Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
5221/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan ihan siksi, että monet ihmiset käyttävät sitä AIKAANSA klikatakseen puutarhasta kertovan otsikon auki, katselevat viestejä ihmeissään ja toteavat, että eihän tämä OLEKAAN puutarha-aihetta. Ja pims, siinä on kulutettu sen toisen lukijsn aikaa.

Mikä tässä nyt on niin vaikeaa ymmärtää??

TÄSSÄ ketjussa KETJUN SISÄLLÄ voitte puhua Käärijästä ja Bojanista vaikka muumihahmoina, jos se on teidän tapanne FIILISTELLÄ. Got it?

Vierailija
5222/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmas teoria on se jos joku ilmiantaa jotain ja mode ei ymmärrä näitä ilmauksia

Eiköhän tämä ole se oikea syy.

Mutta kuinka monta ilmiantoa pitää olla, tuskin ne yhdestä lähtevät? No ihan sama, mä menen nyt katsomaan koiranpentu videota, niin tulen taas paremmalle tuulelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmas teoria on se jos joku ilmiantaa jotain ja mode ei ymmärrä näitä ilmauksia

Mutta kuinka monta ilmiantoa pitää olla, tuskin ne yhdestä lähtevät? No ihan sama, mä menen nyt katsomaan koiranpentu videota, niin tulen taas paremmalle tuulelle.

Muista laittaa äänet päälle!

Vierailija
5224/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä nyt saa asiasta keskustella, niin syystä jota en ymmärrä, niin mun mielestä se koiranpentuvideo on yksi ns. kuumimmista julkaisusta ever, , siis ylipäätään, siinä on jotain kummallista. Ehkä konteksti ym, koska muutenhan se olisi vain söpö.

Vierailija
5225/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko tämä K:takaan kohtaan parasta julkisuutta että Rammsteinia riepotellaan tällä tavoin koska se on hänen suuri idolinsa.

Ei kai se hänen vika ole mitä ramsut tahoillaan tekee? Olen itsekin fanittanut julkkiksia jotka on myöhemmin osottautunu kus päiksi.

Ton takia vaan ei ikinä kannattaisi ottaa mitään julkkiksiin liittyviä tatuointeja. Kun ei ikinä todellisuudessa tiedä millaisia hekin ovat.

Joo, onneksi en aikoinaan ottanut yhtä julkkis tatskaa mitä tänäpäivänä kyllä joutuisi häpeämään.. K:n kannalta on vielä niin hemmetin näkyvällä paikalla, paidaton riehuja kun on.

Vierailija
5226/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä nähdä meneekö Jericon Ähtärin keikka perjantaina loppuunmyydyksi. On niin syrjäinen paikka ja kevätjuhlan aatto, monille huono ajankohta. Sit isot kaupungit onkin jo kesältä loppuunmyyty. Antaisitko tämä nyt sinne päätös pöydälle vähän osviittaa, minne kannattaisi satsata keikkoja..

Vierailija
5227/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeriko hottina!

Saanut video jo 5k tykkäystä tiktokissa. Hassua kun tuntuu ihan eri 🔥🔥🔥 tyypiltä kuin loma Jerico Loiri viballa.

https://twitter.com/itiswhatitisbc/status/1661680864609161216?s=20

No huhhh jerikonruusua...! On se kyllä kuuma.

Vierailija
5228/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä nyt saa asiasta keskustella, niin syystä jota en ymmärrä, niin mun mielestä se koiranpentuvideo on yksi ns. kuumimmista julkaisusta ever, , siis ylipäätään, siinä on jotain kummallista. Ehkä konteksti ym, koska muutenhan se olisi vain söpö.

Yksi silittelee koiranpentuja ja teistä se on "kuumaa"?

Vierailija
5229/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konteksti on tarkalleen mikä? 😅 se että pitää Kärtsän paitaa päällä?

Vierailija
5230/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohan se! 🔥💥

Vierailija
5231/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeriko hottina!

Saanut video jo 5k tykkäystä tiktokissa. Hassua kun tuntuu ihan eri 🔥🔥🔥 tyypiltä kuin loma Jerico Loiri viballa.

https://twitter.com/itiswhatitisbc/status/1661680864609161216?s=20

No huhhh jerikonruusua...! On se kyllä kuuma.

