Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereille paljon tsemppiä tähän iltaan, ei varmasti ole helppo keikka. Ajattelin sen kyllä livestä katsoa, vaikka alkaakin myöhään ja herään aamulla aikaisin töihin.
Mulla sama, töihin pitäisi kyetä...
Mutta en jaksa uskoa, että on raskas keikka, heidän ammattinsa kuitenkin ja Sloveniassa tuskin on pelkoa nähdä kyseisiä kusipääfaneja.
Ja siis pitäähän sellaiset ignoorata jo ihan heidän asemansa osoittamiseksi muutenkin.
Siis onhan se nyt varmasti henkisesti raskas ihan riippumatta yleisöstä tän myllyn jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin minun mielestäni lista on täynnä todella lapsellisia asioita, jotkut oikein koittavat tehdä kerran mainituista asioista kiellettyjä jankkausjuttuja, vaikka eivät ne oo... Se lista nyt ei vain miellytä kaikkia, ja sen synty oli kuten sanoin loukkaava, niin siksi en halua sitä nähdä. Tuskinpa kukaan sitä läpi lukee kuitenkaan.
Moni ei varmaan tajua edes koko listan pointtia, on joidenkin täällä keskenään pitämä sisäpiirin vitsi.
Niin onko se lista jankkauslista eli kielletyt asiat? Mä oon luullut että hauskat mielleyhtymät tms. Kaikkee oppii vaikka täällä koko ajan pyörii.
Siinä on asioita, joista on kielletty puhumasta, tai joista puhuvat viestit poistetaan 😂 että voi kerralla sanoa kaiken kielletyn
Eli suurin osa täysin keksittyjä ja sikäli naurettavia, ettei niistä puhumista ole kukaan ei koittanut kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereille paljon tsemppiä tähän iltaan, ei varmasti ole helppo keikka. Ajattelin sen kyllä livestä katsoa, vaikka alkaakin myöhään ja herään aamulla aikaisin töihin.
Mutta en jaksa uskoa, että on raskas keikka, heidän ammattinsa kuitenkin ja Sloveniassa tuskin on pelkoa nähdä kyseisiä kusipääfaneja.
Ja siis pitäähän sellaiset ignoorata jo ihan heidän asemansa osoittamiseksi muutenkin.
Siis onhan se nyt varmasti henkisesti raskas ihan riippumatta yleisöstä tän myllyn jälkeen.
Minkä myllyn? Mä en ole nähnyt mitään myllyä. Ja vaikka olisinkin yksi heistä, en tajua, miksi asian edessä täytyisi jotenkin murtua? Vääryyden edessä ei pidä ikinä alkaa pillittää eikä murentua. Kantsii ennemminkin olla vihainen ja suuttua!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhemmin K on sanonut openminded, haastattelu on vanha
Tuo open minded ei ole mikään virallinen vastaus medialle, vaan kolmannen käden tietoa, joten emme tiedä kontekstia. Minä uskon mielummin sen mitä K on itse sanonut kun häneltä suoraan kysytään median toimesta. Ihmeellisesti porukka roikkuu tuossa open minded -termissä...
Oli jokin haastattelu Ruotsin yksityiskeikan jälkeen/yhteydessä, jossa vastasi kysymykseen "Are you gay?"( tjsp )"I'm openminded".
Eihän se muuta heterona voinut tuossa tilanteessa vastata.
Ja tuota hänen vastaustaan kutsut "kolmannen käden tiedoksi"?
Kyllä K olisi voinut vastata No I'm hetero.
Siis varmaankin, jo olisi itse varma heteroudestaan. Ilmeisesti ei ole. Mutta ei vastannut, vastasi I'm openminded.
Mutta siis kummallista, että tämä Edvin kysyi Kn seksuaalisesta suuntautumisesta. Jnkl oletus hänellä oli, kun kysyi "Are you gay?"Ei tietenkään sano, että olen hetero, koska haluaa pitää homppelifanitkin aktiivisesti kiinnostuneina.
Edvin varmaan kysyi sitä siksi, että K vietteli siellä ruåttalaispartyissa myös miehiä.
