Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
4761/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiilistelijät tulkaa toiseen paikkaan. Trollit yrittävät sabotoida tätä ketjua ja saada sen sillä tavoin poistumaan.

Minne paikkaan? Toisaalta ei ole varmaan järkevää kertoa nyt kun trollit päivystävät.

Sovitaan asia, kun on hyvä hetki. Eiköhän me kaikki fiilistelijät vielä löydetä toisemme.

Varmasti, ainakin sun disson 8 eri persoonaa, kaikki kovia fiilistelemään. :D

Vierailija
4762/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavastian keikasta tulee kyllä härdelli jos Bojan oikeasti tulee sinne. Sen ja muiden Käärijän tuttujen on pakko olla siellä muun yleisön seassa. Toisaalta sinne pääsee onneksi vain aikuisia.

Siis tietenkin se menee bäkkärille eikä yleisön sekaan, höpsö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4763/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on kuuma. <3

hotti, hotimpi, hottis 

Vierailija
4764/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJ971tfG/

Tässä teille Bojanin fiilistelyä😝

Ilmankos joku lähti hankkimaan itselleen rusketusta 😉

Vierailija
4765/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavastian keikasta tulee kyllä härdelli jos Bojan oikeasti tulee sinne. Sen ja muiden Käärijän tuttujen on pakko olla siellä muun yleisön seassa. Toisaalta sinne pääsee onneksi vain aikuisia.

Kai ne nyt bäkkärillä on

Vierailija
4766/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitetaas taas läski lätisemään, täällä taas onanoin homofantasiat mielessä. Ihanata. 🥰🥰😘

Siis ihan kauheaa, teen samaa jatkuvasti lukien tätä ketjua. Vaikka olen perheellinen tuplamaisteri ja asiantuntijatyössä, silti menee koko aika tähän. :D onneksi olen lomalla, muuten saisin potkut. :D Ai kauhea! Auttakaa mua vieroittautumaan!

Täällä myös tuplatohtori joka on ihan koukussa näihin homostelufantasioihin. Muna kädessä luen ketjua ja vaimo on kovin vihainen. 🙈

Tää palsta onkin tunnettu kaiken maailman dosenteista.

Tällaista se on, kun siihen omaan pikku maailmaan ei kuulu kuin eurolavojen asiantuntemus... KUKAAN palstallakaan, samassa ketjussa kuin ä ä l i ö itse, ei voi olla korkeasti koulutettu..!

Vierailija
4767/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häipyikö hullu meghan&harryketjuun vai miksi tuli niin hiljaista?

Vierailija
4768/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJ971tfG/

Tässä teille Bojanin fiilistelyä😝

Ihana! 

Vierailija
4769/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun Suomen reissu saa luvan toteutua. Haluun lisää BK matskua, kaikki kelpaa 🙈

Vierailija
4770/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitetaas taas läski lätisemään, täällä taas onanoin homofantasiat mielessä. Ihanata. 🥰🥰😘

Siis ihan kauheaa, teen samaa jatkuvasti lukien tätä ketjua. Vaikka olen perheellinen tuplamaisteri ja asiantuntijatyössä, silti menee koko aika tähän. :D onneksi olen lomalla, muuten saisin potkut. :D Ai kauhea! Auttakaa mua vieroittautumaan!

Täällä myös tuplatohtori joka on ihan koukussa näihin homostelufantasioihin. Muna kädessä luen ketjua ja vaimo on kovin vihainen. 🙈

Tällaista se on, kun siihen omaan pikku maailmaan ei kuulu kuin eurolavojen asiantuntemus... KUKAAN palstallakaan, samassa ketjussa kuin ä ä l i ö itse, ei voi olla korkeasti koulutettu..!

Tämä on trollausketju, jos et tajunnut..!

Vierailija
4771/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häipyikö hullu meghan&harryketjuun vai miksi tuli niin hiljaista?

Kyllä se täälä vielä vaanii ja tohtoroi.

Vierailija
4772/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on kyllä pakko sanoa, että kun soittolistallani on nyt myös Tattoo, niin onhan se myös todella romanttinen kappale juhlistamaan näiden kahden ystävyyttä 😉💚💖

Saattoi olla parempi Kääriksen jatkon kannalta kuitenkin ettei voittanut, vaikka se olikin iso harmi. Ei ole ikuisesti "se euroviisuvoittaja", vaan sen hyvän biisin ja shown euroviisuihin tuonut.

Vierailija
4773/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ne nyt bäkkärillä on

Joo varmasti ennen keikan alkua mutta ehkä omituista tulla varta vasten keikalle ja olla bäkkärillä koko ajan. Sieltä siis ei kyllä mitään näe. Yleensä kun Tavastialla olen ollut niin bändin tuttuja on kyllä näkynyt yleisössä.

Vierailija
4774/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on kyllä pakko sanoa, että kun soittolistallani on nyt myös Tattoo, niin onhan se myös todella romanttinen kappale juhlistamaan näiden kahden ystävyyttä 😉💚💖

Saattoi olla parempi Kääriksen jatkon kannalta kuitenkin ettei voittanut, vaikka se olikin iso harmi. Ei ole ikuisesti "se euroviisuvoittaja", vaan sen hyvän biisin ja shown euroviisuihin tuonut.

Plus Käärijä heilumassa sen blondin peruukin kanssa on ikimuistoinen näky. Hekottelen sille itseksenikin. Samoin esitys kuormalavojen kanssa!

Vierailija
4775/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltaisiin saatu vihaiset Loreen-fanit kimppuumme. "Ei se edes laulanut" jne.

Vierailija
4776/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua tuo Käärijän eka kaulasuudelma Bojanille on kyllä melko intensiivinen..ja katsokaa miten Bojan sitten katsoo Käärijää. En kestä...

Vierailija
4777/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako trolleille edes alapeukkuja. Ignooratkaa täysin.

Vierailija
4778/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää antako trolleille edes alapeukkuja. Ignooratkaa täysin.

Annetaanpas. yläpeukkuja.

Vierailija
4779/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin lääkedosetti monella käytössä😄

Vierailija
4780/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on väljä emätin

Ketju on lukittu.