Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Taas on kaikki linkit kateissa kun ketjut poistuivat :(.
https://twitter.com/_aishirii_/status/1662558154867998720?s=20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmas teoria on se jos joku ilmiantaa jotain ja mode ei ymmärrä näitä ilmauksia
Eiköhän tämä ole se oikea syy.
Mutta kuinka monta ilmiantoa pitää olla, tuskin ne yhdestä lähtevät? No ihan sama, mä menen nyt katsomaan koiranpentu videota, niin tulen taas paremmalle tuulelle.
Muista laittaa äänet päälle!
Jos tässä nyt saa asiasta keskustella, niin syystä jota en ymmärrä, niin mun mielestä se koiranpentuvideo on yksi ns. kuumimmista julkaisusta ever, , siis ylipäätään, siinä on jotain kummallista. Ehkä konteksti ym, koska muutenhan se olisi vain söpö.
Samaa mieltä! Konteksti on, että Jerico sanoi häntä "U are My puppy", sitten Balkanin ruusu laittaa hänen nimellään merkityn paidan päälle ja menee "sweet babies" maahan makoilemaan, tuo katse kameraan, ulisee, lussutus ja vinkuminen.
Mulla on ehkä 🖤 lasit päässä, mutta minulle tuo on todella hottia, samaan aikaan leikittelevää, kutsuvaa, antautuvaa. Ja Balkanilainen on taitava näissä merkityksessä ja metaforissa, jotenkin aivan ihanalla tapaa
Olen tänäänkin käynyt katsomassa monta kertaa, yksinkertainen, tyylikäs, tehokas. Äänet pitää kyllä olla päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmas teoria on se jos joku ilmiantaa jotain ja mode ei ymmärrä näitä ilmauksia
Mutta kuinka monta ilmiantoa pitää olla, tuskin ne yhdestä lähtevät? No ihan sama, mä menen nyt katsomaan koiranpentu videota, niin tulen taas paremmalle tuulelle.
Jos tässä nyt saa asiasta keskustella, niin syystä jota en ymmärrä, niin mun mielestä se koiranpentuvideo on yksi ns. kuumimmista julkaisusta ever, , siis ylipäätään, siinä on jotain kummallista. Ehkä konteksti ym, koska muutenhan se olisi vain söpö.
Yksi silittelee koiranpentuja ja teistä se on "kuumaa"?
Kyllä se vaan niin on. Kuumuus on varmaan suoraan verrannollista silittäjän persoonaan ja onnistuneeseen äänimaailmaan.
Eli tää kuumuus ei liity Käärijään mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan niin on. Kuumuus on varmaan suoraan verrannollista silittäjän persoonaan ja onnistuneeseen äänimaailmaan.
Meitä on moneksi! Jolleki B on kuuma, toiselle K ja yhelle kummatki!
Vierailija kirjoitti:
Tämä video on niin ihana
Jos ei muuta, niin mode teki rairuohosta hortensian. Jäi mieleen edellisestä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei muuta, niin mode teki rairuohosta hortensian. Jäi mieleen edellisestä ketjusta.
Tai ruusuntuoksusta paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä video on niin ihana
Hyvin koottu. Mukana just tuo hämmennystä herättänyt viisuviikon jälkeinen haastattelu. Ja B:n vaeltavat silmät🙂
Kesällä ja syksyllä voi kulkea naapurustossa ihailemassa syksyisiä perennoja ja ruusuja ja samalla miettiä, onkohan nuo hankittu nimenomaan balkaninruusu ja jerikonruusu mielessä 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ruusuntuoksusta paskaa.
Salaisesta puutarhasta autiomaan. Jerikonruususta kuivan palluran. Balkaninruususta jätti pelkät piikit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nimenomaan tykkään katella kaksikkoa yhdessä, kumpaakaan heistä en esim itselleni haluaisi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä video on niin ihana
Hyvin koottu. Mukana just tuo hämmennystä herättänyt viisuviikon jälkeinen haastattelu. Ja B:n vaeltavat silmät🙂
Ihana on 😍
K:n Instassa kans just ihana pätkä! On muuten tyyppi kasvanut ja aikustunut 4 vuodessa aika tavalla! Mut miten söpö pikku K
Mikähän tuo Kn stoori taas oli. Random-muisto.
B ja LaZarra aloitti juuri ig-liven!
Puutarhamaailman perennajaosto vaatii jerikonruusun ja balkaninruusun instaliveä, mieluiten päivittäin!
Kuka tää LaZarra on? Ranskan edustaja?