Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
49661/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paidatonriehuja

https://twitter.com/koppitules/status/1683161524402110467

Paidaton B

https://twitter.com/merovision_/status/1680151039885070337

Ihana kuva Bojanista! Miten joku voikin olla noin täydellinen!

Mä niin haluaisin nähdä sen saman, minkä te näette, mutta en vaan näe. Minusta hän on tavallisen näköinen, tosi söpö kuitenkin. Kun hän on Jeren vierellä niin aistin sen heidän välisen upean kemian ja karisman, mutta yksinään Bojan on aika tylsä.

Ja mä taas en näe Kssa mitään mitä te näette. Ja tiedän, että minut kivitetään seuraavaksi.

Ketkä me? Älä oleta kiitos.

Anteeksi! En tarkoittanut!

Tarkoitin vain, että suurin osa täällä kuitenkin näkee Kssa jotain mitä minä en.

Vierailija
49662/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/king-krisu/723730083910664192/its-been-a-tough-s…

mä nauran tälle:D

Mä en käsitä, miten jotkut keksii noita.😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49663/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paidatonriehuja

Paidaton B

Mä niin haluaisin nähdä sen saman, minkä te näette, mutta en vaan näe. Minusta hän on tavallisen näköinen, tosi söpö kuitenkin. Kun hän on Jeren vierellä niin aistin sen heidän välisen upean kemian ja karisman, mutta yksinään Bojan on aika tylsä.

Ja mä taas en näe Kssa mitään mitä te näette. Ja tiedän, että minut kivitetään seuraavaksi.

Ketkä me? Älä oleta kiitos.

Anteeksi! En tarkoittanut!

Tarkoitin vain, että suurin osa täällä kuitenkin näkee Kssa jotain mitä minä en.

Kenen kyr**ä oikein tarkoitat? Putosin kärryiltä.

Vierailija
49664/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näkisin niin hyvin Janin tuossa Käärijän ja Bessin kuvassa.

Vierailija
49665/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan voi uskoa että Suomessa JO:n fanikunta on herkästi hermostuvaa teiniyleisöä vaan pääosin aikuisia.

Somessa ainakin merkittävä vähemmistö ääalaikäisiä valitti siitä keikkojen ikärajasta.. en tiedä oliko kauhean paljon, mutta itselleni tuli sellainen olo että mihin hoploppiin mä oon menossa 😂

Mutta kyllä ne ikärajalliset keikatkin myi loppuun minuuteissa.

Joo ja mulla on sellainen kutina että esim. Tavastian ikärajatonkin meni suurelta osin aikuisille. Mä perustan sen että en myöskään usko JO:n fanien Suomessa olevan leimallisesti teinejä siihen että ainakaan pk-seudulla teinit ei pääosin kuuntele tuollaista musiikkia. Se on jotain Gettomasaa, Ibeä tai sitten jotain angloamerikkalaista. Ei tuo heidän balkanilainen melankolia vaan ole mitään teinimusiikkia täällä.

Nimenomaan näin ja olin ihan järkyttynyt kun ekan kerran kuulin että JO on ihan teinibändi kotimaassaan. Kunnes näin ekoja keikkataltiointeja ja tajusin vähän paremmin 😅🙈 itse olen aivan rakastunut heidän musaansa ja koko bändiin enkä tietty ole immuuni B:n valovoimalle. Ja K&B yhteys on ehkä ihaninta mitä tässä pskassa maailmassa on hetkeen- ei vaan tosi pitkään aikaan - tullut vastaan. T. N45

Vierailija
49666/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JO:n suurin fanikunta lienee ne sukupuolettomat teinit. Vähän kuin Käärijälläkin.

Vierailija
49667/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan viitsi selittää mitä Gregor on tehnyt?

Vietti kiihkeän yön Anna-Liisan kansa.

Vierailija
49668/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään.

Vierailija
49669/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin puolesta kyselen, että kukas tämä Kiki on 👀? Onko tehnyt aikasemmin yhteistyötä JO kanssa?

En tarkoita sinua seuraavalla kirjoituksella, ole huoleti.😂 Mua vaan huvittaa, että G-pappa laitettiin pihalle ja nyt ne samat tyypit kuolaavat tuolla Kikin perään. Käyttävät pahempaa kieltä kuin Gregor konsanaan. Onko se niin, että kaikki mitä joku keski-ikäinen sanoo, on tuomittavaa, mutta jos saman sanoo nuori ja komea, niin asia on Ok ja ihanaa.

Mua huvittaa että teeskentelette että ette näe mitään eroa G:n ja fanien toiminnalla ja kauhistuttaa jos ette oikeasti näe sitä.

Näen mä. Twitter-fanit on pahempia.

Vierailija
49670/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tehnyt mitään, melua tyhjästä ja teinien sekoilua

Vierailija
49671/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi kypsyttää jokereitten kuviot ja varsinkin fanikuviot niin paljon että myin lippuni eteenpäin. Jos se g on kusinen ahdistelija, en halua olla sellaisen bändin keikalla joka sellaisen touhun mahdollistaa. Jos taas se ei ole, en halua olla sellaisen fanilauman ympäröimänä, joka tällaisen jahdin on käynnistänyt.