Tää Ruotsin yksityiskeikkajuttu on yhtä rikkinäistä puhelinta. :D Tuo Edvin ei itse sanonut kyselleensä mitään vaan kertoi Oscar Zian kysyneen onko Kärtsä homo ja joku jonka nimeä Edvin ei sanonut, oli kysynyt onko K sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ,nyt yhteenveto eilisestä Kotkassa,Häärijällä on tosi kauniit silmät läheltä katsottuna,Arpan keikalla Olavi luki runon , välispiikit oli aika kilttejä,olin eturivissä ja takana olevat känniset naiset keskustelivat siitä ,että ryysisivätkö meidän eteen (ei ois päässyt tapahtumaan ugh),Käärijä sanoi alkajaisiksi ryyppäävänsä tänään,Häärijä oli tosi vedossa ja tosiaan teki extravisiitin huumoripaidasss ja kalsareissa ,Micmacin aikana Kärtsä tuli vähän poseeraamaan mun kameralle ,sääli ,että mun filmi on vähän huonolaatuinen ,onneksi monella on hyviä pätkiä sieltä.Jessen kanssa pientä kevyttä peliä ,mun lempikuvaaja oli siellä ja onpahan loistavia kuvia taas,kandee käydä tsekkaamassa.Ja se tauko ccc-ssa ,ei se mikään eriskummallinen ollut ,tarkistin omalta videolta ,luulen ,että hetken mietti ,nielisikö mikin vai ei,päätyi siihen että ei ,paikalla lapsia😂.Ja meitä kyykytettiin taas .-Toivotaan ,ettei ryypännyt liikoja,kun tänään kaksikin keikkaa...ootteko nähneet twitterissä sen uuden pätkän Loverpoolissa ,,jossa tunnusti vetäneensä kännit silloin Bojanin kanssa ravintolassa edellisiltana ? Ja ai niin ,Jesse kutsui häntä Jereksi ,ja Jere korjasi olevansa Käärijä.
Olispa nyt sitten lähetellyt epätoivoisia ja ikäväntäyteisiä känniviestejä Bojanille. Tai edes sellaisen, jossa toteaa, että I wish you are here with me. Ja sitten B kävisi pikaisesti keikkakalenterin läpi ja varaisi saman tien lennot Helsinkiin ekalle vähänkin pidemmälle keikkatauolle. Paluuviestissä lukisi I am coming....
Ois noloa, jos Bojan tulis uudestaan. Kärtsänkin pitää osoittaa vähän kiinnostustaan nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:lla on niin ihana ilme tässä B:n käsivarsilla 💚💚💚
https://i0.wp.com/originalrock.net/wp-content/uploads/2023/06/Joker-Out…
Fan service poseerausilme tuo oli tossa vaiheessa. Niinkuin se pubi-ilme Lpoolissa telkkaa katsoessa. Mut ihan nätti ilme sinänsä
Eikä ole. Baari-ilme myös oli aito. Tavastialla on aito ilme tuossa, todellakin. Videon lopussahan pysähtyvät katsomaan toisiaan sekunneiksi lähekkäin. Se ei ollut esitystä, vaan täysin aito tilanne.
Baari-ilme oli niin näytelty sydämet silmissä 😍-tekohymy kuin olla ja voi. Tietenkin.
Ei ollut :)
Olihan, jelppasi kavereita saamaan ääniä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ,nyt yhteenveto eilisestä Kotkassa,Häärijällä on tosi kauniit silmät läheltä katsottuna,Arpan keikalla Olavi luki runon , välispiikit oli aika kilttejä,olin eturivissä ja takana olevat känniset naiset keskustelivat siitä ,että ryysisivätkö meidän eteen (ei ois päässyt tapahtumaan ugh),Käärijä sanoi alkajaisiksi ryyppäävänsä tänään,Häärijä oli tosi vedossa ja tosiaan teki extravisiitin huumoripaidasss ja kalsareissa ,Micmacin aikana Kärtsä tuli vähän poseeraamaan mun kameralle ,sääli ,että mun filmi on vähän huonolaatuinen ,onneksi monella on hyviä pätkiä sieltä.Jessen kanssa pientä kevyttä peliä ,mun lempikuvaaja oli siellä ja onpahan loistavia kuvia taas,kandee käydä tsekkaamassa.Ja se tauko ccc-ssa ,ei se mikään eriskummallinen ollut ,tarkistin omalta videolta ,luulen ,että hetken mietti ,nielisikö mikin vai ei,päätyi siihen että ei ,paikalla lapsia😂.Ja meitä kyykytettiin taas .-Toivotaan ,ettei ryypännyt liikoja,kun tänään kaksikin keikkaa...ootteko nähneet twitterissä sen uuden pätkän Loverpoolissa ,,jossa tunnusti vetäneensä kännit silloin Bojanin kanssa ravintolassa edellisiltana ? Ja ai niin ,Jesse kutsui häntä Jereksi ,ja Jere korjasi olevansa Käärijä.
Olispa nyt sitten lähetellyt epätoivoisia ja ikäväntäyteisiä känniviestejä Bojanille. Tai edes sellaisen, jossa toteaa, että I wish you are here with me. Ja sitten B kävisi pikaisesti keikkakalenterin läpi ja varaisi saman tien lennot Helsinkiin ekalle vähänkin pidemmälle keikkatauolle. Paluuviestissä lukisi I am coming....
