisiltana ? Ja ai niin ,Jesse kutsui häntä Jereksi ,ja Jere korjasi olevansa Käärijä.

Olispa nyt sitten lähetellyt epätoivoisia ja ikäväntäyteisiä känniviestejä Bojanille. Tai edes sellaisen, jossa toteaa, että I wish you are here with me. Ja sitten B kävisi pikaisesti keikkakalenterin läpi ja varaisi saman tien lennot Helsinkiin ekalle vähänkin pidemmälle keikkatauolle. Paluuviestissä lukisi I am coming....

Ois noloa, jos Bojan tulis uudestaan. Kärtsänkin pitää osoittaa vähän kiinnostustaan nähdä vaivaa.

taidat ite olla nolo kun tänne kommentoit trolli

Kyllä oikeasti ajattelen noin. Bojan ei toivottavasti tule Suomeen, kun K ei ole osoittanut tekevänsä mitään Bojanin eteen nyt.

No v...tustako sinä tiedät, mitä se oikeesti tekee? Sinä tiedät vaan sen mitä se julkisesti sanoo ja postaa. Siellä taustalla, oikeassa elämässä, se saattaa vaikka joka päivä soitella facetimella tai viestitellä monta kertaa päivässä. Tai mistä sinä esim. tiedät mitä K tekee vapaapäivinään, entä jos se oliskin piipahtanut jonkun pikavisiitin Btä katsomassa, niin mistä sinä sen tietäisit jos ei siitä ole postattu someen eikä ole kukaan yli-innokas fani bongannut?

Älkää tehkö oletuksia, että tiedätte kaiken mitä heidän elämässä on meneillään. Vaikka turha kai siitä on sanoa, kun täällä tunnutaan tietävän Kn ja Bn ajatukset ja tunteet paremmin kuin ne itse.

Luuleeko tämä kirjoittaja todella, että Bojan tulee Suomeen tiedetysti, mutta Kärtsä menis ina tapaamaan Bojania salaa kaikilta? Hauska.

Vierailija
53835/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkahintaan pestattu Käärijä paljasti salaisuuden Kosken buukkauksesta – ”Tämä oli ensimmäinen kaikista”

Täällä on upea kuva!

https://www.sss.fi/2023/07/pilkkahintaan-pestattu-kaarija-paljasti-sala…

53836/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut Bojanisti, Käärijän kautta olen B seurannut täällä. Vielä ohkasemmin JO:ta seurannut. Viimeisen viikon tapahtumat (G ja B) ovat kyllä tuoneet Slovenian poikia 'lähemmäs'.

Todella ihanaa, että eivät joutuneet perumaan eilistä keikkaa ja että B pystyi osallistumaan ja kokonaisuus huomioiden oli täällä olleiden tietojen mukaan mennyt hyvin. Ei ollut todennäköisesti Blle helppoa, mutta varsin hyvin oli näiden tietojen mukaan pärjännyt.

Vierailija
53837/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkkahintaan pestattu Käärijä paljasti salaisuuden Kosken buukkauksesta – ”Tämä oli ensimmäinen kaikista”

Täällä on upea kuva!

Sixpack - rölly - fuusio!

53838/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on upea kuva!

Kuva on hieno. Juttu aukeaa valitettavasti vain tilaajille.

Vierailija
53839/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Oden%E2%80%99s

On nuuska tai nikotiinipussi niin piristävä lopputulos mitä näillä haetaan on ihan sama

Oletteko muuten nähneet Kn käyttävän viime aikoina nuuskaa vai denssikö se on?

Minä en ole nähnyt useampaan viikkoon. Aiemmin oli vähän väliä storeissakin. Ehkä hän on saanut palautetta siitä. Hyvä jos on kuunnellut palautetta. Toivottavasti lopettaisi kokonaan. Hammaslääkärin odotustilan seinällä oli aikamoisia kuvia nuuskaa käyttäneiden ienmuutoksista.

Missä *K ei kyllä muuta käytöstään saadessaan palautetta* -jankkaaja on?

Hyvä, että joutui hiljenemään ja K on siinäkin normaali ihminen, eli muuttaa jotain saatuaan palautetta.

Vierailija
53840/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä empaattisena ihmisenä arvasin, että Bojan pystyy vetämään tuonkin keikan, kuten yleensä. Arvostan ihmisiä ja heidän kykyjään ja voimiaan. Jos ei kykenisi, olisi perunut keikan.

Epäempaattiset ihmiset etsivät muista heikkouksia ja rummuttavat niistä. Esim. kuvittelevat, ettei artisti osaisi perua keikkaa, vaan tulee sinne jotenkin hajonneena.

Mainostat empaattisuuttasi ja tulet heti samassa viestissä haukkumaan muita epäempaattisiksi?

Niin, koska he eivät kyenneet empaattisuuteen.

Viestisi perusteella, et sinäkään.

Kyllä kykenin. Luotin koko ajan siihen, että Bojanilla ei niin paljon hätää ole, että pystyy esiintymään normaalisti ja että jis ei ole, peruu keikan. Enkä, että se varmaan esiintyy jotenkin niin, että paha olonsa näkyy selvästi. Sellaisen olettaminen on todella loukkaavaa ja epäkypsää.

Kyse ei ole empatiasta. Jos / kun arvasit, "että B pystyy vetämään tuonkin keikan, kuten yleensä". Sinä luotit, että B pystyy ja hyvä niin. Kirjoitat arvostavasi "ihmisiä, heidän kykyjään ja voimiaan. ..." Toivottavasti arvostat myös silloin, kun ihmisen voimat ovat koetuksella eikä hän jaksa eikä pysty.

Tuossa joku jo kommentoi sitä, miten samassa kommentissa haukut joitakin ihmisiä epäempaattisiksi, että "tällaiset ihmiset kuvittelisivat, ettei artisti osaisi perua keikkaa ... " Eihän tuossa ole kyse epäempaattisuudesta. Ihmiset täällä olivat huolissaan ja toivoivat, että B on mulana. Eittämättä varmasti lähes kaikki ryhmäläiset jkv jännittivät, onko B mukana esiintymässä. En kyllä nähnyt konserttia edeltävissä kommenteissa mitään loukkaavaa Bojania kohtaan.

P.s. ilmeisesti ymmärrämme käsitteet empatia ja epäempatia erilailla. Itse asiassa enpä ole juurikaan tainnut kuulla käsitettä epäempatia käytetyn.

Keikan peruminen olis ollut myös kova paikka ja paisuttanut kaikkea JO:n ympärillä tapahtuvaa vielä lisää. En usko et Bojan tai muutkaan kovin helposti olis perunut keikkaa. Spekulaatiot olis lähtenyt ihan käsistä siinä vaiheessa. Tässä sitä henkistä jaksamista kysyttiinkin. Esiintyjät esiintyy. Aina se ei ole helppoa.

En minäkään ajatellut, että peruuttavat. Mutta se toinen vaihtoehto oli vetää ihan normisti sitten, eikä mikään, että tullaan hajoilemaan lavalle.

Ketju on lukittu.