Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
45961/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa vai listaa kaivattiin.Tässä toivotuin lisäyksin ja muistakaa lainata viestiä se poistuu aika äkkiä

Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?

Vierailija
45962/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanitan molempia, osa täälläkö vihaa toista K tai B? Niin söpöjä yhdessä varsinkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45963/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoo et jos ite menisin K keikalle missä keikka alkaisi sillä että artisti kertoo et ei olis huvittanut, ois vähän harmitus

Kyynel kyynel yääää

Mitä mitä, oletko huolissasi meistä jotka kokee harmistusta siitä, kun K:n keikka alkaa toteamuksella et ei ois huvittanut.

Älä ole huolissasi, on ihan normaalia tuntea noinkin ja tunnistaa, tunnustaa se.

Kela sanoi "meistä tuli muurareita, taksikuskeja, suutareita"

Mut osast meistä tuli pelkkii tunareita

Turhakkeita, joilla vesi tulee läpi kumppareista, vou

Jos sä tunnistat tästä ittes, ni huuda jou (jou)

Mitä? (Jou!)

Okei, hyvä, let's go (let's go)

(Aaa!)

-Käärijä

Vierailija
45964/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://vm.tiktok.com/ZGJVSC4nx

Kärtsäri ihailee keikalla yleisössä ollutta pariskuntaa.

Vierailija
45965/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gregorin stoorissa Nace, Kris ja Jure ihastelevat maisemia bussissa. Tuli mieleen et missähän on Bojan ja Jan, nukkumassa? Yleensä B kuitenkin höpöttämässä jotain, onkin rauhallinen klippi kun ei ole 😅😘

Se oli vähän syrjemmällä soittamassa tai laittamassa viestiä K:lle tai ehkä vähän laulaa luritteli K:lle rakkauslaulua 😂

Vierailija
45966/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään vertailua, jos todetaan, että Bojan juo aika usein ja melko paljon

Jep. Jopa niin että on myöhästynyt lennoilta yms.

Hän jäi Livepooliin sukulaistensa luo. Ei oikeasti myöhästynyt lennolta.

Kyllä hän myöhästyi lennolta. Siitähän oli Jokerien official Twitter-tilillä sekä Instassa ainakin.

Se oli läppää. Tiedätkö mitä sellainen on? Vai uskoitko sitäkin Jokerien virallisella tilillä julkaistua viestiä, jossa Jokerit etsivät uutta laulajaa? Kuvana siinä oli se, kun Bojan on suu ammollaan possujunassa Tavastialla.

Hän unohti matkalaukkunsa kerran hotelliin ja joutui hakemaan sen, ja siksi hän myöhästyi lentostaan. Mutta jos muistan oikein, tämä ei ollut Liverpoolissa ESC:n jälkeen (kun hän meni kotiin päivää tai paria myöhemmin – luulen, että hänen vanhempansa tulivat ESC:hen ja viettivät siellä jonkin aikaa finaalin jälkeen). Luulen, että aika, jolloin hän myöhästyi lentostaan, oli yksi juhlaa edeltävistä matkoista. Mutta voin olla väärässä.

Vierailija
45967/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin twitterissä, kun joku paikalla ollut sanoi, että joku nainen oli täysin yläosattomana. Ja K oli kommentoinut jotain: näen ensimmäistä kertaa paidattomana naisen

Jos se oli meidän oma kukkapaita?

Kukkis on miespuolinen.

Oletko varma? Älä oleta? Kukkapaita oli niin salaisessa asussa, että hän oli pukenut päällensä tekotissit.

Mä itse olen varma! Salaista asua en vielä olekaan harkinnut.

- Kukkapaita (saako tän siis lyhentää Kukkikseksi?)

Agentti Kukkis, jees jees. En tiedä poistuiko mun viesti aiemmin että details, minkä biisin aikana K näytti sulle soo soo -sormea? 🔥

Vierailija
45968/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa vai listaa kaivattiin.Tässä toivotuin lisäyksin ja muistakaa lainata viestiä se poistuu aika äkkiä

Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?