Et tainnut alunperinkään lippuja ostaa Jokereiden musiikin takia.

Ostin kyllä, lähtökohtaisesti musiikin takia, en oikestaan minlään muun takia. Mutta en tosiaan ole niin innostunut nimenomaan keikasta että sinne ehdoin tahdoin menisin, kun nyt huomaan että en luultavasti siitä kokemuksesta nauttisi. Musaa kuuntelen edelleen siitä nautin kovasti, mutta tähän ympärille muodostunut fanikulttuuri tuntuu sellaiselta jota en yhtään kaipaa ja se näillä klubikeikoilla kuitenkin on vahvasti läsnä.

Onneksi myit sen lipun.

No tietenkin se on onni, enhän muuten olisi myynytkään. En nyt ihan tajua miksi se aiheuttaa negaa ja ylipäänsä epäilyjä musiikkimaustani jos totean etten uskokaan nauttivani tapahtumasta

Ite mietin et miks piti tehdä noin hätiköity päätös. Keikkoihin kuítenki vielä parisen kuukautta aikaa eikä tiedä yhtään mikä tilanne silloin on. Jos ois vielä silloin tuntunu ikävältä mennä keikalle ni ois siitä lipusta silloinkin päässy eroon.

Sanoin tuolla aiemmin, ehkä nyt jo poistetussa viestissä, että minulle muutama noista aktiivisista twitterfaneista on tuttuja. Minulla oli lippu sille samalle keikalle jolle he menevät, ja juuri sitä heidän ihannoimaa fanikulttuuria en itse halua. En siis yhden tai kahden yksittäisen tyypin takia, vaan sen kulttuurin jota he edustavat ja jonka he sinne tuovat tullessaan. Tämä oli ihan kivuton ratkaisu. Käyn aika paljon eri bändien keikoilla ja tiedän millaisesta meiningistä tykkään ja mistä en, ja haluan tällä erää jättää tämän väliin.

En kyllä tosiaan usko että juuri minun ratkaisuni kirvelisi yhdenkään bändin mieltä tai että lipun myyminen yhtään mistään syystä olisi millään tavalla kenestäkään artistista edes kiinnostavaa. On aika outoa että nyt täällä aikuiset ihmiset julistaa että minä en nyt ansaitse joker outia tai että he eivät tarvitse minua 😆 Eivät tosiaan tarvitse, enkä kyllä käsittääkseni ole heille tilivelvollinen tulemisistani. Ei muiden fanienkaan tarvitse ottaa siitä nokkiinsa jos juuri minä en halua keikalle tulla. Minua siellä häiritsee tietyt seikat, mutta en oleta että muilla pitäisi olla samat fiilikset. Menkää ja nauttikaa!

Vierailija
49672/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan voi uskoa että Suomessa JO:n fanikunta on herkästi hermostuvaa teiniyleisöä vaan pääosin aikuisia.

Somessa ainakin merkittävä vähemmistö ääalaikäisiä valitti siitä keikkojen ikärajasta.. en tiedä oliko kauhean paljon, mutta itselleni tuli sellainen olo että mihin hoploppiin mä oon menossa 😂

Joo ja mulla on sellainen kutina että esim. Tavastian ikärajatonkin meni suurelta osin aikuisille. Mä perustan sen että en myöskään usko JO:n fanien Suomessa olevan leimallisesti teinejä siihen että ainakaan pk-seudulla teinit ei pääosin kuuntele tuollaista musiikkia. Se on jotain Gettomasaa, Ibeä tai sitten jotain angloamerikkalaista. Ei tuo heidän balkanilainen melankolia vaan ole mitään teinimusiikkia täällä.

Nimenomaan näin ja olin ihan järkyttynyt kun ekan kerran kuulin että JO on ihan teinibändi kotimaassaan. Kunnes näin ekoja keikkataltiointeja ja tajusin vähän paremmin 😅🙈 itse olen aivan rakastunut heidän musaansa ja koko bändiin enkä tietty ole immuuni B:n valovoimalle. Ja K&B yhteys on ehkä ihaninta mitä tässä pskassa maailmassa on hetkeen- ei vaan tosi pitkään aikaan - tullut vastaan. T. N45

JO is not a teenager band in Slovenia. Not sure how many time I've already explained this. 

Vierailija
49673/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paidatonriehuja

Paidaton B

Aika pienet silmät ja liian lähellä toisiaan.

No eikä ole 😅 Ihana kuva, tykkään tosta vakavammasta Bojan-nassusta.

Vierailija
49674/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin puolesta kyselen, että kukas tämä Kiki on 👀? Onko tehnyt aikasemmin yhteistyötä JO kanssa?

