Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sen tytön nimi kuulosti ihan Käärijältä joten mikä ihme se oli että B sitä ihmetteli.
Tämä. Ja fani haluaa kertoa, että hänen nimensä kulostaa ihan Käärijältä. Bojan ei itse yritä yhtään vääntää siitä Käärijää, vaan sen tekee fani.
Ei kai tätä kukaan kiellä.. Ne reaktiot tolla videolla oli ainakin se asia, joka omaa mieltä lämmitti.
Siis walesilaisfanit haluavat opettaa Bojanille kymrin sanan cariad eli rakkaus. "We feel cariad." Yksi heistä sanoo, että hänen nimensä Carys kuulostaa samalta kuin cariad. Bojanin ja varmaan ainakin kaikkien shippaajien korvaan se taas kuulostaa samalta kuin Käärijä.
t. cariad-Käärijä-jankkaaja
Vähän järkeä ja realismia teidän juttuihin lisää, niin kaikilla ois kivaa. Meki tykätään bstä ja ksta, mutta teidän jutut menee välillä niin yli.
Vierailija kirjoitti:
Siis walesilaisfanit haluavat opettaa Bojanille kymrin sanan cariad eli rakkaus. "We feel cariad." Yksi heistä sanoo, että hänen nimensä Carys kuulostaa samalta kuin cariad. Bojanin ja varmaan ainakin kaikkien shippaajien korvaan se taas kuulostaa samalta kuin Käärijä.
Juuri näin! Cerys.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Jotain tuollaista ajattelikin, mutta en itse tiedä kymristä mitään :D
Kyllä tuli taas sitä analysoitavaa kuten joku eilen viimeiseksi toivoi et tälle päivälle saataisi. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on taas ankeuttajien kokoontumisajot.
Kenelläkään ei saa olla hauskaa,kun joillakin on pikkarit solmussa.On se kumma,että tämä ketju vetää puoleensa,vaikka täällä kaikki on tympeää heidän mielestään.Ja ihan uhallakin nyt lähtee kertaus:
Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?Häärijän jalat! Häärijän jalat!
Tuhmeliini puhmeliini! Poistettujen viestien joukossa oli, taas nimittäin lähti aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sen tytön nimi kuulosti ihan Käärijältä joten mikä ihme se oli että B sitä ihmetteli.
Tämä. Ja fani haluaa kertoa, että hänen nimensä kulostaa ihan Käärijältä. Bojan ei itse yritä yhtään vääntää siitä Käärijää, vaan sen tekee fani.
A-aa! Tuossa aiemmin selitettiin tämä kymrin sana, jota fani yritti sanoa, ja vinkki: se ei ollut käärijä ;)
Vierailija kirjoitti:
Söpö video ja söpöt reaktiot videolla jokatapauksessa, ei kai sen tunnustaminen ole keneltäkään pois. Kyllä mun jo valmiiksi hyvä fiilis otti tästä vähän lisää nousua. Iltaa odotellessa!
- Kukkapaita
Oi kukkapaita, sinä taidat olla tänään agenttimme! :) Mutta uutiset kuulemme ilmeisesti vasta huomenna, kun K on kerrankin viimeinen esiintyjä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon samaa mieltä. Eikä oo muita vaihtoehtoja kuin kysyä äimistyneenä, että Käärijä? Samoin se eilen nähty video toisesta suunnasta kuvattuna, missä nää Walesin daamit opettaa sitä cariad-sanaa B:lle. Ihan tahallista Käärijä-suolaamistahan nää on molemmat videot. Minusta hyvin kiusaantuneen oloisena ja ymmärrän hyvin miksi.
Vierailija kirjoitti:
Söpö video ja söpöt reaktiot videolla jokatapauksessa, ei kai sen tunnustaminen ole keneltäkään pois. Kyllä mun jo valmiiksi hyvä fiilis otti tästä vähän lisää nousua. Iltaa odotellessa!
- Kukkapaita
Pidä hauskaa ja silmät kovana K:n suunnassa 😂 laitathan sitten huomenna johonkin aikaan raporttia, kun olet kunnolla palautunut? 😉
Ei näytä mitenkään kiusaantuneelta kyllä
H i r ttää kiinni -videon pätkä ei menny läpi, johtuko sanasta h i r t t ä ä, ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Kukkapaita
Pidä hauskaa ja silmät kovana K:n suunnassa 😂 laitathan sitten huomenna johonkin aikaan raporttia, kun olet kunnolla palautunut? 😉
Silmät pysyy kyllä kohteessa! Raporttia laitan ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon samaa mieltä. Eikä oo muita vaihtoehtoja kuin kysyä äimistyneenä, että Käärijä? Samoin se eilen nähty video toisesta suunnasta kuvattuna, missä nää Walesin daamit opettaa sitä cariad-sanaa B:lle. Ihan tahallista Käärijä-suolaamistahan nää on molemmat videot. Minusta hyvin kiusaantuneen oloisena ja ymmärrän hyvin miksi.
