Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jotain tutun kuuloista heti ensi kuulemalta. Ootte varmaan muut kuulleet tämän moneen kertaan. Jotenkin kiva tämän Lado B. kanssa.
[/quoteMasterpiece <3
Mulla tuli ihan gauhia skenaario mieleen...niissä polttareissa ei kyllä mainittu ,kenen polttarit ne oli ,noi oli vaan kaikki kaverukset siellä...toivottavasti eivät sentään olleet........😶
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli ihan gauhia skenaario mieleen...niissä polttareissa ei kyllä mainittu ,kenen polttarit ne oli ,noi oli vaan kaikki kaverukset siellä...toivottavasti eivät sentään olleet........😶
No niin, saatiin päivän kriisi :D estradi on teidän!
Kyllähän se oli mainittu kenen polttarit?
Vierailija kirjoitti:
Tälllä Eurassa keikkailevalla Jambolla on aikas K-tyyppiset aurinkolasit 😄
https://i.scdn.co/image/ab6761610000e5eb45516309b52d7792f06d5351
Ja voi miten nätti 🤩
Kyllä mainittiin kenen polttarit oli. Älkää menkö trollien halpaan.
Vierailija kirjoitti:
https://archiveofourown.org/works/48657604/chapters/122738923
Unchained melody
MangoSpritz
You're welcome,
Mango
Kiitos Mango!
Tuplaajalla sormus nimettömässä jo huhtikuussa
Muistan vaan sen jätkien ryhmäkuvan.. en muista oliko tägätty ketään erityisesti tai mainittu polttareita.. täällä palstalla niistä puhuttiin
K olisi kyllä komea hääpuvussa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, saatiin päivän kriisi :D estradi on teidän!
No niin, äkkiä B:lle kriisiapua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jotain tutun kuuloista heti ensi kuulemalta. Ootte varmaan muut kuulleet tämän moneen kertaan. Jotenkin kiva tämän Lado B. kanssa.
[/quoteMasterpiece <3
Rakastan tätä esitystä ja se liikuttaa mua joka kerta jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
K olisi kyllä komea hääpuvussa :D
Joo varmasti, se nähdään sit kun menee naimisiin B:n kanssa.
Pojat ja kirjoittaminen :D
https://www.tumblr.com/korvessa/723287577985253376/jere-bojan-beaty?sou…
Vierailija kirjoitti:
Siinä mainittiin polttarit ,mutta ei kenen ,se oli pelkkää päättelyä ,että ois tuplaajan....mutta en nyt kyllä mitenkään usko ,että K tässä hätäkässä ja tuoreessa suhteessa...toivottavasti,ai gauhia mikä ajatus
Eikö siinä silloin lukenut että Jaakon polttarit
Vierailija kirjoitti:
Siinä mainittiin polttarit ,mutta ei kenen ,se oli pelkkää päättelyä ,että ois tuplaajan....mutta en nyt kyllä mitenkään usko ,että K tässä hätäkässä ja tuoreessa suhteessa...toivottavasti,ai gauhia mikä ajatus
Minua se ei niinkään haittaisi, jos ei julkisuuteen tuo :) Eniten fanitan hänen musiikkiaan, yksityiselämä olkoon yksityistä, koska ikinä meneekään naimisiin :D
Mutta olisi se kyllä outoa, jos pääsisi salaa naimisiin
Vierailija kirjoitti:
Voi ny Jeesus taas.
Niistä polttareista oli useampi stoori ja monessa sanottiin että Jaakon polttarit. Muistanet että koko juhannus spekuloitiin nimenomaan Jaakon häillä.
Sitä paitsi, K on nyt menossa Alessandran kanssa naimisiin. En usko että ne nyt vielä tälle viikonlopulle sitä lehmää sai ostettua niin ei voi olla vielä. Ja jos oiski ostanu niin Alessandrahan oli Italiassa niin niillä on varmaan joku karanteenikin ettei tuu hullun lehmän tautia maahantuodessa. 🤔
(Sitä saa mitä tilaa)
Eiköhän Jere nähdä myös Akin ja Katrin häissä?!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Jere nähdä myös Akin ja Katrin häissä?!
Milloin ne on?
Vielä palatakseni tohon cariad-käärijä pätkään, niin kylläpä B:n ääkkösten lausuminen on kehittynyt, kun vertaa esim. siihen Barcelonan pre party haastatteluun, jossa mainitsee suosikikseen Kaarijan. 😄