Ois noloa, jos Bojan tulis uudestaan. Kärtsänkin pitää osoittaa vähän kiinnostustaan nähdä vaivaa.
taidat ite olla nolo kun tänne kommentoit trolli
Ei nyt mitään syväluotaavaa analyysiä tuu Lahen keikalta, mut oli tosi hyvä keikka! On sillä ukolla kyl järjetön se lavakarisma ja ne välispiikit sai kyllä nauramaan 😀 Oli kyselyä taas et onko isomunasia ja vipit myös sai taas huomiota osakseen. Ja seksiukolta oli pakko tietenki ottaa se yksityishenkilö esille 😀 Huvitti se ku ite olin välittömästi kyykyssä ku K käski, mut sit mun lähellä olevat jäi vaan pönöttämään pystyyn. Aika pitkään sai kyl käskyttää porukkaa 😀 Ja piti kyl kahesti vaihtaa paikkaa keikan aikana joittenkin mölyapinoiden takia, ku ne keksi jotain omia sanoja biiseihin tai sit dissas Kärtsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että B:n tilannetta nyt mitenkään helpottaisi K:n matka Sloveniaan. Valitettavasti näin. Miesten naittaminen keskenään kiihtyisi taas enkä usko että B sitä haluaa tai tarvitsee.
Eikä Bojan todellakaan halua eikä tarvitse Käärylettä, joka on Bojalle jo menneen talven lumia. Ei Kääryle ole B:n tasoinen kumppani.
Sinäkö luulet olevasi?
Mutta hän on täysin oikeassa. K ei tosiaankaan ole Bn tasoinen kumppani.
Käärijä on Bojanille vain partyboys, hauskanpittoo varten. Nothing else.
En tajua tätä ajattelutapaa yhtään. Miten niin ei "B:n tasoinen kumppani"? Onpa rumasti sanottu.
Täällä taas näköjään trollit ja ankeuttajat liikeellä heti aamusta. Ei kannata reagoida niihin, saavat siitä vaan lisää vettä myllyyn.
Suvaitsemattomat ihmiset tulkitsevat trolleiksi ja ankeuttajiksi kaikki ne kommentit, jotka eivät vastaa ja edusta heidän omia kuvitelmiaan, mielipiteitään. Kumpi meistä oikeastaan on trolli/ankeuttaja? (joka on jo kulunut termi, voitais keksiä uusi).
Trollit ja ankeuttajat ei ymmärrä, että kriittinen voi olla myös rakentavasti. Ei tarvitse lytätä ja olla agressiivinen toisten fiilistelyä kohtaan.
Minä ainakin poistatan listaa sen takia, että se syntyi eräänä la vai oliko su iltana, kun täällä lähes kiusattiin muita ketjussa keskustelijoita niillä ylimaallisen runsailla postauksilla muiden miesten seksistä tai väitteillä, että K olis kiinnostunut heistäkin.
Ymmärrän tietyssä mitassa esiintyvän muidenkin naittamisen, mutta se oli ihan kamalaa. Koitin fiilistellä näitä kahta normaalisti, niin ei. Ihmetytti, että minkä ikäisiä henkilöt ketjussa sinä iltana oikein olivat? Siis se oli vajaa 2 viikkoa sitten.
Eli muiden mielipiteet oli vääriä joten päätit/päätät canceloida ja poistaa niitä?
Ei, vaan täällä käytös oli törkeää, poistatin siltä illallta muutenkin lähes kaikki viestit, siksi ei ole paljoa todistusaineistoa. Ja ihan siksi vain, että haluan ennemmin pitää tämän rakkauden juhlistamisen ketjuna, kuin kännäävien 40+ akkojen seksifantasioiden huohotusketjuna, jos johteena ei olleet K&B. Siis kun viesti viestin perään oli pelkkää käänniläisten soopaa huutomerkein muista miehistä, niille saa luvan tehdä oman ketjun, ei pilata tätä sellaisella.
Vierailija kirjoitti:
K on taatusti laittanut illalla viestiä B:lle. Tietää et keikka tulossa ja yleisön eteen pitäs mennä kaiken kohun ja draaman jälkeen. Varmaan kysellyt fiiliksiä. Toivotellut jaksamista. Ja sydämiä naputettu mukaan puolin ja toisin. Yes yes. All good. I'm with you.
Täällä porukka olettaa tietävänsä Kärtsän teotkin jo, wau.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä myllyn? Mä en ole nähnyt mitään myllyä. Ja vaikka olisinkin yksi heistä, en tajua, miksi asian edessä täytyisi jotenkin murtua? Vääryyden edessä ei pidä ikinä alkaa pillittää eikä murentua. Kantsii ennemminkin olla vihainen ja suuttua!
