Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B:n eilisiä keikkakuvia ja olisko toi viimeinen viestiä K:lle 😂
https://www.tumblr.com/rbf451/723149416474738688/at-manchester-academy-…
Ihania kuvia, kuinkas muuten. Mikä siinä viimeisessä on viestiä K lle?🙂vai oliko tämä vitsi
Tarkoittanee tuota asentoa, joka on samanlainen kuin K:lla maatessaan keikkalavalla...en enää muista, missä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on ruodittu se että B pussasi kaunista fania poskelle, kunnon näyttävä muisku. Sen verran kukkahattu olen että mun mielestä ei pitäisi faneja pusutella. Joo ei ollut huulille ja kiltti pikku pusu eikä siitä draamaa mut pitäisin fanit halietäisyydellä kuitenkin. Sitä paitsi kun on kuolettavan rakastunut julkkikseen, toi on aika kidutusta 😅 on noilla pojilla valtaa kyllä, ei tarvis kuin sormea koukistaa niin olis mimmiä tarjolla. Toivon etteivät ryvety missään skandaaleissa ja pysyy pöksyt herroilla jalassa.
Ja kun on yhden kanssa suostunut pusukuvaan, niin jatkossa pusukuvapyynnöille ei tule loppua. Vai onko pusukuviin joku naamaraja? On kai tuossa nuorille sinkkupojille houkutuksia, kun kauniita halukkaita fanityttöjä pyörii ympärillä joka keikan jälkeen.
Jep. Yhdessä slovenialaisessa haastattelussa pukuun pukeutunut asiallinen haastattelija pokkana kysyi että mites kun teille "lukemattomat tytöt tarjoaa itseeän" niin otatteko. Olin aika 😱 kysymyksestä. Sellainen Suomi 90-luvulla kyssäri, ei ikinä kysyttäisi Suomessa tänä päivänä. No B vastasi että ei ikinä ja ei ole sen tyyppinen (yhdenillanjutut ilmeisesti) ihminen niin ei ole vaikeaa edes kieltäytyä. Miten lie.. Luulen että Reko saa todella lukea lakia niille miten ollaan ihmisiksi.
Jonkun pitäisi ensin lukea Rekolle lakia.🤣
Onkohan pituus B:lle jotenkin arka asia? En tarkoita että pitäisi olla, ikinä kenellekään, ja ihan normaalin pituinen mieshän hän on, mutta siinä instalivessä kysyttiin kaikkien pituutta, ja muut reippaasti vastasi, mutta B vain oli hiljaa vuorollaan ja tuijotteli muka kiinnostuneena puhelintaan. Muuten oli kuitenkin äänessä ja vastaili innokkaasti.
Toinen hassu juttu on Juren tupakointi siinä pienen pöydän ääressä muiden seassa ilmeisesti treenikämpässä. Ilmeisesti muut ei polta, mutta ei kuitenkaan savu häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä esiintyykin Meripäivillä kahdesti – Keskiviikon nuorten konsertin lisäksi luvassa keikka myös torstaina
Käärijä nähdään Kotkan Meripäivillä ensi viikon keskiviikkona järjestettävän nuorten tapahtuman lisäksi myös Meripäiväareenalla torstai-iltana.
Käärijä esiintyy areenalla yleisön pyynnöstä. Nuorten tapahtumassa yleisön ikäraja on 12–17 vuotta, mutta myös sitä vanhemmat ja nuoremmat meripäiväkävijät halusivat nähdä Käärijän konsertin.
– Lisäkeikka selviteltiin, kun saimme siitä paljon toiveita. Toiveita tuli eri ikäisiltä ihmisiltä, jotka eivät sopineet nuorten konsertin ikäsuositukseen, kertoo tapahtumapäällikkö ja Satama Areenan vt. toimitusjohtaja Tiina Salonen.
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/6077554?utm_source=dlvr.it&utm_…
Tuota noin 😅 Manifestoiko joku nyt taas jotain?
Muita torstai-illan esiintyjiä ovat Arppa, Yeboyah sekä Olavi Uusivirta.
No nyt räjähtää!!Olavi kun menee pussailemaan niin voi kahden kuukauden esileikin paineet purkautua.Sadesuojat eturiviin järjestäjiltä.
Sitten on O lämmitelly molemmat J:t Logomon keikkaa varten.😱
Siis mitä ihmettä B:n uudessa ig storyssa huudellaan kukkuuta, onko tuo slovenian kielen sana myös? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on ruodittu se että B pussasi kaunista fania poskelle, kunnon näyttävä muisku. Sen verran kukkahattu olen että mun mielestä ei pitäisi faneja pusutella. Joo ei ollut huulille ja kiltti pikku pusu eikä siitä draamaa mut pitäisin fanit halietäisyydellä kuitenkin. Sitä paitsi kun on kuolettavan rakastunut julkkikseen, toi on aika kidutusta 😅 on noilla pojilla valtaa kyllä, ei tarvis kuin sormea koukistaa niin olis mimmiä tarjolla. Toivon etteivät ryvety missään skandaaleissa ja pysyy pöksyt herroilla jalassa.
