Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tavastian keikasta tulee kyllä härdelli jos Bojan oikeasti tulee sinne. Sen ja muiden Käärijän tuttujen on pakko olla siellä muun yleisön seassa. Toisaalta sinne pääsee onneksi vain aikuisia.
Siis tietenkin se menee bäkkärille eikä yleisön sekaan, höpsö.
Vierailija kirjoitti:
Bojan on kuuma. <3
hotti, hotimpi, hottis
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJ971tfG/
Tässä teille Bojanin fiilistelyä😝
Ilmankos joku lähti hankkimaan itselleen rusketusta 😉
Vierailija kirjoitti:
Tavastian keikasta tulee kyllä härdelli jos Bojan oikeasti tulee sinne. Sen ja muiden Käärijän tuttujen on pakko olla siellä muun yleisön seassa. Toisaalta sinne pääsee onneksi vain aikuisia.
Kai ne nyt bäkkärillä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaas taas läski lätisemään, täällä taas onanoin homofantasiat mielessä. Ihanata. 🥰🥰😘
Siis ihan kauheaa, teen samaa jatkuvasti lukien tätä ketjua. Vaikka olen perheellinen tuplamaisteri ja asiantuntijatyössä, silti menee koko aika tähän. :D onneksi olen lomalla, muuten saisin potkut. :D Ai kauhea! Auttakaa mua vieroittautumaan!
Täällä myös tuplatohtori joka on ihan koukussa näihin homostelufantasioihin. Muna kädessä luen ketjua ja vaimo on kovin vihainen. 🙈
Tää palsta onkin tunnettu kaiken maailman dosenteista.
Tällaista se on, kun siihen omaan pikku maailmaan ei kuulu kuin eurolavojen asiantuntemus... KUKAAN palstallakaan, samassa ketjussa kuin ä ä l i ö itse, ei voi olla korkeasti koulutettu..!
Häipyikö hullu meghan&harryketjuun vai miksi tuli niin hiljaista?
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJ971tfG/
Tässä teille Bojanin fiilistelyä😝
Ihana!
Kesäkuun Suomen reissu saa luvan toteutua. Haluun lisää BK matskua, kaikki kelpaa 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaas taas läski lätisemään, täällä taas onanoin homofantasiat mielessä. Ihanata. 🥰🥰😘
Siis ihan kauheaa, teen samaa jatkuvasti lukien tätä ketjua. Vaikka olen perheellinen tuplamaisteri ja asiantuntijatyössä, silti menee koko aika tähän. :D onneksi olen lomalla, muuten saisin potkut. :D Ai kauhea! Auttakaa mua vieroittautumaan!
Täällä myös tuplatohtori joka on ihan koukussa näihin homostelufantasioihin. Muna kädessä luen ketjua ja vaimo on kovin vihainen. 🙈
Tällaista se on, kun siihen omaan pikku maailmaan ei kuulu kuin eurolavojen asiantuntemus... KUKAAN palstallakaan, samassa ketjussa kuin ä ä l i ö itse, ei voi olla korkeasti koulutettu..!
Tämä on trollausketju, jos et tajunnut..!
Vierailija kirjoitti:
Häipyikö hullu meghan&harryketjuun vai miksi tuli niin hiljaista?
Kyllä se täälä vielä vaanii ja tohtoroi.
Mun on kyllä pakko sanoa, että kun soittolistallani on nyt myös Tattoo, niin onhan se myös todella romanttinen kappale juhlistamaan näiden kahden ystävyyttä 😉💚💖
Saattoi olla parempi Kääriksen jatkon kannalta kuitenkin ettei voittanut, vaikka se olikin iso harmi. Ei ole ikuisesti "se euroviisuvoittaja", vaan sen hyvän biisin ja shown euroviisuihin tuonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ne nyt bäkkärillä on
Joo varmasti ennen keikan alkua mutta ehkä omituista tulla varta vasten keikalle ja olla bäkkärillä koko ajan. Sieltä siis ei kyllä mitään näe. Yleensä kun Tavastialla olen ollut niin bändin tuttuja on kyllä näkynyt yleisössä.
Vierailija kirjoitti:
Mun on kyllä pakko sanoa, että kun soittolistallani on nyt myös Tattoo, niin onhan se myös todella romanttinen kappale juhlistamaan näiden kahden ystävyyttä 😉💚💖
Saattoi olla parempi Kääriksen jatkon kannalta kuitenkin ettei voittanut, vaikka se olikin iso harmi. Ei ole ikuisesti "se euroviisuvoittaja", vaan sen hyvän biisin ja shown euroviisuihin tuonut.
Plus Käärijä heilumassa sen blondin peruukin kanssa on ikimuistoinen näky. Hekottelen sille itseksenikin. Samoin esitys kuormalavojen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Oltaisiin saatu vihaiset Loreen-fanit kimppuumme. "Ei se edes laulanut" jne.
Apua tuo Käärijän eka kaulasuudelma Bojanille on kyllä melko intensiivinen..ja katsokaa miten Bojan sitten katsoo Käärijää. En kestä...
Älkää antako trolleille edes alapeukkuja. Ignooratkaa täysin.
Vierailija kirjoitti:
Älkää antako trolleille edes alapeukkuja. Ignooratkaa täysin.
Annetaanpas. yläpeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin lääkedosetti monella käytössä😄
Varmasti, ainakin sun disson 8 eri persoonaa, kaikki kovia fiilistelemään. :D