Yllä selitettiin: fani sanoi cariad mikä tarkoittaa rakkautta kymriksi. Hänen nimensä muistutti criad -sanaa. Hän ei maininnut käärijää, mutta se tietenkin kuulosti käärijältä :)
Ihana K lapsen ja sateenkaarilipun kanssa 😍
https://www.tumblr.com/korvessa/723271291566784512/hello-baby-i-love-yo…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Kiinnostaisi tietää mielipiteitänne tähän kyselyyn. Miksi B ei kutsunut K:ta Sloveniaan?
Halusi rauhoittaa tilannetta ja pelkäsi suhdespekulaatioita: peukku ylös.
Hänellä oli ehkä erilaisia toiveita ystävyyden suhteen, ja ymmärsi etteivät ne tule toteutumaan: peukku alas.
En laita kumpaakaan. Koska kutsu on voimassa.
Vaihtoehto: B ei tykkää nykyisestä K sta
Ei oo mitään nykyistä K:ta. Ihan sama K se on kokoajan ollut. Ja meistä kukaan ei tunne K:ta kuten B.
Bojankin tuntee hänet lähinnä viisukuplan ajoilta. Kuinka niin on ollut ihan sama K (vai J?), kun on paljon tuotu esille mielipidettä, ettei viisujere/käärijä ollut oikea. Tätä nykyistä B ei välttämättä tunne. Hämäävää taas tämä Jere/Käärijä kuvio, kuka on kuka. Vaikka puhuttaisiin Jerestä, ei hänestä voi kokonaan irrottaa Käärijän tempauksia.
Miten J/K kuvio on hämäävä? K on artisti, ja J on sitten taas pohjimmiltaan tosi sydämellinen ja herkkä tyyppi, kuten on monesti haastatteluissa kertonut.
No, ihan sama ihminen siinä Käärijänäkin puhuu...
En ymmärrä mitä vaikeaa on tässä J/K -kuviossa ymmärtää.. eikö joitakin täällä ole sosialisoitu oikein kun ollaan niin hämillään?
Kyllähän haastatteluissakin häntä puhutellaan Käärijänä, ei Jerenä. Eikä nuo rajat näytä olevan käärijä/jerelle aina itsellekään selvät.
Raja on J:yksityiselämä. K:n imago ja luonne on J mutta hyperimpänä.. j pystyy liioittele maan ja leikkimään omilla luonnollisilla piirteillään K:n kautta. Kukaan meistä ei tiedä millainen J on arjessa, näemme aina version K:sta. Jokaisessa ihmisessä on monia puolia, eikä niitä nyt tässä tarvitse sen enempää ihmetellä. J:n lähipiirin kuvailee J:tä aitona, sumpaattisena ihmisenä, ja että K on J mutta 120%. Ei minulla tässä ole mitään epäselvää.
No ei kai kukaan tiedä, minkälainen kukaan viihdyttäjä-julkkis on arjessa? Ei niistäkään silti sanota, että "joo, mutta kun ei ole oikeasti tuollainen". Minusta Käärijästä tulee vielä enemmän, kuin ei-hahmoa kantavista viihdyttäjistä, sellainen olo, että Jere on itseasiassa Käärijä ja varsinkin, että Käärijä on Jere. Minusta ei pidä noita hahmoja ollenkaan erillään.
Esim. jos Ismo Alangolla oli lavalla jokin rooli, oletin sen saman olevan aina kaikissa haastatteluissakin, ja etten näe arki-Ismoa ikinä missään. Eli se on joku, jota en tunne lainkaan.
Jeren kanssa nyt ei ole lainkaan näin.
Ehkä ajattelet tätä liian syvällisesti sitten jos olet niin hämmentynyt. Ei pitäisi niin paljoa analysoida julkisuuden henkilön jokaista liikettä, että ajatukset menee myttyyn. Suosittelen ottamaan happea ja käymään ulkona.
Alat heti kehottamaan ihmisiä ulkoilemaan, kun alat itsekin tajuta, että Jere/Käärijä -hahmot ovat pahasti sekoittuneet.
Ei, kehotin ulkoilemaan, koska tajusin että tämä tilanne on sama kuin jos puhuisin flat eartherille. Sellaista ei voi auttaa, joka on jo päättänyt väärinymmärtää kaiken. Hyvää päivänjatkoa :)
Mielestäsi pohdinnat siitä, onko maapallo pyöreä vai ei, on yhtä epäselvä tilanne, kuin pohdinnat, että ovatko Käärijän ja Jeren hahmot sekoittuneet? Okay. Ehkä sun itsesi tarvitsisi vähän ulkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä tosta et nää tytöt tietää kyllä mitä tekee.
- Kukkapaita