Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
4781/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on jo yksi Bojan, eli Bojan Radulovic, jos Käärijä haluaa tavata hänet 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Bojan_Radulović

Vierailija
4782/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä aihe ärsyttää niin monia että tarvitsee tulla häiriköimään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4783/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä aihe ärsyttää niin monia että tarvitsee tulla häiriköimään?

Ketä ei sun naurettavat horinat huvittaisi. 😂

Vierailija
4784/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista, että ilmeisesti tää yks päästään viallinen yksilö, joka terrorisoi täällä ajan kulukseen, pilasi tämänkin ketjun. Ei kyllä jaksa edes ignoorata noita juttuja enää, vaan mielummin pysyy poissa.

Säälittävää, että täytyy viedä kaikilta muilta pois tää hauskuus, kun ei itseä kiinnosta asia, mut pakko häiriköidä vaan, kun ei muuta osaa.

Tää oli mukavaa hupia ja toi hyvän fiiliksen. Täytyy fiilistellä Kärtsää ja Bojania itsekseen jatkossa.

Vierailija
4785/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmillista, että ilmeisesti tää yks päästään viallinen yksilö, joka terrorisoi täällä ajan kulukseen, pilasi tämänkin ketjun. Ei kyllä jaksa edes ignoorata noita juttuja enää, vaan mielummin pysyy poissa.

Säälittävää, että täytyy viedä kaikilta muilta pois tää hauskuus, kun ei itseä kiinnosta asia, mut pakko häiriköidä vaan, kun ei muuta osaa.

Tää oli mukavaa hupia ja toi hyvän fiiliksen. Täytyy fiilistellä Kärtsää ja Bojania itsekseen jatkossa.

Niinhän sä olet tehnyt jo, fiilistellyt lähes koko ketjun yksinäsi. Ehkä vaihdat levyä välillä ja keksit uuden aiheen/pakkomielteen?

Vierailija
4786/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanhan on ihan kuin Alexander Rydak 🥰 Vasta hoksasin, kun katselin tässä vanhoja hyviä viisubiisejä. Samanlaiset kasvonpiirteet ja eleet. Silmät?

Vierailija
4787/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel, pilasiko joku luonnevikaisen palstanarskun ketjun. Yhyy. Käärijä best!

Vierailija
4788/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä olet tehnyt jo, fiilistellyt lähes koko ketjun yksinäsi. Ehkä vaihdat levyä välillä ja keksit uuden aiheen/pakkomielteen?

Etkö voi jo poistua? Mitä saat tästä? Oikeesti? Nautintoa?

Vierailija
4789/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mäkin lähden puutarhahommiin mieluummin kun oon täällä.

Vierailija
4790/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeä idiootti tää tämän kertainen sekopää. Ei usko ei sitten millään.

Vierailija
4791/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna maistuu kyllä.

- Käärijä yksityisbileissä v 2022

Vierailija
4792/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos se paskankäärijä ne Euroviisut kohta voittaa?😆🤣😂

Vierailija
4793/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mäkin lähden puutarhahommiin mieluummin kun oon täällä.

Sama, olin sipuleita istuttamassa. Oikeastihan mut on koulutettu vaativaan asiantuntijatyöhön ja olen tohtori. Plakkarissa myös narsismin uhrin kokemusasiantuntijuus.

Vierailija
4794/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa päättää kumpi on hotimpi, Kärtsä vai Bojan. Eka olin että K ehdottomasti, mutta nyt oon 50-50.

Vierailija
4795/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää palstatohtorit ei näytä olevan sieltä fiksuimmasta päästä.

Vierailija
4796/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättäkää mut sitten kun Käärijä voittaa Euroviisut.

PS

😆🤣😂

Vierailija
4797/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herättäkää mut sitten kun Käärijä voittaa Euroviisut.

PS

😆🤣😂

Toki toki, nuku rauhassa ja sikeästi siihen asti.

Vierailija
4798/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Bojan sinne yleisön sekaan tulisi vaan olisi lavan takana tms? Sori en tunne Tavastiaa, mutta vaikea uskoa, että olisi ihan yleisön seassa.

Tavastialla taisi olla kaksi keikkaa peräkkäisinä päivinä ja molemmat muistaakseni loppuunmyytyjä.Joten takahuoneeseen Bojan tulee, jos tulee paikalle.

Vierailija
4799/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muna maistuu kyllä.

- Käärijä yksityisbileissä v 2022

Tämä. Tyydytti imemällä toista duudia.

Vierailija
4800/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa päättää kumpi on hotimpi, Kärtsä vai Bojan. Eka olin että K ehdottomasti, mutta nyt oon 50-50.

💍 Bojan

💋 Kärtsä

🍔 molemmat

Ketju on lukittu.