Ja kun on yhden kanssa suostunut pusukuvaan, niin jatkossa pusukuvapyynnöille ei tule loppua. Vai onko pusukuviin joku naamaraja? On kai tuossa nuorille sinkkupojille houkutuksia, kun kauniita halukkaita fanityttöjä pyörii ympärillä joka keikan jälkeen.
Jep. Yhdessä slovenialaisessa haastattelussa pukuun pukeutunut asiallinen haastattelija pokkana kysyi että mites kun teille "lukemattomat tytöt tarjoaa itseeän" niin otatteko. Olin aika 😱 kysymyksestä. Sellainen Suomi 90-luvulla kyssäri, ei ikinä kysyttäisi Suomessa tänä päivänä. No B vastasi että ei ikinä ja ei ole sen tyyppinen (yhdenillanjutut ilmeisesti) ihminen niin ei ole vaikeaa edes kieltäytyä. Miten lie.. Luulen että Reko saa todella lukea lakia niille miten ollaan ihmisiksi.
Eikö tätä kysytty haastattelussa, missä B tatuoitiin jalkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reko lukee lakia? Ukkoihan on itteesä syytetty niljaisesta käytöksestä JOn naisfaneja kohtaan, eikä ole kovin kovassa huudossa Suomen rajojen ulkopuolella.
Tosiaan, Bojan ja Jokerit näyttääkin olevan tällä viikolla irlantilaisten kanssa brittikiertueella.
Eikös jossakin viisuetkoilla Bojan pussaillutkin juuri Conorin kanssa ja oikein mojovasti suoraan suulle?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan pituus B:lle jotenkin arka asia? En tarkoita että pitäisi olla, ikinä kenellekään, ja ihan normaalin pituinen mieshän hän on, mutta siinä instalivessä kysyttiin kaikkien pituutta, ja muut reippaasti vastasi, mutta B vain oli hiljaa vuorollaan ja tuijotteli muka kiinnostuneena puhelintaan. Muuten oli kuitenkin äänessä ja vastaili innokkaasti.
Toinen hassu juttu on Juren tupakointi siinä pienen pöydän ääressä muiden seassa ilmeisesti treenikämpässä. Ilmeisesti muut ei polta, mutta ei kuitenkaan savu häiritse.
Mä pistäisin Juren ruotuun, jos sen kanssa joutuisin tekemisiin. T: hammaslääkäri
Olen kirjoittamassa ficciä siitä, kuinka K yöpyy Bojanin vanhempien luona. Saapa nähdä uskallanko julkaista missään. En ole kirjoittamaan englanniksi.
Ihana Bojanin uusi stoori.Sanoo niin söpösti Janči 🥰
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittamassa ficciä siitä, kuinka K yöpyy Bojanin vanhempien luona. Saapa nähdä uskallanko julkaista missään. En ole kirjoittamaan englanniksi.
Anna mennä suomeksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää superfani on ilmeisesti se joka ekalla tavastia keikalla oli eturivissä ja sit tokalla ohitti kaikki jonottajat ja meni taas eturiviin?
Miten voi olla että toi sallittiin[/quote/
Kuopiossa kyseli eturivistä monellako keikalla ollut ja vastaus oli silloin 27. Eikös tällä pitänyt olla pari lastakin?
Tää kommentti oli sille miehelle, joka käy lähes joka K:n keikalla.
Kuka mies joka käy kaikilla keikoilla?
Vierailija kirjoitti:
Uskalla ihmeessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä suomeksi vaan.
Olen jo kirjoittanut englanniksi ja jotenkin on helpompaa sillä kielellä kirjoittaa noista, noh sänkykamaripuolen tapahtumista. Voi vähän etäännyyttää itseään :D
Miks JO on kuin eri bändi (siis rockimpi, parempi, sexympi) Briteissä, kuin itäblokin maissa?
Voidaanko hetki tuijottaa K:n vettä valuvaa (öljytyn näköistä) ylävartaloa:
https://www.instagram.com/p/Cu1WeaIspoa/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Lisää kuvia taas keikoilta tullut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on kiertuemanageri (luulen, että h:n nimi on Niko, mutta en ole 100%), se on 50-vuotiaana pitkä lyhytkarvainen kaveri, näet hänet Žička kartuzijan klipeissä, hän oli lavalla kun virta katkesi. Hän on se, joka pitää heidät hihnassa fanien suhteen. Olen nähnyt hänen katsovan heitä hyvin ankarin kasvoin meet&greetsissä.
Hän ei kuitenkaan ole heidän kanssaan Isossa-Britanniassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Bojanin uusi stoori.Sanoo niin söpösti Janči 🥰
Ja huom! Lov... tarkoitan Liverpoolin perässä sydän! B on matkalla rakkauden kaupunkiin. T. Shippaaja-78 4-ever
Pari klippiä Katrinasta eliseltä. B yllättyy kun yleisö osaa kertsin sanat 😊
https://twitter.com/ne0ncherry/status/1681232307439513600?s=61&t=jMNsX7…