En tarkoita sinua seuraavalla kirjoituksella, ole huoleti.😂 Mua vaan huvittaa, että G-pappa laitettiin pihalle ja nyt ne samat tyypit kuolaavat tuolla Kikin perään. Käyttävät pahempaa kieltä kuin Gregor konsanaan. Onko se niin, että kaikki mitä joku keski-ikäinen sanoo, on tuomittavaa, mutta jos saman sanoo nuori ja komea, niin asia on Ok ja ihanaa.

Mua huvittaa että teeskentelette että ette näe mitään eroa G:n ja fanien toiminnalla ja kauhistuttaa jos ette oikeasti näe sitä.

Älä vedä normaaleja ja täyspäisiä faneja tähän mukaan. Suurin osa faneista on kuitenkin hyväkäytöksisiä ja fiksuja ihmisiä. Kyse on pienestä vihaa täynnä olevasta marginaaliryhmästä, jonka ainoa tarkoitus on päästä lynkkaamaan joku.

Vierailija
49675/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi kypsyttää jokereitten kuviot ja varsinkin fanikuviot niin paljon että myin lippuni eteenpäin. Jos se g on kusinen ahdistelija, en halua olla sellaisen bändin keikalla joka sellaisen touhun mahdollistaa. Jos taas se ei ole, en halua olla sellaisen fanilauman ympäröimänä, joka tällaisen jahdin on käynnistänyt.

Et tainnut alunperinkään lippuja ostaa Jokereiden musiikin takia.

Ostin kyllä, lähtökohtaisesti musiikin takia, en oikestaan minlään muun takia. Mutta en tosiaan ole niin innostunut nimenomaan keikasta että sinne ehdoin tahdoin menisin, kun nyt huomaan että en luultavasti siitä kokemuksesta nauttisi. Musaa kuuntelen edelleen siitä nautin kovasti, mutta tähän ympärille muodostunut fanikulttuuri tuntuu sellaiselta jota en yhtään kaipaa ja se näillä klubikeikoilla kuitenkin on vahvasti läsnä.

Onneksi myit sen lipun.

No tietenkin se on onni, enhän muuten olisi myynytkään. En nyt ihan tajua miksi se aiheuttaa negaa ja ylipäänsä epäilyjä musiikkimaustani jos totean etten uskokaan nauttivani tapahtumasta

Ite mietin et miks piti tehdä noin hätiköity päätös. Keikkoihin kuítenki vielä parisen kuukautta aikaa eikä tiedä yhtään mikä tilanne silloin on. Jos ois vielä silloin tuntunu ikävältä mennä keikalle ni ois siitä lipusta silloinkin päässy eroon.

Sanoin tuolla aiemmin, ehkä nyt jo poistetussa viestissä, että minulle muutama noista aktiivisista twitterfaneista on tuttuja. Minulla oli lippu sille samalle keikalle jolle he menevät, ja juuri sitä heidän ihannoimaa fanikulttuuria en itse halua. En siis yhden tai kahden yksittäisen tyypin takia, vaan sen kulttuurin jota he edustavat ja jonka he sinne tuovat tullessaan. Tämä oli ihan kivuton ratkaisu. Käyn aika paljon eri bändien keikoilla ja tiedän millaisesta meiningistä tykkään ja mistä en, ja haluan tällä erää jättää tämän väliin.

En kyllä tosiaan usko että juuri minun ratkaisuni kirvelisi yhdenkään bändin mieltä tai että lipun myyminen yhtään mistään syystä olisi millään tavalla kenestäkään artistista edes kiinnostavaa. On aika outoa että nyt täällä aikuiset ihmiset julistaa että minä en nyt ansaitse joker outia tai että he eivät tarvitse minua 😆 Eivät tosiaan tarvitse, enkä kyllä käsittääkseni ole heille tilivelvollinen tulemisistani. Ei muiden fanienkaan tarvitse ottaa siitä nokkiinsa jos juuri minä en halua keikalle tulla. Minua siellä häiritsee tietyt seikat, mutta en oleta että muilla pitäisi olla samat fiilikset. Menkää ja nauttikaa!

Asia tuli selväksi. En minäkään aio mennä eräiden keikalle, mutta tuskin täällä kenellekään kiinnostaa kenen ja miksi.

Vierailija
49676/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sänkykuva Bojanin kans poistunut myös.

Se on edelleen siellä kohokohdissa

Vierailija
49677/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa JO on 50-vuotiaiden estronautojen tanssiorkesteri.

Vierailija
49678/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa JO on 50-vuotiaiden estronautojen tanssiorkesteri.

Veikkaisin, että Keski-ikä Suomen keikoilla 20-30v

Vierailija
49679/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO is not a teenager band in Slovenia. Not sure how many time I've already explained this. 

It just seems on YouTube videos that their gigs in Slovenia are full of "kickingscreamingthrowingup" teenage girls. :D But nice if that's not the case.

Vierailija
49680/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään.

Katsonut jotain naista liian pitkään ja vähän tisseihin. Nukkunut Bojanin kanssa samassa sängyssä.

Ketju on lukittu.