Tuo on todella kuuma! Hän syttyy lavalla, antaa ihan eri puolen itsestään. En tiedä sitten mitenkähän Ideaparkissa ja vastaavilla markkinoilla, onko joku muu puoli käytössä kun tilanne erilainen päivällä kauppakeskuksessa

Vierailija
5232/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistun täysin:P ja tätäkään en ois uskonu aiemmin, että tuollainen voi olla hot! Kivaa kun kirjoitit:)

Vierailija
5233/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä pitkin kevättä vähän epäillyt Bojanin ajatuksia ja bromance asennetta.. No, euroviisujen jälkeen kyllä lohdutti hyvinkin vaikuttavasti Käärijää. Ainakin sillä tavalla, että uppos lohdutettavaan.

MUTTA sitten sen koiravideon nähtyäni täytyi todeta, että noniin olin oikeassa. Bojan on touhussa mukana vaan saadakseen pisteitä ja seuraajia Käärijän ohella. Se Jerestä ole kiinnostunut sekuntiakaan, haistoi vaan rahan.

Vierailija
5234/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5235/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somehiljaisuus johtuu varmaan osittain siitä että toinen on kotimatkalla.

Vierailija
5236/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Konteksti on, että Jerico sanoi häntä "U are My puppy", sitten Balkanin ruusu laittaa hänen nimellään merkityn paidan päälle ja menee "sweet babies" maahan makoilemaan, tuo katse kameraan, ulisee, lussutus ja vinkuminen.

Mulla on ehkä 🖤 lasit päässä, mutta minulle tuo on todella hottia, samaan aikaan leikittelevää, kutsuvaa, antautuvaa. Ja Balkanilainen on taitava näissä merkityksessä ja metaforissa, jotenkin aivan ihanalla tapaa

Vierailija
5237/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, täältä piti lähteä Pasin ja Janin puutarhaan ja sieltä Värikkäisiin syysperennoihin. Sit oli kolmas siirtolapuutarha, joka ehti olla hetken vain.

Kuitenkin, vaikka runopuutarha menetettiin, niin jotenkin tämä on palauttanut uskoa meihin, kaikkiin täällä kirjoitelleisiin kanssa ihmisiin. Moni teksti oli niin tarkkanäköistä ja taitavaa, kaunista tekstiä 🥰 Ja moni sanoitti ja peukutti just kuin omia ajatuksiani. Siitä tuli tosi kiva mieli! Tänään ratikassakin kotimatkalla hymyilytti, kun naiset näpersi puhelintensa kanssa, että kuinka moni täällä etsii salaista puutarhaa, elämän lähdettä, virtauksia 🌺 Itsellä oli ainakin kiire paikalle 💚

Tämä Vaikken ratikassa olekaan ollut. Eilen kyllä Mannerheimintietä kävellessä nauroin ihan ääneen Pasin ja Janin puutarhaketjun nimeä. Tuli niin mieleen Pasin ja Kielon valtakunta kun lapset oli pieniä. Niin hauskaa ja kaunista ja inspiroivaa tää on ollut! Ja sit myös tajusin, että eihän omassa oikeassa puutarhassani edes juuri ole värikkäitä syysperennoja, pelkästään kultapalloja. Pitääkin satsata syysperennoihin - ja ruusuihin 😍

Vierailija
5238/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on kaikki linkit kateissa kun ketjut poistuivat :(.

Vierailija
5239/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vieroitusoireita kyseisestä ketjusta ja ikävä ruusua.

eikähön joku tee samantapasen ketjun

Joo paitsi ovat poistaneet kaikki puutarhateemaiset ketjut aiheesta. En tiedä auttaisiko jos ketjun nimessä mainittaisiin konkreettisesti että kyse on fiktiosta näistä kahdesta henkilöstä. Yksi teoriani poistolle on voinut olla shippailuketjujen suuri määrä eli ovat karsineet niitä ettei niitä ole kuin sieniä sateella. Toinen on se että ketjun nimi ja ketju ei vastannset toisiaan (kiitos trollien). Kolmas teoria on se jos joku ilmiantaa jotain ja mode ei ymmärrä näitä ilmauksia

Riittää kun yksikin ihminen päättää ilmiantaa jonkun ketjun. En tiedä, kuinka monta ilmiantoa täytyy tehdä, jotta joku ketju poistuu.

Eikö modet käytä omaa järkeään ja tutki onko poistoon syytä.

Vierailija
5240/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuukohan tämä ketju jos täällä puhuu perennoista. Ainakin syysleimut, maksaruohot, syysasterit ja muut loppukesän kukkijat sopisivat edelliselle.

Ketju on lukittu.