Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
53561/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tahdo saada läpi 😅 Piru vie.

Ja vielä viimeinen eli osa 3 .... Täytyy vähän muokata tekstiä 😅

K: No, no, no ...! Don't go! Bojan!

B: Sorry, baby. I love you!

K: Wait! Shit, Bojan! Shit, f u c K ...Hello?

B: ---

K: F u c k! Odota! V**ttun v** tttu! Bojan! V** ttu Joo ... Mäkin rakastan sua...

Vierailija
53562/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereille paljon tsemppiä tähän iltaan, ei varmasti ole helppo keikka. Ajattelin sen kyllä livestä katsoa, vaikka alkaakin myöhään ja herään aamulla aikaisin töihin.

Mulla sama, töihin pitäisi kyetä... 

Mutta en jaksa uskoa, että on raskas keikka, heidän ammattinsa kuitenkin ja Sloveniassa tuskin on pelkoa nähdä kyseisiä kusipääfaneja. 

Ja siis pitäähän sellaiset ignoorata jo ihan heidän asemansa osoittamiseksi muutenkin. 

Siis onhan se nyt varmasti henkisesti raskas ihan riippumatta yleisöstä tän myllyn jälkeen.

Minkä myllyn? Mä en ole nähnyt mitään myllyä. Ja vaikka olisinkin yksi heistä, en tajua, miksi asian edessä täytyisi jotenkin murtua? Vääryyden edessä ei pidä ikinä alkaa pillittää eikä murentua. Kantsii ennemminkin olla vihainen ja suuttua! 

Siis tottakai tilanne on ottanut koville. Huomaa siitäkin, että yleensä viimeistään keikkapäivinä kaikkien poikien instat laulaa enemmän tai vähemmän, kuten myös Jokereiden virallinen insta. Nyt on ollut paljon normaalista poikkeavan hiljaista. Jokereiden virallisessa instassa tasan kaksi stooria, jossa ei näy naamoja, hymyjä, ei mitään.

Bojtsut ajeli hevossittolassa. Tapahtuman igssä kuvaa keikkapaikalta. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…

Jokeroutsubs jos ei onnistu liveen, laittaneet tapahtuman varalinkin twitteriinsä.💞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53563/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereille paljon tsemppiä tähän iltaan, ei varmasti ole helppo keikka. Ajattelin sen kyllä livestä katsoa, vaikka alkaakin myöhään ja herään aamulla aikaisin töihin.

Mutta en jaksa uskoa, että on raskas keikka, heidän ammattinsa kuitenkin ja Sloveniassa tuskin on pelkoa nähdä kyseisiä kusipääfaneja. 

Ja siis pitäähän sellaiset ignoorata jo ihan heidän asemansa osoittamiseksi muutenkin. 

Siis onhan se nyt varmasti henkisesti raskas ihan riippumatta yleisöstä tän myllyn jälkeen.

Minkä myllyn? Mä en ole nähnyt mitään myllyä. Ja vaikka olisinkin yksi heistä, en tajua, miksi asian edessä täytyisi jotenkin murtua? Vääryyden edessä ei pidä ikinä alkaa pillittää eikä murentua. Kantsii ennemminkin olla vihainen ja suuttua! 

Siis tottakai tilanne on ottanut koville. Huomaa siitäkin, että yleensä viimeistään keikkapäivinä kaikkien poikien instat laulaa enemmän tai vähemmän, kuten myös Jokereiden virallinen insta. Nyt on ollut paljon normaalista poikkeavan hiljaista. Jokereiden virallisessa instassa tasan kaksi stooria, jossa ei näy naamoja, hymyjä, ei mitään.

No se on eri asia, noin ne bändit ovat tehneet jo vuosikymmeniä. Heidän hommansa on esiintyä lavalla, ei postailla turhanpäiväistä paskaa someen. Ovat varmaan tyytyväisiä, kun kerrankin ei tarvii. Ei siksi, että olisivat NIIN järkyttyneitä, vaan koska eivät halua erottautua Bojanista, joka ei nyt ilakoi somessa. Varmaan Bojan on tosi hyväntuulinen, kun ei ole ollut pakko. Muut komppaa sitä, eivät mitään ankeaa tunnelmaa.

Vierailija
53564/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on eri asia, noin ne bändit ovat tehneet jo vuosikymmeniä. Heidän hommansa on esiintyä lavalla, ei postailla turhanpäiväistä paskaa someen. Ovat varmaan tyytyväisiä, kun kerrankin ei tarvii. Ei siksi, että olisivat NIIN järkyttyneitä, vaan koska eivät halua erottautua Bojanista, joka ei nyt ilakoi somessa. Varmaan Bojan on tosi hyväntuulinen, kun ei ole ollut pakko. Muut komppaa sitä, eivät mitään ankeaa tunnelmaa.

Itseasiassa, tälle bändille on hyvinkin uutta.

