Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
48861/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpö, pikku K Pookie! 😍

https://twitter.com/dailykaarija/status/1683098544633249794

Mikä on pookie?

Vierailija
48862/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tänne kuuluu? Onpa kivaa nähdä,että kaksikko taas julkisesti laittelee toisistaan juttua. Kyllä ne toisiaan kaipaa ja on ne ihania.

Ja Janin katseet possujuna klipissä 🥵 Tahtoo junaan kanssa.Uusi kyltti taas Tavalle Jan how about piggytrain after gig in my hotelroom.

Itsellä tuli ex tempore Suomen vieraita ja käytiin vähän juhlimassa.Eilinen menikin potiessa kun tuli liikaa tequilaa innostuksissa otettua.Tässä tiktokissa olisin voinut olla ihan hyvin minä 🤣

https://www.tiktok.com/@thecatscradlebar/video/7192390751303568645

💚🌹🌹

Ihana kuulla sinusta! Ihmettelinkin eilen, että missä olet <3

Juu olin omissa olotiloissa 🤣 Yritän kahlata pääkohdat mitä täällä on tapahtunut.

Kiitos sinulle kivasta kommentista 💚

💚🌹🌹

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48863/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O. . m. . g. . . menin pettyneenä you tubeen, kun halusin eroon teistä, koska olette suurin osa niin tyhmiä. . . mutta vaikka hain VAIN euroviisun lavasteiden vaihdosta esiintyjien välillä kertovia videoita, niin tietenkin YT ehdotti minulle myös tällaista. Koska pidän jostain syystä myös nuoresta ja jopa lapsekkaasta Bojanista, niin klikkasin. . . ja vaikka nyt onkin ihan väärä aika tälle, niin puhkesin itkuun (no, en oikeasti), että mä en takuulla pääse _ikinä_ eroon tästä jutusta. . . koska, no, videosta selviää (ei ole pitkä)

💝💝💝💝💝💖💖💖💖💖 G sanoi kerran, että pojat vois tulla Suomeen myös joulukuussa. Ehdinkin jo kuvitella kaikkea ihanaa, joulupukin tapaaminen, onko oltu kilttejä, poroajelut ja lumileikit...🎅🤶🧑🎄🧑🎄🧑🎄🧑🎄🧑🎄🧑🎄Kn kanssa.

KIELLETTYIHIN KUVIIN TONTTUPOJAT

🧑🎄, tulikohan tähän? Laitoin 6kpl. Muutti tavallisix, ja lisäs kuuset. Ihan kiva noinkin, ihmettelen. Luulin, et joku toinen on lisännyt...

Siis mitä? Palsta sensuroi poikatontut?? 🧑🏻🎄

En voi lopettaa nauramista, taas 😅

Vierailija
48864/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tänne kuuluu? Onpa kivaa nähdä,että kaksikko taas julkisesti laittelee toisistaan juttua. Kyllä ne toisiaan kaipaa ja on ne ihania.

Ja Janin katseet possujuna klipissä 🥵 Tahtoo junaan kanssa.Uusi kyltti taas Tavalle Jan how about piggytrain after gig in my hotelroom.

Itsellä tuli ex tempore Suomen vieraita ja käytiin vähän juhlimassa.Eilinen menikin potiessa kun tuli liikaa tequilaa innostuksissa otettua.Tässä tiktokissa olisin voinut olla ihan hyvin minä 🤣

💚🌹🌹

En haluua ankeuttaa, mut välttis tuo kielivideon yhteinen jako ei vaadi noilta kahdelta mitään yhteiskommunikaatiota.

Fani oli tägänny molemmat tohon videoon (tägi oli piilotettu, mutta lataaja kerto tägäyksestä stoorissaan) Eli kummallekin oli kilahtanu ilmoitukset tosta julkaisusta.

Joo fani oli tägänny, mut kylhän niitä tägäillään ties mihin eikä ne niitä stooriin jaa. Jostain syystä päätyivät sit kummatkin jakamaan just tuon ja hyvä että päätyivät :D

K tagaillaan tosi moneen juttuun ja juuri tuon postasi ja B postasi kun huomasi K postanneen.Ihanat mussukat 🥰

Vierailija
48865/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo noi jotkut omatkin kaverit on ihan pimeitä näitten kaiken maailman hidastusten ja linkkien ja ääntelyiden kanssa. En ymmärrä miten joku päästää itsensä sellaiseen tilaan. 🙄

Mun piti lukea tämä varmaan kolme kertaa ja mietin että mitä ihmeen kavereita teillä on jos tiedätte niiden näitä katselevan ennen kuin tajusin.

Vierailija
48866/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O. . m. . g. . . menin pettyneenä you tubeen, kun halusin eroon teistä, koska olette suurin osa niin tyhmiä. . . mutta vaikka hain VAIN euroviisun lavasteiden vaihdosta esiintyjien välillä kertovia videoita, niin tietenkin YT ehdotti minulle myös tällaista. Koska pidän jostain syystä myös nuoresta ja jopa lapsekkaasta Bojanista, niin klikkasin. . . ja vaikka nyt onkin ihan väärä aika tälle, niin puhkesin itkuun (no, en oikeasti), että mä en takuulla pääse _ikinä_ eroon tästä jutusta. . . koska, no, videosta selviää (ei ole pitkä)

💝💝💝💝💝💖💖💖💖💖 G sanoi kerran, että pojat vois tulla Suomeen myös joulukuussa. Ehdinkin jo kuvitella kaikkea ihanaa, joulupukin tapaaminen, onko oltu kilttejä, poroajelut ja lumileikit...🎅🤶🧑🎄🧑🎄🧑🎄🧑🎄🧑🎄🧑🎄Kn kanssa.