Kiitos!!!

Vierailija
45969/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puhuttavaa Jukassa? B vain K:n mielessä

Vierailija
45970/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväunia Bojanista, cute

Ja B katsoo välillä Lontoon maisemia ja välillä näkee unia K:sta.

Vierailija
45971/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin twitterissä, kun joku paikalla ollut sanoi, että joku nainen oli täysin yläosattomana. Ja K oli kommentoinut jotain: näen ensimmäistä kertaa paidattomana naisen

Jos se oli meidän oma kukkapaita?

Kukkis on miespuolinen.

Oletko varma? Älä oleta? Kukkapaita oli niin salaisessa asussa, että hän oli pukenut päällensä tekotissit.

Mä itse olen varma! Salaista asua en vielä olekaan harkinnut.

- Kukkapaita (saako tän siis lyhentää Kukkikseksi?)

Agentti Kukkis, jees jees. En tiedä poistuiko mun viesti aiemmin että details, minkä biisin aikana K näytti sulle soo soo -sormea? 🔥

Klo23 meidän piti kuulemma poistuu ja vetää takit niskaan. Tiedä minne se olis halunnut lähteä.

Pahoittelut, en huomannut, että oot aiemmin kysynyt!

- Kukkis

Vierailija
45972/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tää Jukka-Jere kuvio pitäis kyllä käydä läpi.

Kumpikin on suhteessa ja ovat kavereita/työkavereita. DONE

No joo nyt taas. Miksi tuo ois yhtään huonompi shippauskohde kuin mitä muuta täällä on ollut? Nuo on sentään todistetusti pussanneetkin.

Minä alan kohta Jukka-jankkaajaksi.

Vierailija
45973/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän kriisi tänään trollien lietsoma "huolestuminen" K:n alkoholinkäytöstä, selvä... Ja porukka uskoo taas, kuten täällä yleensäki. Joo, ei ollu K vesiselvä Tavastialla tokalla keikalla, mutta ei todellakaan ollu ympäripäissään ja hyvin veti keikan. Ajattelin, että täällä olisi kiva tunnelma, kun saatiin Kukkapaidan raportti ja Bojankin vetänyt CCC:tä eilen, mutta negistely vaan jatkuu...

Vierailija
45975/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanitan molempia, osa täälläkö vihaa toista K tai B? Niin söpöjä yhdessä varsinkin

Kyllä vain, erityisesti, jos K tekee mitään mikä aiheuttaa mielipiteitä, asiaa puidaan juurta jaksaen kymmeniä sivuja, lähinnä haukkumista. B:stä tulee toisinaan vähän puhetta, mutta  viestit poistetaan nopeasti

Vierailija
45976/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gregorin stoorissa Nace, Kris ja Jure ihastelevat maisemia bussissa. Tuli mieleen et missähän on Bojan ja Jan, nukkumassa? Yleensä B kuitenkin höpöttämässä jotain, onkin rauhallinen klippi kun ei ole 😅😘

Se oli vähän syrjemmällä soittamassa tai laittamassa viestiä K:lle tai ehkä vähän laulaa luritteli K:lle rakkauslaulua 😂

If I had you that would be the only thing I ever need....

Vierailija
45977/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää listaan, että otimme kaikki suoraan pullosta. Sinä, minä, K ja B.

Vierailija
45978/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tää Jukka-Jere kuvio pitäis kyllä käydä läpi.

Kumpikin on suhteessa ja ovat kavereita/työkavereita. DONE

No joo nyt taas. Miksi tuo ois yhtään huonompi shippauskohde kuin mitä muuta täällä on ollut? Nuo on sentään todistetusti pussanneetkin.

Minä alan kohta Jukka-jankkaajaksi.

Uuuu...spicyyy.. voin minäkin heistä jankata, jos on kysyntää :D

T:sama 

Vierailija
45979/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja istuskeli vessassa kattomassa K:n kuvia :D

Vierailija
45980/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.