Vierailija
53565/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojtsut ajeli hevossittolassa. Tapahtuman igssä kuvaa keikkapaikalta. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…

Jokeroutsubs jos ei onnistu liveen, laittaneet tapahtuman varalinkin twitteriinsä.💞

Minkä varalinkin?

Vierailija
53566/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uutta, Bojankin touhunnut eri bändeissä jo 10 vuotta.

Vierailija
53567/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos laitatko tänne Twitterin varalinkin keikalle?

😍

Vierailija
53568/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos laitatko tänne Twitterin varalinkin keikalle?

😍

En tiedä mitä tuo kirjoittaja on tarkoittanut, mutta jokeroutsubs ei ainakaan ole jakanut mitään varalinkkiä. Ainoastaan sanoneet, että pitävät liven jos voivat ja sitten linkanneet festareiden sivun instassa, mutta sinne ei tule liveä.

Vierailija
53569/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei varmaan kunto kestäs Kärsän keikkaa ku pitää ees taas poukkoilla. Ja joutus silmätikuksi varmaan ku ei tottelis ...

Sais tulla melko pian joku (?) elvyttää ...

Vierailija
53570/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt mitään syväluotaavaa analyysiä tuu Lahen keikalta, mut oli tosi hyvä keikka! On sillä ukolla kyl järjetön se lavakarisma ja ne välispiikit sai kyllä nauramaan 😀 Oli kyselyä taas et onko isomunasia ja vipit myös sai taas huomiota osakseen. Ja seksiukolta oli pakko tietenki ottaa se yksityishenkilö esille 😀 Huvitti se ku ite olin välittömästi kyykyssä ku K käski, mut sit mun lähellä olevat jäi vaan pönöttämään pystyyn. Aika pitkään sai kyl käskyttää porukkaa 😀 Ja piti kyl kahesti vaihtaa paikkaa keikan aikana joittenkin mölyapinoiden takia, ku ne keksi jotain omia sanoja biiseihin tai sit dissas Kärtsää.

Missä kohdassa pitäs nauraa noille isomuna - ja vippijuttujen toistolle. Niin väsynyttä. Ei ei ei.

Etenkin, kun ite pyöri Ruisrockissa vipissä.

Vierailija
53571/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö toi video tulkita, että B tulee Lontooseen?

Ja taas mennään😅 monta viikkoa 💖 tulee...ei tule 🖤!

Mikä se keikkapäivämäärä on?

Vierailija
53572/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole henkisesti helppo tulla yleisön eteen ton kohun jälkeen. Sanokaa mitä sanotte.

Vierailija
53573/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt mitään syväluotaavaa analyysiä tuu Lahen keikalta, mut oli tosi hyvä keikka! On sillä ukolla kyl järjetön se lavakarisma ja ne välispiikit sai kyllä nauramaan 😀 Oli kyselyä taas et onko isomunasia ja vipit myös sai taas huomiota osakseen. Ja seksiukolta oli pakko tietenki ottaa se yksityishenkilö esille 😀 Huvitti se ku ite olin välittömästi kyykyssä ku K käski, mut sit mun lähellä olevat jäi vaan pönöttämään pystyyn. Aika pitkään sai kyl käskyttää porukkaa 😀 Ja piti kyl kahesti vaihtaa paikkaa keikan aikana joittenkin mölyapinoiden takia, ku ne keksi jotain omia sanoja biiseihin tai sit dissas Kärtsää.

Missä kohdassa pitäs nauraa noille isomuna - ja vippijuttujen toistolle. Niin väsynyttä. Ei ei ei.

Etenkin, kun ite pyöri Ruisrockissa vipissä.

Sun ei tarvitse nauraa, jos ei naurata. Mua ja monia muita huvittaa. Onko sulta pois?

Vierailija
53574/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole henkisesti helppo tulla yleisön eteen ton kohun jälkeen. Sanokaa mitä sanotte.

Aamen.

Vierailija
53575/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut oliko siellä isomunasia?

Vierailija
53576/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vetoa yhtään tuo moukkauhokärtsä. Herkkiskärtsä oli seksikäs.

Vierailija
53577/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisiko joku selittää lyhyesti muutaman viikon ketjua seuraamatta olleelle outsiderille mikä draama on nyt päällä? 😅 Mikä "tilanne" B:llä on menossa ja miksi sanotaan että illan keikasta tulee raskas jne?

Vierailija
53578/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei otetaas JO:n Suomen keikkagalluppi.

Ylös: lippu (liput) hankittu tai meinaan hankkia.

Alas: en mene

Vierailija
53579/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut oliko siellä isomunasia?

Ikävää, kun K aina kyselee niiden perään, mutta kukaan ei oo tainnut vielä ilmoittautua.

Vierailija
53580/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on moukka. JO-kundit eivät ole. Siinä on iso ero.

Juu sivistyneitä poikia ovat 😂

https://twitter.com/leopardom_/status/1684268603174969346

Mitä tuhmaa tuossa nyt oli?

Ketju on lukittu.