On nuokin muuten aika raskaita tunteita.
Täältä hävis paljon viestejä, jotka liitty läheisten sijaintiin viisuissa. Finaalin jälkeen osa meni eri porukoihin kuin saunarekalla juhlineet...tarkemmat tiedot olivat ilm arkaluontoisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa K maalaamassa kynsiään mustiksi 😭💚
https://www.tumblr.com/ervsn/724074512076931072?source=shareVoin kuvitella tuon kielen sujahtavan B:n huulten välistä ja tutkiskelevan uteliaasti.
Saa kyllä harjata ekana ton kielensä !🤮
Mä taas oon kattellut et hyvin on harjattu kieli K:lla et kelpaa näytellä.
Jep nätti, pinkki kieli on.
Ihan sairasta, että kieltäkin pitää joidenkin mielestä täällä harjata, että sitä saa näytellä.
Puhelinkeskustelu K & B tänään
OSA 1
K: Hi, baby, how are you? You good?
B: Hi, yes, yes, I am. Are you?
K:.Yeah, just missing you like fuck.
B: I know, me too. This is just bullshit...
K: You come my birthday?
B: I said I will.
K: Maybe before?
B: Not this again, Jere.
K: ---
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt mitään syväluotaavaa analyysiä tuu Lahen keikalta, mut oli tosi hyvä keikka! On sillä ukolla kyl järjetön se lavakarisma ja ne välispiikit sai kyllä nauramaan 😀 Oli kyselyä taas et onko isomunasia ja vipit myös sai taas huomiota osakseen. Ja seksiukolta oli pakko tietenki ottaa se yksityishenkilö esille 😀 Huvitti se ku ite olin välittömästi kyykyssä ku K käski, mut sit mun lähellä olevat jäi vaan pönöttämään pystyyn. Aika pitkään sai kyl käskyttää porukkaa 😀 Ja piti kyl kahesti vaihtaa paikkaa keikan aikana joittenkin mölyapinoiden takia, ku ne keksi jotain omia sanoja biiseihin tai sit dissas Kärtsää.
Kiitos kun laitoit tämän meille ja mukava kuulla, että oli hyvä keikka 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on taatusti laittanut illalla viestiä B:lle. Tietää et keikka tulossa ja yleisön eteen pitäs mennä kaiken kohun ja draaman jälkeen. Varmaan kysellyt fiiliksiä. Toivotellut jaksamista. Ja sydämiä naputettu mukaan puolin ja toisin. Yes yes. All good. I'm with you.
Täällä porukka olettaa tietävänsä Kärtsän teotkin jo, wau.
Tottakai, rakkauden aura näkyy kauas . Slovenian ja Suomen välinen tietoliikenne käy kuumana <3. Keikan jälkeen heillä alkaa K & B hotline ja kestää koko yön. Tui tui, saat huomiota sinäkin <3
OSA 2
B: Hello?
K: Still here. Fuck...
B: Jere, please, don't cry...
K: I miss you, baby. I miss the sexy time. I just think that all the time. My heart is... so sad. I need you! Really, really need you!
B: I know, baby. And you will have me. All of me. Soon. But I have to go now, the gig starts in a few minutes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tottakai tilanne on ottanut koville. Huomaa siitäkin, että yleensä viimeistään keikkapäivinä kaikkien poikien instat laulaa enemmän tai vähemmän, kuten myös Jokereiden virallinen insta. Nyt on ollut paljon normaalista poikkeavan hiljaista. Jokereiden virallisessa instassa tasan kaksi stooria, jossa ei näy naamoja, hymyjä, ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Bojtsu enää ees viehättys tommosesta röllymahasta. Nuori poika vasta.
Oon ajatellut vähän samaa. Alapeukkuja odotellessa.
Niinpä- B muuten vaan heittää K:sta useissa videoissa ja hymyilee kuin Hangon keksi. Sitä suorastaan ällöttää K! :D:D
Tässä hyvä esmierkki 😍
Ja tämä:
https://vm.tiktok.com/ZGJqWGHRp/"Your name is Käärijä???" + vähän hihitystä päälle. Rakastan 😍😍😍
Ei se sano sitä noin innoissaan ja hihitä päälle. Vaan se epäilee, että fani puhuu paskaa väittäessään, että nimensä on Käärijä ja se haluaa peittää ärtymyksensä siitä mukainnokkaalla kysymyksellä, että *väitätkö MUKA, että nimesi on Käärijä*, ei sitä oikeasti kiinnosta hevonvittua, mitä se fani siinä sössöttää. Mutta pitää jaksaa, tuokin hetki taas.