Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Kiinnostaisi tietää mielipiteitänne tähän kyselyyn. Miksi B ei kutsunut K:ta Sloveniaan?
Halusi rauhoittaa tilannetta ja pelkäsi suhdespekulaatioita: peukku ylös.
Hänellä oli ehkä erilaisia toiveita ystävyyden suhteen, ja ymmärsi etteivät ne tule toteutumaan: peukku alas.
En laita kumpaakaan. Koska kutsu on voimassa.
Vaihtoehto: B ei tykkää nykyisestä K sta
Ei oo mitään nykyistä K:ta. Ihan sama K se on kokoajan ollut. Ja meistä kukaan ei tunne K:ta kuten B.
Bojankin tuntee hänet lähinnä viisukuplan ajoilta. Kuinka niin on ollut ihan sama K (vai J?), kun on paljon tuotu esille mielipidettä, ettei viisujere/käärijä ollut oikea. Tätä nykyistä B ei välttämättä tunne. Hämäävää taas tämä Jere/Käärijä kuvio, kuka on kuka. Vaikka puhuttaisiin Jerestä, ei hänestä voi kokonaan irrottaa Käärijän tempauksia.
Miten J/K kuvio on hämäävä? K on artisti, ja J on sitten taas pohjimmiltaan tosi sydämellinen ja herkkä tyyppi, kuten on monesti haastatteluissa kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen valepuvuista, kun 2022 kesällä näin terassilla jotenkin tutun mutta oudon näköisen miehen. Miehellä oli viikset ja hän oli Village people tyyppisesti pukeutunut. Ajattelin, että miksi se mies muistuttaa etäisesti Antti Tuiskua. Mies sai kuitenkin hyvin rauhassa istua terassilla, joten en tiedä, kuinka moni ajatteli samaa. Myöhemmin näin Antin instassa kuvan tästä miehestä ja selvisi, että se oli ollut hän valeasuissa. Antti on aika mestari näissä sala-asu hommissa.😂 Ehkä pitäisi kysyä vinkkiä agentti Tuiskulta.
Mun puolesta Antti Tuisku saa ihan omana itsenäänkin istua rauhassa terdellä kaljalla.
Onkohan hänen suhteensa kanssaihmisiin vähän säikky?
Vierailija kirjoitti:
Eiku v*ttu mä aina unohdan, et täällä on näitä ihme trolleja varmaan vieläpä moden ominaisuudessa, ja lähden jankkaan niiden kanssa. Yritän vastedes muistaa ja olla provosoitumatta.
Juu täällä vilisee näitä nillittäjiä tai yksi nillittäjä, olen huomannut, että kannattaa vaan ohittaa ja ottaa iisisti. Väittelemään niiden kanssa ei kannata alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen valepuvuista, kun 2022 kesällä näin terassilla jotenkin tutun mutta oudon näköisen miehen. Miehellä oli viikset ja hän oli Village people tyyppisesti pukeutunut. Ajattelin, että miksi se mies muistuttaa etäisesti Antti Tuiskua. Mies sai kuitenkin hyvin rauhassa istua terassilla, joten en tiedä, kuinka moni ajatteli samaa. Myöhemmin näin Antin instassa kuvan tästä miehestä ja selvisi, että se oli ollut hän valeasuissa. Antti on aika mestari näissä sala-asu hommissa.😂 Ehkä pitäisi kysyä vinkkiä agentti Tuiskulta.
Mun puolesta Antti Tuisku saa ihan omana itsenäänkin istua rauhassa terdellä kaljalla.
Se, että sä annat hänen istua rauhassa, ei tarkoita, että muut antaisi. Fakta on se, ettei Antti (tai kukaan oikeasti tunnetumpi) voi rauhassa mennä esimerkiksi terassille ilman mitään valeasua,jos ei halua tulla häirityksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Kiinnostaisi tietää mielipiteitänne tähän kyselyyn. Miksi B ei kutsunut K:ta Sloveniaan?
Hänellä oli ehkä erilaisia toiveita ystävyyden suhteen, ja ymmärsi etteivät ne tule toteutumaan: peukku alas.
Ei oo mitään nykyistä K:ta. Ihan sama K se on kokoajan ollut. Ja meistä kukaan ei tunne K:ta kuten B.
Bojankin tuntee hänet lähinnä viisukuplan ajoilta. Kuinka niin on ollut ihan sama K (vai J?), kun on paljon tuotu esille mielipidettä, ettei viisujere/käärijä ollut oikea. Tätä nykyistä B ei välttämättä tunne. Hämäävää taas tämä Jere/Käärijä kuvio, kuka on kuka. Vaikka puhuttaisiin Jerestä, ei hänestä voi kokonaan irrottaa Käärijän tempauksia.
