Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoo et jos ite menisin K keikalle missä keikka alkaisi sillä että artisti kertoo et ei olis huvittanut, ois vähän harmitus
Mä kyl ajattelisin, että saa olla mitä mieltä haluaa ja minusta on avointa, että kertoo sen. Ettei ihmiset odota liikoja. Että on voimiltaan yli-ihminen tms.
Mä taas ajattelin että oli katsonut JO:n päivityksiä UK:sta ja oli tullut vähän sellanen oi jospa oisin saanut olla mukana.. fiilis. Ja siksi ei olis niin paljoa huvittanut. Kun oli ikävä, tiedämme kyllä ketä!
Sanoi nukkuneensa jaakon kanssa ennen keikkaa
Jumalainen, seksikäs ja ah niin ihana K!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin twitterissä, kun joku paikalla ollut sanoi, että joku nainen oli täysin yläosattomana. Ja K oli kommentoinut jotain: näen ensimmäistä kertaa paidattomana naisen
Jos se oli meidän oma kukkapaita?
Kukkis on miespuolinen.
Oletko varma? Älä oleta? Kukkapaita oli niin salaisessa asussa, että hän oli pukenut päällensä tekotissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana K fanin kanssa
https://twitter.com/koppitules/status/1681621300056301571
Taivaallinen K
Bojan on taivaallinen! Sitä nimeä ei käytetä muilla!
Oot vissiin ollut pois täältä, kun alettiin sitä käyttää K:sta ja B on jumalainen.
Sitä paitsi voin sanoa niin jos haluan.
Ite oot ollu pois. Bojan on ollu jo kaks kuukautta täällä tavallisen taivaallinen ja lisäksi jumalainen! On se kyllä ku, ette keksi kärtsälle edes omaa nimeä!
Sopisiko Jere.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoo et jos ite menisin K keikalle missä keikka alkaisi sillä että artisti kertoo et ei olis huvittanut, ois vähän harmitus
Mä kyl ajattelisin, että saa olla mitä mieltä haluaa ja minusta on avointa, että kertoo sen. Ettei ihmiset odota liikoja. Että on voimiltaan yli-ihminen tms.
Mä taas ajattelin että oli katsonut JO:n päivityksiä UK:sta ja oli tullut vähän sellanen oi jospa oisin saanut olla mukana.. fiilis. Ja siksi ei olis niin paljoa huvittanut. Kun oli ikävä, tiedämme kyllä ketä!
Eli päiväunia ollut katselemassa. ;) Tiedämme kyllä kenestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukan.
Gregorin stoorissa Nace, Kris ja Jure ihastelevat maisemia bussissa. Tuli mieleen et missähän on Bojan ja Jan, nukkumassa? Yleensä B kuitenkin höpöttämässä jotain, onkin rauhallinen klippi kun ei ole 😅😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin twitterissä, kun joku paikalla ollut sanoi, että joku nainen oli täysin yläosattomana. Ja K oli kommentoinut jotain: näen ensimmäistä kertaa paidattomana naisen
Jos se oli meidän oma kukkapaita?
Kukkis on miespuolinen.
Oletko varma? Älä oleta? Kukkapaita oli niin salaisessa asussa, että hän oli pukenut päällensä tekotissit.
Mä itse olen varma! Salaista asua en vielä olekaan harkinnut.
- Kukkapaita (saako tän siis lyhentää Kukkikseksi?)
Ihana K ja välispiikki Eurasta! 💚
https://www.tiktok.com/@anninaps/video/7257827157295074586?is_from_weba…
Vierailija kirjoitti:
Bojan joi pullosta
Suoraan pullosta ja Kris myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyynel kyynel yääää
Mitä mitä, oletko huolissasi meistä jotka kokee harmistusta siitä, kun K:n keikka alkaa toteamuksella et ei ois huvittanut.
Älä ole huolissasi, on ihan normaalia tuntea noinkin ja tunnistaa, tunnustaa se.
Vierailija kirjoitti:
Gregorin stoorissa Nace, Kris ja Jure ihastelevat maisemia bussissa. Tuli mieleen et missähän on Bojan ja Jan, nukkumassa? Yleensä B kuitenkin höpöttämässä jotain, onkin rauhallinen klippi kun ei ole 😅😘
B:n omassa stoorissa köllöttelee makuupaikalla ja katselee Lontoon maisemia pötköllään.
K on niin kaunis, etenkin profiili 😍
Sit vähän maadoitellaan, alkaa mennä liian hulluksi tämä haukkuminen taas!
Musta tää Jukka-Jere kuvio pitäis kyllä käydä läpi.
Kyynel kyynel yääää