🧑🎄, tulikohan tähän? Laitoin 6kpl. Muutti tavallisix, ja lisäs kuuset. Ihan kiva noinkin, ihmettelen. Luulin, et joku toinen on lisännyt...

Samoin kun siitä liekehtivästä sydän-emojista tulee pelkkä se tuli-symboli 🤪

(Ja jaaha, mun tonttuni on tummahiuksinen!)

Vierailija
48867/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo noi jotkut omatkin kaverit on ihan pimeitä näitten kaiken maailman hidastusten ja linkkien ja ääntelyiden kanssa. En ymmärrä miten joku päästää itsensä sellaiseen tilaan. 🙄

Mun piti lukea tämä varmaan kolme kertaa ja mietin että mitä ihmeen kavereita teillä on jos tiedätte niiden näitä katselevan ennen kuin tajusin.

😂

Vierailija
48868/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäh? 🤭🧑🎄

Vierailija
48869/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäh? 🤭🧑🎄

Juu näköjään, tontusta tuli poika ja kuusi. What the hell.

Vierailija
48870/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpö, pikku K Pookie! 😍

https://twitter.com/dailykaarija/status/1683098544633249794

Ihana söpöliini!

Vierailija
48871/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielikylpyä ei ole poistettu 😂

Vierailija
48872/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse spekuloida seksuaalisella suuntaumisella, mutta ainakin tuo kielitaito kertoo että heillä on molemmilla pyrkimys/taito miellyttää vastakkaista sukupuolta

On miehellä siinä "alapuolellakin" ns herkkiä kohtia.....Ja mieltymysten mukaan muuallakin... (sorry if too much information)

Vierailija
48873/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jossain päivitetty K:n boyfriend lista? Montako on ja sanomattakin on selvää, että B on se ainoa oikea 😂 muut vaan kuolaa kun K:n edessä pettää polvet! 😄

Vierailija
48874/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse spekuloida seksuaalisella suuntaumisella, mutta ainakin tuo kielitaito kertoo että heillä on molemmilla pyrkimys/taito miellyttää vastakkaista sukupuolta

On miehellä siinä "alapuolellakin" ns herkkiä kohtia.....Ja mieltymysten mukaan muuallakin... (sorry if too much information)

Miksi alkuperäisessä puhutaan vastakkaisen sukupuolen miellyttämisestä? Miksei kumppanista? Eihän me tiedetä ketä ne on miellyttänyt tai tulee miellyttämään.

Vierailija
48875/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

En haluua ankeuttaa, mut välttis tuo kielivideon yhteinen jako ei vaadi noilta kahdelta mitään yhteiskommunikaatiota.

Fani oli tägänny molemmat tohon videoon (tägi oli piilotettu, mutta lataaja kerto tägäyksestä stoorissaan) Eli kummallekin oli kilahtanu ilmoitukset tosta julkaisusta.

Joo fani oli tägänny, mut kylhän niitä tägäillään ties mihin eikä ne niitä stooriin jaa. Jostain syystä päätyivät sit kummatkin jakamaan just tuon ja hyvä että päätyivät :D

K tagaillaan tosi moneen juttuun ja juuri tuon postasi ja B postasi kun huomasi K postanneen.Ihanat mussukat 🥰

K on myös lukenu tosi paljon viime aikoina tägäyksiä ja tykkäilly käsittämättömän ahkerasti fanien ihan ordinary stooreista (ei mistään eturivin keikkataltioinneista siis)

Eli ihan 100% myytti ei ole vielä murrettu.

Vierailija
48876/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan liikaa ! 😋

Vierailija
48877/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo mikään tekniikan ihmelapsi, mutta jos haluaisin julkaista jonkun videon, mutta en kuitenkaan omasaa instassa jne vaan haluaisin olla anonyymi. Onko sellainen edes mahdollista?

Vierailija
48878/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B:n englanniksi käännetty haastis ajalta ennen euroviisufinaaleja.

Ne joita kiinnostaa vaan Kärtsäkohdat niin 7:00 ->

Vierailija
48879/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se meidän Kärtsy osasi hyvin valita.

On tää B vaan niin ihana.

https://twitter.com/krolevarqa/status/1683054827532701696?s=20

💚🌹🌹

Vierailija
48880/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo mikään tekniikan ihmelapsi, mutta jos haluaisin julkaista jonkun videon, mutta en kuitenkaan omasaa instassa jne vaan haluaisin olla anonyymi. Onko sellainen edes mahdollista?

On. Voi tehdä ihan oman instatilin tällaiselle, ei kukaan tiedä, kuka siellä olet.

Ketju on lukittu.