Ja hän näki K:n kameran ulottumattomissa. Siitä meillä ei ole mitään hajua, miten he käyttäytyivät toisille kun kamera ei ollut heihin päin. Päätellen siitä, että B on lähetellyt K:lle hänen biisejään Balkanin festareilta ja fanin tatuoinnin, nuo kuka on k ja kuka on j" -kyselyt ovat vain sinun pääsi sisällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muutamana vuonna Ruississa pukeutunu valeasuun. Viime kesänä sillä oli just toi asu Ruississa, et varmaan sieltä sit lähteny terdelle. Tuskin se nyt joka kerta terdelle mennessään on joku valeasu päällä :D
Olihan se Antti tämäkin vuonna valeasussa, Suomessa ei saa ilmeisesti olla rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaas se on nyt niin että kaikki K:n ja JO:n keikolle menijät tarvitsevat agenttinimen, jolla raportoivat tänne pääkonttoriin. Ketä siis menossa Sieraan ja millä nimellä? Muutkin saavat jo ilmoittautua 🙂
Kaksi palstalaista on vissiin ilmottautunut menevänsä, Kukkapaita ja joku muu. Twitterissä on muutamia faneja myös menossa. Eli varmaan raporttia ja kuvia/videoita luvassa huomenna 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sinä antaisit hänen olla rauhassa, niin kaikki eivät anna. Valitettavasti osa ihmisistä luulee, että julkkikset ovat jotakin yleistä omaisuutta. Antti on kertonut, että hän tykkää naamioitua.
Jee meillä on uusi jankkaaja, Antti-jankkaaja!
Tumblr K-kiimaa! 😂
https://www.tumblr.com/king-krisu/723256239918891008/me-standing-outsid…
Vierailija kirjoitti:
Tumblr K-kiimaa! 😂
https://www.tumblr.com/king-krisu/723256239918891008/me-standing-outsid…
Toinen
https://www.tumblr.com/follivora/723219766970580992/be-cute-in-the-tags…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto 2: koko juttu oli vaan publicity stunt, jolla saatiin myytyä lippuja.
Osa oli varmaan tuotakin, koska tottakai heidän tarvitsee ajatella myös bisnespuolta. Mä taas kuitenkin uskon, että B on kutsunut Käärijän Sloveniaan ja haluaa hänet esiintymään heidän keikalle (tottakai myös vspaa-aikaa viettämään). Eivät vaan ole saaneet päivää sopimaan.
Niinpä, molemmat taitaa olla tosi kiireisiä nyt.
Mä uskon, että Slovenian reissu on jo sovittu päivämääriä myöten, mutta tästä ihan tietoisesti pysyvät hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että Slovenian reissu on jo sovittu päivämääriä myöten, mutta tästä ihan tietoisesti pysyvät hiljaa.
2.9. alkaen kummallekaan ei ole vielä ainakaan keikkoja buukattu. Myös molemmilla on se muutaman päivän tauko 12.8. alkaen.
Mutta olen samaa mieltä, että pitävät ajankohdan omana tietonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan viisuista on jo kaksi kuukautta, Helsingissäkin viettivät päiviä yhdessä livenä ilman mitään viisuja. Se, että SINÄ ei ole heistä hirveästi materiaalia netissä nähnyt viisujen jälkeen, ei tarkoita, etteikö ne olis aktiivisesti yhteydessä toisiinsa. B tuntee Jn paremmin kuin yksikään meistä.
Vierailija kirjoitti:
Jee meillä on uusi jankkaaja, Antti-jankkaaja!
Kaikista rasittavimpia ovat kuitenkin sun kaltaiset jankkaajista jankkaavat. Onko mitään sen typerämpää.🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2.9. alkaen kummallekaan ei ole vielä ainakaan keikkoja buukattu. Myös molemmilla on se muutaman päivän tauko 12.8. alkaen.
Mutta olen samaa mieltä, että pitävät ajankohdan omana tietonaan.
On Klla keikkoja 2.9 alkaen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/rocaydran/722844326389022720
Tumblirissakin huomattu kaksikon viestintä.
En tajunnut yhtään mitään, eikä se johtunut englannin kielestä. Siis mitä?
Siinä väitetään että kun B yrittää saada K huomion niin se räppää ja "kaksoistelee". Tarkoittaisiko tuo viimeinen että tekee niitä samanaiheisia somepostauksia.
Ja kun K yrittää saada B huomion niin se jakaa noita vähän rivompia postauksia kuten Häärijän kanssa. Ja jakaa kuuman kuvan boyfriend-biisillä.
Eli eri tyylit kerjätä huomiota toiselta.
Jos nämä on koko ajan tiiviisti yhteyksissä, niin kuin täällä koko ajan väitetään, miksi niitten pitäs vielä yrittää somessa kerjätä huomiota toisiltaan? Seuraavat toisiaan, joten näkevät muutenkin toistensa postaukset. Nää on aikusia miehiä, jotka ei aattele niinku te. Näitten samispostaustenkin tarkotus on varmaan härnätä faneja, ei viestiä toisilleen.
Noi kaksostelujutut on kyllä somia. Viime päivinä ei ole osunut silmiin, mutta aiemmin grillaus, onginta, Kn juhannuksen Ruotsin reissulta ne pehmokoirat, "nukun sohvalla"-kuvat....ihania viestejä toiselle.
Muistaako joku muita?